娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2011-3-8 12:22 AM

李少光︰利用小孩做鬥爭武器

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

K2K 發表於 2011-3-8 12:50 AM

c9話: 每次遊行示威都係行馬路架啦....咁都冇問題囉.....-eOL2n W
2lN$Z2[^/X!pa
見到成班痴線仔瞓晒喺街, 巴士都俾佢地阻到行唔到, 咁都仲以為係遊行?  知唔知"遊行"兩個字點解架?
]~1A5X;F [okQ
$m$a/V#N'_4~7?,s6n
"mL-CL s,BA't b4f-}QD
小朋友話: 關心佢地同幫佢地
6~2Vat-m7`N 記者問: 你知唔知幫佢地乜野?
Y tA1|+Re3}UQ 小朋友諗一陣: 我知道, 唔係好記得囉TU}3Ccc4_7k
1oG.S5T&L\J7Pzs
c%@-F8v6e,LY

:u&p!i T|]^b
^n8j-Gk1^F N5u 幾十歲人做人老母, 點樣保護自己個仔都唔識, 受傷怪得邊個?  :sleep:

infjlam 發表於 2011-3-8 01:45 AM

做到瞓街地步,都知道已經唔係遊行咁簡單喇
/FpjgX#t {kfF \e)E)ip7J$B4` E;N
李少光話:有人利用小孩做鬥爭武器,係莫須有:yy09:
4F(_B s'Z(A 但做人阿媽,見遊行完畢,D人瞓晒街,仲唔帶小朋友離開,亦係非常愚蠢,而且唔負責任:yy30:

K2K 發表於 2011-3-8 10:10 AM

[quote]做到瞓街地步,都知道已經唔係遊行咁簡單喇-Jk#i#Nw*Y9{S
K+?L*MA5I(xj
李少光話:有人利用小孩做鬥爭武器,係莫須有:yy09:\ j#F%D(D1]@y
但做人阿媽,見遊行完畢,D人瞓晒街,仲唔帶小朋友離開,亦係非常愚蠢,而且唔負責任:yy30: ...7[ |!^ qbY d
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574644&ptid=244515][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-8 01:45 AM[/color][/url][/size][/quote]
H fJK8xGQw 0S c)LSb(|
瞓街仲要瞓正馬路,  專登阻塞交通,   呢種係抗爭咩?  呢種係擾亂社會秩序就真!3`MQeR.r+Ob
1dnWg6Y3v0uS
希望我估錯,  帶小孩一同上街抗爭,  呢招佢地一定會再用. 0V+FT o&N$w4W&H
!p { W w r
呢個阿媽自己唔好好保護自己小朋友,  係咎由自取.

infjlam 發表於 2011-3-8 12:24 PM

[quote]瞓街仲要瞓正馬路,  專登阻塞交通,呢種係抗爭咩?  
dXR'v'iA N @^ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574713&ptid=244515][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-8 10:10 AM[/color][/url][/size][/quote]c }i*KI6UU
D.z)Z B6yP)N6y
我認同瞓街亦係抗爭手段o既一種,但今次是否必要做,,cg\Si
本人就好有保留...p"sVWXaiT
OD8g_/zA^,yD;F
當政府施政嚴重失誤,不得民心,一時阻街,相對而言係好小事

andyho 發表於 2011-3-8 03:05 PM

[quote]
A.x3R,\It!a{ #P2ee3ta*D-j
瞓街仲要瞓正馬路,  專登阻塞交通,   呢種係抗爭咩?  呢種係擾亂社會秩序就真!
1[IsXo3e(L_
%F_X&r,fOc%G,G} 希望我估錯,  帶小孩一同上街抗爭,  呢招佢地一定會再用.
(}\ k-e!?)z Da0v ;{"NW X d~
呢個阿媽自己唔好好保護自己小朋友,  係咎由自取. ...H#O5o)|!TgF7X
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574713&ptid=244515][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-8 10:10 AM[/color][/url][/size][/quote]P1G D.S_&Q%g:~{

qC[ y7^#v!W 用你的邏輯, 89年6月4日學生阻塞天安門廣場, 專登阻礙國家進行升旗儀式, 呢種係擾亂社會秩序,
5[(F ]I9L v? J} 人地來清場, 學生唔好好保護自己, 係咎由自取
p/Ey4R i&?-cM$B
vd @ p8SO 用你的邏輯, 最近利比亞民眾不理政府呼籲, 專登上街鬧事, 呢種係擾亂社會秩序, 4J Jv0PM wVW6\
軍隊來清場, 戰機投炸彈, 民眾唔好好保護自己, 係咎由自取:good:

