娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hamsubboy 發表於 2011-3-25 06:16 PM

[quote] n:t~6`5yq0g#D
+J4rM$g ]M@
投咩票呢? 又唔見你平日話香港人需要投票, 需要普選出特首及立會議員"@2B r2mks
以前聽見有人說公投是以下犯上, 唔知有無你份呢?
+B*[4OD1Uq R 今日得小貓三幾隻, 各自有晒立場就叫人投票, 搞唔搞笑d? ...
k*[:Z1^4Oo7b [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582573&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-25 02:34 PM[/color][/url][/size][/quote]!VW/B+P|G#d6Kh

1d-u*]6[%k,}4C 1) 我指的投票 是版主的POST 是投票POST
;Pk"DO~ g2h 2) 在此POST 投票是有關食日本食品, 與 "香港人需要投票, 需要普選出特首及立會議員" 無關, [color=red][b]請不要混為一談[/b][/color]
-s&O7|0] MI [b][color=#ff0000][/color][/b]
pV4U0]WE3x [b][color=#ff0000]3) 我有去公投, 亦在過去的POST上曾經說過.[/color][/b]
X[-H9DZ$L [b][color=#ff0000][/color][/b]
Ox9i8^e^`.fF [b][color=#ff0000]4) 閣下一而再, 再而三, 經常地去將一些無關的事情混為一談,[/color][/b]Cb#t wbuB
[b][color=#ff0000] 而且語氣極為沒禮、亦具挑釁性,[/color][/b]
&u ikhp2W4@;EQ [b][color=#ff0000]並且事無大小都要為反而反,[/color][/b]
'\ Dw0N%v F [b][color=#ff0000]本人對此極為反感......[/color][/b]1ktPX&Y\fAM
[b][color=#ff0000]因此, 以後再有此種挑釁性言論, [/color][/b])d"a!Pr`&Pq;p N4Sgq
[b][color=#ff0000]本人會送上6個字.....[/color][/b]
/~0Je/c'g``~y-C s [b][color=#ff0000][/color][/b]
kuBJ[ c~? [b][color=#ff0000]XX, XXXX.:angry: [/color][/b]

andyho 發表於 2011-3-25 06:33 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-25 06:57 PM 編輯 [/i]C P|G[q%Txs#B

:Ogkj.c e [quote]Z,n n Ut#Ta,| si}
F4E @#jm!T [
首先, 你指的一眾"愛國人士"與我無關。~;@W0R^y9o Xs
二, "愛國人士"為大陸政府及領導人歌功頒德時", 亦與我以及我的言論無關, 請不要混為一談。:s9h]H:S:] ^j%K8f
三, 請把我對"大陸政府及領導人歌功頒德"的言論找出來。T9?&xE4ui{8@
四, 我一向都是對毒奶、 ...
!ly;o[%q\(lw [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582692&ptid=245132][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-3-25 05:48 PM[/color][/url][/size][/quote]
O$\c&Yb%m@2`:@:U
T{0b&mV4~0\ 趙連海因毒奶粉一事被控以尋釁滋事罪, 即是無事搵事搞,
t0w|(I{nTwZe 那我想問你, 香港示威合法示威是不是尋釁滋事?%U"iO D,q3Yx6xG-m9i
為何有毒粉, 為何有豆腐渣, 為何有上訪人士被毆, 因為國家無民主無人權無法治tC:FYI
但偏偏老兄你認同一黨之下的溫總理就好到天上有, 地下無, _lmz"c ] E"e
你這種想法, 只會姑息執政黨, 繼續製造悲劇 ot"vn!X"w\-XH

b+Mqp.G 你把口講到好似好偉大, x邊個x邊個, 但早陣子你連香港無擲石無放火, 手無寸鐵的示威者都x埋呢

andyho 發表於 2011-3-25 06:35 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-25 06:42 PM 編輯 [/i] g/Qqe[+H|Wt1\|

