娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2011-3-8 12:22 AM

李少光︰利用小孩做鬥爭武器

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

K2K 發表於 2011-3-8 12:50 AM

c9話: 每次遊行示威都係行馬路架啦....咁都冇問題囉.....u n%?P [-V

8y!^k;kq|&s 見到成班痴線仔瞓晒喺街, 巴士都俾佢地阻到行唔到, 咁都仲以為係遊行?  知唔知"遊行"兩個字點解架?Z6L0uG6S*@-i3rF
Ju j0V8L.o/n7g

-F f0R;TN1[+r p0U,y7rU
小朋友話: 關心佢地同幫佢地2\M/o ^/^/zai4Q'H
記者問: 你知唔知幫佢地乜野?JzVZ:E
小朋友諗一陣: 我知道, 唔係好記得囉
\mg:MI8J,L[
'VW`)D#TAu
s,ZP0\"ZEq K-v c (B.d S7A4ag3q-z

ME D|_`l1x 幾十歲人做人老母, 點樣保護自己個仔都唔識, 受傷怪得邊個?  :sleep:

infjlam 發表於 2011-3-8 01:45 AM

做到瞓街地步,都知道已經唔係遊行咁簡單喇
;A2R[ {tyA'W
9mt!jO?7vA-|3[*` 李少光話:有人利用小孩做鬥爭武器,係莫須有:yy09:E,}#r+qpC
但做人阿媽,見遊行完畢,D人瞓晒街,仲唔帶小朋友離開,亦係非常愚蠢,而且唔負責任:yy30:

K2K 發表於 2011-3-8 10:10 AM

[quote]做到瞓街地步,都知道已經唔係遊行咁簡單喇
z${T|XCF @&_
^A7A%[#w 李少光話:有人利用小孩做鬥爭武器,係莫須有:yy09: S.p/@5rS
但做人阿媽,見遊行完畢,D人瞓晒街,仲唔帶小朋友離開,亦係非常愚蠢,而且唔負責任:yy30: ...
3TR.hCb4I\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574644&ptid=244515][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-8 01:45 AM[/color][/url][/size][/quote]
#x4@6DO\XM .f:h"Er"x
瞓街仲要瞓正馬路,  專登阻塞交通,   呢種係抗爭咩?  呢種係擾亂社會秩序就真!
/c8N$V#o Q
*cX mkKhoZ-\ 希望我估錯,  帶小孩一同上街抗爭,  呢招佢地一定會再用. r&l#Q b+ff#G
eK*J,a.n
呢個阿媽自己唔好好保護自己小朋友,  係咎由自取.

infjlam 發表於 2011-3-8 12:24 PM

[quote]瞓街仲要瞓正馬路,  專登阻塞交通,呢種係抗爭咩?  
p?J w4T [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574713&ptid=244515][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-8 10:10 AM[/color][/url][/size][/quote]
E)[s0qF y1l(iN1f p y_0D0?i2F
我認同瞓街亦係抗爭手段o既一種,但今次是否必要做,}W@)b#F$mnCYe+~Wg
本人就好有保留...
t9] ~gL8F 3c3D1Fr#b.VlC}
當政府施政嚴重失誤,不得民心,一時阻街,相對而言係好小事

andyho 發表於 2011-3-8 03:05 PM

[quote]?]%R\ N\4lX
/G!_dK ~/O:z
瞓街仲要瞓正馬路,  專登阻塞交通,   呢種係抗爭咩?  呢種係擾亂社會秩序就真!;_)D+k3WC0`#?G7a

%g9{Uk/NpW} 希望我估錯,  帶小孩一同上街抗爭,  呢招佢地一定會再用. b/F@4JBy

p B"FC6e L[ 呢個阿媽自己唔好好保護自己小朋友,  係咎由自取. ...
I `"e`C}L~'_ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574713&ptid=244515][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-8 10:10 AM[/color][/url][/size][/quote][rj3T BBB D

b6d5f$z} 用你的邏輯, 89年6月4日學生阻塞天安門廣場, 專登阻礙國家進行升旗儀式, 呢種係擾亂社會秩序,
2z.t7i }N~+Oy 人地來清場, 學生唔好好保護自己, 係咎由自取
!`6S(iG#J5O Q1t
z%LO+WM!buAt 用你的邏輯, 最近利比亞民眾不理政府呼籲, 專登上街鬧事, 呢種係擾亂社會秩序, uR4u.M,^7?r K
軍隊來清場, 戰機投炸彈, 民眾唔好好保護自己, 係咎由自取:good:

