娛樂滿紛 26FUN's Archiver

andyho 發表於 2011-3-23 12:16 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-23 12:23 PM 編輯 [/i]
-zmp1|:[i,Z%I z` l?UP*x2fC
[quote]
u(s2m Ex.h Xw iN;go(P
都好喎,  睇下每個人有咩體會囉.... :agree:
|{5V,c5g
Wt.m7LSd 咦....你又話唔妥我,  乜突然間又讚我寫篇好文呀?   難道呢篇文章睇完之後觸動到你?    :D7||q[:z7m3At
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581636&ptid=245132][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-23 12:08 PM[/color][/url][/size][/quote]
4C1N-bz+ZwuM 9d {@F S J;d.?
好文有好多種定義的, 總之, 你寫出好多中國人的想法, 外國人看完, 馬上明白中國人為何有今日的表現, 水平及特質&fe:Nd-|9T!Zp1|
中國人為何在歐美等地不及日本人那麼受尊重, 看完你寫的內容, 也可以得到一點啟示, 因此稱得上是好文一篇

K2K 發表於 2011-3-23 12:22 PM

[quote]N5}2b;zDH4xlX1T
qrWM3}7e J
好文有好多種定義的, 總之, 你寫出好多中國人的想法, 外國人看完, 馬上明白中國人為何有今日的表現, 水平及特質
5p)@J1f\6Z7k7u [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581638&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-23 12:16 PM[/color][/url][/size][/quote]
*aS}N+pM\&kJ
PF.wRM 唔緊要啦,  總之讚美係出自於口口聲聲話唔妥自己既朋友口中,  已經幾滿意咯,  人家想法係點唔到我去理... :D
S)Jd5Q;Yk D@;S4Nf 5sW hD,qP L[X L
但係,  我寫既係中文字,  其實我係寫俾中國人睇架...    :D

andyho 發表於 2011-3-23 12:25 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-23 12:30 PM 編輯 [/i]
h2\Kyw%e lOQ$Y'd\7~Wo#W
[quote]H$l7P wK
Y@b4_6O$Q
唔緊要啦,  總之讚美係出自於口口聲聲話唔妥自己既朋友口中,  已經幾滿意咯,  人家想法係點唔到我去理... :D
f!]dI:w1e*g2p
9Z/s {w irM 但係,  我寫既係中文字,  其實我係寫俾中國人睇架...    :D ...7BbEU P sypS
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581641&ptid=245132][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-23 12:22 PM[/color][/url][/size][/quote],CX _&o p%Uz&K6E
@z/U/fOK3C7C
那你有時間就繼續寫下半篇, 我等睇的, 對我來說是很好的參考資料:);i9I}X-q
但我建議將「雜種仔」的稱呼改做「崇洋媚外走狗漢奸賣國賊」,
+x,rl$?J 這會更加貼切及更凸顯中國人的想法

K2K 發表於 2011-3-23 01:04 PM

[i=s] 本帖最後由 K2K 於 2011-3-23 01:05 PM 編輯 [/i]\}[HvL
@&o-Dc-fV([}"ZGV
[quote]hQ dHU-R C#A
A _/R.U.@V.f9J
那你有時間就繼續寫下半篇, 我等睇的, 對我來說是很好的參考資料:)(in s5z NQB9F1Gr
但我建議將「雜種仔」的稱呼改做「崇洋媚外走狗漢奸賣國賊」, B:b(olh
這會更加貼切及更凸顯中國人的想法 ...DN"c U7a%G-u`*X%y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581642&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-23 12:25 PM[/color][/url][/size][/quote]&pQ}[j7d
uT3Zd])P+J
文章既野係有感而發,  有時要睇到有<雜種仔>出現,  至寫得出來,  起碼有人辦,  咁睇既人先知道我想表達乜野嘛...:D B7Pe&F3RO
1N3L6Xv mjT M
<雜種仔>心態呢個稱呼,  係小弟自己體會出來,  點可以因為你既建議而改稱呼呢?  話時話,  點解想我改呢?  莫非<雜種仔>心態呢種講法令你感到不安?  唔會卦?  :naughty:
Xrb:RT ~ H6H@N9]
正如之前所講,  文章係小弟有感而發,  人家睇完有乜感受,  能唔能夠凸顯出何種想法,  係唔到我去理,   亦控制唔到的,  更加唔會刻意去迎合 ....:kicking:  
P\4K;M k"{0af8^ |&\0eh!S;?!ux-U zU
不過今日都好開心,  因為引發到唔妥我既兄台有咁多和平交流對話,  獲益良多.... :agree:

