娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 外國人眼中的中國人
hamsubboy
發表於 2011-2-22 01:17 AM
外國人眼中的中國人
[i=s] 本帖最後由 hamsubboy 於 2011-2-22 01:19 AM 編輯 [/i]
0\ JS1ZLR k"z#T#D
m.s.~3P|`+_F&r
[youtube3]9WwxwvUTHw0&feature=feedlik[/youtube3]
0?YtN@2z_
&X.FZZ;G%g5V8[.\D
hqSl\'H;h`}
Chinese food is good!:P
infjlam
發表於 2011-2-22 08:08 PM
基於禮貌因素,大部份受訪同學都相當客氣,讚多彈少,有D甚至聽得出好假:D
b R0kN+d'` z"\-\
j4x9x Z1Z&Dt7[h
不過有D同學都幾真誠,如後段那兩位德國同學所言:agree:
頁:
[1]
Powered by
Discuz! Archiver
7.0.0 © 2001-2009
Comsenz Inc.