娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hamsubboy 發表於 2011-2-22 01:17 AM

外國人眼中的中國人

[i=s] 本帖最後由 hamsubboy 於 2011-2-22 01:19 AM 編輯 [/i]
0\ JS1ZLR k"z#T#D m.s.~3P|`+_F&r
[youtube3]9WwxwvUTHw0&feature=feedlik[/youtube3]0?YtN@2z_

&X.F ZZ;G%g5V8[.\D hqSl\'H;h`}
Chinese food is good!:P

infjlam 發表於 2011-2-22 08:08 PM

基於禮貌因素,大部份受訪同學都相當客氣,讚多彈少,有D甚至聽得出好假:D
b R0kN+d'`z"\-\
j4x9xZ1Z&Dt7[h 不過有D同學都幾真誠,如後段那兩位德國同學所言:agree:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.