新經濟學巨人 發表於 2011-3-23 09:56 PM

[size=7]唔通叫BB飲[color=red]可樂:gun: [/color]!
/zT5XU,o [/size][table=98][tr][td][table=98][tr][td=1,1,84%][b][color=#713828]福 島 2 號 反 應 堆 輻 射 水 平 升 至 新 高 [/color][/b][/td][td=1,1,16%]
C\zX Y t2B [/td][/tr][/table][/td][/tr][tr][td][font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]2011-03-23 [size=1][font=Arial,]HKT[/font][/size] 21:23[/size][/font][/td][/tr][tr][td][/td][/tr][tr][td][table=98][tr][td][size=3]日 本 福 島 核 電 機 仍 未 解 決 , 當 地 的 核 安 全 機 構 說 , 2 號 反 應 堆 的 輻 射 水 平 , 升 至 爆 發 核 危 機 以 來 的 最 高 水 平 , 達 到 500 毫 希 。 另 外 , 3 號 機 組 下 午 冒 出 黑 煙 , 工 作 人 員 暫 時 撤 離 。 當 局 仍 在 調 查 冒 煙 原 因 。 至 於 多 個 縣 受 輻 射 污 染 的 來 源 , 是 來 自 哪 一 個 機 組 , 當 局 仍 未 有 頭 緒 , 會 派 專 家 調 查 。
Xe6M0{%Mi:O ?h&y [/size][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table]-p6k_#pby{-_G
[size=5][color=#777777]商業電台[/color] - ‎2011年3月23日[/size].y xFb~?n
[size=5][/size]
W b|lN4y7j;Hj [size=5]日本核輻射污染擴散,東京一間自來水處理中心,在每公升自來水,[b][color=red]驗出放射性碘,比幼兒可攝取上限高約一倍,不宜幼兒飲用[/color][/b],東京超市及便利店的礦泉水,在幾小時內被搶購一空;都政府決定向區內有嬰兒的每個家庭,發放三樽樽裝水,合共二十四萬樽,而茨城縣的牛奶及蕃芫茜, [b]...[/b] [/size]

vv1668vv 發表於 2011-3-23 10:24 PM

[quote]唔通叫BB飲可樂:gun: ! | gD }G f.vi
福 島 2 號 反 應 堆 輻 射 水 平 升 至 新 高
|9?OqS(S J 2011-03-23 HKT 21:23日 本 福 島 核 電 機 仍 未 解 決 , 當 地 的 核 安 全 機 構 說 , 2 號 反 應 堆 的 輻 射 水 平 , 升 至 爆 發 核 ...!de8K;U S*x(t
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581850&ptid=245132][color=#999999]新經濟學巨人 發表於 2011-3-23 09:56 PM[/color][/url][/size][/quote]Bf&[H/Y
f _(q!L5w?
e:\"[3n-\/O C:a L3K(G/W
... 屈銀纸精漏水 ... 可能 系 商机 ... :yy03:

新經濟學巨人 發表於 2011-3-24 08:52 AM

[size=7][color=red]值得人們尊敬的行為:agree: 。[/color][/size]
+L;N6nyj [size=5][/size] HcTVXI1f
[size=5][/size] "R'^,sP3D&}M4F
[size=5]蘋果日報  24.3.2011[/size]h M7E g:KA
[size=5]災難財易發,願意為災民犧牲個人利益卻很難。入口日本奶粉的香港零售商「天翼堂」負責人陳文欣,本周日發出公開信,透露他決定將陸續付運的 3,000箱日本奶粉和尿片,「轉送」受災的福島......[/size]-v LAp-wr5f X
[size=5][/size]
A qZ z/Ms Z [size=5]日本爆發核危機以來,地震前生產的日本奶粉成搶手貨,有商人窺準時機,坐地起價,一罐森永初生嬰兒奶粉升價三成至 260多元。
D&\7^;dk 在此賺錢良機,天翼堂卻關閉零售門市,並暫停接收新定單,全因陳文欣怕本港家長恐慌下囤積奶粉,反造成浪費,寧願將已準備運到東京及名古屋港口的 3,000箱奶粉和尿片,運往日本有需要的地方,包括福島,令公司面臨斷貨危機。
1W+O9k:[+B vSX 陳在天翼堂網頁以「地震後的路!」為題發出公開信,形容「轉送」貨物是他人生中最痛苦的抉擇,更透露他無調回資金,如期電滙全數貨款,要求永久存放在日本廠商的戶口,出貨期無限押後。
i$Pg;H8V/Bz8i F+K 育有一女的他,在信中坦言明白上述決定會影響一家人生活,公司將有一段非常漫長而困難的路,他特別鳴謝妻子,笑言嫁給他「算是沒運行,有排捱窮」,又感激本港同事加班無怨言,日本同事更在餘震中加班。 [/size][size=5][/size]?bz#I#b
[size=5][/size] u4`&F C[ Al1i4J;C
[size=5]港人囤積「應該學吓日本人」[/size][size=5][/size]R ` Q:Nm/c6I
[size=5]願意冒險原來單憑一個信字。陳認為,信任就是這麼簡單和無條件,他相信當地生產商不會將有問題的奶粉流出市面,也相信日本政府不會容許有人製造有問題的奶粉。早前他在一個日本地震的電視特輯中,透露有寶寶尚未出世的家長購入可用半年至一年的奶粉,甚至有人要求陳保證奶粉安全,「香港人應該學吓日本人冷靜少少」。陳文欣昨日忙得連電話也無暇接聽,但仍禮貌地以電郵婉拒訪問,記者上門造訪,他也只透露尚有近 1,200張定單需處理。[/size]

vv1668vv 發表於 2011-3-24 10:45 AM

[size=5]該付應有社會責任,其“商道”也!  [/size][size=3][color=silver]讃[/color][/size]:yy02:

andyho 發表於 2011-3-24 12:32 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-24 12:48 PM 編輯 [/i]
&Ml1x;D zD n._@;Y:C8th3J
[quote]
%v-f SPXQ/S;x} .z }5x&A"V;T:E#Cpl
文章既野係有感而發,  有時要睇到有出現,  至寫得出來,  起碼有人辦,  咁睇既人先知道我想表達乜野嘛...:D T:i,`_(x ?
7TV;N.|5Ps6PyaE
心態呢個稱呼,  係小弟自己體會出來,  點可以因為你既建議而改稱呼呢?  話時話,  點解想我改呢?  莫非 ...
;z9@2}0a|A+b [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581653&ptid=245132][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-23 01:04 PM[/color][/url][/size][/quote]Amb ipKT
9N.A$V{n
[b]版友K2K, 昨日我忙到甩肺, 今日抽少少時間回應一下, 先quote你的「雜種仔論」[/b]k3A MFG3z
:rQL[Lk
近年我都有個好深體會,  唔知幾時開始,  網上出現一群人有<雜種仔>心態..
&V3U~O3\,mp4h,r 何謂<雜種仔>心態,  即係父母本來係中國人, [color=red]本來理所當然自己都係中國人啦,  但佢地個心入面,  其實非常非常渴望自己唔係中國人[/color],  係日本人又好,  英國人又好,  就算係利比亞人,  甚至印巴人,黑人,  總之唔係中國人,  都覺得係一件光榮既事,  [color=red]佢地每日都希望個阿媽話俾佢自己聽,  其實佢係當年飲醉酒同第2個國家既人搞出來既<雜種仔>,[/color]  [color=red]假如俾佢地恨到,  原來自己真係唔係中國人,  係一個擁有外國人血統,  外國人DNA既<雜種仔>,  相信佢地會好高興好高興好高興.....t{|(N:qQ
[/color]呢類網上<雜種仔>,  擁有多種特質,  日後大家可以慢慢發掘下,  自己上開既網入面,  有冇<雜種仔>存在,  今日想講一種,  [color=red]就係特別喜歡發掘一D佢以為只係中國獨有既事,  講既當然係做得差既事啦[/color],  有D甚至亢奮到會機癮大發,  咩叫機癮大發?  咪即係搞返場液體革命囉,  但每當有其他人同佢講,  乜乜國家其實都有做出相同既事,  一盆冷水兜頭淋,  革命搞唔出了,  <雜種仔>面對呢種失落感,  大家可能都想像唔到,  於是<雜種仔>就會惱羞成怒,  搬出D乜野臭蟲論,  佢地認為人家發現外國有既臭蟲同中國出現既一樣,  呢種係有問題想法,  但點解唔反過來諗,  點解佢地會覺得發現中國有其他國家一樣有既臭蟲就會咁亢奮呢?  [color=red]反指其他人喜歡用外國同一樣發生既醜事黎為自己國家護航,  聽落都有點本末倒置,有點橫蠻[/color],  點解一件事發生於自己國家,  同發生於其他國家,  <雜種仔>既標準會唔同呢?  同一件錯事,  [color=red]點解發生於自己國家就亢奮莫名,  點解發生於其他國家,  就如此失落,憤怒呢?[/color]  呢種<雜種仔>心態,  真係有點莫名其妙...o vxR#K(kQ