K2K 發表於 2011-3-8 03:19 PM

[quote] rV-U2_2P5k8Ht~l
![2w,F"W^2Kha.C
用你的邏輯, 89年6月4日學生阻塞天安門廣場, 專登阻礙國家進行升旗儀式, 呢種係擾亂社會秩序, /Oc)X'YM.d7h?Uw
人地來清場, 學生唔好好保護自己, 係咎由自取
BYA9x%R ,ab%?/v"|EM _
用你的邏輯, 最近利比亞民眾不理政府呼籲, 專登上街鬧事, 呢種係擾亂 ...
7[u0\,F4]@8| [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574786&ptid=244515][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-8 03:05 PM[/color][/url][/size][/quote]r4XW)lrs
g0jpd5b0DRD(H5w.Z R
每個人都要為自己做既事負責,  何況而家講緊係一個8歲小朋友,  返學放學都仲要阿媽接送既小朋友,  作為父母帶佢去一個咁混亂既地方,  出左事要怪就怪自己保護小朋友不力,  唔好怪人!!dO1\}:`~F x

3MS"r v;s]0A~ 我既邏輯係講緊小朋友,  你喜歡東拉西扯來幫班某些人護航,  係你既事!  :dev:

打狗棒 發表於 2011-3-8 03:23 PM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2011-3-8 03:24 PM 編輯 [/i]
8R|E w:jf#c cb$uJO'V A2B_/O
[quote]
z&a w-k;kP
#J S F)k$z Aq~I3}md 用你的邏輯, 89年6月4日學生阻塞天安門廣場, 專登阻礙國家進行升旗儀式, 呢種係擾亂社會秩序, 'QS%@/h2a iyQ
人地來清場, 學生唔好好保護自己, 係咎由自取
.G5U8P%S(E z(`@w 0WiWX'y r
用你的邏輯, 最近利比亞民眾不理政府呼籲, 專登上街鬧事, 呢種係擾亂 ...
_(bB6lN'~g [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574786&ptid=244515][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-8 03:05 PM[/color][/url][/size][/quote]$6,000已經抵得住12,000 post, 扶共滅洋的五毛份子仲唔加把勁發言?:secret:

K2K 發表於 2011-3-8 03:23 PM

[quote]
9H?cUFc-Qy'B K;T j(kbD
我認同瞓街亦係抗爭手段o既一種,但今次是否必要做,
(N#Uz _1l 本人就好有保留...^q4\hz#iJXC

2Q4[8s3pE `!? b 當政府施政嚴重失誤,不得民心,一時阻街,相對而言係好小事o`W6qs+Ny ]h)Q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574746&ptid=244515][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-8 12:24 PM[/color][/url][/size][/quote]7o(m6H*}v%bu
s9DnQ*[:IBl
政府施政嚴重失誤,  不得民心,  上街抗議/抗爭係冇問題,  但你睇到呢班人目的真係咁簡單咩?  個阿媽真係路過搵人咁無辜咩?

K2K 發表於 2011-3-8 03:25 PM

[quote]$6,000已經抵得住12,000 post, 扶共滅洋的五毛份子仲唔加把勁發言?:secret:
Wa;fp"E(? !Rme/x5A"H6L

c;V z"aCI [img]http://www.hlbrbbs.com/UploadFile/2009-7/200972112264731975.jpg[/img]
_cjW qK H [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574795&ptid=244515][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-8 03:23 PM[/color][/url][/size][/quote]
,I;Np&FAh'KU P6u+a d ? I'wR*\!{

3HPti#qs!@$Ms/\ 講你就天下無敵, 你捐左嗰6千蚊出來啦笨...  :dev:

K2K 發表於 2011-3-8 03:34 PM

[quote];y^'t%u Cw

&y9~'k Mo"e5vF 用你的邏輯, 最近利比亞民眾不理政府呼籲, 專登上街鬧事, 呢種係擾亂社會秩序, [size=0px]% l3 l9 R0 A/ Z" x: I' G" W[/size]
hUp3uK0[ux 軍隊來清場, 戰機投炸彈, 民眾唔好好保護自己, 係咎由自取:good:[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574786&ptid=244515][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-8 03:05[/color][/url][/size]
/jW!_e ^l [size=2][color=#999999] PM[/color][/size][/quote]
`T$c"w%Lw8?
6Efn w7v'Y#q T4`(es 淨係識得利用法律漏洞,  傳媒力量來難為班差佬,  呢d係英雄所為咩? Z$Vz^!W6|
如果真係去到咁無可容忍地步,  咁咪學利比亞人民咁組織人民軍攻打政府囉,  你有冇膽量先?  冇咪繼續打下咀炮囉,  
!}'g7Neyw c 都係嗰句,  人地搞革命要流血液,  毒男講革命就流精液.

