李少光︰利用小孩做鬥爭武器
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** c9話: 每次遊行示威都係行馬路架啦....咁都冇問題囉.....-eOL2nW2lN$Z2[^/X!pa
見到成班痴線仔瞓晒喺街, 巴士都俾佢地阻到行唔到, 咁都仲以為係遊行? 知唔知"遊行"兩個字點解架?
b4f-}QD
小朋友話: 關心佢地同幫佢地
記者問: 你知唔知幫佢地乜野?
小朋友諗一陣: 我知道, 唔係好記得囉TU}3Ccc4_7k
1oG.S5T&L\J7P zs
c%@-F8v6e,LY
幾十歲人做人老母, 點樣保護自己個仔都唔識, 受傷怪得邊個? :sleep: 做到瞓街地步,都知道已經唔係遊行咁簡單喇
\e)E)ip7J$B4` E;N
李少光話:有人利用小孩做鬥爭武器,係莫須有:yy09:
但做人阿媽,見遊行完畢,D人瞓晒街,仲唔帶小朋友離開,亦係非常愚蠢,而且唔負責任:yy30: [quote]做到瞓街地步,都知道已經唔係遊行咁簡單喇-Jk#i#Nw*Y9{S
K+?L*MA5I(xj
李少光話:有人利用小孩做鬥爭武器,係莫須有:yy09:\ j#F%D(D1]@y
但做人阿媽,見遊行完畢,D人瞓晒街,仲唔帶小朋友離開,亦係非常愚蠢,而且唔負責任:yy30: ...7[|!^qbY d
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574644&ptid=244515][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-8 01:45 AM[/color][/url][/size][/quote]