0AvH q0K @$]? [b]再quote另一篇, 比對一下紅字, 有無發覺用語及思考角度好相似? 尤其是被他人指責時表現的那種激憤及罵人的方式, [/b]
K'I9M FIa [b]正正印證了柏楊所講的一點也不錯, 一點也不誇張, [/b][b]所以我指你的是好文, 很寫得出中國人的思想和心態:D [/b]
;C!TKQ`,if
@/@6z-Y}:m5m [font=新細明體][size=3][color=#000000]醬缸國醫生和病人[/color][/size][size=3][color=#000000](代序)
JY^*B$V"y'}X3H   話說,從前,有個醬缸國,醬缸國每天最大的事就是辯論他們是不是醬缸國。而最熱鬧的事就是醫生和病人的爭執,結果當然是醫生大敗,大概情形是這樣的:
3QU1|hI ?,K2I3b 3X!c+s#TMz&l}%^7K
  病人:我下個月就要結婚了。大擺筵席,你可要賞光駕臨,作我的上賓。我的病化驗的結果如何? V*_:^6j5g$n|
  醫生:對不起…我恐怕要報告你一個壞消息:化驗的結果就在這裏,恐怕是三期肺病:第一個是咳嗽......AIw.YNAi

7H-z(f$W Bfj ~   病人:怪了,你說我咳嗽:你剛才還不是咳嗽,爲什麽不是肺病? n1FL|0oH5a#_
  醫生:我的咳嗽跟你的不一樣。Mz3n#ex0W'q
-c"Y _,vmN
  病人:[color=red][color=black]有什麽不一樣?[/color]你有錢、有學問,上過大學堂,喝過亞馬遜河的水,血統高人一等,是不是? |&Y J-Q8i an~8A7Y#uK
[/color]  醫生:不能這麽說,還有半夜發燒......
`,F{ g Fe"t #iff8A,\Sn2T7W4kTK ? ~
  病人:不能這麽說,要怎麽說才能稱你的心、如你的意?半夜發燒,我家那個電扇,用到半夜能把手燙出泡,難道它也得了三期肺病! P#?Mv#F0B R9X;o
  醫生(委屈解釋):吐血也是症候之一。,mZ"Ee"ePY
'Z*\*]'n2o
  病人:我家隔璧是個牙醫,去看牙的人都被他搞得吐血,難道他們也都得了三期肺病!
"e6D+e8{r l{   醫生:那當然不是,而是綜合起來……
#dpF?Fc$| &uC\/}I\
  病人:[color=red]好吧,退一萬步說,即使是肺病,又是七八期肺病,又有什麽關係?值得你大呼小[/color][color=red]叫!外國人還不照樣得肺病?爲什麽你單指著鼻子說我。[color=black]我下個月結婚,誰不知道,[/color]難道你不能說些鼓勵的話,爲什麽要打擊我?我跟你有什麽怨?有什麽仇?[/color]你要拆散我們? 0Yw+e4}4}j^:u*i(O
  醫生:你誤會了我的意思,我只是說……
4pZ7^Y-m/B[5v *@j1aA^
  病人:我一點也不誤會,[color=red]我一眼就看穿了你的肺腑,你幼年喪母,沒有家庭溫暖,中年又因強姦案和謀財害命,生了大牢,對公平的法律制裁,充滿了仇恨,所以看不得別人幸福,看不得國家民族享有榮耀。
.]vfsN"x [/color]  醫生:我們應該就事論事……
0T-|Y7]e8T8?J0K m
:_[*Q,z}DF,y   病人:我正是在就事論事,坦白告訴你你當初殺人時,是怎麽下得手的,何況那老太太又有恩於你。
C8Pcj(bfq   醫土(有點恐慌):診斷書根據你血液、唾液的化驗,我不是平空說話。 r6[S)Nl1hm$^