andyho 發表於 2011-3-8 03:42 PM

[quote]
i RlT kf6m #Qa5ZMk^w#r_ O/}
[b][color=red]每個人都要為自己做既事負責[/color][/b],  何況而家講緊係一個8歲小朋友,  返學放學都仲要阿媽接送既小朋友,  作為父母帶佢[b][color=red]去一個咁混亂既地方,  出左事要怪就怪自己[/color][/b]保護小朋友不力, [color=red] [b]唔好怪人![/b][/color]
_(kx`| [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574792&ptid=244515][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-8 03:19 PM[/color][/url][/size][/quote] [/P/C]h*C7|

8lN?$jz#qbe 留意一下紅字, 我不是斷章取義, 而是你強調[color=red]「做[/color][color=red]人要為自己負責, 去混亂的地方出事要怪自己, 唔好怪人!」[/color]對嗎?ZIX4\;U8D_
那麼香港人去菲律賓出事, 應為自己負責任吧? 明知菲律賓國民水平低, 仲要貪平去玩, 要怪就怪自己, 唔好怪責菲國政府及警察!
6ukZ-m H_j 我講得對唔對?

andyho 發表於 2011-3-8 03:45 PM

[quote]
%[/P~Ae qp.tq3J g
如果真係去到咁無可容忍地步,  咁咪學利比亞人民[color=red]咁組織人民軍攻打政府囉,  你有冇膽量先?[/color]  冇咪繼續打下咀炮囉,  
(}~"vW:j%y g/y [color=red]都係嗰句,  人地搞革命要流血 [/color]!@$X6AB:x8j1Tb
[color=red]都係嗰句,  人地搞革命要流血液,  毒男講革命就流精液[/color].[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574803&ptid=244515][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-8 03:34 PM[/color][/url][/size][/quote]EK(r{,h5T)B

K nb&zt}m 你為何無厘頭發晒矛? 我quote你在#7講過的話你自己重溫下,
L\q4yA 叫我去搞革命, 是不是你自己所講的東拉西扯呢?:confused: !MQC&bE9wM*hq

p#o lN AWZ-o1Z [size=5]K2K:「[color=red]你喜歡東拉西扯[/color]來幫班某些人護航,  係你既事!  :dev:」[/size]
n\$ps or^gp6J&c-i [size=5][/size]facG%p3H,N
[size=4][/size]K)B)lGzP/A
[size=5][/size] }GE1cbu6h
@G O ^0H
[size=5][/size]

andyho 發表於 2011-3-8 03:49 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-8 03:50 PM 編輯 [/i]
u;\PFa'k
{-q4Dlhx&J [quote]$6,000已經抵得住12,000 post, 扶共滅洋的五毛份子仲唔加把勁發言?:secret:
Zlk8T6LA [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574795&ptid=244515][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-8 03:23 PM[/color][/url][/size][/quote]
rc+Si%DA$YGO xLpE6p6I
九哥你就下佢地啦, K2K好小朋友架咋, 我地係成年人, 就下D細啦:D
2B){(|z DX\0W
vyD&A hF&v6i] 仲有, 我在某討論區見到你喎, 你用緊舊網名, 而我個網名同呢個只有少少分別, 下次等在那邊HI下你先:)

K2K 發表於 2011-3-8 03:54 PM

[quote]
ZOe5zMU\^ wj@/F5u%A
九哥你就下佢地啦, K2K好小朋友架咋, 我地係成年人, 就下D細啦:D
{LbQ[K
AwS6_Q!b o&C 仲有, 我在某討論區見到你喎, 你用緊舊網名, 而我個網名同呢個只有少少分別, 下次等在那邊HI下你先:) ...
U'Jej,v d0B*@n4w3A [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574807&ptid=244515][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-8 03:49 PM[/color][/url][/size][/quote]*P%m6boB(Xq5v-Zh
I@+b$G)Y,x7e
SSJ7I@
仲駛你教咩?  你見狗哥呢排咁少發言,  回晒塘,  就知道佢就住就住啦!   :D

K2K 發表於 2011-3-8 03:57 PM

[quote]S8yVJuW}9c;R

o2qwI5BwBH1] ] 留意一下紅字, 我不是斷章取義, 而是你強調「做人要為自己負責, 去混亂的地方出事要怪自己, 唔好怪人!」對嗎?zW+e;|6}m?Z
那麼香港人去菲律賓出事, 應為自己負責任吧? 明知菲律賓國民水平低, 仲要貪平去玩, 要怪就怪自己, 唔 ...P6H;h0W8\T%R5j
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574804&ptid=244515][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-8 03:42 PM[/color][/url][/size][/quote]\"t'C0Z"Jw7Q#tW

