范婦人藐視中國茉莉花革命
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 乜野叫做無端端?:nogood: +G&@ ~6\7cBP7QU R}不過呢,做得痕大,唔講人話,只講狗話屁話,好正常:fight: 范太今次又冇講錯喎, 向來君臣有序的中國人, 除了沒飯吃或自己人謀朝篡位外, 都唔會搞甚麼革命?)Ge7o)]4wp F
何況現在的中國所謂崛起來, 被稱甚麼2000年內最盛, 13億人中起碼有7000萬人(黨員)可以分享特權成果, $pM?^[
搞革命? 搞腸沙就會!!!
現在的中國人十分識走位, 在國內搵錢, 在國外消費; 在大陸就噤若寒蟬,在外國就講人權自由(自己的權益)!!!
所以妄想中國人會甚麼和平演變, 甚麼花、甚麼瓜革命? 門都沒有!!!:yy24: <在大陸就噤若寒蟬,在外國就講人權自由(自己的權益)!!!>J2R7[0m7Og
呢個講法同時適合香港人, 香港都係中國一部份, 點解有d港燦個心咁想見到大陸延續呢場茉莉花浪潮? 但香港人自己又冇帶動發起運動呢? 原因咪就係港燦們只係想隔岸觀火囉, 茉莉花運動最初都係由互聯網小數人開始發起, 最終演變成一場革命, 平日呢度咁多人發表不滿, 唔知又有冇邊位義士夠膽行前一步為"水深火熱"既同胞行動呢? 定係又係得把口, 講行動就噤若寒蟬呢? [quote]<在大陸就噤若寒蟬,在外國就講人權自由(自己的權益)!!!>[color=#fff][size=0px]! C) y8 C# l/ |) {[/size][/color] G}|9zKC
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3566339&ptid=243731][color=#999999]K2K 發表於 2011-2-22 09:52 AM[/color][/url][/size][/quote]
\AF wyC}}%Cz2}
聲大大,冇貨賣,佢o既說話,完全適用佢自己身上,咪呢種o羅:yy30: [quote]