娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2011-3-22 11:14 AM

我問你仲敢唔敢食日本食物?

[i=s] 本帖最後由 新經濟學巨人 於 2011-3-22 12:02 PM 編輯 [/i]
1~9z;? ?&n&S!W tE m{z"[i*j
[size=5]2011年3月22日訊[/size]
6[2?$]irZ3\R [size=5][/size]
7|1T S(NqM:q [size=5]1)日本禁止受災地區受輻射污染食物出口;[/size]
FnG Z;[E5Y_{\ [size=5]2)美國航空武艦可能因輻射駛離開基地;及[/size]o0kY;h9Z!V#@ P;Z
[size=5]3)日本測到對出東面太平洋100米海水受輻射污染(如圖:crybye: )[/size]
N!JLEK-s'b [size=5][/size]
P_{0sim [size=5]以上三個情況乃新聞訊息,如有差誤或失實,請指正。[/size]

andyho 發表於 2011-3-22 11:32 AM

香港傳媒有報道, 飲用輻射超標牛奶一年, 只等同做一次電腦掃瞄5?5d8D'\6j[
日本食物咁有問題, 排隊買日本奶粉的香港人應改去食大陸的三鹿牌奶粉啦H?b G4SO_X+^k
祖國食物信得過日本食物多多聲架!:good:

K2K 發表於 2011-3-22 11:33 AM

[quote]香港傳媒有報道, 飲用輻射超標牛奶一年, 只等同做一次電腦掃瞄
%JQx/K v&f+~ 日本食物咁有問題, 排隊買日本奶粉的香港人應改去食大陸的三鹿牌奶粉啦3Q^k uF.J;H}z;Cl
祖國食物信得過日本食物多多聲架!:good: ...
P8C1H\l D6@4j0A;c [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581222&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-22 11:32 AM[/color][/url][/size][/quote]
iTkY | 5l `)^#@NZ\o
你眼中全世界只有日本食品同祖國食品之分   :D

andyho 發表於 2011-3-22 11:40 AM

[quote]\]zd4Oo6OJ4n

M+m7Hqd 你眼中全世界只有日本食品同祖國食品之分   :D
V1gn&i0l`(s [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581225&ptid=245132][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-22 11:33 AM[/color][/url][/size][/quote]s+vL;t-c

Q|Z}l8O 樓主話日本食物有問題, 我建議改食我們偉大祖國的三鹿奶而已, 無謂去排隊買日本奶粉食壞自己個BB嘛~wGP|OGO$b
我國的食物安全監管好, 品質佳, 有些BB仔食左大陸奶, 個頭特大, 顯見腦袋容量也大, 腦筋好有咩問題?:confused:

K2K 發表於 2011-3-22 11:43 AM

[i=s] 本帖最後由 K2K 於 2011-3-22 11:44 AM 編輯 [/i],vx'~+d0{E

C!\] Tc {m%q [quote]
J'TX"u4m l g;F3V5nL
樓主話日本食物有問題, 我建議改食我們偉大祖國的三鹿奶而已, 無謂去排隊買日本奶粉食壞自己個BB嘛 a[MI,m%H
我國的食物安全監管好, 品質佳, 有些BB仔食左大陸奶, 個頭特大, 顯見腦袋容量也大, 腦筋好有咩問題?:confused: ...*O3xbf%P5f]-VMrD
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581228&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-22 11:40 AM[/color][/url][/size][/quote] l*YG`Q7o+P@9K.z
AI,v;F tJ~6R{
冇問題,  咁不如你教大家,  香港邊度買到大陸奶粉啦?  仲有,  其實你知唔知香港其他牌子奶粉,  例如香港好賣得既美贊臣,雅培,   來源地係邊度?    :D

andyho 發表於 2011-3-22 11:48 AM

[quote]
P!h:E1CNVVZ8C2U
g-hG*p6]%R+|g 冇問題,  咁不如你教大家,  香港邊度買到大陸奶粉啦?  仲有,  其實你知唔知香港其他牌子奶粉,  例如美贊臣,雅培,   來源地係邊度?    :D9h3D&maA$?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581229&ptid=245132][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-22 11:43 AM[/color][/url][/size][/quote]U{MZ&x*r-kKX5M

6J+Q z.n;R 你有無回鄉證呀?有心買三鹿, 你返大陸驚買唔到?
K2XaG7ft#x#OL 好過一些唔愛國的大陸人, 明明有營養豐富的三鹿奶唔食,
#\ f q#HX-aW5|.a.H 卻要來港買小日本出品的奶粉!大不愛國了!:mad:

