黃毓民、陳偉業退出社民後, 你支持哪一黨?
黃毓民、陳偉業退出社民後, 你支持哪一黨? 投票前想問樓主, 所謂支持是指支持其方向, 抑或選舉時會投票俾佢呢? 兩邊都唔支持, 掟蕉掃枱靜坐乃小學生行為, 對推翻專制政權毫無用處!!!不過, 搞革命都唔係一步到位, 小學生始終都會變成大學生, 祈望他們可以做到。:yy24: [quote]兩邊都唔支持, 掟蕉掃枱靜坐乃小學生行為, 對推翻專制政權毫無用處!!!不過, 搞革命都唔係一步到位, 小學生始終都會變成大學生, 祈望他們可以做到。:yy24: ...[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577781&ptid=244804][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-15 10:51 AM[/color][/url][/size][/quote]umB}0n3m/^
ptf$ZU U$u
:good: [quote]投票前想問樓主, 所謂支持是指支持其方向, 抑或選舉時會投票俾佢呢?*tysF1k:^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577773&ptid=244804][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-15 10:17 AM[/color][/url][/size][/quote]e~ok8AGL%N6}O
ONK!DX\-a
唔知點答你...... 有D人覺得佢痾篤糞"零舍香"為支持原因都得..... :AL"Isq8W
選票又得...... 咩原因咩都得..... [quote]/fCyS7P%b0K L
wc&Ve&p
唔知點答你...... 有D人覺得佢痾篤糞"零舍香"為支持原因都得.....
選票又得...... 咩原因咩都得.....ly.D,U6X
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577863&ptid=244804][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-3-15 01:22 PM[/color][/url][/size][/quote])]Zvuk%q%QpUJ
.l#t\n\9qHEEz\+?1O
我都唔識答呢, 投票我不會先考慮陶君行, 但陶跟黃毓民相比, 我寧可支持前者 [quote]]Mj7Z3C,nq3r
我都唔識答呢, 投票我不會先考慮陶君行, 但陶跟黃毓民相比, 我寧可支持前者
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577869&ptid=244804][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-15 01:50 PM[/color][/url][/size][/quote]邊個第一個敢向專制政府投擲油彈, 我就投邊個!!!:gun: :D:haha: :haha: [quote]邊個第一個敢向專制政府投擲油彈, 我就投邊個!!!:gun:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577873&ptid=244804][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-15 01:58 PM[/color][/url][/size][/quote]\^g^WLO u]6x%j
ok'y,M,hHN q
最弊係背後聲大大果D,叫佢去掟樽益力多咁大把,佢都淆底呢...:naughty: [i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2011-3-15 05:19 PM 編輯 [/i]
'z:d'Y Id(Q[r
[quote]
最弊係背後聲大大果D,叫佢去掟樽益力多咁大把,佢都淆底呢...:naughty:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577942&ptid=244804][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-15 05:11 PM[/color][/url][/size][/quote]
mE;Gt1b-o!Z
x;v,EE~8Eg C-d/E}
枝銭..有仁 救姜 裸住大大盒 “叔米食班范” ... :naughty: [quote](n)R)E%l.K"Nz!f?f"`
EVY6z tk~ _
Z8W5LN ?
枝銭..有仁 救姜 裸住大大盒 “叔米食班范” ... :naughty:c-P)L&]5g4lCvo%J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577946&ptid=244804][color=#999999]vv1668vv 發表於 2011-3-15 05:17 PM[/color][/url][/size][/quote]
都係大龍鳳o者...[p"^r }gM
俾你掟到又點:sleep: [quote])nC,O~'@ CTfm
}'C3b+SE4I K"kN%O
都係大龍鳳o者... cx2HAF6A6i
俾你掟到又點:sleep:K*ZD4a*z$c
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577955&ptid=244804][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-15 05:25 PM[/color][/url][/size][/quote]"Ps%n z$`
^)D Yau K S
大把仁蕪范開...掟距?会晤会對5住盒范??:haha: [i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2011-3-15 08:23 PM 編輯 [/i]F?Y[JY~'p
突守撞总Lin。。果单野....:P
;tk1K~|2LM%f"l }2d
有“伸睇捷足”..其实喱种是威荒色 都已经相当危险..
u8]po s-rD
学呀鞭个话斋...社会矛盾 似乎 已经到达 "淋届典"。。。:o **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]
最弊係背後聲大大果D,叫佢去掟樽益力多咁大把,佢都淆底呢...:naughty:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577942&ptid=244804][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-15 05:11 PM[/color][/url][/size][/quote]C朗、美斯射唔入波, 我都係大大聲媽X佢, 咁係咪代表我要落場踢先有資格批評?:sleep: [quote]C朗、美斯射唔入波, 我都係大大聲媽X佢, 咁係咪代表我要落場踢先有資格批評?:sleep:QLq$R'fgiB5_1j
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578274&ptid=244804][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-16 08:47 AM[/color][/url][/size][/quote],a-j#s8[,H6An
維園阿伯逢周日都去《城市論壇》彈三彈四,
講就凶狠,做就...:D
頁:
[1]