娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2011-2-21 12:44 AM

香港互聯網誕生二十周年

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

chewlun3 發表於 2011-2-22 08:24 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Winters 發表於 2011-2-22 11:06 PM

[quote]04年先開始上網:redface:2?jm#z"IH:|'T
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3566752&ptid=243677][color=#999999]chewlun3 發表於 2011-2-22 08:24 PM[/color][/url][/size][/quote] fd AXE!B"c6{
認真定講笑?:o
$y _ ^N4?$O 你幾歲?

chewlun3 發表於 2011-2-22 11:08 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

占占占 發表於 2011-2-22 11:14 PM

[color=red]片已移除[/color]

vv1668vv 發表於 2011-2-23 01:04 AM

[font=Times New Roman, serif]14.4[/font][font=新細明體],[/font][font=Times New Roman, serif]28.8[/font][font=新細明體],[/font][font=Times New Roman, serif]33.6[/font][font=新細明體]??。。。果[/font][font=Times New Roman, serif]d[/font][font=新細明體]聲音[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]嘩[/font][font=Times New Roman, serif].............:yy08: [/font]

vv1668vv 發表於 2011-2-23 07:47 AM

[font=新細明體]更希望 [/font][font=新細明體]“[/font][font=新細明體]錕錕[/font][font=新細明體]”[/font][font=新細明體] 病情 好轉,不要讓[/font][font=新細明體]“[/font][font=新細明體] 高太[/font][font=新細明體]”[/font][font=新細明體] 太辛苦[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font]

infjlam 發表於 2011-2-23 09:20 AM

互聯網之父係Dr. Vinton G. CerfL"n o8TU
高錕係「光纖之父」

vv1668vv 發表於 2011-2-23 09:26 AM

[quote]互聯網之父係Dr. Vinton G. Cerf
:H~G*p Y}2X 高錕係「光纖之父」2kTzw7G-^a5Jx
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3567160&ptid=243677][color=#999999]infjlam 發表於 2011-2-23 09:20 AM[/color][/url][/size][/quote]q!k6~}T$D
$h&?"B&PYFb0|?sF
:agree: :good: :good:

infjlam 發表於 2011-2-23 09:42 AM

記得自己上internet, IV+Y_1y%}(j_
時間大約在九十年代末,那時的56k已是最快,n(Ex+Zkt*K
browser還未用IE,用netscape,gOw,fted1H
最常玩的係ICQ(依家唔興o羅:D  )

vv1668vv 發表於 2011-2-23 10:33 AM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2011-2-23 11:54 AM 編輯 [/i]
Zx3b`&?"zk Ej9k~Ms
[quote]記得自己上internet,
Ba M9F Z-D s 時間大約在九十年代末,那時的56k已是最快,(X6bW nc ~ x }0B
browser還未用IE,用[color=magenta]netscape[/color],1Bzcv6Ss qT
最常玩的係[color=magenta]ICQ[/color](依家唔興o羅:D  )N#\o1@7d T\#`
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3567165&ptid=243677][color=#999999]infjlam 發表於 2011-2-23 09:42 AM[/color][/url][/size][/quote]Th ^(Xon'd
)oq dK1i5ai
:agree: $]2|F [7S%q3|2@
E5o(nMJ:z2[R/?

ag ^$`k0FX :secret: 都覺得真的算很幸運,有幸能擁有一部..apple II(台灣機):redface:
L2pA)q2^ Zd 當時  “green芒”...:( X"u5Rq]5{.|7xIyC
要另外插 Sound Card (Sound Card 上有個小喇叭):haha:
)c$j-V$c-O;Sf)cg applesoft , 續行打Command ….打手到軟..:giveup:
-HA9S:g_{C,`!I'r:i |t)NS#u;n j}

+Q aiD0Vn%Po 最初 用 磁帶 輸入...玩有戲.. 仲要唔系鑊鑊得果度衰!:eek: &w.|8rQ7Y%]D(y
有得玩 Adverture Game , “ Load Runner”已經心滿意足...:love:
C7W,P5L&ih1x&qJgj 後尾..頂唔住D誘惑..儲衡D“子彈”...:fight:
A2}8m6t;O1g7n 走去黃金“讓子彈飛”:gun: J/E.`(m)I
終于買到個 5“ Super 5 磁碟機...黃金抄Game...Happy到震:dev:
+C"m j4Y&fZJO_l 以前黃金好盛行“抄Game”,u1rtSu4f(b4{0L
好多鋪頭門口都會 貼出一條條水蛇春0甘長Game List..頗壯觀的 :clap: &LWR ?.pc^
門口抄好Number 就 入去 放低張紙,擺低埋隻5“磁碟..等一陣..
M,L&D.D*@.f4\ 再返轉頭摞碟....有新Game到手!梗系急急腳回巢打餐飽。:win: 5J5OG5R@7x