K2K 發表於 2011-3-22 11:51 AM

[quote]
{)~AX} -}^:E{lS)h&?
你有無回鄉證呀?有心買三鹿, 你返大陸驚買唔到?
SkSC0bn6[;H 好過一些唔愛國的大陸人, 明明有營養豐富的三鹿奶唔食, %mQ%r6y JTM]
卻要來港買小日本出品的奶粉!大不愛國了!:mad: ...6gPh/G2m J3qw
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581232&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-22 11:48 AM[/color][/url][/size][/quote]3B0c,_$X+\"Bt
;M%fif9s%m*Z
點解你唔係對正問題黎答咁奇怪既?  係咪其實答唔出?   :D

andyho 發表於 2011-3-22 11:53 AM

[quote]!H ?2L Ud$P
*ql,M~;o1v$gW)UF
點解你唔係對正問題黎答咁奇怪既?  係咪其實答唔出?   :D
ME2~wi8KW t3qG [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581233&ptid=245132][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-22 11:51 AM[/color][/url][/size][/quote]
8@i,HPD#vy*mOS #EDWz3hN3o
我用呢度的#54就給了你完滿的回答啊:)
-Syb(_*E;U b,sM;Z [url=http://www.26fun.com/bbs/thread-244746-6-1.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-244746-6-1.html[/url]

K2K 發表於 2011-3-22 11:55 AM

[quote]o G.z8Wy9m5x
TN| c bHJ9F-|7YL
我用呢度的#54就給了你完滿的回答啊:)
M:Wlo4GrvQ9b [url=http://www.26fun.com/bbs/thread-244746-6-1.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-244746-6-1.html[/url]*Um!^ X0W thS8H M
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581234&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-22 11:53 AM[/color][/url][/size][/quote]
l&k(Y'u#_.rV:l
ZM0P%\o 咁我都用返#55俾你   :D

andyho 發表於 2011-3-22 11:58 AM

有段字, 在entfun都已貼過多次, 不妨多貼一次, 不知版友會不會有體會呢?
Zqp~P-@ |Y I#D5i:{0?Bei sD
[b]這種情結,魯迅早就抨擊過了。在《准風月談》中,魯迅很看不起這一等不敢面對
4`"a+T5FHO 自己、凡缺點都推說「外國也有」的中國人: [/b]
G"D)x/a"q2R3uQ [b]「凡中國所有的,外國也都有。外國人說中國多臭蟲,但西洋也有臭蟲,[/b]-l!SNu#_q^
[b]最好還是希望別家也有臭蟲,而竟發現了就好。」 [/b]

K2K 發表於 2011-3-23 09:18 AM

[i=s] 本帖最後由 K2K 於 2011-3-23 09:24 AM 編輯 [/i]U5z5Y e2r"^9b

E#eWsG I;nS 近年我都有個好深體會,  唔知幾時開始,  網上出現一群人有<雜種仔>心態..
Y3C7gF(_%Sr@ Q
;MO6e)T5U"H$fKz 何謂<雜種仔>心態,  即係父母本來係中國人,  本來理所當然自己都係中國人啦,  但佢地個心入面,  其實非常非常渴望自己唔係中國人,  係日本人又好,  英國人又好,  就算係利比亞人,  甚至印巴人,黑人,  總之唔係中國人,  都覺得係一件光榮既事,  佢地每日都希望個阿媽話俾佢自己聽,  其實佢係當年飲醉酒同第2個國家既人搞出來既<雜種仔>,  假如俾佢地恨到,  原來自己真係唔係中國人,  係一個擁有外國人血統,  外國人DNA既<雜種仔>,  相信佢地會好高興好高興好高興.....T?|x-C|Nf$N4S
P]"bEy#x0F"B
呢類網上<雜種仔>,  擁有多種特質,  日後大家可以慢慢發掘下,  自己上開既網入面,  有冇<雜種仔>存在,  今日想講一種,  就係特別喜歡發掘一D佢以為只係中國獨有既事,  講既當然係做得差既事啦,  有D甚至亢奮到會機癮大發,  咩叫機癮大發?  咪即係搞返場液體革命囉,  但每當有其他人同佢講,  乜乜國家其實都有做出相同既事,  一盆冷水兜頭淋,  革命搞唔出了,  <雜種仔>面對呢種失落感,  大家可能都想像唔到,  於是<雜種仔>就會惱羞成怒,  搬出D乜野臭蟲論,  佢地認為人家發現外國有既臭蟲同中國出現既一樣,  呢種係有問題想法,  但點解唔反過來諗,  點解佢地會覺得發現中國有其他國家一樣有既臭蟲就會咁亢奮呢?  反指其他人喜歡用外國同一樣發生既醜事黎為自己國家護航,  聽落都有點本末倒置,有點橫蠻,  點解一件事發生於自己國家,  同發生於其他國家,  <雜種仔>既標準會唔同呢?  同一件錯事,  點解發生於自己國家就亢奮莫名,  點解發生於其他國家,  就如此失落,憤怒呢?  呢種<雜種仔>心態,  真係有點莫名其妙...
:UmS%x b T ;?E wWR OR;q}Z'a

