[quote] n:t~6`5yq0g#D
+J4rM$g ]M@
投咩票呢? 又唔見你平日話香港人需要投票, 需要普選出特首及立會議員"@2Br2mks
以前聽見有人說公投是以下犯上, 唔知有無你份呢?
今日得小貓三幾隻, 各自有晒立場就叫人投票, 搞唔搞笑d? ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582573&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-25 02:34 PM[/color][/url][/size][/quote]!VW/B+P|G#d6Kh
1) 我指的投票 是版主的POST 是投票POST
2) 在此POST 投票是有關食日本食品, 與 "香港人需要投票, 需要普選出特首及立會議員" 無關, [color=red][b]請不要混為一談[/b][/color]
[b][color=#ff0000][/color][/b]
[b][color=#ff0000]3) 我有去公投, 亦在過去的POST上曾經說過.[/color][/b]
[b][color=#ff0000][/color][/b]
[b][color=#ff0000]4) 閣下一而再, 再而三, 經常地去將一些無關的事情混為一談,[/color][/b]Cb#t
wbuB
[b][color=#ff0000] 而且語氣極為沒禮、亦具挑釁性,[/color][/b]
[b][color=#ff0000]並且事無大小都要為反而反,[/color][/b]
[b][color=#ff0000]本人對此極為反感......[/color][/b]1ktPX&Y\fAM
[b][color=#ff0000]因此, 以後再有此種挑釁性言論, [/color][/b])d"a!Pr`&Pq;p N4Sgq
[b][color=#ff0000]本人會送上6個字.....[/color][/b]
[b][color=#ff0000][/color][/b]
[b][color=#ff0000]XX, XXXX.:angry: [/color][/b]
[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-25 06:57 PM 編輯 [/i]