娛樂滿紛 26FUN's Archiver

andyho 發表於 2011-3-14 03:55 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-14 04:03 PM 編輯 [/i]
-W-P?(X,nUX
){1z}&|P [quote]**** 本內容被作者隱藏 ****
AD5Bw@6F\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577356&ptid=244746][color=#999999]vv1668vv 發表於 2011-3-14 01:22 PM[/color][/url][/size][/quote]9`"EQKm&SD
7N)B \,u-rO/O
じゃオレもわざとかんじをつかわずにカキコします
us^ Y-FQXq きょういくにかんけいあるし、こくみんのレベルにもかんけいあるじゃない?/Zd3d:q_6?7S3\]y
かんたんにいうと、DNAのことだ
w*Sj$K.v)lv c チュウゴクでもホンコンでも、ちいさいごろ、ガッコウで:|3j9K9^(Rq(Ygivt
タニンにめいわくをかけないようにしてくださいとおそわったけど)J7yXa!d
なぜチュウゴクジンやホンコンジンはにほんじんのように\@/t;v z nmu3S
ルールとレイギをまもったりタニンのこともかんがたりしないのか?{+rz)^"t(jj
みんな、ゼンアクというカンネンをしってるはずじゃん?
T;Sh7Ku[e|gT まぁ、こんなないようがちゅうごくじんによまれたらおこられるだろう?O9i.yd9_$y!oHF
じぶんのじゃくてんをみとめない、つーか、みとめたくないやつがおおいからさ

自由神 發表於 2011-3-14 04:05 PM

咁多日文既!!!!:confused: `&@2q p+F:j
唔識睇,,,,,,,,,,,,

andyho 發表於 2011-3-14 04:08 PM

[quote]咁多日文既!!!!:confused:
Xz+X v's 唔識睇,,,,,,,,,,,,
;\ |'ROf'`$SK&Je [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577430&ptid=244746][color=#999999]自由神 發表於 2011-3-14 04:05 PM[/color][/url][/size][/quote]y0~ s)^Dc1n

}E1QPAr"U 我只是回應樓上一位版友的觀點而已, 內容無關痛癢, 其他版友睇唔明亦無損失

打狗棒 發表於 2011-3-14 04:15 PM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2011-3-14 04:21 PM 編輯 [/i]|3D$Jl(`

[%Fd#G6wR [size=4][color=#000000]因為"[/color][/size][size=4][color=#FF0000]一己私慾"去做出一些剝奪其他人利益的行為[/color][/size][size=4][color=#000000].......有些人為求達成自己的目的, 阻塞交通, 令到其他市民不便有以下各種:[/color][/size][size=4][color=#000000]3c{+t,x#c8@"s-G(~
[/color][/size]
0x)W)v6k2y5A R }4T ` [size=4][color=#000000]1. 示威遊行人士阻塞交通[/color][/size]
KWj{1|z0r,~ m [size=4][color=#000000]2. 每年幾萬人參與的馬拉松長跑封路[/color][/size]
V/g3~s]+`(Z9b0a/\ K [size=4][color=#000000]3. 大型體育賽事封路(如足球賽、欖球賽)[/color][/size]
D8`&wDRv._ [size=4][color=#000000]4. 每星期三的快活谷賽馬封路[/color][/size]
.X7y zxw [size=4][color=#000000]5. [/color][/size]甚麼國家領導人來港封路^{1g%m VQ+?VP

w/xT-Vk,_/C QW 我唔示威, 唔跑步, 唔睇波, 唔賭馬, 更加唔歡迎領導人來港,
4Gd H!DFv9o 所以以上各項通通都是為了"一己私慾"去做出一些剝奪本人利益的行為.......
s8DT4E2@ b/U 應該加以譴責和取蹄!!!

