[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-23 12:23 PM 編輯 [/i]
z`l?UP*x2fC
[quote]
Xw iN;go(P
都好喎, 睇下每個人有咩體會囉.... :agree:
咦....你又話唔妥我, 乜突然間又讚我寫篇好文呀? 難道呢篇文章睇完之後觸動到你? :D7||q[:z7m3At
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581636&ptid=245132][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-23 12:08 PM[/color][/url][/size][/quote]
9d{@F SJ;d.?
好文有好多種定義的, 總之, 你寫出好多中國人的想法, 外國人看完, 馬上明白中國人為何有今日的表現, 水平及特質&fe:Nd-|9T!Zp1|
中國人為何在歐美等地不及日本人那麼受尊重, 看完你寫的內容, 也可以得到一點啟示, 因此稱得上是好文一篇
[quote]N5}2b;zDH4xlX1T
qrWM3}7e J
好文有好多種定義的, 總之, 你寫出好多中國人的想法, 外國人看完, 馬上明白中國人為何有今日的表現, 水平及特質
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581638&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-23 12:16 PM[/color][/url][/size][/quote]
唔緊要啦, 總之讚美係出自於口口聲聲話唔妥自己既朋友口中, 已經幾滿意咯, 人家想法係點唔到我去理... :D
5sW
hD,qPL[XL
但係, 我寫既係中文字, 其實我係寫俾中國人睇架... :D
[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-23 12:30 PM 編輯 [/i]
lOQ$Y'd\7~Wo#W
[quote]H$l7P
wK
Y@b4_6O$Q
唔緊要啦, 總之讚美係出自於口口聲聲話唔妥自己既朋友口中, 已經幾滿意咯, 人家想法係點唔到我去理... :D
但係, 我寫既係中文字, 其實我係寫俾中國人睇架... :D ...7BbEU
P sypS
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581641&ptid=245132][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-23 12:22 PM[/color][/url][/size][/quote],CX_&op%Uz&K6E
@z/U/fOK3C7C
那你有時間就繼續寫下半篇, 我等睇的, 對我來說是很好的參考資料:);i9I}X-q
但我建議將「雜種仔」的稱呼改做「崇洋媚外走狗漢奸賣國賊」,
這會更加貼切及更凸顯中國人的想法
[i=s] 本帖最後由 K2K 於 2011-3-23 01:05 PM 編輯 [/i]\}[HvL
@&o-Dc-fV([}"ZGV
[quote]hQ dHU-R C#A
A_/R.U.@V.f9J
那你有時間就繼續寫下半篇, 我等睇的, 對我來說是很好的參考資料:)(in s5z NQB9F1Gr
但我建議將「雜種仔」的稱呼改做「崇洋媚外走狗漢奸賣國賊」, B:b(olh
這會更加貼切及更凸顯中國人的想法 ...DN"c
U7a%G-u`*X%y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581642&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-23 12:25 PM[/color][/url][/size][/quote]&pQ}[j7d
uT3Zd])P+J
文章既野係有感而發, 有時要睇到有<雜種仔>出現, 至寫得出來, 起碼有人辦, 咁睇既人先知道我想表達乜野嘛...:D B7Pe&F3RO
1N3L6Xv
mjTM
<雜種仔>心態呢個稱呼, 係小弟自己體會出來, 點可以因為你既建議而改稱呼呢? 話時話, 點解想我改呢? 莫非<雜種仔>心態呢種講法令你感到不安? 唔會卦? :naughty:
~H6H@ N9]
正如之前所講, 文章係小弟有感而發, 人家睇完有乜感受, 能唔能夠凸顯出何種想法, 係唔到我去理, 亦控制唔到的, 更加唔會刻意去迎合 ....:kicking:
|&\0eh!S;?!ux-U
zU
不過今日都好開心, 因為引發到唔妥我既兄台有咁多和平交流對話, 獲益良多.... :agree:
[size=7]唔通叫BB飲[color=red]可樂:gun: [/color]!