(x/^u$b1F s [quote]
0C#^]Wr-oY ]0Fs r&@Go Jvh
1) 我指的投票 是版主的POST 是投票POST1iod*|H-|PX,TC*e
2) 在此POST 投票是有關食日本食品, 與 "香港人需要投票, 需要普選出特首及立會議員" 無關, 請不要混為一談
G't5YsZ(_ uW0L
$C"Y Q$x5d,\B 3) 我有去公投, 亦在過去的POST上曾經說過.
#cz [ qjK
2D!sWk"p 4) 閣下一而再, ...
2u TP7uS0^*v"t [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582701&ptid=245132][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-3-25 06:16 PM[/color][/url][/size][/quote]/kUO1f&h;\F,H
n kY/s \3Z_
呢度是吹水版, 我喜歡點吹就點吹, 我至今從未用過粗口, 對不?CP/p$l(O(I
若你愛用粗口, 只證明你個人無品, 惱羞就成怒, 請便, 那時我會為你所認識的人蒙羞, 請便!
b~7XG?%x$f[,K \i.T#L [F%q
如果有個人平日口口聲聲話:「普選好咩?會選到壞政客!你睇下d民選出來的議員掟野架!」.}Q9u)k qb_@
然後轉個頭就大大聲話:「講多無謂, 投票丫!」講到懶開明, 懶民主, 我覺得這種人極度垃圾
!P(I [ C},^P *註:我無指名道姓, 切勿對號入座, 免得話我老屈

hamsubboy 發表於 2011-3-25 06:58 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582387&ptid=245132]33#[/url] [i]打狗棒[/i] [/b] Z)@;jHk.Y7t_
U.qGO#A
狗哥, 他說: "樓主話日本食物有問題, 我建議改食我們偉大祖國的三鹿奶而已, 無謂去排隊買日本奶粉食壞自己個BB嘛
8P!a+~)FD^8]b 我國的食物安全監管好, 品質佳, [size=4][color=red][b]有些BB仔食左大陸奶, 個頭特大, 顯見腦袋容量也大, 腦筋好有咩問題[/b][/color][/size]?"
r:c"e+T7tw)T t!X9j'\ }:]T
你不覺得有問題嗎?5A/sSMti,_)]
別人有病已經很痛苦, 你們還要借來人家的慘事去揶揄其他網友,)I"?Hk#R"Z*f$kb
這種行為和態度極為可恥....
+P!CHzNr 為求到達自己可以揶揄別人的快感 而去用 一班可憐病童作籌碼.... 可恥:mad:

andyho 發表於 2011-3-25 07:09 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-25 07:14 PM 編輯 [/i]
U8xW*q| V[3l n LA/~|Mx2`
發現有位版友對我頗仇恨, 當然有原因的J8AA:xO
在呢條thread, 有位自己[color=red]成日叫人唔好將其他事混為一談[/color]的仁兄,
XU%m }ZZ p)A [color=red]竟然將[/color][color=red]日本人抗災一事跟香港示威者阻街一事混為一談[/color],話日本人守禮不阻街
FhsggX-BHi&^(x.q? 點知我貼出日本人示威阻街的相片反駁, 那位仁兄當堂面懵懵, 改口講第樣, 私怨也許是如此形成
rb yey_tPu{ 如果有人借私怨來公報私仇大造文章, 除了垃圾, 可悲及可恥幾個字, 我找不到更合適的形容詞{ P(f;S:E u9p
L aL|~!I%W
[u][color=#0099cc][url=http://www.26fun.com/bbs/thread-244746-1-2.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-244746-1-2.html[/url][/color][/u]