infjlam 發表於 2011-3-14 05:09 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2011-3-14 05:48 PM 編輯 [/i]^\0d b O6n B
\4LdC z"BLHF
[quote][size=4][color=#000000]因為"[/color][color=#ff0000]一己私慾"去做出一些剝奪其他人利益的行為[/color][color=#000000].......有些人為求達成自己的目的, 阻塞交通, 令到其他市民不便有以下各種:[/color][/size][color=#000000][size=4][color=#fff][size=0px], r) v* u3 M& j( B% }3 G[/size][/color]
2^C)lye [/size][/color][color=#fff][size=0px]1 ?9 F! A2 @% b[/size][/color]
Xk%l V)pR,b.`8Ao d [size=4][color=#000000]1. 示威遊行人士阻塞交通[/color][/size]n5H _.uJ9u2_%t(@
[size=4][color=#000000]2. 每年幾萬人參與的馬拉松長跑封路[/color][/size][color=#fff][size=0px]2 j3 D( @, i$ p[/size][/color]!x7P\-|"hL o
[size=4][color=#000000]3. 大型體育賽事封路(如足球賽、欖球賽)[/color][/size]
,Ty4iq l-G:@#CX-WO [size=4][color=#000000]4. 每星期三的快活谷賽馬封路[/color][/size][color=#fff][size=0px]/ e! X. k" ~' z2 P[/size][/color]
3v1wG7d8L s'a]0X [size=4][color=#000000]5. [/color][/size]甚麼國家領導人來港封路[color=#fff][size=0px]) Q# K! ~# r% e- L[/size][/color]~Uh.| \,bk+Wl
[color=#fff][size=0px]/ ]) b2 m& \9 N! F1 a; d[/size][/color]PU B[#nn ~
我唔示威, 唔跑步, 唔睇波, 唔賭馬, 更加唔歡迎領導人來港, [color=#fff][size=0px], n" [; W8 U2 L, n[/size][/color]'s!`#\6@E$vp-|
所以以上各項通通都是為了"一己私慾"去做出一些剝奪本人利益的行為.......
s)g7f/T7K t8o 應該加以譴責和取蹄!!![size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577436&ptid=244746][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-14 04:15 PM[/color][/url][/size][/quote]/r:f^$W^
C%t8J5@[@M
又係以自我為中心,毫無邏輯,歪理連篇的立論:nogood:
@1b,bqY6b6r
8?[tJ${A)B [size=3]以上你所指的示威遊行、馬拉松、[color=#000000]大型體育賽事封路(或因任何有理由的封路),正常情況下都是需要申請的,而且是有法可依,[/color][/size]
3tE4G W@2V&?2b#V [size=3][color=#000000]絕大多數情況(我不會講話絕對),亦都是以大多數香港市民利益和需要為依歸的,[/color][/size]0T)QX SM
[size=3][color=#000000]你對以上有法可依的道路管制有任何不滿,大可循一般途徑(向政府部門、傳媒甚至壓力團體)反映表達,[/color][/size]
g"u,^.r&UlSe [size=3][color=#000000]你真係咁有道理咁把砲,有本事收集到十萬個市民簽名,向有關部門施壓,一樣行得通,[/color][/size]
:h gds$P~ J [size=3][color=#000000]真係話你on9驚你嬲:yy03: [/color][/size])})V5K:K_5~4q@
[size=3][color=#000000][/color][/size]

打狗棒 發表於 2011-3-14 05:17 PM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2011-3-14 05:25 PM 編輯 [/i]
5ItzF%}.u#x
mz"jmj'p~!Q [quote]
/Su \$KybOR
nlT-}/N g-S 真係話你on9驚你嬲
p'b)N,QN]#} [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577477&ptid=244746][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-14 05:09 PM[/color][/url][/size][/quote]我on唔on9, 問吓你老母就一清二楚!!!:naughty:q"M R L3Qw^
d/X*_(|x5^)@
我一早講過, 邊個辣著我, 我就屌邊個!!! :gun:

infjlam 發表於 2011-3-14 05:22 PM

從日本地震,我們可以從日本國民性得到啟發和借鏡的機會,1[ No)| k
多包容關心別人,少自我,多實際施以援手,少點無謂無益批判,
/[M%p)[&XnNlcE GV*A#Ko
@#ix B;RE
還大講什麼DNA,還在繼續窩裡鬥,
:b8x'o&l!y9Fs*@ 唉....還嫌不夠出醜,還嫌不夠羞愧嗎...
fGzA y)R3[ (當然,前提係你還認為自己係香港人/中國人)