\,AMitO   病人:你當然不是平空說話,就等於你當初的刀子,不會平空插到那老太太胸膛上一樣。[color=red]你對進步愛國人士的侮辱已經夠了,你一心一意恨你的同胞,說他們都得了三期肺病,你不覺得可恥? 4w{CMv\9{
[/color]  醫生:老哥,我只是愛你,希望你早日康復,才直言提醒,並沒有惡意。Wo2{ I\N!O%n%z

-SkK_7B-^5@4pw2v7E:V*X   病人(冷笑兼咳嗽):[color=red]你是一個血淋淋的劊子手,有良心的愛國人士會聯和起來,阻止你在「愛」的障眼法下進行對祖國的謀殺。 g.|$S F#~ehAB
[/color]  醫生:我根據的都是化驗報告,像唾液,那是天竺國大學化驗......W7jhuwE

7S$k;r Lr&T3s,~Yf   病人:[color=red]崇洋媚外、崇洋媚外,你這個喪失民族自尊心的下流胚、賤骨頭,我嚴肅的警告你,你要付出崇洋媚外的代價。 #` }+Dgdn;Mw
[/color]  醫生(膽大起來):不要亂扯、不要躲避,不要用鬥臭代替說理,我過去的事和主題有什麽關係?我們的主題是:「你有沒有肺病」?
&t.d4rw8HqX
g,] |wj   病人:看你這個「醜陋的中國人」模樣,[color=red]嗓門這麽大,從你的歷史背景可看出你的惡毒心腸[/color],怎麽說沒有關係?[color=red]中國就壞在你們這種人手上,使外國人認爲中國人全害了三期肺病,因而看不起我們。[/color][color=red]對你這種吃裏扒外的頭號漢奸,天理不容[/color],錦衣衛(努力咳嗽),拿下!AL9?'q N]*h ~
A&Z'Ah"L/s
出至柏楊「醜陋的中國人」[/color][/size][/font]
Y9j _xZ-X0W;D5})^ [size=3][color=#000000]4s,kY.j&fE
[/color][/size]
q ^7mx4o{0]9a ;LX JNpu6rO[?0|e
[font=Times New Roman][size=3][color=#000000][/color][/size][/font]

K2K 發表於 2011-3-24 01:08 PM

[quote]
*?J|t3l]*H X*S7Z/C $l,L;P c8Sz
版友K2K, 昨日我忙到甩肺, 今日抽少少時間回應一下, 先quote你的「雜種仔論」
+G(Um Jy
uf$q/r&@4X0iN 近年我都有個好深體會,  唔知幾時開始,  網上出現一群人有心態..'Tkc'gQ*bO m$Y
何謂心態,  即係父母本來係中國人, 本來理所當然自己都係中國人啦,  ...m[|#m@P`6J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582036&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-24 12:32 PM[/color][/url][/size][/quote]
7L+[I:J]$O#z/s ^%C8d~b"Y9X
"醜陋的中國人"呢本書,  好多年前我都睇過,  不過大部份細節已經唔太記得,  所以唔及兄台你咁熱愛呢本書....  
J0z+~7T"v+Y Be{+Z1c E(CS@8Il x6wC
都係嗰句,  睇完我寫既文章各有體會,  你體會到乜,  點解會觸動到你而帶出咁多回應,  我就理唔到....  :naughty:

cxzcxz 發表於 2011-3-24 08:00 PM

中國進口香港有農藥菜,有H5M1活鷄,有激素生畜,有孔雀石綠鮮魚等......                                     都食香港人吾死呀!驚幅射小兒科啦!!!!!!

