李丞責再測中 日本大地震 卦象早有預兆
[attach]1821130[/attach]#B^/d~p#ts(y/ty:JG~,Kv-d
[url=http://alturl.com/g9er2][color=blue]http://alturl.com/g9er2[/color][/url])s2M5cfv0i&M1y
EE:@2qi;Gj
地震、海嘯、核爆7g jC;uw
真係咁中?? 咁多玄學家, 李丞責與李居明應該有d料到。:good: [quote]咁多玄學家, 李丞責與李居明應該有d料到。:good:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578354&ptid=244870][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-16 12:05 PM[/color][/url][/size][/quote]
1j/P)R:_`hIO2L k
可否說明是什麼料?肥田料? [quote]
!Hm:X A}:j
可否說明是什麼料?肥田料? k5T4dR!e\;J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578377&ptid=244870][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-16 01:17 PM[/color][/url][/size][/quote]事前白紙黑字估中算唔算有料? 你估好似鬍鬚曾d廢人每次財政預算都冇準先有料咩?:yy24: 日本邊年唔地震:yy25: [quote]事前白紙黑字估中算唔算有料? 你估好似鬍鬚曾d廢人每次財政預算都冇準先有料咩?:yy24:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578391&ptid=244870][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-16 01:49 PM[/color][/url][/size][/quote]
6D.RS,p6SG
:D :D :D
9哥...-e:e['z(f
金次 点刀系.... 胡show增 ... win9条街。。。。 -[om}+]2ff1bz@
李承扎 蒜唔岛有6K野派...:dev: [quote]日本邊年唔地震:yy25:4R[ekz{'`"X
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578503&ptid=244870][color=#999999]mnbvc 發表於 2011-3-16 07:17 PM[/color][/url][/size][/quote]
講得對! 我都可以做玄學家, 我預言美國會有校園鎗擊事件, 香港會再發生搶iPhone案件, 我仲可以批死被搶的是iPhone4!
全球股市不平穩, 時上時落, 今年有人出世, 有人死, 仲有人生痔瘡, 我的預言命中率至少有7, 8成:good: [quote]'\}R;y,z
{bh8G4E1j'Q0I9e
講得對! 我都可以做玄學家, 我預言美國會有校園鎗擊事件, 香港會再發生搶iPhone案件, 我仲可以批死被搶的是iPhone4!
全球股市不平穩, 時上時落, 今年有人出世, 有人死, 仲有人生痔瘡, 我的預言命中率至少有7, 8成: ...3@^G:m?.|6I k dQg!Y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578566&ptid=244870][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-16 10:18 PM[/color][/url][/size][/quote]K7|`I{%z4c)S
;RfPB:q
:good: 先讲完90%会发生的事,再来10%应该不会发生的事~ 中一样都是中~ [quote]
講得對! 我都可以做玄學家, 我預言美國會有校園鎗擊事件, 香港會再發生搶iPhone案件, 我仲可以批死被搶的是iPhone4!
全球股市不平穩, 時上時落, 今年有人出世, 有人死, 仲有人生痔瘡, 我的預言命中率至少有7, 8成: ...MxX9c C q
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578566&ptid=244870][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-16 10:18 PM[/color][/url][/size][/quote]
;I ?F3j c
阿媽係女人,細路哥都識up:yy04:
!z\bm\ v
預言北極有企鵝,又真係有o既話,我就真係服喇:good: [quote]1|3J bA0Z$lz7H@7T
講得對! 我都可以做玄學家, 我預言美國會有校園鎗擊事件, 香港會再發生搶iPhone案件, 我仲可以批死被搶的是iPhone4!|Dz2`!e
全球股市不平穩, 時上時落, 今年有人出世, 有人死, 仲有人生痔瘡, 我的預言命中率至少有7, 8成: ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578566&ptid=244870][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-16 10:18 PM[/color][/url][/size][/quote]
dkFYV/h {U
我實際一點,讓我預測一下各位26FUN網友將來各人命運如何?
屈指一算...唉...往後日子,必會盡數魂歸天國,無一幸免
(人頭擔保,百年內...我所預測,必定準確無誤!) [quote]
講得對! 我都可以做玄學家, 我預言美國會有校園鎗擊事件, 香港會再發生搶iPhone案件, N l3T2A.UE
?(q y9Y%ae"c
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578566&ptid=244870][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-16 10:18 PM[/color][/url][/size][/quote]
但我批係搶ipad2坡:D ? 咁都算「國運勉勉強強的好」?
:hitwall: :hitwall: :hitwall: :hitwall: :hitwall:
頁:
[1]