*[.WJi` 講住咁多先,  有機會再講講<雜種仔>心態既其他特質,  但願26fun出現呢類心態既人唔會太多....

admin 發表於 2011-3-23 10:19 AM

admin最近都買左部祖國DSO, 拆埋黎睇這個價位有這樣的做工用料真的不錯:yy24: EBAY好多外國人都排住隊買:yy03:

admin 發表於 2011-3-23 10:26 AM

[quote]近年我都有個好深體會,  唔知幾時開始,  網上出現一群人有心態..
|\;|~N
-uJx2b\kxPV 何謂心態,  即係父母本來係中國人,  本來理所當然自己都係中國人啦,  但佢地個心入面,  其實非常非常渴望自己唔係中國人,  係日本人又好,  英國人又 ...
k6kA7tq s,H [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581589&ptid=245132][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-23 09:18 AM[/color][/url][/size][/quote]
u*F)]1A"A M{C@_'b
有批評才有進步, 不要少看這些人可能就是推動中國發展這麼快的原動力:yy16:

K2K 發表於 2011-3-23 10:30 AM

[quote]Xex;qf'c
^/[9p;c-l7^
有批評才有進步, 不要少看這些人可能就是推動中國發展這麼快的原動力:yy16:
#^}&kki ?q~ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581601&ptid=245132][color=#999999]admin 發表於 2011-3-23 10:26 AM[/color][/url][/size][/quote]
%cA*\O }*{ _H n;sVI,v5[
咁又係,  可惜同時間亦令好多人充滿失落....  :dev:

新經濟學巨人 發表於 2011-3-23 11:09 AM

[size=5]:gun: 日本泄漏[size=7][color=red]核輻射[/color][/size]的最新資料,下圖源自TVB News [/size]
4]'f|2Jm8^zLW9J [size=5]日期2011年3月23日[/size]}-NL7L"]Ng
[size=5][/size] C q3Po*Bh
[size=5]高溫的反應堆,不斷用海水吹射,亞豬頭都知只有[/size]
p:pG3r)cS qT [size=5]兩個結果:[/size]
:L[l&p+V)v/LS [size=5]1)化為水蒸氣在空氣中散播;及[/size]
nJZ5h5}!Y$C.v [size=5]2)因近海,水源地面引入海水中。[/size]

自由神 發表於 2011-3-23 11:27 AM

[quote]admin最近都買左部祖國DSO, 拆埋黎睇這個價位有這樣的做工用料真的不錯:yy24: EBAY好多外國人都排住隊買:yy03:
ip9A'^O u` V [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581599&ptid=245132][color=#999999]admin 發表於 2011-3-23 10:19 AM[/color][/url][/size][/quote]老頂都玩淘寶?

admin 發表於 2011-3-23 11:47 AM

[quote]老頂都玩淘寶?3E n&yn-b4b
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581618&ptid=245132][color=#999999]自由神 發表於 2011-3-23 11:27 AM[/color][/url][/size][/quote]
9s4JB@/gZE :M1a%jT.A Bo
:yy15:香港乜都冇:yy19:好在有淘寶:yy03:班友剩係識炒樓炒股:yy33:

andyho 發表於 2011-3-23 11:55 AM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-23 11:58 AM 編輯 [/i]
zMRxG}8o 'Iqd7[]GoH#c
[quote]近年我都有個好深體會,  唔知幾時開始,  網上出現一群人有<雜種仔>心態..
p4^&oU_iTi 何謂<雜種仔>心態,  即係父母本來係中國人,  本來理所當然自己都係中國人啦,  但佢地個心入面,  其實非常非常渴望自己唔係中國人,  係日本人又好,  英國人又好,  就算係利比亞人,  甚至印巴人,黑人,  總之唔係中國人,  都覺得係一件光榮既事,  佢地每日都希望個阿媽話俾佢自己聽,  其實佢係當年飲醉酒同第2個國家既人搞出來既<雜種仔>,  假如俾佢地恨到,  原來自己真係唔係中國人,  係一個擁有外國人血統,  外國人DNA既<雜種仔>,  相信佢地會好高興好高興好高興.....呢類網上<雜種仔>,  擁有多種特質,  日後大家可以慢慢發掘下,  自己上開既網入面,  有冇<雜種仔>存在,  今日想講一種,  就係特別喜歡發掘一D佢以為只係中國獨有既事,  講既當然係做得差既事啦,  有D甚至亢奮到會機癮大發,  咩叫機癮大發?  咪即係搞返場液體革命囉,  但每當有其他人同佢講,  乜乜國家其實都有做出相同既事,  一盆冷水兜頭淋,  革命搞唔出了,  <雜種仔>面對呢種失落感,  大家可能都想像唔到,  於是<雜種仔>就會惱羞成怒,  搬出D乜野臭蟲論,  佢地認為人家發現外國有既臭蟲同中國出現既一樣,  呢種係有問題想法,  但點解唔反過來諗,  點解佢地會覺得發現中國有其他國家一樣有既臭蟲就會咁亢奮呢?  反指其他人喜歡用外國同一樣發生既醜事黎為自己國家護航,  聽落都有點本末倒置,有點橫蠻,  點解一件事發生於自己國家,  同發生於其他國家,  <雜種仔>既標準會唔同呢?  同一件錯事,  點解發生於自己國家就亢奮莫名,  點解發生於其他國家,  就如此失落,憤怒呢?  呢種<雜種仔>心態,  真係有點莫名其妙...講住咁多先,  有機會再講講<雜種仔>心態既其他特質,  但願26fun出現呢類心態既人唔會太多....[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581589&ptid=245132][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-23 09:18 AM[/color][/url][/size][/quote]7Xd;j_$El$P+b
.@ G#? l6nqh
好文一篇, 我幫你全篇quote多次, 希望其他版友有時間逐句仔細看, 看完, 會明白中國人可悲在哪裡

admin 發表於 2011-3-23 12:02 PM

[quote]:gun: 日本泄漏核輻射的最新資料,下圖源自TVB News n~$M1]:m n;H
日期2011年3月23日)V@,p~5D0[_9C6G

b(Gr0b%p7}*rW)z,a 高溫的反應堆,不斷用海水吹射,亞豬頭都知只有C_4E!V)qD&o.q%]&a
兩個結果:
2G W bs.i,Dy5w 1)化為水蒸氣在空氣中散播;及$Fy Gf:P Eiu
2)因近海,水源地面引入海水中。 ...
$L:\7M(B2`C~/S [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581613&ptid=245132][color=#999999]新經濟學巨人 發表於 2011-3-23 11:09 AM[/color][/url][/size][/quote]
GI%B SfC6^-f_ 應該可以用機械人注入其他物質吸收中子, 加快停止核反應, 再用水泥封實, 日本D高手唔知去晒邊:yy33: `qH$V/y\%I{;YL4cU
用水降溫日本地區大件事, 唔用水更多輻射DUST進入空氣美國和其他地區大件事
wCTw)T'ZN 不過其實遲早全球都大件事, 輻射半衰期都幾十年, 魚魚全世界游, 100年內食魚都出事

K2K 發表於 2011-3-23 12:08 PM

[quote]
5O:o[:Kh\6M3?
Vg,m v2E 好文一篇, 我幫你全篇quote多次, 希望其他版友有時間逐句仔細看, 看完, 會明白中國人可悲在哪裡
N8Nt'q^@M"jd$X [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581627&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-23 11:55 AM[/color][/url][/size][/quote]^v.~ k-e+l
3X}c#Eb,}*V3W)]
都好喎,  睇下每個人有咩體會囉.... :agree:
'm-TE K;\,M/s3UR _e4g:Y-J9qK,U8?
咦....你又話唔妥我,  乜突然間又讚我寫篇好文呀?   難道呢篇文章睇完之後觸動到你?    :D

頁: [1] 2 3 4 5 6 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.