hamsubboy 發表於 2011-3-24 10:12 PM

[quote]
HL0tlIq%k yXJ HQ4?v!H(?%c
樓主話日本食物有問題, 我建議改食我們偉大祖國的三鹿奶而已, 無謂去排隊買日本奶粉食壞自己個BB嘛
^Ht*{SE 我國的食物安全監管好, 品質佳, 有些BB仔食左大陸奶, 個頭特大, 顯見腦袋容量也大, 腦筋好有咩問題?:confused: ...
eQ6Afu,P&Ar#xbx [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581228&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-22 11:40 AM[/color][/url][/size][/quote]
7Frmx6G_*NY
On []m9@ 你說這些話的時候, 有想過哪些"大頭BB"和他們父母的感受嗎?

打狗棒 發表於 2011-3-25 08:50 AM

中國政府、三鹿等奶粉公司、無良商人、研製化學食品的人......全部都沒有顧及"大頭BB"和他們父母的感受; 受害者也沒有群起反抗和冒死爭取自己的權益, 反而一個網上吹水者andyho要顧及他們的感受? 蝦蝦蝦!!!:yy24:

K2K 發表於 2011-3-25 10:12 AM

[i=s] 本帖最後由 K2K 於 2011-3-25 10:17 AM 編輯 [/i]
J6{if UIy#p o)Z.W5~'U
[quote] z7CZ|^BQ?%g
iUCrL'G
你說這些話的時候, 有想過哪些"大頭BB"和他們父母的感受嗎?+H?f.B*B'My
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582205&ptid=245132][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-3-24 10:12 PM[/color][/url][/size][/quote]
p7]#m*S#PP]9b)m q ekg({"V A/^V
講到底,  其實只係想借題發揮,  佢地最重要係個題,  乜野革命,災難,有毒食品....天災人禍都好,  有幾多人受害佢地點會關心?  你同冷血既人講感受係嘥氣,  正如我講,  <雜種仔>心態既其中一個病癥,  係見到人家有災難,有人流血,  佢地就會亢奮莫名,  因為又有新既題材俾佢地治療佢地既病....
/\ oh-lWH3X
X8X%}ETT$R2Zy 好似呢個主題咁,  樓主講既係<敢唔敢食日本食物>,  但即刻就有病人扯埋祖國食品來嘲諷,  更有其他病人出來支援,  認同唔需要顧人感受都係大道理,  所以,  我所講既<雜種仔>心態,  其實並唔係信口雌黃,  有好多例子都可以睇得出邊d人有呢種病態....

hamsubboy 發表於 2011-3-25 02:16 PM

[i=s] 本帖最後由 hamsubboy 於 2011-3-25 02:19 PM 編輯 [/i]
5K;}*~-{5|{+[ *hJMs9r5[5L/ZQ
[quote]中國政府、三鹿等奶粉公司、無良商人、研製化學食品的人......全部都沒有顧及"大頭BB"和他們父母的感受; 受害者也沒有群起反抗和冒死爭取自己的權益, 反而一個網上吹水者andyho要顧及他們的感受? 蝦蝦蝦!!!:yy24: ...!bO+H?9RN;\q)d
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582387&ptid=245132][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-25 08:50 AM[/color][/url][/size][/quote]
4ShF1G D~1W!xP.x ]qw }vFp0}8iIc
中國政府、三鹿等奶粉公司、無良商人、研製化學食品的人...... 在三鹿奶粉一案中的處理手法, 是"仆街到極點",
B E-T)t%pz 還要"老屈"那幾位替"大頭BB"討回公道的父母入獄, 更是"亳無人性、強詞奪理、豬狗不如"之一族.
-J?.l'oKi(X(q)h4W 9q$W hK5__ U
若然一個人對這些錯誤事情加以認同和從中抽水,...... 那麼他們的"DNA都擁有亳無人性的特徵", 所以是近親.
6L5S oyz
n^(D#k^!Y B^qA/f 衰仔, 人地仆街、衰, 唔好既野你仲學, 無腦架你!"