infjlam 發表於 2011-3-14 05:29 PM

[quote]我on唔on9, 問吓你老母就一清二楚!!!:naughty:
z3o7j _5It E
hY-T5|Gc-lY 我一早講過, 邊個辣著我, 我就屌邊個!!! :gun:9B D1jQ"[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577486&ptid=244746][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-14 05:17 PM[/color][/url][/size][/quote]
ctU6~*h KL x;j(x
"TDp^8@ 都係算喇...
AOY(H)o 閣下除左搬「老母」,或用小弟弟指揮大腦進行網上打飛機打嘴炮之外,
.@F7FZ7S4|Z M'Gq | 就再冇其他料子和人辯論:(

vv1668vv 發表於 2011-3-14 05:36 PM

9哥+教授=一對可愛活 bao ber :D :haha: :P  :naughty: :) :kiss: ;)

andyho 發表於 2011-3-14 05:53 PM

[quote]9哥+教授=一對可愛活 bao ber :D :haha: :P  :naughty: :) :kiss: ;)
ti\&nvZ+M [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577494&ptid=244746][color=#999999]vv1668vv 發表於 2011-3-14 05:36 PM[/color][/url][/size][/quote];| N.WS2[i'd1mD\
@s+A#k Y
其實我都好喜歡睇佢地拗下嘴, 佢地兩位唔發言時, 吹水版都無晒生氣架:D

infjlam 發表於 2011-3-14 06:05 PM

[quote]$O_ H'x:DpA6f"qO
X'_ c9B%]{S9r
其實我都好喜歡睇佢地拗下嘴, 佢地兩位唔發言時, 吹水版都無晒生氣架:D
yS[l\$xK0u [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577506&ptid=244746][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-14 05:53 PM[/color][/url][/size][/quote] kw,^ Z5a"[![

rq N8[ RN5l 又唔好講到自己置身事外:D ,唔同睇法唔同政見,no problem,得閒吹兩咀:clap:

vv1668vv 發表於 2011-3-14 06:07 PM

[quote]'QL)mOD"eW7w!D
@}M w)^:}:r~ f
其實我都好喜歡睇佢地拗下嘴, 佢地兩位唔發言時, 吹水版都無晒生氣架:D,Gq$i-{K@L M
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577506&ptid=244746][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-14 05:53 PM[/color][/url][/size][/quote]
*J*gH5IPWo%Y
?e/EY;F |0S
)kd&bGw1F$U
mv-k:`}#vcP IE :D :D

infjlam 發表於 2011-3-14 06:17 PM

最不齒的人,就是那些在旅遊警告下,仍因一己意欲去日本旅遊,
+V H[;rB7lM1P 說什麼如有突發意外,港府會派包機接他們的PK...

vv1668vv 發表於 2011-3-14 06:31 PM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2011-3-14 06:36 PM 編輯 [/i]+_DuXI
z.G7@MMg`
[quote]最不齒的人,就是那些在旅遊警告下,仍因一己意欲去日本旅遊,
2L YD4C^ l8n 說什麼如有突發意外,港府會派包機接他們的PK...6[4l6KC [ s*H
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577513&ptid=244746][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-14 06:17 PM[/color][/url][/size][/quote]X@ ?@ S3_5A

C"R x7K1Aa5| C 教授
\t3~Wi[nV j3v%J G5\_#At}~ `0@I
需涎程放友D唔铜
rit*p5f6@U Cxe5EqXdy1k
笔過 ..其实呢。。。喱過细界..珍系乜仁刀友....:haha: g `d1\g5f(](a,F'^

m"L~0}.F ` 之前,太角红3君 出是知後 ,1漾友仁職日喜情去玩:haha: ...“[size=6]職日[/size]”  :lol:

infjlam 發表於 2011-3-14 06:36 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2011-3-14 06:38 PM 編輯 [/i]`x j3R"p%z:l"k/K