K2K 發表於 2011-3-8 03:19 PM

[quote]
u C-}!l p d"Km v
P-X6Z"? L7I 用你的邏輯, 89年6月4日學生阻塞天安門廣場, 專登阻礙國家進行升旗儀式, 呢種係擾亂社會秩序,
"x0s&z ]1p Y3L(RoJ Y 人地來清場, 學生唔好好保護自己, 係咎由自取
t e&de;_?CC.u#o \SG/d/T0Ld
用你的邏輯, 最近利比亞民眾不理政府呼籲, 專登上街鬧事, 呢種係擾亂 ...3{Mt6] YjG(k5h
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574786&ptid=244515][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-8 03:05 PM[/color][/url][/size][/quote]-fq/]4A0L"m8}$i
M@B!n8a|Ah
每個人都要為自己做既事負責,  何況而家講緊係一個8歲小朋友,  返學放學都仲要阿媽接送既小朋友,  作為父母帶佢去一個咁混亂既地方,  出左事要怪就怪自己保護小朋友不力,  唔好怪人!
Z?u X{k } W~-h%e!L'^y"~t D N,r
我既邏輯係講緊小朋友,  你喜歡東拉西扯來幫班某些人護航,  係你既事!  :dev:

打狗棒 發表於 2011-3-8 03:23 PM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2011-3-8 03:24 PM 編輯 [/i]
~AP)F-_[6A:a
I\b!L X;hy m$D [quote]yJ2})b'M,F,q:j9f

E+dU9zm;\JO 用你的邏輯, 89年6月4日學生阻塞天安門廣場, 專登阻礙國家進行升旗儀式, 呢種係擾亂社會秩序, FSKzQ{r3A
人地來清場, 學生唔好好保護自己, 係咎由自取+[GV L!ezo&V$b

6rl?fP 用你的邏輯, 最近利比亞民眾不理政府呼籲, 專登上街鬧事, 呢種係擾亂 ...isOZ$ivWRl)I
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574786&ptid=244515][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-8 03:05 PM[/color][/url][/size][/quote]$6,000已經抵得住12,000 post, 扶共滅洋的五毛份子仲唔加把勁發言?:secret:

K2K 發表於 2011-3-8 03:23 PM

[quote]
Bbe!}V8V/f 6f P-A C]*cgd
我認同瞓街亦係抗爭手段o既一種,但今次是否必要做,
n;B8Q'h V+Zq_ 本人就好有保留...
5r4d zh,M6^
yQ0x uBg WEO 當政府施政嚴重失誤,不得民心,一時阻街,相對而言係好小事
'~ ooNeO [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574746&ptid=244515][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-8 12:24 PM[/color][/url][/size][/quote]U)UW-K~

fkc.{C\ |9h 政府施政嚴重失誤,  不得民心,  上街抗議/抗爭係冇問題,  但你睇到呢班人目的真係咁簡單咩?  個阿媽真係路過搵人咁無辜咩?

K2K 發表於 2011-3-8 03:25 PM

[quote]$6,000已經抵得住12,000 post, 扶共滅洋的五毛份子仲唔加把勁發言?:secret:uA2d8\.t%iO7y
J$y ma9m L0c C8u-X
q;TW.W m-^7S!Ep
[img]http://www.hlbrbbs.com/UploadFile/2009-7/200972112264731975.jpg[/img]
6OpPty [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574795&ptid=244515][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-8 03:23 PM[/color][/url][/size][/quote]e3DQ@7n3ql rH
\Y5sdMs$|G

b~4\6scN4i/J 講你就天下無敵, 你捐左嗰6千蚊出來啦笨...  :dev:

K2K 發表於 2011-3-8 03:34 PM

[quote]1z U.W]#[N,o1U
[ w-~D/l {
用你的邏輯, 最近利比亞民眾不理政府呼籲, 專登上街鬧事, 呢種係擾亂社會秩序, [size=0px]% l3 l9 R0 A/ Z" x: I' G" W[/size]VDN&rQ#vQk.T
軍隊來清場, 戰機投炸彈, 民眾唔好好保護自己, 係咎由自取:good:[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574786&ptid=244515][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-8 03:05[/color][/url][/size]-c)H k5@#Z R
[size=2][color=#999999] PM[/color][/size][/quote];Q*B9Y;q U\b f
u6oL-^C*l
淨係識得利用法律漏洞,  傳媒力量來難為班差佬,  呢d係英雄所為咩?
?y*mm9Wh 如果真係去到咁無可容忍地步,  咁咪學利比亞人民咁組織人民軍攻打政府囉,  你有冇膽量先?  冇咪繼續打下咀炮囉,  a"`OnI%V:]$U
都係嗰句,  人地搞革命要流血液,  毒男講革命就流精液.