[/size][table=98][tr][td][table=98][tr][td=1,1,84%][b][color=#713828]福 島 2 號 反 應 堆 輻 射 水 平 升 至 新 高 [/color][/b][/td][td=1,1,16%]
[/td][/tr][/table][/td][/tr][tr][td][font=Arial, Helvetica, sans-serif][size=1]2011-03-23 [size=1][font=Arial,]HKT[/font][/size] 21:23[/size][/font][/td][/tr][tr][td][/td][/tr][tr][td][table=98][tr][td][size=3]日 本 福 島 核 電 機 仍 未 解 決 , 當 地 的 核 安 全 機 構 說 , 2 號 反 應 堆 的 輻 射 水 平 , 升 至 爆 發 核 危 機 以 來 的 最 高 水 平 , 達 到 500 毫 希 。 另 外 , 3 號 機 組 下 午 冒 出 黑 煙 , 工 作 人 員 暫 時 撤 離 。 當 局 仍 在 調 查 冒 煙 原 因 。 至 於 多 個 縣 受 輻 射 污 染 的 來 源 , 是 來 自 哪 一 個 機 組 , 當 局 仍 未 有 頭 緒 , 會 派 專 家 調 查 。
[/size][/td][/tr][/table][/td][/tr][/table]-p6k_#pby{-_G
[size=5][color=#777777]商業電台[/color] - 2011年3月23日[/size].y xFb~?n
[size=5][/size]
[size=5]日本核輻射污染擴散,東京一間自來水處理中心,在每公升自來水,[b][color=red]驗出放射性碘,比幼兒可攝取上限高約一倍,不宜幼兒飲用[/color][/b],東京超市及便利店的礦泉水,在幾小時內被搶購一空;都政府決定向區內有嬰兒的每個家庭,發放三樽樽裝水,合共二十四萬樽,而茨城縣的牛奶及蕃芫茜, [b]...[/b] [/size]
[quote]唔通叫BB飲可樂:gun: !
| gD}G
f.vi
福 島 2 號 反 應 堆 輻 射 水 平 升 至 新 高
2011-03-23 HKT 21:23日 本 福 島 核 電 機 仍 未 解 決 , 當 地 的 核 安 全 機 構 說 , 2 號 反 應 堆 的 輻 射 水 平 , 升 至 爆 發 核 ...!de8K;U
S*x(t
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581850&ptid=245132][color=#999999]新經濟學巨人 發表於 2011-3-23 09:56 PM[/color][/url][/size][/quote]Bf&[H/Y
f
_(q!L5w?
e:\"[3n-\/O
C:a
L3K(G/W
... 屈銀纸精漏水 ... 可能 系 商机 ... :yy03:
[size=7][color=red]值得人們尊敬的行為:agree: 。[/color][/size]
[size=5][/size] HcTVXI1f
[size=5][/size] "R'^,sP3D&}M4F
[size=5]蘋果日報 24.3.2011[/size]hM7E
g:KA
[size=5]災難財易發,願意為災民犧牲個人利益卻很難。入口日本奶粉的香港零售商「天翼堂」負責人陳文欣,本周日發出公開信,透露他決定將陸續付運的 3,000箱日本奶粉和尿片,「轉送」受災的福島......[/size]-v LAp-wr5f X
[size=5][/size]
[size=5]日本爆發核危機以來,地震前生產的日本奶粉成搶手貨,有商人窺準時機,坐地起價,一罐森永初生嬰兒奶粉升價三成至 260多元。
在此賺錢良機,天翼堂卻關閉零售門市,並暫停接收新定單,全因陳文欣怕本港家長恐慌下囤積奶粉,反造成浪費,寧願將已準備運到東京及名古屋港口的 3,000箱奶粉和尿片,運往日本有需要的地方,包括福島,令公司面臨斷貨危機。
陳在天翼堂網頁以「地震後的路!」為題發出公開信,形容「轉送」貨物是他人生中最痛苦的抉擇,更透露他無調回資金,如期電滙全數貨款,要求永久存放在日本廠商的戶口,出貨期無限押後。
育有一女的他,在信中坦言明白上述決定會影響一家人生活,公司將有一段非常漫長而困難的路,他特別鳴謝妻子,笑言嫁給他「算是沒運行,有排捱窮」,又感激本港同事加班無怨言,日本同事更在餘震中加班。 [/size][size=5][/size]?bz#I#b
[size=5][/size] u4`&FC[
Al1i4J;C
[size=5]港人囤積「應該學吓日本人」[/size][size=5][/size]R
`Q:Nm/c6I
[size=5]願意冒險原來單憑一個信字。陳認為,信任就是這麼簡單和無條件,他相信當地生產商不會將有問題的奶粉流出市面,也相信日本政府不會容許有人製造有問題的奶粉。早前他在一個日本地震的電視特輯中,透露有寶寶尚未出世的家長購入可用半年至一年的奶粉,甚至有人要求陳保證奶粉安全,「香港人應該學吓日本人冷靜少少」。陳文欣昨日忙得連電話也無暇接聽,但仍禮貌地以電郵婉拒訪問,記者上門造訪,他也只透露尚有近 1,200張定單需處理。[/size]
[size=5]該付應有社會責任,其“商道”也! [/size][size=3][color=silver]讃[/color][/size]:yy02:
[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-24 12:48 PM 編輯 [/i]
n._@;Y:C8th3J
[quote]
.z }5x&A"V;T:E#Cp l
文章既野係有感而發, 有時要睇到有出現, 至寫得出來, 起碼有人辦, 咁睇既人先知道我想表達乜野嘛...:D T:i,`_(x?
