娛樂滿紛 26FUN's Archiver

打狗棒 發表於 2011-3-14 10:54 PM

[quote]V:d5H5}x1m2W
`L\#g;sfEs9}
天呀!:help:  為何此世間充斥著歪理, 說歪理的人還要理直氣壯,...... 呢d係咩人?:giveup:  呢個係咩世界?:hitwall:P[+[!}qpk
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577581&ptid=244746][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-3-14 09:23 PM[/color][/url][/size][/quote]點解你講就天理, 人講就歪理? 搭你嘅車番屋企啦, 交通擠塞呀!!!:sleep:

打狗棒 發表於 2011-3-14 10:57 PM

[quote] Z0Y'}_8vR]xE}

T:A0[b,W 都係算喇...Y9dn SLq)s
閣下除左搬「老母」,或用小弟弟指揮大腦進行網上打飛機打嘴炮之外,7N3[nC6Ch3dBr4^Xg6f8k
就再冇其他料子和人辯論:(i2o%E+c2zz!C
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577491&ptid=244746][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-14 05:29 PM[/color][/url][/size][/quote]同你d義和團唔講老母, 唔通講聖經呀? 最後警告你班契弟, 唔好再辣慶我, 咪做不孝子!!!:yy24:

K2K 發表於 2011-3-15 12:30 AM

狗哥好想幫老母搵老公,  幫自己搵新老豆,  邊個肯幫下佢兩母子呀?   :agree:

打狗棒 發表於 2011-3-15 12:51 AM

[quote]狗哥好想幫老母搵老公,  幫自己搵新老豆,  邊個肯幫下佢兩母子呀?   :agree:9u$J(C6d Pso9L+@"O8Z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577683&ptid=244746][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-15 12:30 AM[/color][/url][/size][/quote]你老母已經已經俾阿差黑鬼搞過, 我冇乜興趣.........:sleep:

hamsubboy 發表於 2011-3-15 02:19 AM

[i=s] 本帖最後由 hamsubboy 於 2011-3-15 03:05 AM 編輯 [/i]
&aIlF7al.{R,Y I&w Y 7^[zs(}:Is$k9A
[quote]點解你講就天理, 人講就歪理? 搭你嘅車番屋企啦, 交通擠塞呀!!!:sleep:
v:GI"YqO a [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577637&ptid=244746][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-14 10:54 PM[/color][/url][/size][/quote]RUWVD V;R

6l {| ]Q#y4I 狗哥, 我沒有說我的是天理, 但你所講的那番話卻是"強詞奪理".
tv#F }}%x/Z3VF 如果你不是"為反而反", 願意用理性、常理、良心來發言討論, 你說得對的, 我亦會支持......
]&V7do*e#O'i1x pfoY Q1\'x*VH1k+G+h&\5u
我到"吹水區"都係RELAX一下, 亦因為唔想在酒吧食店和那些"自以為是"的中坑討論.....9dKO-AW y2V
到這裡, 我是來風花說月的, 不是來結怨的.......
Gnps].oM :T9p(~C-t/l
狗哥, 我知你骨子裡是講道理的人, 所以才向你說出這番話....5|`*Yc7hE
有些網友, 我啋佢都傻!

andyho 發表於 2011-3-15 10:01 AM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-15 10:12 AM 編輯 [/i]jY_6{d"pM

u1R4~|+w8U5kG [quote]同你條撚樣好撚熟呀? 我屌你老母!!!:sleep:3X3G"q D8ju
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577636&ptid=244746][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-14 10:51 PM[/color][/url][/size][/quote]k3Q,|F BGf
!r L A#bH8oBU
(U?z zT N
我都勸你唔使咁躁, 吹下版吹下水就算Q數, 費事言論過激, 惹來版主掃場就大家掃慶
x h/cz$g 世上有我同你呢D覺得示威是公民權的人, 亦有覺得食飯大過天,
E"R:AJ I6T&}*j 認為示威者阻到條街就要譴責, 但警察車隊封路阻交通恭迎領導人聖駕就合情合理的人
#AW ^\+O8x,vWN 同時亦有D人心底有強烈自卑感, 自己所屬民族的缺點被批評就紮紮跳, /_e_*Z-u*~
想逃避現實為自己所屬民族找借口開脫
-?$@ W`/l]W s +g&L G-s~
無所謂啦, 一樣米養百養人<嘩! 呢句真係金句, )lS,o0MV2Ty
食飯, 好重要架, 有飯食就得架啦, 其他唔好多講:D
D9ju)ISZ7p 話時話, 我提提我個朋友餵貓先, 隻貓有飯食有得瞓就滿足架喇
z}1q ])ap:Qml4[N yk.A d(o6IH
但正反意見雙方都有貢獻, 就係推高左呢條帖的人流囉:good:

