娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tlkwan 發表於 2011-3-2 11:06 AM

曾俊華稱取消注資強積金改為派六千元

財政司長曾俊華宣布,會撤銷預算案提出注資六千元到強積金戶口的措施,改為另向所有持永久居民身份證的成年市民,派發六千元現金,市民可以按意願提取現金,亦會加入鼓勵儲蓄元素。#k5_A!S6S9]1LOm)V

$B|8Fnp3t}e'W
&Z-^|jv#{ 入$6000到強積金戶口有咩用呢? 強積金戶口,退休才有得攞(有D人都冇咁長命),有Q用o羊!! 仲有渦強積金既投資可賺亦可蝕,  最大得益既係基金發行商:nogood: [size=0px]x[/size]其實個個政府都派錢(唔派錢都俾其他jetso),唯獨香港政府俾入強積金,強積金唔係即時用得,根本無助於抗通脹,[size=0px]0 d![/size]況且,年年行政費俾晒班基金佬食晒,所以我都很高興 John Tsang 會改為派六千元 cash 比大家!!! [color=red][b]知錯能改善莫大焉 !!!![/b][/color]
#@Md;it1~ Ejq%yl8rz
\*m)yy!|} Ib7rYp
你地點睇?

mnbvc 發表於 2011-3-2 11:40 AM

岩岩睇到新聞賣:yy23:
0yh1Bc7T_~ 好羅好羅)r v1[G+X
唔洗兼職刀一定夠捱到開學

K2K 發表於 2011-3-2 11:50 AM

有乜辦法唔做弱勢政府?  搞一大輪,  最終都係要跟大圍想法派CASH,  好聽叫順應民意,  唔好聽叫屈服.. :sleep:

infjlam 發表於 2011-3-2 12:18 PM

財爺呢次仲大鑊!正一人蠢冇藥醫!
*JA8y,_V#i"X 財爺咁做,又得罪一班18歲以下,冇得攞六千的年青人!
+d ~'S7M3R I C4vs E"Y$XA
18歲以幾月幾日計?啱啱冇得攞果D,你估會點?
`o p-C'N7~ 18歲以上先有....果D十幾歲出左o黎做野, 原本有六千入MPF, 而家變左$0,又會點?

K2K 發表於 2011-3-2 01:53 PM

[quote]財爺呢次仲大鑊!正一人蠢冇藥醫!(^PZa%fF3b@
財爺咁做,又得罪一班18歲以下,冇得攞六千的年青人!a7F1`._ I%D

'N`O[W9_0e 18歲以幾月幾日計?啱啱冇得攞果D,你估會點?
{'F^.h.SN 18歲以上先有....果D十幾歲出左o黎做野, 原本有六千入MPF, 而家變左$0,又會 ...
UT9Q^-a C|$K [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3571618&ptid=244226][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-2 12:18 PM[/color][/url][/size][/quote]M9e!n+Z@s L F+Xxs

x q;r]*{l:rV 我諗呢樣就好難顧及咯,  香港大部份既扶貧福利,  都係要18歲成年人先可以申請..

費事高 發表於 2011-3-2 02:04 PM

年滿18歲個班傷殘甩手甩腳個班點計?
V/aQ wu 拎多一個月綜援錢?定還是一樣俾$6000?

K2K 發表於 2011-3-2 02:13 PM

[quote]年滿18歲個班傷殘甩手甩腳個班點計?#@QNn@4rw6g"R
拎多一個月綜援錢?定還是一樣俾$6000?d#?3T ~ }%B,\ k
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3571676&ptid=244226][color=#999999]費事高 發表於 2011-3-2 02:04 PM[/color][/url][/size][/quote]
9k o,[5F-Y#mJ#ID
`7Ml?~ 應該係收雙份,  6000蚊還6000蚊,  收完6000蚊之後,  應該仲可以受惠其他措施,  例如退稅,免差餉,電費回贈,免公屋租金.....等

happyada 發表於 2011-3-2 02:35 PM

[quote]年滿18歲個班傷殘甩手甩腳個班點計?
bh+_t:KA-hK 拎多一個月綜援錢?定還是一樣俾$6000?
/?eFWo3fn [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3571676&ptid=244226][color=#999999]費事高 發表於 2011-3-2 02:04 PM[/color][/url][/size][/quote]:B8}0dP/S)p

Lk,j\EI'?-R8V rn%j 他們是拎傷殘津貼的..............

kaky923 發表於 2011-3-2 04:48 PM

幾時有得攞?

費事高 發表於 2011-3-2 04:57 PM

[quote]
r GJGc9W
G3]"P*Z%q1n-I 應該係收雙份,  6000蚊還6000蚊,  收完6000蚊之後,  應該仲可以受惠其他措施,  例如退稅,免差餉,電費回贈,免公屋租金.....等
a%Q(dO.]Qw`4v [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3571680&ptid=244226][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-2 02:13 PM[/color][/url][/size][/quote]
1A_1{W].a(N5V o&S-hq x:@'i
正苦咁識諗(縮骨)又點會比雙份呢班真正需要幫助的傷健人士?

jyeung1 發表於 2011-3-2 08:09 PM

[i=s] 本帖最後由 jyeung1 於 2011-3-2 08:10 PM 編輯 [/i],AEft!F/J4y:M
S {\u^m$m5p
[b]曾俊華以後改名曾契弟[/b][b]之前大聲話無微調空間[/b]
(cQ4O MS)@5\ [b]結無微調有大調空間[/b]
*p2{7rM PpD BO j6b*Cf@
[b]今次9成阿爺叫做[/b]"`Y{0q*`l
[b]上邊咩花行動,中東又民主抗爭[/b]
IHU?\)A%d [b]風頭火勢[/b]6m9Z7w(q2`[n&Qal
[b]如果香港整個五十萬大遊行[/b]
Y P9Rp7yy)a7J [b]真係火上加油[/b]-w%q1?o_2|
I8m~!w6a|S3r%v
[b]中央應該好快叫曾契弟[/b]
E m }p$T&\"yZn [b]自動走人[/b]
6\'j7Ap(raS0N2]s [b]條友完全無料[/b]2K L"tcLU