hamsubboy 發表於 2011-3-25 02:22 PM

[size=6][color=red][b]不要光吹水, 投票吧!:angry: [/b][/color][/size]

andyho 發表於 2011-3-25 02:29 PM

[quote]'q].I i$r

y!H^}R8tDv*o 你說這些話的時候, 有想過哪些"大頭BB"和他們父母的感受嗎?
3KEQ/}bzhQ4?0m [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582205&ptid=245132][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-3-24 10:12 PM[/color][/url][/size][/quote]
2~E9E:t`1s |8tb;FSYX2f;q
那你及一眾"愛國人士"為大陸政府及領導人歌功頒德時,
O V7p9G&z6J PQ9Ec R 有沒有想過毒奶, 豆腐渣工程等等受害者的感想?

andyho 發表於 2011-3-25 02:34 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-25 02:40 PM 編輯 [/i] M| p+|Wo

"d Y,to"t~lq4e [quote]不要光吹水, 投票吧!:angry: \?0a+f&~'u
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582563&ptid=245132][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-3-25 02:22 PM[/color][/url][/size][/quote]$d wL t.@zZ l!f

Y ]fk&r&kn1s 投咩票呢? 又唔見你平日話香港人需要投票, 需要普選出特首及立會議員`x"EBO$Ec
以前聽見有人說公投是以下犯上, 唔知有無你份呢?
z6gU qd:u[mU%W6N 今日得小貓三幾隻, 各自有晒立場就叫人投票, 搞唔搞笑d?

andyho 發表於 2011-3-25 02:38 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-25 02:58 PM 編輯 [/i]7Ky2bWP*a?;Z3D

0tE0X4x4|ZCi7z,j$Kd [quote]中國政府、三鹿等奶粉公司、無良商人、研製化學食品的人......全部都沒有顧及"大頭BB"和他們父母的感受; 受害者也沒有群起反抗和冒死爭取自己的權益, 反而一個網上吹水者andyho要顧及他們的感受? 蝦蝦蝦!!!:yy24: ... ZOV-P9Hn
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582387&ptid=245132][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-25 08:50 AM[/color][/url][/size][/quote]
ljZ1G}g%Y~2@
G2D7A)r)d#m!Dq*\5H;T 趙連海為大頭BB及父母挺身而出, 但被拉後就有人覺得佢搞亂檔抵死, 並連呼三聲領導人萬歲萬萬歲h&? E/O \2? J'C
算啦, 世上有好多奴才, 日日不忙為主子護航, 6m5j4sI\,J#^7G;I\
你彈下佢主子, 佢反指你:「你係咪中國人來架,凡是中國問題都要鬧! 你係崇洋媚外走狗賣國賊!」k h-L7\ n"Fk
我地唔係奴才, 不明白奴才所想是合情又合理的:)
,Y%NMSy-w 我開始明白你所講, 什麼叫做義和團呢:D

hamsubboy 發表於 2011-3-25 05:48 PM

[quote]F ZR*?uw h'~+A
T|.F_PD R5B
那你及一眾"愛國人士"為大陸政府及領導人歌功頒德時,
!}O[2Pd 有沒有想過毒奶, 豆腐渣工程等等受害者的感想?
_)y4_,s| U!] Ne [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582568&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-25 02:29 PM[/color][/url][/size][/quote]?AhQ)l
rUV,QW[7A&~&S(M
首先, 你指的一眾"[color=red][b]愛國人士[/b][/color]"[b][color=red]與我無關[/color][/b]。$i;b&Xt,E*zQ
二, "[color=darkred][b]愛國人士"為大陸政府及領導人歌功頒德時"[/b][/color], [color=red][b]亦與我以及我的言論無關[/b][/color], [color=royalblue][b]請不要混為一談[/b][/color]。4Vp II QAi|l"g
三, 請把我對"[color=red][b]大陸政府及領導人歌功頒德[/b][/color]"[color=royalblue][b]的言論找出來。[/b][/color]
;a-yC%A_]I [color=black]四, 我一向都是對[/color][color=#444444]毒奶、豆腐渣工程的無良奸商以及包庇他們的政府 照"[b][size=6]屌[/size][/b]".[/color]

頁: 1 [2] 3 4 5 6 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.