打狗棒 發表於 2011-3-15 10:39 AM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2011-3-15 10:42 AM 編輯 [/i]U[*sd{

H~0f6e*KV [quote]
GAn~2Z-M/O8~
W'E__5g:m r%wE/I f+rU3G `A
我都勸你唔使咁躁, 吹下版吹下水就算Q數, 費事言論過激, 惹來版主掃場就大家掃慶 d&|'d8z-Ds
世上有我同你呢D覺得示威是公民權的人, 亦有覺得食飯大過天,
x#M-Y0h J 認為示威者阻到條街就要譴責, 但警察車隊封路阻交通恭迎領導人聖駕 ...
Y3[VC(FU.\-g [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577769&ptid=244746][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-15 10:01 AM[/color][/url][/size][/quote]Andy哥, 我唔係躁, 而係如果唔還擊, 班契弟就會得寸進尺;
~DO1Re,_0jmg P-d 我從不首先挑起事端, 我只是發表個人意見, 但係有d人以為搞我就可以出位就錯撚晒!!!
w?$C/qWXCO:V 佢地義和團拳民, 有[b][color=#FF0000]「無限復活功能」[/color][/b], 所以肆無忌憚可以挑釁我, 還擊係我唯一選擇。
$ua7@QOG0c 不過, 佢地幾個都有不同之處, hamsubboy君從來唔會用上粗口, 所以我亦唔會以粗口還之;8`)i0@%`)xa
而神探君盤踞政版多年, 我從來以同路人待之, 但唔知點解, 大約近這一年來無故向我攻擊, 我無奈反擊;
,x&`;hz1Q r]goi 至於果條印非打亂種KY就最搞屎棍, 從來不就主題發話, 只有單打抽水, 呢d不孝子, 我就見一鑊屌一鑊。:yy24:

andyho 發表於 2011-3-15 11:04 AM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-15 11:07 AM 編輯 [/i]!a)D2|/^] n ne
-E uwj(B)TK$^W G
[quote]Andy哥, 我唔係躁, 而係如果唔還擊, 班契弟就會得寸進尺;a U$KEoD
我從不首先挑起事端, 我只是發表個人意見, 但係有d人以為搞我就可以出位就錯撚晒!!!1S;d$nI6]p
佢地義和團拳民, 有「無限復活功能」, 所以肆無忌憚可以挑釁我, 還擊係 ...Gc`{4^2f s
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577778&ptid=244746][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-15 10:39 AM[/color][/url][/size][/quote]b@ d'\U A-E
Z-aG k%^zZ%w3E
既然係吹水版, 那我都離題吹下水吧
,y(q5b g sV4v9`x 儘管我跟神棍伽俐略及hamsubboy在許多議題上意見不同,
A'w(V:Dx&n^V1z 但我都認為呢兩位是君子, <君子的意思是, 一件事還一件事, 講另一個題目不帶私怨 ^u,G1FI$XS/I`
但我份人愛串人, 串到神棍伽俐略及hamsubboy就唔好意思囉, 當然歡迎你地反串番我啦:D {A}TV6Pd
對於hamsubboy對於示威者阻街的看法, 我是非常的不認同, AD!CEC)]u4R)A W
但佢講過曾返內地工作及跟內地人共事, 那我明白為何想法偏向保守, 必須尊重各人有各人想法*e nWTi n

i(F0A|Y[ ? A 但, 我跟狗哥你一樣, 最唔妥都係那位K仔, 對人不對事, 無剛剛提及兩位版友的風度, 而且屬於無膽匪類,
1dT;T&\:SxF2j`+g 見形勢好至敢來乘機踩一腳, 當無人助拳佢又唔敢單打獨鬥, 現今的學生哥真係有前途:good:

infjlam 發表於 2011-3-15 11:07 AM

狗哥你可能貴人事忙,記性唔多好,
]f` ] v:}iV 開得最多post鬧人,單單打打,口口聲聲話人係義和團果個,正正係狗哥你呀:secret: a2rrgkL$[
討論區,理應是其是,非其非,:fW8{Yv Iv0j
就係更因為係同路人,就更應坦誠相告,而不應盲目附和,
`q)| J{,W,f hamsubboy兄、小弟和其他師兄,和閣下在討論區總算認識多年,
a VH Y%N+b 為什麼我們會和閣下唱反調?你還聽得進去的,就想一想罷