\r Ss j O)e [quote]
Tc,TM:J~I z7]A4r4pxFb
教授
F2f4U1q!x)ba;n
g8^/xNm$Y#{2y 需涎程放友D唔铜
$~;HC{W F%\+Rt"f8s
笔過 ..其实呢。。。喱過细界..珍系乜仁刀友....:haha: T+gX3Q0x#Tf4C
1Q7x)A2w O[s
之前,太角红3君 出是知後 ,1漾有人去玩  :haha: :haha:H#J N_(R,pD
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577518&ptid=244746][color=#999999]vv1668vv 發表於 2011-3-14 06:31 PM[/color][/url][/size][/quote] ZN8a"da4^o
F9| HCwp?o"j
take your own risk,責任自負!/]`2HL-~t,[l(i
港府已經出晒warning!唔好到有事,又要人派包機去救!Xyq7^T-s*G

]@G M-s'U `Z 日本某些地區已經缺水缺糧,間歇停電又停電話,
h9C*wx a,]iW 核反應堆就爆喇!東京有居民已自行撤走,你還去當地旅遊?

vv1668vv 發表於 2011-3-14 06:40 PM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2011-3-14 06:43 PM 編輯 [/i]8Av%i3x(IvD ~V8p&`R
&z4oS;fG8f4?I#S
[quote]E-O2H1Wc.K|/?(A
H.qreZf(x
take your own risk,責任自負!
]"k,O}+P1c0g 港府已經出晒warning!唔好到有事,又要人派包機去救!;|e7~F'_%RN

(R,z{8KJp 日本某些地區已經缺水缺糧,間歇停電又停電話,還去旅遊??:A&B3n^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577526&ptid=244746][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-14 06:36 PM[/color][/url][/size][/quote]
\Y8A:[/Gl:g
,A(m;cW9]$G!R 粽系友D仁  宗2   試下字紀条命友紀“硬”...:haha:

K2K 發表於 2011-3-14 08:49 PM

[quote]
1a4kCA1E-u/}FB4e
Au:x3JsY 都係算喇...xMeG_B u `
閣下除左搬「老母」,或用小弟弟指揮大腦進行網上打飛機打嘴炮之外,(i,S3Yp IQ
就再冇其他料子和人辯論:(
W(Po5?P5\~"R [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577491&ptid=244746][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-14 05:29 PM[/color][/url][/size][/quote]zv/x%x)Y
a#P{ l0h C
狗哥份人好孝順,  成日想引人x返佢老母,  千祁唔好上當呀,  上當就要做狗哥老豆架喇!  :D

luciferxsilver 發表於 2011-3-14 09:14 PM

哎 真恐怖

hamsubboy 發表於 2011-3-14 09:23 PM

[quote]因為"一己私慾"去做出一些剝奪其他人利益的行為.......有些人為求達成自己的目的, 阻塞交通, 令到其他市民不便有以下各種:o,a cB OE&P e

asmCRG j 1. 示威遊行人士阻塞交通
/~ I)c"{m 2. 每年幾萬人參與的馬拉松長跑封路
*C0Bq:wbh.T4Mj 3. 大型體育賽事封路(如足球 ...C&JP)w5h
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577436&ptid=244746][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-14 04:15 PM[/color][/url][/size][/quote][I)x7sb#b

6\6M oR:{j:aa 天呀!:help:  為何此世間充斥著歪理, 說歪理的人還要理直氣壯,...... 呢d係咩人?:giveup:  呢個係咩世界?:hitwall:

打狗棒 發表於 2011-3-14 10:51 PM

[quote]
-i7zfE \&js~
&|"_ E Q Z-q 狗哥份人好孝順,  成日想引人x返佢老母,  千祁唔好上當呀,  上當就要做狗哥老豆架喇!  :D
w RDYDby*t [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577571&ptid=244746][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-14 08:49 PM[/color][/url][/size][/quote]同你條撚樣好撚熟呀? 我屌你老母!!!:sleep:

頁: 1 [2] 3 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.