andyho 發表於 2011-3-8 03:42 PM

[quote]
;p.T2J/P\pP%K
Ne|OdJ'?"a [b][color=red]每個人都要為自己做既事負責[/color][/b],  何況而家講緊係一個8歲小朋友,  返學放學都仲要阿媽接送既小朋友,  作為父母帶佢[b][color=red]去一個咁混亂既地方,  出左事要怪就怪自己[/color][/b]保護小朋友不力, [color=red] [b]唔好怪人![/b][/color][2zS ?)N*K$R&zn,s U,^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574792&ptid=244515][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-8 03:19 PM[/color][/url][/size][/quote]
8~(n+@PC&W
L QI\$?;{2~ f W.l 留意一下紅字, 我不是斷章取義, 而是你強調[color=red]「做[/color][color=red]人要為自己負責, 去混亂的地方出事要怪自己, 唔好怪人!」[/color]對嗎?%M&O"] yK.J1r&K
那麼香港人去菲律賓出事, 應為自己負責任吧? 明知菲律賓國民水平低, 仲要貪平去玩, 要怪就怪自己, 唔好怪責菲國政府及警察!
L5D&\Tc(B 我講得對唔對?

andyho 發表於 2011-3-8 03:45 PM

[quote] vU$y,Zw U0`
6s h.a&R4?'xS:i
如果真係去到咁無可容忍地步,  咁咪學利比亞人民[color=red]咁組織人民軍攻打政府囉,  你有冇膽量先?[/color]  冇咪繼續打下咀炮囉,  
Dr2C{rY'm [color=red]都係嗰句,  人地搞革命要流血 [/color]?%qK3?m/w6R
[color=red]都係嗰句,  人地搞革命要流血液,  毒男講革命就流精液[/color].[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574803&ptid=244515][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-8 03:34 PM[/color][/url][/size][/quote])RD0j Ot*O`2s

E ~ z;m?J Xa 你為何無厘頭發晒矛? 我quote你在#7講過的話你自己重溫下,
Zb:|/k5ER6V 叫我去搞革命, 是不是你自己所講的東拉西扯呢?:confused:
1N*Y;m{k^O;?
"dyq0H S;? [size=5]K2K:「[color=red]你喜歡東拉西扯[/color]來幫班某些人護航,  係你既事!  :dev:」[/size]
"y;{)rX/GNU [size=5][/size] Tg%y-[`!\
[size=4][/size]
0yO*X-pu#gy [size=5][/size]
cbry"AxL L(P @)P(T2W)ar
[size=5][/size]

andyho 發表於 2011-3-8 03:49 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-8 03:50 PM 編輯 [/i]
V`(E:^%Lo)K
Y@v2_g j%i6A [quote]$6,000已經抵得住12,000 post, 扶共滅洋的五毛份子仲唔加把勁發言?:secret:A$C|M`Eg]jBv
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574795&ptid=244515][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-8 03:23 PM[/color][/url][/size][/quote]
b.ym:s4_6q2{ue)}8`
x~0w9@%I 九哥你就下佢地啦, K2K好小朋友架咋, 我地係成年人, 就下D細啦:D6g M o#i3R

cBG N H`j 仲有, 我在某討論區見到你喎, 你用緊舊網名, 而我個網名同呢個只有少少分別, 下次等在那邊HI下你先:)

K2K 發表於 2011-3-8 03:54 PM

[quote]
L$Bj|D:b9g ~ cI z6` D1a5zi
九哥你就下佢地啦, K2K好小朋友架咋, 我地係成年人, 就下D細啦:DWB)g;Q-G$N?@3x5O
[#SZPy%O5g7S
仲有, 我在某討論區見到你喎, 你用緊舊網名, 而我個網名同呢個只有少少分別, 下次等在那邊HI下你先:) ...0A/H)j,\.P sk!`Mp
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574807&ptid=244515][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-8 03:49 PM[/color][/url][/size][/quote]
,e;H5D Y8P2U9o4h(P
?y|5UB 8``{l)L ?cz
仲駛你教咩?  你見狗哥呢排咁少發言,  回晒塘,  就知道佢就住就住啦!   :D