]!lxBu4{3@ U ]M~ 講緊個8歲小朋友,  你就先舉天安門,  然後利比亞,  再來菲律賓,  全球都俾你扯晒埋黎,  仲有冇呀?  繼續啦!  :dev:

K2K 發表於 2011-3-8 03:59 PM

[quote]3z+Q"s4Xz

z!CZNEFGw2ff([ n)v 你為何無厘頭發晒矛? 我quote你在#7講過的話你自己重溫下,
6}L|P _:L{ 叫我去搞革命, 是不是你自己所講的東拉西扯呢?:confused: 2K/gsV"J q,jA9u]

pov1N`-QJH0@ K2K:「你喜歡東拉西扯來幫班某些人護航,  係你既事!  :dev:」kxHx7I#i
v^0FSnp {

/pUZ N\ r"K 'D[!v%f,b(D.QV ~
.a,gi$g'D:?w0l
...
9SM.[sE [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574805&ptid=244515][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-8 03:45 PM[/color][/url][/size][/quote]f'IT~x v]*M

9W;\/PS%{ 你用利比亞比喻就得,  我用返利比亞回應就係發矛,  哈哈...你都幾有趣喎   :agree:

K2K 發表於 2011-3-8 04:02 PM

[quote]
$rRtJ s !M-xK1lu
仲有, 我在某討論區見到你喎, 你用緊舊網名, 而我個網名同呢個只有少少分別, 下次等在那邊HI下你先:) ...
Jo1sw S [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574807&ptid=244515][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-8 03:49 PM[/color][/url][/size][/quote])q_4ru+s3v0Y

-bi}(f1kzf _c 冇問題,  既然大家咁有緣,  你HI我我實回你喎.   :agree:

andyho 發表於 2011-3-8 04:03 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-8 04:06 PM 編輯 [/i] u?5D~^ O mt5_k

.N\!A-Y4~_}fS [quote]'|p!?5T0v.a9KfS
je2h,K3Bzp
[color=red][color=black]講緊個8歲小朋友,  你就先舉天安門,  然後利比亞,  再來菲律賓,  全球都俾你扯晒埋黎,  仲有冇呀?  繼續啦![/color] [/color]:dev:j(X~(R^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574810&ptid=244515][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-8 03:57 PM[/color][/url][/size][/quote]
Rr \9WG!Dgt ^#v H2N2u5on.['A"p6? lg
小朋友就最喜歡避重就輕, 不利的就避開不回應, 以下是技術示範6Q-IQ[s
i-U0u p W0d|}1e&at;x
K2K爸爸叫K2K:「仔, 你為咩唔溫書呀, 隔壁屋小明同樓下小芬好乖溫書架, 你都溫下書啦!」9@:]2Huk%vP
K2K回答:「老豆我X你啦!而家講緊我溫唔溫書, 你先扯去講隔壁屋小明, 再扯去提樓下小芬, 關佢地X事呀? 你全棟樓的人都講X晒丫, 仲有冇呀?  繼續啦!」%}J4]/c(QX;S1v(u-e&H
`},aW:EY
K2K真是個講邏輯的好孩子呢, 抵讚!:good:
7BqoQ$L_[ 夠喇, 今日同你地學生哥玩夠了, 你喜歡打嘴炮繼續吧, 呢區大部分是成年人T ` E.Az*_ K#?
看得出邊個至係傻仔的

K2K 發表於 2011-3-8 04:08 PM

[quote]&|QBf%fV/_M:|

ZY l(F N@.|4P 小朋友就最喜歡避重就輕, 不利的就避開不回應, 以下是技術示範V8S!qrE&]
AasNJ Gs
K2K爸爸叫K2K:「仔, 你為咩唔溫書呀, 隔壁屋小明同樓下小芬好乖溫書架, 你都溫下書啦!」Aa-{w ?Q7Dn
K2K回答:「老豆我X你啦!而家講緊我溫唔溫書, 你先扯去講隔 ...
S.]"q [2\ m)["r [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574814&ptid=244515][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-8 04:03 PM[/color][/url][/size][/quote]
U7n#s;g ~)stNg
$h(a{ d N0} 你都幾搞笑喎,   好似係你東拉西扯,  想設法避開直接討論呢位媽媽帶小朋友參與混戰是否需要負責喎?   :dev:

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.