7TV;N.|5Ps6PyaE
心態呢個稱呼, 係小弟自己體會出來, 點可以因為你既建議而改稱呼呢? 話時話, 點解想我改呢? 莫非 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581653&ptid=245132][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-23 01:04 PM[/color][/url][/size][/quote]Amb
ip K T
9N.A$V{ n
[b]版友K2K, 昨日我忙到甩肺, 今日抽少少時間回應一下, 先quote你的「雜種仔論」[/b]k3A
MFG3z
:rQL[Lk
近年我都有個好深體會, 唔知幾時開始, 網上出現一群人有<雜種仔>心態..
何謂<雜種仔>心態, 即係父母本來係中國人, [color=red]本來理所當然自己都係中國人啦, 但佢地個心入面, 其實非常非常渴望自己唔係中國人[/color], 係日本人又好, 英國人又好, 就算係利比亞人, 甚至印巴人,黑人, 總之唔係中國人, 都覺得係一件光榮既事, [color=red]佢地每日都希望個阿媽話俾佢自己聽, 其實佢係當年飲醉酒同第2個國家既人搞出來既<雜種仔>,[/color] [color=red]假如俾佢地恨到, 原來自己真係唔係中國人, 係一個擁有外國人血統, 外國人DNA既<雜種仔>, 相信佢地會好高興好高興好高興.....t{|(N:qQ
[/color]呢類網上<雜種仔>, 擁有多種特質, 日後大家可以慢慢發掘下, 自己上開既網入面, 有冇<雜種仔>存在, 今日想講一種, [color=red]就係特別喜歡發掘一D佢以為只係中國獨有既事, 講既當然係做得差既事啦[/color], 有D甚至亢奮到會機癮大發, 咩叫機癮大發? 咪即係搞返場液體革命囉, 但每當有其他人同佢講, 乜乜國家其實都有做出相同既事, 一盆冷水兜頭淋, 革命搞唔出了, <雜種仔>面對呢種失落感, 大家可能都想像唔到, 於是<雜種仔>就會惱羞成怒, 搬出D乜野臭蟲論, 佢地認為人家發現外國有既臭蟲同中國出現既一樣, 呢種係有問題想法, 但點解唔反過來諗, 點解佢地會覺得發現中國有其他國家一樣有既臭蟲就會咁亢奮呢? [color=red]反指其他人喜歡用外國同一樣發生既醜事黎為自己國家護航, 聽落都有點本末倒置,有點橫蠻[/color], 點解一件事發生於自己國家, 同發生於其他國家, <雜種仔>既標準會唔同呢? 同一件錯事, [color=red]點解發生於自己國家就亢奮莫名, 點解發生於其他國家, 就如此失落,憤怒呢?[/color] 呢種<雜種仔>心態, 真係有點莫名其妙...o
v xR#K(kQ
[b]再quote另一篇, 比對一下紅字, 有無發覺用語及思考角度好相似? 尤其是被他人指責時表現的那種激憤及罵人的方式, [/b]
[b]正正印證了柏楊所講的一點也不錯, 一點也不誇張, [/b][b]所以我指你的是好文, 很寫得出中國人的思想和心態:D [/b]
[font=新細明體][size=3][color=#000000]醬缸國醫生和病人[/color][/size][size=3][color=#000000](代序)