K2K 發表於 2011-3-15 11:14 AM

[quote]狗哥你可能貴人事忙,記性唔多好,*F^F-L'}9W'K6WL(D
開得最多post鬧人,單單打打,口口聲聲話人係義和團果個,正正係狗哥你呀:secret: /YHs'\}.K1}a?
討論區,理應是其是,非其非,
N*Bm%Q]5u,zV,d 就係更因為係同路人,就更應坦誠相告,而不應盲目附和,`6gSNK@G#[
hamsubb ...
U$J+\Kh A#l%kB [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577789&ptid=244746][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-15 11:07 AM[/color][/url][/size][/quote]
[ n1cO!f
5l+V3RStkc Nb 所以話,  人係永遠睇唔到自己背脊,  狗哥點解淪落到如此地步,  正正就從來唔諗下自己有咩問題,  你同佢講多都嘥氣....   :D

K2K 發表於 2011-3-15 11:17 AM

[quote] Z5f+v{O uWJ }
]-xwhJW&h.? n
既然係吹水版, 那我都離題吹下水吧
tFF*otH3b-U7s1K 儘管我跟神棍伽俐略及hamsubboy在許多議題上意見不同,
&` vx:IC ?-U i fNz 但我都認為呢兩位是君子,
#S*g'~4_(_y[ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577787&ptid=244746][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-15 11:04 AM[/color][/url][/size][/quote]
F_0@2IYp:F v:~"T/\
;Wz x RkVuC 係咩?  乜你唔妥我架?   我都唔知添,  見到你講"吹下版吹下水就算Q數",  以為你真係咁瀟脫,  講到底,  原來又係學生哥心態....  :D

K2K 發表於 2011-3-15 11:19 AM

[quote]Andy哥, 我唔係躁, 而係如果唔還擊, 班契弟就會得寸進尺;
+r1g i l9H H5W/y kAT 我從不首先挑起事端, 我只是發表個人意見, 但係有d人以為搞我就可以出位就錯撚晒!!! Ga YGZ
佢地義和團拳民, 有「無限復活功能」, 所以肆無忌憚可以挑釁我, 還擊係 ...a`&N(](G
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577778&ptid=244746][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-15 10:39 AM[/color][/url][/size][/quote]5aXM#?A
`V,Rs N-w+N9M R
玩到你咁燥,  除左笑都唔知應該講乜好....  :D

打狗棒 發表於 2011-3-15 11:27 AM

[quote]狗哥你可能貴人事忙,記性唔多好,#s?4CU_~
開得最多post鬧人,單單打打,口口聲聲話人係義和團果個,正正係狗哥你呀:secret: )u*dy'HKR~%P7B
討論區,理應是其是,非其非,sV3S:iC)y2|
就係更因為係同路人,就更應坦誠相告,而不應盲目附和,nlg[5M*E5Bv g/P
hamsubb ...ZR5?7Wk-J X
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577789&ptid=244746][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-15 11:07 AM[/color][/url][/size][/quote]不錯, 我是逢中必抽水, 那又如何? 請問我抽水的哪一項不是事實?W8\WqmS
甚麼「是其是,非其非」? 對唔住, 我暫時睇唔到中國有乜野係令我「是其是」!!!bh8TM%dt-m;f
一句到尾, 我歡迎你就我的發言討論, 但如果你硬要用上甚麼「on9」等詞彙? 我亦會以對等言論還你!!!:yy24:

打狗棒 發表於 2011-3-15 11:30 AM

[quote] fMWJ]I

Q#K \A6}~7[ 玩到你咁燥,  除左笑都唔知應該講乜好....  :D6A0KB.`:Yr`h:Kp
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577799&ptid=244746][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-15 11:19 AM[/color][/url][/size][/quote]唔知你老母俾阿差搞時, 你係咪笑得咁開心呢? :D,d#wDB[~]
返你印度食咖哩啦, 小學雞!!!:yy24:

K2K 發表於 2011-3-15 11:34 AM

[i=s] 本帖最後由 K2K 於 2011-3-15 11:36 AM 編輯 [/i]m%\B3lg3N

c/j(MS k(EU [quote]唔知你老母俾阿差搞時, 你係咪笑得咁開心呢? :DY)]!T }H!S v
返你印度食咖哩啦, 小學雞!!!:yy24:
IjG!v} T[f@ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577803&ptid=244746][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-15 11:30 AM[/color][/url][/size][/quote]
Y6r"npK#}[Z
S*[T:^:B 你問你老母都先會有答案架, 差仔    :D

