娛樂滿紛 26FUN's Archiver

lollypod 發表於 2011-3-16 11:50 AM

李丞責再測中 日本大地震 卦象早有預兆

[attach]1821130[/attach]#B^/d~p#ts
(y/ty:J G~,Kv-d
[url=http://alturl.com/g9er2][color=blue]http://alturl.com/g9er2[/color][/url])s2M5c fv0i&M1y
EE:@2qi;Gj
地震、海嘯、核爆7g jC;uw
真係咁中??

打狗棒 發表於 2011-3-16 12:05 PM

咁多玄學家, 李丞責與李居明應該有d料到。:good:

infjlam 發表於 2011-3-16 01:17 PM

[quote]咁多玄學家, 李丞責與李居明應該有d料到。:good:
2N*Q'lJ G#Cx4~Ex [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578354&ptid=244870][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-16 12:05 PM[/color][/url][/size][/quote]
;_d?O0_"H3t 1j/P)R:_` h I O2L k
可否說明是什麼料?肥田料?

打狗棒 發表於 2011-3-16 01:49 PM

[quote]
R-d-gr ~ !Hm:XA}:j
可否說明是什麼料?肥田料? k5T4dR!e\;J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578377&ptid=244870][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-16 01:17 PM[/color][/url][/size][/quote]事前白紙黑字估中算唔算有料? 你估好似鬍鬚曾d廢人每次財政預算都冇準先有料咩?:yy24:

mnbvc 發表於 2011-3-16 07:17 PM

日本邊年唔地震:yy25:

vv1668vv 發表於 2011-3-16 07:20 PM

[quote]事前白紙黑字估中算唔算有料? 你估好似鬍鬚曾d廢人每次財政預算都冇準先有料咩?:yy24:
[k a:K"g [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578391&ptid=244870][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-16 01:49 PM[/color][/url][/size][/quote]
I u!G)q|8~;uo.S#Ig 6D.RS,p6SG
:D :D :D
9Cx'?5{,wQfV^.l+^
i a WKd!Ru%` 9哥...-e:e['z(f
金次   点刀系....  胡show增 ...  win9条街。。。。 -[om}+]2ff1bz@

Z ~:PK QD e~ 李承扎 蒜唔岛有6K野派...:dev:

andyho 發表於 2011-3-16 10:18 PM

[quote]日本邊年唔地震:yy25:4R[ekz{'`"X
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578503&ptid=244870][color=#999999]mnbvc 發表於 2011-3-16 07:17 PM[/color][/url][/size][/quote]
r6B$S,K*So
6yVMNm 講得對! 我都可以做玄學家, 我預言美國會有校園鎗擊事件, 香港會再發生搶iPhone案件, 我仲可以批死被搶的是iPhone4!
-tzL&eC5I 全球股市不平穩, 時上時落, 今年有人出世, 有人死, 仲有人生痔瘡, 我的預言命中率至少有7, 8成:good:

aerodusty 發表於 2011-3-16 11:17 PM

[quote]'\} R;y,z
{bh8G4E1j'Q0I9e
講得對! 我都可以做玄學家, 我預言美國會有校園鎗擊事件, 香港會再發生搶iPhone案件, 我仲可以批死被搶的是iPhone4!
i.jgt%U$R'K m Y v 全球股市不平穩, 時上時落, 今年有人出世, 有人死, 仲有人生痔瘡, 我的預言命中率至少有7, 8成: ...3@^G:m?.|6Ik dQg!Y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578566&ptid=244870][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-16 10:18 PM[/color][/url][/size][/quote]K7|`I{%z4c)S
;Rf PB:q
:good: 先讲完90%会发生的事,再来10%应该不会发生的事~ 中一样都是中~

infjlam 發表於 2011-3-16 11:40 PM

[quote]
n C pVn8DY{
1k3GE o.Jx@ 講得對! 我都可以做玄學家, 我預言美國會有校園鎗擊事件, 香港會再發生搶iPhone案件, 我仲可以批死被搶的是iPhone4!
o$g;h\F]1k 全球股市不平穩, 時上時落, 今年有人出世, 有人死, 仲有人生痔瘡, 我的預言命中率至少有7, 8成: ...MxX9c Cq
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578566&ptid=244870][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-16 10:18 PM[/color][/url][/size][/quote]
z DOL `%L ;I?F3jc
阿媽係女人,細路哥都識up:yy04:
O6n/v^)xM4o7b
` w3x ed)]Q_W
*^LtO }8E [$c !z\bm\v
預言北極有企鵝,又真係有o既話,我就真係服喇:good:

費事高 發表於 2011-3-16 11:48 PM

[quote]1|3J bA0Z$lz7H@7T

c2] u%S5K,P X"VF 講得對! 我都可以做玄學家, 我預言美國會有校園鎗擊事件, 香港會再發生搶iPhone案件, 我仲可以批死被搶的是iPhone4!|Dz2`!e
全球股市不平穩, 時上時落, 今年有人出世, 有人死, 仲有人生痔瘡, 我的預言命中率至少有7, 8成: ...
WZf.}1Z b1gf [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578566&ptid=244870][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-16 10:18 PM[/color][/url][/size][/quote]
l L@0Qw,wA2Y'] dkFY V/h{U
我實際一點,讓我預測一下各位26FUN網友將來各人命運如何?
m0y ?9l9c 屈指一算...唉...往後日子,必會盡數魂歸天國,無一幸免
I0B|0aq (人頭擔保,百年內...我所預測,必定準確無誤!)

mnbvc 發表於 2011-3-17 12:51 AM

[quote]
+v&n$rMp/l9v k
H3U4buL8vO4Bv 講得對! 我都可以做玄學家, 我預言美國會有校園鎗擊事件, 香港會再發生搶iPhone案件, N l3T2A.UE
?(q y9Y%ae"c
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3578566&ptid=244870][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-16 10:18 PM[/color][/url][/size][/quote]
*fc+oj5M)D"a 但我批係搶ipad2坡:D

wwwhk 發表於 2011-3-18 08:11 PM

? 咁都算「國運勉勉強強的好」?
;m)M(J(DR&c }Z0M N
)Io:Rnf2tN yh"S^ :hitwall: :hitwall: :hitwall: :hitwall: :hitwall:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.