hamsubboy 發表於 2011-3-25 07:14 PM

[quote]zJ7\/v6~ ^ls'M1V

ow#O0G0Oc I 趙連海因毒奶粉一事被控以尋釁滋事罪, 即是無事搵事搞,
s'Fg/POD 那我想問你, 香港示威合法示威是不是尋釁滋事?|0SWOC)|e
為何有毒粉, 為何有豆腐渣, 為何有上訪人士被毆, 因為國家無民主無人權無法治 TC;Fvbsi
但偏偏老兄你認同一黨之下的溫 ...
5@)p|z&cwd KJ.Q [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582705&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-25 06:33 PM[/color][/url][/size][/quote]U])rn4jQ4^w
:J3ED!L3i??a s
我什麼時候說過或認同過, 以下這些話, 請POST出來
*@G'M(c%Q{-c2q Y:p [color=darkred][b]"你認同一黨之下的溫總理就好到天上有, 地下無,[/b][/color] ":
?z)P'y6E HEg9Q [b][size=7][color=red]如果你再"砌我生豬肉", 我會不客氣, 若果可以, 請版主作主 [/color][/size][/b]:v+{:W}-]`1r
7zi/UZ3~4|(^(N
另外, 你又話 :[color=blue][b]你把口講到好似好偉大, x邊個x邊個, 但早陣子你連香港無擲石無放火, 手無寸鐵的示威者都x埋呢[/b][/color],q l ~2fud9Z q
[b][color=#0000ff][/color][/b] (Y?])i'fU
[b][color=magenta]又扯開話題 [/color][/b]
9?;~@r$_k(b [b][color=#ff00ff][/color][/b]
#}*o TX]zB [b][color=#ff00ff]6個字:[/color][/b]
h/fn \:TA9}7Azd8| [b][color=#ff00ff]廢話, 不想回答.......[/color][/b]
r6Ux@ X;}([$nfG [b][color=#ff00ff][/color][/b] !m0N)n-`2s9a2P
[b][color=#ff00ff]看16#[/color][/b]
"_A xd i hm2c [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=244746&extra=&page=2]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=244746&extra=&page=2[/url]

andyho 發表於 2011-3-25 07:19 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-25 07:22 PM 編輯 [/i]*] To!CGq;X3rM
m!v H'G"n:A%Fc|
[quote]
3H#mkSH0j7q0@Z/^k
X2pX*A*KWz Z6~ eX q 我什麼時候說過或認同過, 以下這些話, 請POST出來qX9u$?C*CG
"你認同一黨之下的溫總理就好到天上有, 地下無, ":
| AibISozA 如果你再"砌我生豬肉", 我會不客氣, 若果可以, 請版主作主
u0l1xZ,tA8G9Z.@ f L)b
7Z'ya eAj 另外, 你又話 :你把口講到好似好偉大, x邊個x邊個 ...
MY"{.`"X"?'loj:E3O Y [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582717&ptid=245132][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-3-25 07:14 PM[/color][/url][/size][/quote]V3LY] }:K$_j

,C9hb,n-}vQ{ 那交由版主作主吧, 我尊重的 NZ,~~;pL
但請版主先看看這條thread, 想一想為何版友hamsubboy對住我特別火, 再作判斷吧
4a&IHF$z'x,N*j!P 雖然我知道被人刺中痛處, 是很樣衰及很hurt的
*\c*H:mrp4fY.l 但hamsubboy畢竟無爆粗, 我要贈佢一個credit囉#k[%Gy K;Y
[url=http://www.26fun.com/bbs/thread-244746-1-2.html]http://www.26fun.com/bbs/thread-244746-1-2.html[/url]

hamsubboy 發表於 2011-3-25 08:04 PM

正確, 我是有用一個話題帶到另一話題.....
+x [!D\X
Rx:iPB| 而閣下是 - 別人的每一個回覆, 你就扯到另一件事上, 一個POST, 拉到幾十件事,*N2V Ui4l!U4n
還要"屈"我說過什麼什麼, 我叫你POST出來, 你就扯到第二度, 隻字不提....!XTt'Bj!L a

UG k#zd'p 錯就錯.... 避....
^(e D8w8a:^ 請不要再幻想我說過什麼什麼.....
9N;O"gQs K 再講, 不是揶揄閣下: "最近是否精神上有點壓力或產生幻覺"P,o9dG!J.w&Me@
若然真的, 請盡快就醫.....
;y6gJ;^s;B'PqdQ 還有, 閣下的言論和態度, 一直都是負能量的..... 這樣很危險

hamsubboy 發表於 2011-3-25 08:11 PM

最後, 我投降了! 負能量太多.... 唔想再上來了.....:(

infjlam 發表於 2011-3-25 10:47 PM

嘩...冇上黎兩三日o者....
JK7S1`'@ bWh 做乜開拖都唔預在下呀:haha:

K2K 發表於 2011-3-25 10:51 PM

[quote]嘩...冇上黎兩三日o者....
L4[!FLj 做乜開拖都唔預在下呀:haha:8{Q#|$?"e7p3v
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582811&ptid=245132][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-25 10:47 PM[/color][/url][/size][/quote]
.w)s Q@dHg+W%M A2p
S,Al p0b['? 諗清楚先好出聲喎,!| Z1Kro-ZP dC
皆因呢度有d人冇乜品,
^3Fj!N$G1O`)x3y 自己詞窮,
w|c!m\+^G"P"zP 唔係屈人,5[MlyY#j
就係話人義和團,~ ys(oskL%?1BbI {
仲隨時會有賤人爆粗.IiAy6H+@Xjj\

(J?5~yE*T :dev:

andyho 發表於 2011-3-25 11:06 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-25 11:16 PM 編輯 [/i]
hLlUW1}7}E
iyAD F [quote]最後, 我投降了! 負能量太多.... 唔想再上來了.....:(0v6txH)F#r?#k8Ro
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582735&ptid=245132][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-3-25 08:11 PM[/color][/url][/size][/quote] @"}"QoM)_9w6f:v

j(DzTE 版友K2K揶揄我是雜種仔呀, 老屈我想擁有外國人血統呀, 我無所謂, 無投訴佢老屈, 亦無要求版主主持公道
7V}%` c|a'h_e7nR Q 如果我話你「認同溫家寶是好到天上有地下的無領導人」, 你已覺得我砌你生豬肉, 那麼你的器量又有多少?}`kN9hTF
你見K2K老屈我, 但不曾發一句聲, 何解呢? 跟你立場一致, 自己友就側側膊, 你就是這種水平的人cyw_v

6R lW!Vu`&H8p V\ 我身邊欠缺你這種Level的人, 而我因工作需要, 有必要研究低水平的人大概是怎樣的貨色,
xoQ)S^f!c 因我是銷售商品給這類人的, 你提供給我很好的示範, 我要多謝你才是, thx a lot!!:)
2TD(x/mMB\5w 我為何會有負能量?你覺得有, 請過主, 免得你有日看精神科來claim我錢:D

andyho 發表於 2011-3-25 11:08 PM

[quote]嘩...冇上黎兩三日o者....
R*|~;I/k R9_b 做乜開拖都唔預在下呀:haha:^i+y1MJw't:Y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582811&ptid=245132][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-25 10:47 PM[/color][/url][/size][/quote]
H#i%]W,E Fv:qA@4ya4WXQ
關你咩事? 我同版友只係私鬥, 了結累積下來的私怨而已,
+\f!z$PS{WqK%v 你要開拖, 狗哥成日都陪你啦:D

infjlam 發表於 2011-3-25 11:25 PM

[quote]
|4cJw3u%P2rlb
xW-w1u9I\myf%t.L 關你咩事? 我同版友只係私鬥, 了結累積下來的私怨而已,
1{n`)S"K3s#wj3K 你要開拖, 狗哥成日都陪你啦:D
#f)O1Kel]'s-L:` [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582820&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-25 11:08 PM[/color][/url][/size][/quote]h$wK@^6P8W
"L,i Sm3pvs!u,wsq
呀...打錯字....係開P至啱:P
~,dd+cN(B
r Ma5NLljAg 今晚有時間吹兩咀先:cheers:

infjlam 發表於 2011-3-25 11:29 PM

敢唔敢食日本食物?問題問得有D籠統喎...
Vg4b(Up 食品若有輻射,梗係唔食喇
b1b3v!_4W~}z4b 若已經證明係安全,冇輻射污染,&ai7J3z+Dp]-F{)W
點解唔食先?Q4kDnq
0OoX;{ D/@
你班友唔係搶住買日本牌子奶粉o羊:confused:

andyho 發表於 2011-3-25 11:29 PM

[quote]
5v+kI:j{Ng sF4N ^z
呀...打錯字....係開P至啱:P
A PMB#F7g~R ;C.ERJi$K6evPkA
今晚有時間吹兩咀先:cheers:%A&['kYyj N
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582831&ptid=245132][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-25 11:25 PM[/color][/url][/size][/quote]
Z y8u N%`m1] 'f9mdzW],k1R
真打錯定假打錯呀? o靚仔:P 吹咩先?

