[quote]V:d5H5}x1m2W
`L\#g;sfEs9}
天呀!:help: 為何此世間充斥著歪理, 說歪理的人還要理直氣壯,...... 呢d係咩人?:giveup: 呢個係咩世界?:hitwall:P[+[!}q pk
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577581&ptid=244746][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-3-14 09:23 PM[/color][/url][/size][/quote]點解你講就天理, 人講就歪理? 搭你嘅車番屋企啦, 交通擠塞呀!!!:sleep:
[quote]
Z0Y'} _8vR]xE}
都係算喇...Y9dnS Lq)s
閣下除左搬「老母」,或用小弟弟指揮大腦進行網上打飛機打嘴炮之外,7N3[nC6Ch3dBr4^ Xg6f8k
就再冇其他料子和人辯論:(i2o%E+c2zz!C
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577491&ptid=244746][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-14 05:29 PM[/color][/url][/size][/quote]同你d義和團唔講老母, 唔通講聖經呀? 最後警告你班契弟, 唔好再辣慶我, 咪做不孝子!!!:yy24:
狗哥好想幫老母搵老公, 幫自己搵新老豆, 邊個肯幫下佢兩母子呀? :agree:
[quote]狗哥好想幫老母搵老公, 幫自己搵新老豆, 邊個肯幫下佢兩母子呀? :agree:9u$J(C6d
Pso9L+@"O8Z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577683&ptid=244746][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-15 12:30 AM[/color][/url][/size][/quote]你老母已經已經俾阿差黑鬼搞過, 我冇乜興趣.........:sleep:
[i=s] 本帖最後由 hamsubboy 於 2011-3-15 03:05 AM 編輯 [/i]
7^[zs(}:Is$k9A
[quote]點解你講就天理, 人講就歪理? 搭你嘅車番屋企啦, 交通擠塞呀!!!:sleep:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577637&ptid=244746][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-14 10:54 PM[/color][/url][/size][/quote]RUWVD V;R
狗哥, 我沒有說我的是天理, 但你所講的那番話卻是"強詞奪理".
如果你不是"為反而反", 願意用理性、常理、良心來發言討論, 你說得對的, 我亦會支持......
pf oYQ1\'x*VH1k+G+h&\5u
我到"吹水區"都係RELAX一下, 亦因為唔想在酒吧食店和那些"自以為是"的中坑討論.....9dKO-AW
y2V
到這裡, 我是來風花說月的, 不是來結怨的.......
:T9p(~C-t/l
狗哥, 我知你骨子裡是講道理的人, 所以才向你說出這番話....5|`*Yc7hE
有些網友, 我啋佢都傻!
[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-15 10:12 AM 編輯 [/i]jY_6{d"pM
[quote]同你條撚樣好撚熟呀? 我屌你老母!!!:sleep:3X3G"q
D8ju
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577636&ptid=244746][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-14 10:51 PM[/color][/url][/size][/quote]k3Q,|F BG f
!r
LA#bH8oBU
(U?z zTN
我都勸你唔使咁躁, 吹下版吹下水就算Q數, 費事言論過激, 惹來版主掃場就大家掃慶
世上有我同你呢D覺得示威是公民權的人, 亦有覺得食飯大過天,
認為示威者阻到條街就要譴責, 但警察車隊封路阻交通恭迎領導人聖駕就合情合理的人
同時亦有D人心底有強烈自卑感, 自己所屬民族的缺點被批評就紮紮跳, /_e_*Z-u*~
想逃避現實為自己所屬民族找借口開脫
+g&LG-s~
無所謂啦, 一樣米養百養人<嘩! 呢句真係金句, )lS,o0MV2Ty
食飯, 好重要架, 有飯食就得架啦, 其他唔好多講:D
話時話, 我提提我個朋友餵貓先, 隻貓有飯食有得瞓就滿足架喇
yk.A d(o6IH
但正反意見雙方都有貢獻, 就係推高左呢條帖的人流囉:good:
[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2011-3-15 10:42 AM 編輯 [/i]U[*sd{
[quote]
r%wE/I
f+rU3G
`A
我都勸你唔使咁躁, 吹下版吹下水就算Q數, 費事言論過激, 惹來版主掃場就大家掃慶 d&|'d8z-Ds
世上有我同你呢D覺得示威是公民權的人, 亦有覺得食飯大過天,
認為示威者阻到條街就要譴責, 但警察車隊封路阻交通恭迎領導人聖駕 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577769&ptid=244746][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-15 10:01 AM[/color][/url][/size][/quote]Andy哥, 我唔係躁, 而係如果唔還擊, 班契弟就會得寸進尺;
我從不首先挑起事端, 我只是發表個人意見, 但係有d人以為搞我就可以出位就錯撚晒!!!
佢地義和團拳民, 有[b][color=#FF0000]「無限復活功能」[/color][/b], 所以肆無忌憚可以挑釁我, 還擊係我唯一選擇。
不過, 佢地幾個都有不同之處, hamsubboy君從來唔會用上粗口, 所以我亦唔會以粗口還之;8`)i0@%`)xa
而神探君盤踞政版多年, 我從來以同路人待之, 但唔知點解, 大約近這一年來無故向我攻擊, 我無奈反擊;
至於果條印非打亂種KY就最搞屎棍, 從來不就主題發話, 只有單打抽水, 呢d不孝子, 我就見一鑊屌一鑊。:yy24:
[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-15 11:07 AM 編輯 [/i]!a)D2|/^]n ne
-Euwj(B)TK$^WG
[quote]Andy哥, 我唔係躁, 而係如果唔還擊, 班契弟就會得寸進尺;aU$K Eo D
我從不首先挑起事端, 我只是發表個人意見, 但係有d人以為搞我就可以出位就錯撚晒!!!1S;d$nI6]p
佢地義和團拳民, 有「無限復活功能」, 所以肆無忌憚可以挑釁我, 還擊係 ...Gc`{4^2f
s
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577778&ptid=244746][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-15 10:39 AM[/color][/url][/size][/quote]b@d'\UA-E
Z-aG k%^zZ%w3E
既然係吹水版, 那我都離題吹下水吧
儘管我跟神棍伽俐略及hamsubboy在許多議題上意見不同,
但我都認為呢兩位是君子, <君子的意思是, 一件事還一件事, 講另一個題目不帶私怨^u,G1FI$XS/I`
但我份人愛串人, 串到神棍伽俐略及hamsubboy就唔好意思囉, 當然歡迎你地反串番我啦:D {A}TV6Pd
對於hamsubboy對於示威者阻街的看法, 我是非常的不認同, AD!CEC)]u4R)AW
但佢講過曾返內地工作及跟內地人共事, 那我明白為何想法偏向保守, 必須尊重各人有各人想法*e nWTin
但, 我跟狗哥你一樣, 最唔妥都係那位K仔, 對人不對事, 無剛剛提及兩位版友的風度, 而且屬於無膽匪類,
見形勢好至敢來乘機踩一腳, 當無人助拳佢又唔敢單打獨鬥, 現今的學生哥真係有前途:good:
狗哥你可能貴人事忙,記性唔多好,
開得最多post鬧人,單單打打,口口聲聲話人係義和團果個,正正係狗哥你呀:secret: