李少光︰利用小孩做鬥爭武器
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** c9話: 每次遊行示威都係行馬路架啦....咁都冇問題囉.....un%?P [-V見到成班痴線仔瞓晒喺街, 巴士都俾佢地阻到行唔到, 咁都仲以為係遊行? 知唔知"遊行"兩個字點解架?Z6L0uG6S*@-i3rF
Ju j0V8L.o/n7g
p0U,y7rU
小朋友話: 關心佢地同幫佢地2\M/o ^/^/z a i4Q'H
記者問: 你知唔知幫佢地乜野?JzVZ:E
小朋友諗一陣: 我知道, 唔係好記得囉
(B.d S7A4ag3q-z
幾十歲人做人老母, 點樣保護自己個仔都唔識, 受傷怪得邊個? :sleep: 做到瞓街地步,都知道已經唔係遊行咁簡單喇
李少光話:有人利用小孩做鬥爭武器,係莫須有:yy09:E,}#r+qpC
但做人阿媽,見遊行完畢,D人瞓晒街,仲唔帶小朋友離開,亦係非常愚蠢,而且唔負責任:yy30: [quote]做到瞓街地步,都知道已經唔係遊行咁簡單喇
李少光話:有人利用小孩做鬥爭武器,係莫須有:yy09:S.p/@5rS
但做人阿媽,見遊行完畢,D人瞓晒街,仲唔帶小朋友離開,亦係非常愚蠢,而且唔負責任:yy30: ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574644&ptid=244515][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-8 01:45 AM[/color][/url][/size][/quote]
.f:h"Er"x
瞓街仲要瞓正馬路, 專登阻塞交通, 呢種係抗爭咩? 呢種係擾亂社會秩序就真!
希望我估錯, 帶小孩一同上街抗爭, 呢招佢地一定會再用. r&l#Q b+f f#G
eK*J,a.n
呢個阿媽自己唔好好保護自己小朋友, 係咎由自取. [quote]瞓街仲要瞓正馬路, 專登阻塞交通,呢種係抗爭咩?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574713&ptid=244515][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-8 10:10 AM[/color][/url][/size][/quote]
p y_0D0?i2F
我認同瞓街亦係抗爭手段o既一種,但今次是否必要做,}W@)b#F$mnCYe+~Wg
本人就好有保留...
3c3D1Fr#b.VlC}
當政府施政嚴重失誤,不得民心,一時阻街,相對而言係好小事 [quote]?]%R\ N\4lX
/G!_dK~/O:z
瞓街仲要瞓正馬路, 專登阻塞交通, 呢種係抗爭咩? 呢種係擾亂社會秩序就真!;_)D+k3WC0`#?G7a
希望我估錯, 帶小孩一同上街抗爭, 呢招佢地一定會再用. b/F@4JBy
呢個阿媽自己唔好好保護自己小朋友, 係咎由自取. ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574713&ptid=244515][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-8 10:10 AM[/color][/url][/size][/quote][rj3TBBB D
用你的邏輯, 89年6月4日學生阻塞天安門廣場, 專登阻礙國家進行升旗儀式, 呢種係擾亂社會秩序,
人地來清場, 學生唔好好保護自己, 係咎由自取
用你的邏輯, 最近利比亞民眾不理政府呼籲, 專登上街鬧事, 呢種係擾亂社會秩序, uR4u.M,^7?r K
軍隊來清場, 戰機投炸彈, 民眾唔好好保護自己, 係咎由自取:good: [quote] rV-U2_2P5k8Ht~l
![2w,F"W^2Kha.C
用你的邏輯, 89年6月4日學生阻塞天安門廣場, 專登阻礙國家進行升旗儀式, 呢種係擾亂社會秩序, /Oc)X'YM.d7h?Uw
人地來清場, 學生唔好好保護自己, 係咎由自取
,ab%?/v"|EM _
用你的邏輯, 最近利比亞民眾不理政府呼籲, 專登上街鬧事, 呢種係擾亂 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574786&ptid=244515][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-8 03:05 PM[/color][/url][/size][/quote]r4XW)lrs
g0jpd5b0D RD(H5w.ZR
每個人都要為自己做既事負責, 何況而家講緊係一個8歲小朋友, 返學放學都仲要阿媽接送既小朋友, 作為父母帶佢去一個咁混亂既地方, 出左事要怪就怪自己保護小朋友不力, 唔好怪人!!dO1\}:`~F x
我既邏輯係講緊小朋友, 你喜歡東拉西扯來幫班某些人護航, 係你既事! :dev: [i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2011-3-8 03:24 PM 編輯 [/i]
cb$uJO'V A2B_/O
[quote]
用你的邏輯, 89年6月4日學生阻塞天安門廣場, 專登阻礙國家進行升旗儀式, 呢種係擾亂社會秩序, 'QS%@/h2aiyQ
人地來清場, 學生唔好好保護自己, 係咎由自取
0WiW X'y r
用你的邏輯, 最近利比亞民眾不理政府呼籲, 專登上街鬧事, 呢種係擾亂 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574786&ptid=244515][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-8 03:05 PM[/color][/url][/size][/quote]$6,000已經抵得住12,000 post, 扶共滅洋的五毛份子仲唔加把勁發言?:secret: [quote]
K;T j(kbD
我認同瞓街亦係抗爭手段o既一種,但今次是否必要做,
本人就好有保留...^q4\hz#iJXC
當政府施政嚴重失誤,不得民心,一時阻街,相對而言係好小事o `W6q s+Ny ]h)Q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3574746&ptid=244515][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-8 12:24 PM[/color][/url][/size][/quote]7o(m6H*}v%bu
s9DnQ*[:IBl
政府施政嚴重失誤, 不得民心, 上街抗議/抗爭係冇問題, 但你睇到呢班人目的真係咁簡單咩? 個阿媽真係路過搵人咁無辜咩? [quote]$6,000已經抵得住12,000 post, 扶共滅洋的五毛份子仲唔加把勁發言?:secret:
!Rme/x5A"H6L