娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2011-3-15 01:07 AM

菲律賓人質事件保險公司拒絕賠償

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2011-3-15 08:55 AM

保險公司是全世界之中一個最呃人的行業, 叫你買之前乜都有得賠, 到你出事後就推三推四, 咬文嚼字, 俾錢快快, 賠錢慢慢, 拖得就拖, 除非你真係永久傷殘或死Q咗, 否則幾難有錢賠!!!:yy24:

電梯男 發表於 2011-3-15 03:22 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

打狗棒 發表於 2011-3-15 04:22 PM

[quote]N)B/A.Oo6ug

*s%T(H F-Z 史上最呃人行業 :naughty:
vTbOk
S*a5HlV{ 1. 地產商J"}9od;^5h#J
2].k$h|+bp
2. 保險商
,z8Zc:r]5H
![} T&v p 3. 投資顧問
7I$]?G] c;Bn5O7r7TA9H
4. 風水佬
(wl#Z'c&V^-U&] [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577904&ptid=244825][color=#999999]電梯男 發表於 2011-3-15 03:22 PM[/color][/url][/size][/quote][size=6]5. 香港賽馬會[/size]:naughty:

vv1668vv 發表於 2011-3-15 04:28 PM

[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2011-3-15 04:31 PM 編輯 [/i]
XG,? Y S$s,i 6|Jl0GD5k#i:l{
[quote]保險公司全部刀係吹水公司 :mad:
)L/{ W(@*w"O7\m
+qTRu8[F3Z ndrn76VmuL0
`0|%dRA,md [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577699&ptid=244825][color=#999999]電梯男 發表於 2011-3-15 01:07 AM[/color][/url][/size][/quote],k8?{jAR

am eL*L#jy ED功C。。。。:yy30:

infjlam 發表於 2011-3-15 04:49 PM

學下vv火星文: 殲睇功師:drool:

vv1668vv 發表於 2011-3-15 04:52 PM

[quote]學下vv火星文: 殲睇功師:drool:*H6h#rd!Y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3577931&ptid=244825][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-15 04:49 PM[/color][/url][/size][/quote]
ib4~^f Q|
2Fx!zXP;W pQd? 哈哈...教授..olq?[8^'k j&X A]

2F/k:GC;US 仲友...虞+弓斯

費事高 發表於 2011-3-16 11:41 PM

保險公司都好相信?!a Dh)Z[ G0U2r
俾錢時候,乜野都得得得,t w-v_r IXc
財到光棍手,到真係出事...$\tD}5hKH(|
想佢地賠錢,佢就只會不不不:sleep:

infjlam 發表於 2011-3-16 11:52 PM

[quote]保險公司都好相信?
-Lyt!AbVlX1msf 俾錢時候,乜野都得得得,6Y(tdW"G1?SIY
財到光棍手,到真係出事...B&i9|z c&Sz
想佢地賠錢,佢就只會不不不:sleep:
[{c,F~\P [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578613&ptid=244825][color=#999999]費事高 發表於 2011-3-16 11:41 PM[/color][/url][/size][/quote]&]Gd1?_6}/Je!v8_%W5O
q*_S{ d+z+kBf
保險公司最叻捉字蝨,玩蒙混,l)KL6iW3H
條款細節,其實永遠都係對保險公司有利!
Ol([e Q ["h 魔鬼都藏在細節裡,信佢一成...:naughty:

費事高 發表於 2011-3-17 06:32 PM

[quote]
)O:dZ;O mOqo6m
)xtQ"?XJ#[u 保險公司最叻捉字蝨,玩蒙混,q'`y"t"W!b
條款細節,其實永遠都係對保險公司有利!
n7oU]N 魔鬼都藏在細節裡,信佢一成...:naughty: Z{'e$`Ds
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578626&ptid=244825][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-16 11:52 PM[/color][/url][/size][/quote]
ax#mvy'Q?~6QM
y2|.W-Ic-d!b 信佢一成,雙目失明:naughty: 6r!V?WgDg\}
呢dx街公司,將殘廢標準定義,定得離晒譜;}#w)D^~2\~$uj
要甩手甩腳先為之殘廢,只要仲係[有手有腳]
R/L]l"M2s0u L 不管有否活動能力,一律視為"正常人"看待:angry:

K2K 發表於 2011-3-17 08:27 PM

[quote]8U0|l*F2oh
p]uG"nn+z
信佢一成,雙目失明:naughty:
eV7u D5P{R4a2Cf 呢dx街公司,將殘廢標準定義,定得離晒譜
V w7tm7S V8Y 要甩手甩腳先為之殘廢,只要仲係[有手有腳]
_+ev}-u*G#y 不管有否活動能力,一律視為"正常人"看待:angry: ...
CbS"\@S u [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578870&ptid=244825][color=#999999]費事高 發表於 2011-3-17 06:32 PM[/color][/url][/size][/quote]
;D2~f)q!p1Rf dJ6o/MSzWk
是否殘廢既定義,  唔係保險公司自己定,  係要靠醫生紙證明,  除非保險公司能夠買通所有醫生,  令到明明個病人已經係殘廢都搵唔到醫生證明囉....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.