6rD8[o @I 最初開始 網絡時代 真系 百花齊放 ,資訊爆炸*~"|3i i7Sw@
用呀Dell發明果條電話線,14.4,28.8,33.6 成日 網路大塞車...
Q:^O k;ev
R.Gj8{0f#[8pke4G [font=新細明體]記得[/font]第一部用黎上網電腦 系  Intel 166MMX  64MB RAM
Ha0PR;\ktQ@\ 當時已經算不錯。。。印象好深刻...;) -bix7o;{7tA

gex@M/~ DownLoad 1張 35萬像像素照片 都要等鬼死0甘耐...:angry: 4Ek RL3mt*Z
最記得有個Jit網......"usn}P$_k.@G
'g8o d^y Uu3i1S
“小巴佬”..“鐵膽”...喱兩個名字,相信應該好多人認識...:naughty: :naughty: :naughty:1X,G{B$xn0t
's|x'^tx@X~3[
*x6N+q(g9Iw
t5n3i ]4w
[font=新細明體]全賴“錕錕”發明光縴之後[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font][font=新細明體]可以話改變世界[/font][font=Times New Roman, serif]..[/font]
7gur0U8@u@ [font=新細明體][font=新細明體]
W,T-BxV%Z(@j [font=新細明體][font=新細明體]今日[/font]可以真正玩到 [/font][/font]“網絡游戲”, .R8D7Wj/J.z1w
[font=新細明體]其實[/font]真系要好好多謝  高太  個老公呀“高錕”無比偉大貢獻。:) [/font]

infjlam 發表於 2011-2-23 12:23 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2011-2-23 12:24 PM 編輯 [/i]:H#B|&Z`[]n
x7u&FZG
冇光纖發明,互聯網仲用電話線那時真係好大鑊,龜速上網,蛇都死喇:yy03:
A!YxA5o@ Z'g W7Rw ]j
一般文字或低解像畫面傳輸還可以,Data一多,就拖到你hang機:yy04:

vv1668vv 發表於 2011-2-23 03:07 PM

[font=新細明體]高錕 發明光纖成功,[/font]
!g.u.t*n cj [font=新細明體]
#F H@IwQ,Su [/font]
e7A!B\x [font=新細明體]其實重點會唔會 系 高錕并無將“光纖”私有化,無利用喱樣發明黎揾自己錢呢?[/font]
IcAq6e [font=新細明體]6MK X.^m
[/font]
8s'o4rE"e-v1k:d^8Z*p [font=新細明體]讓“光纖”平民化,普及全世界,造福萬民。[/font].r+?Fx`,B

$Y@G!}7|#W0pppG [font=新細明體]高錕先生,高太太,向您們至最高敬意。[/font]

infjlam 發表於 2011-2-23 05:27 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2011-2-23 05:34 PM 編輯 [/i]WhN.Pt

*Ox6KU/T 若光纖係專利,條數就襟計o羅,家家戶戶,任何行業都用到,收專利費都收到...:drool: {9v+XMxbK

#LO A)d&\U 可見高錕真係造福人群
2m0zN+Hg
QjyJ&G [youtube]QkQB4tGCDcg[/youtube]
z.q Z'L#V 4\$|3[*p.S6X
[youtube]Xpxmc0Ra8w4[/youtube]s"~]tAQa0@,N

5nF5|(vEosW*p[ [youtube]VHRiBCotTgE[/youtube]a2e9si!Cn fQ
c(_%cSl
[youtube]sP7U0DUPtdw[/youtube]
~&~!DPq3| 3MA1O{Z} u@:u
[youtube]I24wRjEvJvo[/youtube]
'_8DW8Z8gRM
db"`T3o)U-R5|W [youtube]VAj2BOUXdS4[/youtube]
z}s%] a)VQ
9A \V Qu u;j [youtube]G3GeNnhFyVA[/youtube]

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.