K2K 發表於 2011-3-15 11:35 AM

[quote]不錯, 我是逢中必抽水, 那又如何? 請問我抽水的哪一項不是事實? yX DQ Ko
甚麼「是其是,非其非」? 對唔住, 我暫時睇唔到中國有乜野係令我「是其是」!!!
4Y:hM;k1ke 一句到尾, 我歡迎你就我的發言討論, 但如果你硬要用上甚麼「on9」等詞 ...
b6@P!hH [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577801&ptid=244746][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-15 11:27 AM[/color][/url][/size][/quote]
\7}oa.}`8x_ 0z `4QVjD+s3c/d
人地咪就係就你既發言討論囉,  你鍾意來呢套,  大家咪陪你玩呢套囉,  明唔明呀?     :D

vv1668vv 發表於 2011-3-15 11:37 AM

[quote]Andy哥, 我唔係躁, 而係如果唔還擊, 班契弟就會得寸進尺;'_L uJq v*i7I
我從不首先挑起事端, 我只是發表個人意見, 但係有d人以為搞我就可以出位就錯撚晒!!!} r#Y w [.N;?'s
佢地義和團拳民, 有「無限復活功能」, 所以肆無忌憚可以挑釁我, 還擊係 ...
o?"TMmW7\ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577778&ptid=244746][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-15 10:39 AM[/color][/url][/size][/quote]
5_?gg y0G%R Gu9\5h5j1}&[3h
**** Hidden Message *****

andyho 發表於 2011-3-15 11:37 AM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-15 11:46 AM 編輯 [/i]
cc+U%w [
1` h;uiL [quote]狗哥你可能貴人事忙,記性唔多好,-t9H~dA2J
開得最多post鬧人,單單打打,口口聲聲話人係義和團果個,正正係狗哥你呀:secret:
1n9S aSQ8mf 討論區,理應是其是,非其非,sQr*yh g J
就係更因為係同路人,就更應坦誠相告,而不應盲目附和,,v dqDs4q
hamsubb ...
h2m pN2q4? U [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577789&ptid=244746][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-15 11:07 AM[/color][/url][/size][/quote]
5qj#^%Mr y E.ra
tC&r#S'l_-G 老實講, 我不會認同狗哥每句話每個觀點, 世上無可能有人想法完全一樣啩? d+Q'v)vA^7I ] ?
我覺得跟佢在對民主或對共黨的看法相近而站在同一立場B1I8d!A/C)e8|qp
我亦認為狗哥發言比我激, 但關於口口聲聲義和團, 這是因還是果呢?*c6F3j,_.~-K W@:U$ME9KI
因為狗哥激, 然後被不同意見者圍毆, 之後狗哥一開始就稱異見者是義和團, 這是有因有果的事xEOa ^0C?uf
但吹水版, 總之互罵完唔傷和氣就行, 我覺得你跟我或跟狗哥互插完都不會放在心上, 那就OK啦:cheers:
6D_6R y)GrL/q
0e5bk.ik5zm mL{ 嗱!我話完最無風度的K仔是無膽匪類, 他就即刻吃你口水尾借機抽水, 而且近乎無論點, dP%R&o)BF
抽水以顯示自己好似係叻人, 其實就笨實到唔使恨, 你話我有無話錯佢呢? :D

andyho 發表於 2011-3-15 11:40 AM

[quote]
e$q$a!VNc7Qb `
4qY6y}!uoZ(f)t%P **** 本內容被作者隱藏 ****M5Kvq!P Kg^P
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577808&ptid=244746][color=#999999]vv1668vv 發表於 2011-3-15 11:37 AM[/color][/url][/size][/quote]vjt@8D-aI-T
S{ H E#dRMN
和和平平當然好, 但我入來吹水版, 就最喜歡睇人爭辯鬧交, 那樣至有火花, /N]U;PV'T3Php[
總之鬧完不留隔夜仇是不是最好?
h:S ~;e t,W`;P .e^'iT }
另外我要投訴你, 打日文唔用漢字, 打中文又成日玩同音字, 想睇死人嗎?:D

K2K 發表於 2011-3-15 11:42 AM

[quote]
/ZH].LE(BZ,O
#C"xuJ W@%ZW 老實講, 我不會認同狗哥每句話每個觀點, 只是我覺得跟佢在對民主或對filter_199的看法相近而站在同一立場~z'Y y(gn%M]h
我亦認為狗哥發言比我激, 但關於口口聲聲義和團, 這是因還是果呢?9D:~ G*D5R^5F I
因為狗哥激, 然後被不同意見者圍毆, 之 ...3ii\(W@B
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577809&ptid=244746][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-15 11:37 AM[/color][/url][/size][/quote]zNk+B xY6b
]co7yc ~
好彩你都知道凡事有因有果呢個道理,  可惜狗哥自己唔知, 咪落到如此地步囉    :D

頁: 1 2 [3] 4 5

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.