O'De#p naHO [b]預算案被否決好大件事[/b]l2A0n'G;H/nZ+G
[b]條友夠膽死 lMo Y9k.s9xV8n*\
覺得無咩野[/b]
2c:Y?:C6E(F zk-_~ [b]正一廢物[/b]

電梯男 發表於 2011-3-2 09:55 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2011-3-2 09:58 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

vv1668vv 發表於 2011-3-2 10:10 PM

[quote]六千蚊就收貨 -O?]"{uSD.Z}2`
Tz ~ g j/bQ YK
[size=7]頂[/size]多捱一個月;r}+L1ND-T3dXk;Rp%a
乜刀冇改善過 :yy22:
xo$Hs8O&Y
!}a{/^Xx [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3571838&ptid=244226][color=#999999]電梯男 發表於 2011-3-2 09:55 PM[/color][/url][/size][/quote]
w5p3G,Z$M
"LK7Ao[{t
p^,GB$[+md XK M5iu7Sht%j
[font=新細明體]頂就系頂嘞[/font][font=Times New Roman, serif]...[/font]0n'gQ|3p*@4RRW%XE

Dm-Ib*F [font=新細明體]不過[/font][font=新細明體]睇黎喱[/font][font=Times New Roman, serif]6K [/font][font=新細明體]野用黎[/font][font=新細明體][size=7]頂[/size] [/font][font=Times New Roman, serif]3[/font][font=新細明體]月[/font][font=Times New Roman, serif]6[/font][font=新細明體]號 [/font][font=新細明體]多嘞 [/font][font=Times New Roman, serif]...   [/font]
9NqmTre$^s%A
[ vK5sO5A [font=新細明體]搞唔掂[/font][font=Times New Roman, serif]......................................................................[/font][font=新細明體]漆[/font][font=Times New Roman, serif]1 :yy33: [/font]

電梯男 發表於 2011-3-2 10:14 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

費事高 發表於 2011-3-3 12:00 AM

[i=s] 本帖最後由 費事高 於 2011-3-3 12:02 AM 編輯 [/i]
^2c v.v ~#{ | !s!G#aJb2ci
呢類咪正宗讀死書,書讀死既人板,
B;}$_P:F 古語有云:遠水又點能救近火,!sdUjN9lP
偏偏就要特出自己,來一招反其道而行,k3l#X3HGY4x"O
近火...用遠水來救...
0QeV6Nk-P].K.q {-vR 個6000蚊絕到唔會令人永世無憂P'Qv'Y"Ju.@!\u
財爺搵到食,當然唔會明白"就算現在佢親口承諾'
3D'y0T2N-g (天荒夜談而已,就算佢地夠膽作出承諾,亦絕不會再有人相信)0\&ui0Tr
幾十年後我哋個強逼金戶口絕對會幾何級數跳升...6萬,16萬,26萬...
6i'p2y[2W&H v 那又如何...能解決到現在大家荷包莫財之苦?0J @q5I$H
為了將來那大空幻想...大家會忍受幾十年之苦來看你財爺那"高瞻遠矚"?理想?Z'R7@ K:S3p,b
好高騖遠,眼高手低既...你想.....才對:yy36:
F}Q(ty o+P*c 自己就食飽無憂米,買米唔知價.....

勇勇勇 發表於 2011-3-3 12:05 AM

[quote]六千蚊就收貨 e&S7x!P9uF0d!?H)BBU

%@qh.PY6yIh [color=Red]頂多捱一個月[/color]C'jf|o
乜刀冇改善過 :yy22: ;a8A7R%w5^
9?F"iVht&T
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3571838&ptid=244226][color=#999999]電梯男 發表於 2011-3-2 21:55[/color][/url][/size][/quote]原來係伸手牌.../S6C v2o l#A
政府養你成世咩,癈物:yy22:

電梯男 發表於 2011-3-3 12:28 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

奉命 發表於 2011-3-3 12:28 AM

[quote]呢類咪正宗讀死書,書讀死既人板,G-Y[D9R2J Ft
古語有云:遠水又點能救近火,`4}v3Q h[`/~
偏偏就要特出自己,來一招反其道而行,
&s H2QA'{&q5L 近火...用遠水來救...
/RWi? j"zdM 個6000蚊絕到唔會令人永世無憂 @ F)B%F`
財爺搵到食,當然唔會明白"就算現在佢親口承諾'
f`O {n (天荒夜談而已 ..."v lu^J Fnz
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3571889&ptid=244226][color=#999999]費事高 發表於 2011-3-3 12:00 AM[/color][/url][/size][/quote]佢只係出於一番好意姐:)
1}.R [?&DS,nA 佢每個月搵噤多$,根源唔知道大多數香港人好渴$:o

K2K 發表於 2011-3-3 12:32 AM

[quote]
"In:p6a)D H? w,AK#B x3gWW4T
起碼要每人派六萬蚊牙 :yy24:
;Wt\.q R1r "@q`\(R
最巧養埋成世牙 :naughty:
*Z u5K%?$Fn [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3571924&ptid=244226][color=#999999]電梯男 發表於 2011-3-3 12:28 AM[/color][/url][/size][/quote]Oii8~ D(N1]
PW#mPqNC {
可以,  你打跛自己對廢腳,  終身領取傷殘津貼囉,  反正做毒男靠雙手打字之嗎...  :D

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.