K2K 發表於 2011-3-8 03:57 PM

[quote]2H4`'r9lO1w&E#o

$Ya2H1S2gN4I 留意一下紅字, 我不是斷章取義, 而是你強調「做人要為自己負責, 去混亂的地方出事要怪自己, 唔好怪人!」對嗎?V"}Cb l;mI
那麼香港人去菲律賓出事, 應為自己負責任吧? 明知菲律賓國民水平低, 仲要貪平去玩, 要怪就怪自己, 唔 ...+_$WSY*XWH.R
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574804&ptid=244515][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-8 03:42 PM[/color][/url][/size][/quote]
6T^i,U,D5rn5T n*vNnq D
講緊個8歲小朋友,  你就先舉天安門,  然後利比亞,  再來菲律賓,  全球都俾你扯晒埋黎,  仲有冇呀?  繼續啦!  :dev:

K2K 發表於 2011-3-8 03:59 PM

[quote]
(L/dB h;o .h.W ?1E"P&Mh
你為何無厘頭發晒矛? 我quote你在#7講過的話你自己重溫下,
4u,b,O(fkr J 叫我去搞革命, 是不是你自己所講的東拉西扯呢?:confused:
y.d'ld3S UEL#i"?X*m|l/C
K2K:「你喜歡東拉西扯來幫班某些人護航,  係你既事!  :dev:」
7Y_*r.o!n,t ,D_$R+v G`(}!fS1s
Y4_LrS%W
{5Os?S&OS

0Sd2n$iz s}X ...j4xENH BKg
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574805&ptid=244515][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-8 03:45 PM[/color][/url][/size][/quote]
Yba0Zl'V #z!{LB7c
你用利比亞比喻就得,  我用返利比亞回應就係發矛,  哈哈...你都幾有趣喎   :agree:

K2K 發表於 2011-3-8 04:02 PM

[quote]
/rtB(^ {r:~?6j 6s5i PC9hV6m
仲有, 我在某討論區見到你喎, 你用緊舊網名, 而我個網名同呢個只有少少分別, 下次等在那邊HI下你先:) ...#JFSN{{9r+L
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574807&ptid=244515][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-8 03:49 PM[/color][/url][/size][/quote].J(qOn\:K t

F-m)c6V S2_&p Q 冇問題,  既然大家咁有緣,  你HI我我實回你喎.   :agree:

andyho 發表於 2011-3-8 04:03 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-8 04:06 PM 編輯 [/i]
3fj]]&s5L
{ z'|3a @/f [quote]
Px+s,h\@ 7xD9]5U-BgP9X
[color=red][color=black]講緊個8歲小朋友,  你就先舉天安門,  然後利比亞,  再來菲律賓,  全球都俾你扯晒埋黎,  仲有冇呀?  繼續啦![/color] [/color]:dev:4d/h.v6\!_[1P)vb
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574810&ptid=244515][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-8 03:57 PM[/color][/url][/size][/quote]-xP!t F5ZZ^o
CR C3kU&?.u!gM5X
小朋友就最喜歡避重就輕, 不利的就避開不回應, 以下是技術示範%h^c]7M |
n` T:z+i5y#T
K2K爸爸叫K2K:「仔, 你為咩唔溫書呀, 隔壁屋小明同樓下小芬好乖溫書架, 你都溫下書啦!」*UCl%L@9amD
K2K回答:「老豆我X你啦!而家講緊我溫唔溫書, 你先扯去講隔壁屋小明, 再扯去提樓下小芬, 關佢地X事呀? 你全棟樓的人都講X晒丫, 仲有冇呀?  繼續啦!」
%M*m'VrN#|&ZM)Uo:v \;X M1K5`_G?2d x
K2K真是個講邏輯的好孩子呢, 抵讚!:good:#oM`|G8_wY2n
夠喇, 今日同你地學生哥玩夠了, 你喜歡打嘴炮繼續吧, 呢區大部分是成年人.]@ NZ q NC
看得出邊個至係傻仔的

K2K 發表於 2011-3-8 04:08 PM

[quote] W$U'X9I:F-_,K

kzf!f+J5h*W?H(I!K 小朋友就最喜歡避重就輕, 不利的就避開不回應, 以下是技術示範$VNGHI

h5EXaE!Z*RG K2K爸爸叫K2K:「仔, 你為咩唔溫書呀, 隔壁屋小明同樓下小芬好乖溫書架, 你都溫下書啦!」5aFX@}i D
K2K回答:「老豆我X你啦!而家講緊我溫唔溫書, 你先扯去講隔 ...
/hDyED [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574814&ptid=244515][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-8 04:03 PM[/color][/url][/size][/quote]
/oDrDayz Z"wW/PRtX3P2Q
你都幾搞笑喎,   好似係你東拉西扯,  想設法避開直接討論呢位媽媽帶小朋友參與混戰是否需要負責喎?   :dev:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.