菲律賓人質事件保險公司拒絕賠償
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 保險公司是全世界之中一個最呃人的行業, 叫你買之前乜都有得賠, 到你出事後就推三推四, 咬文嚼字, 俾錢快快, 賠錢慢慢, 拖得就拖, 除非你真係永久傷殘或死Q咗, 否則幾難有錢賠!!!:yy24: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]N)B/A.Oo6ug史上最呃人行業 :naughty:
1. 地產商J"}9od;^5h#J
2].k$h|+bp
2. 保險商
3. 投資顧問
c;Bn5O7r7T A9H
4. 風水佬
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577904&ptid=244825][color=#999999]電梯男 發表於 2011-3-15 03:22 PM[/color][/url][/size][/quote][size=6]5. 香港賽馬會[/size]:naughty: [i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2011-3-15 04:31 PM 編輯 [/i]
6|Jl0GD5k#i:l{
[quote]保險公司全部刀係吹水公司 :mad:
ndrn76VmuL0
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577699&ptid=244825][color=#999999]電梯男 發表於 2011-3-15 01:07 AM[/color][/url][/size][/quote],k8?{jAR
ED功C。。。。:yy30: 學下vv火星文: 殲睇功師:drool: [quote]學下vv火星文: 殲睇功師:drool:*H6h#rd!Y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577931&ptid=244825][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-15 04:49 PM[/color][/url][/size][/quote]
哈哈...教授..olq?[8^'k j&X A]
仲友...虞+弓斯 保險公司都好相信?!aDh)Z[ G0U2r
俾錢時候,乜野都得得得,t w-v_rIXc
財到光棍手,到真係出事...$\tD}5hKH(|
想佢地賠錢,佢就只會不不不:sleep: [quote]保險公司都好相信?
俾錢時候,乜野都得得得,6Y(tdW"G1?SIY
財到光棍手,到真係出事...B&i9|z c&Sz
想佢地賠錢,佢就只會不不不:sleep:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578613&ptid=244825][color=#999999]費事高 發表於 2011-3-16 11:41 PM[/color][/url][/size][/quote]&]Gd1?_6}/Je!v8_%W5O
q*_S{ d+z+kBf
保險公司最叻捉字蝨,玩蒙混,l)KL6iW3H
條款細節,其實永遠都係對保險公司有利!
魔鬼都藏在細節裡,信佢一成...:naughty: [quote]
保險公司最叻捉字蝨,玩蒙混,q'` y"t"W!b
條款細節,其實永遠都係對保險公司有利!
魔鬼都藏在細節裡,信佢一成...:naughty: Z{'e$`Ds
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578626&ptid=244825][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-16 11:52 PM[/color][/url][/size][/quote]
信佢一成,雙目失明:naughty: 6r!V?Wg Dg\}
呢dx街公司,將殘廢標準定義,定得離晒譜;}#w)D^ ~2\~$uj
要甩手甩腳先為之殘廢,只要仲係[有手有腳]
不管有否活動能力,一律視為"正常人"看待:angry: [quote]8U0|l*F2oh
p]uG"nn+z
信佢一成,雙目失明:naughty:
呢dx街公司,將殘廢標準定義,定得離晒譜
要甩手甩腳先為之殘廢,只要仲係[有手有腳]