infjlam 發表於 2011-3-25 11:32 PM

[quote]香港傳媒有報道, 飲用輻射超標牛奶一年, 只等同做一次電腦掃瞄
2h:l i;{b _(r$R 日本食物咁有問題, 排隊買日本奶粉的香港人應改去食大陸的[color=red]三鹿牌奶粉[/color]啦
uk~5RBG 祖國食物信得過日本食物多多聲架!:good: ...
(V\,e`)B`m [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581222&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-22 11:32 AM[/color][/url][/size][/quote]
u j2P"s!_'gi,F uw
fz@g z)} 咪玩喇...連三鹿你都攞黎抽...:drool:

K2K 發表於 2011-3-25 11:32 PM

[quote]
-W-W5s `~e w
8O5cA#c4Z 版友K2K揶揄我是雜種仔呀, 老屈我想擁有外國人血統呀, 我無所謂, 無投訴佢老屈, 亦無要求版主主持公道
-k0{;p\X`aw4y$y/S 如果我話你「認同溫家寶是好到天上有地下的無領導人」, 你已覺得我砌你生豬肉, 那麼你的器量又有多少?-Z*jRTOgl1^-ly
你見K2 ...'f:B&YZU Z*KB&s!l
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582819&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-25 11:06 PM[/color][/url][/size][/quote]
%A5|b2Q#x:m -cJ.aU+L*j j
我要修正...M{Aemd4s?w
(NAa Kd
我段文章第一段係咁寫,
&TP_ Hk2~ J!L.F"L <唔知幾時開始,  網上出現一群人有<雜種仔>心態..>
:yoVE K o"Tt P5cj*C nx;\
我指既係一群人,  並唔係完全指任何一個人,  當中舉有多個例子,  多個特質,  係概括左好多人既意思,
%n O7rPN!m 我唔識andy兄真人,  唔知有冇講中閣下,  或者講中幾多樣,+|0`p I2a I
所以請勿誤會咁大段文章只係針對兄台一人.
)Z7_'R r(JC[d yg
;]6P~cNoW$r k\"xv :agree:

andyho 發表於 2011-3-25 11:38 PM

[quote]
(j_p,b'Hh 9z2Vv&x XyH+t`'o
咪玩喇...連三鹿你都攞黎抽...:drool:$cp*n kZ1j t8@ U-{5|}
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582838&ptid=245132][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-25 11:32 PM[/color][/url][/size][/quote]
"tWY+\ip@*a
JIi0{asHjO.j5} 在呢區平日跟我吹開我的人, 都知道我立場, 知道我會不會覺得毒奶受害者是否抵死x3cz l m/W3sP3sL
我講呢個話題, 是回應樓主的主題, 日本食物危險, 那大陸的危不危險?*I,c@Vk-w*P
至於是否有版友跟我私怨借題發揮, 自行判斷吧:secret:

infjlam 發表於 2011-3-25 11:39 PM

[quote]admin最近都買左部祖國DSO, 拆埋黎睇這個價位有這樣的做工用料真的不錯:yy24: EBAY好多外國人都排住隊買:yy03:7sP*l&F~kj&DVdQ
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581599&ptid=245132][color=#999999]admin 發表於 2011-3-23 10:19 AM[/color][/url][/size][/quote]7rzg9?C }*e^E

tgA svT)Vw;I 大陸係世界工廠,對全球係有不可多得o既貢獻#S"\1g`|*S6U
(當然,法治,版權,人權,自由,民主等領域,還是很落後的)

頁: 1 2 [3] 4 5 6 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.