[quote]
rZV"S4L
我要修正...
T8BR4X9vz9k
我段文章第一段係咁寫,UIB3V'c8_y2E
?.yMQq+l
$Prh;poVL-Yq0k
我指既係一群人, 並唔係完全指任何一個人, 當中舉有多個例子, 多個特質, 係概括左好多人既意思,
我唔識andy兄真人, 唔知有冇講中閣下, 或者講中幾多樣,;q F5\rLAd
所以請勿誤會 ...7Gs-MIl[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582840&ptid=245132][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-25 11:32 PM[/color][/url][/size][/quote]!P't0@9d
r%v
無所謂啦, 即使直接講我本人又如何呢? 做人要有器量, ,C7w'?Gc:R&m0X$B
吹水而已, 唔使太認真啦, 但如果你feel有負能量就別上來喇, 無醫生錢claim架:haha:
[quote]5mMxAI'^K
大陸係世界工廠,對全球係有不可多得o既貢獻^$\H}9Y8x7IL{1yG
(當然,法治,版權,人權,自由,民主等領域,還是很落後的)x7Tj\fQk
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582850&ptid=245132][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-25 11:39 PM[/color][/url][/size][/quote]4_y
mkqt#{ ?OZ
.^CB2|
B,d6ZkY
我認同無大陸呢個世界工廠, 好多貨品唔可以賣咁平Er#nd [.T+`
回番主題, 樓主講到日本食物污染得好嚴重, fine!}i/Z|c"q
得罪問句:「你班死窮鬼平日食幾多日本菜日本生果呀?百幾元一盒士多啤梨呀!」4I%s+|lp'ZF{
所指的「窮鬼」包括我自己:redface:
[quote]
/T
E|a s1QVTS:M
無所謂啦, 即使直接講我本人又如何呢? 做人要有器量, B \
J&bf
吹水而已, 唔使太認真啦, 但如果你feel有負能量就別上來喇, 無醫生錢claim架:haha:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582852&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-25 11:40 PM[/color][/url][/size][/quote]NjS`.BcZ
^,iELlZIZH
唔係有冇所謂, 事實上我段文章的確唔係只針對閣下而寫, 大部份內容亦真係我既感受...QmP&T"wk4F.H3z7cbqW
g5Kd"T2d?TVS0]
亦順帶講聲, 小弟亦從來唔會對祖國任何事都歌功頌德, 小弟本人經常在大陸工作, 已經超過10年, 祖國既好事壞事都見唔少, 亦了解祖國喜歡隱惡揚善, 但作為一個有主見既中國人, 覺得每件事都應該獨立看待, 冇必要有關冇關既都要將祖國抽水一番.
:agree:
[quote]-nT@F/l*DCaQ E
qm8Ug%p{&e
我認同無大陸呢個世界工廠, 好多貨品唔可以賣咁平
回番主題, 樓主講到日本食物污染得好嚴重, fine!
得罪問句:「你班死窮鬼平日食幾多日本菜日本生果呀?百幾元一盒士多啤梨呀!」*kzo1KWCO?7db }&C
所指的「窮鬼」包括我自己:redface: ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582854&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-25 11:45 PM[/color][/url][/size][/quote]-Hm4tjEY-x
t
pu7c*w tBm
但有d人真係以為元祿元氣賣嗰d壽司刺身真係全部來自日本 :D
[i=s] 本帖最後由 hamsubboy 於 2011-3-25 11:59 PM 編輯 [/i]~w%R-Eme!W7`
[quote])`/YJps%~dh[
版友K2K揶揄我是雜種仔呀, 老屈我想擁有外國人血統呀, 我無所謂, 無投訴佢老屈, 亦無要求版主主持公道6II'b%{Wqe{6G
如果我話你「認同溫家寶是好到天上有地下的無領導人」, 你已覺得我砌你生豬肉, 那麼你的器量又有多少?B~gZ}V-Ato
你見K2 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582819&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-25 11:06 PM[/color][/url][/size][/quote];KStv%`l-~7^
8x$N\!M*^"AP mO
[color=darkred][b]版友K2K揶揄我是雜種仔呀, 老屈我想擁有外國人血統呀, 我無所謂, 無投訴佢老屈, 亦無要求版主主持公道[/b][/color]W)^cl$EF,e
[color=royalblue]1) [b]在現實生活和26FUN內, 我都唔熟佢, 幾年來, 跟他說話都不多於10句, 你唔好幻想K2K的言論就是我的言論[/b].[/color]
[color=royalblue]2) [b]K2K 老屈你想擁有外國人血統呀, 你無所謂, 無投訴佢老屈, 亦無要求版主主持公道, IS YOUR BUSINESS, NOT MY BUSINESS[/b][/color]
[b][color=royalblue]但你老屈我, 就是我的事.[/color][/b]
[b][color=royalblue]3) 我請版主主持公道 - 是因為你的無理取鬧已去到無法令人溝通的地步.[/color][/b]Z a)k0\ BHi5k&UCa:C
[b][color=#800080][/color][/b]
[color=darkred][b]如果我話你「認同溫家寶是好到天上有地下無領導人」, 你已覺得我砌你生豬肉, 那麼你的器量又有多少?[/b][/color]/O}dHq*u.v;z
[b][color=teal]1) 當然! 我都無講過, 你就屈我講過, 你直頭係砌我生豬肉啦![/color][/b]
[b][color=teal]2) 我的器量有多少 - 和你屈我有什麼關係? 難道被人"屈"要啞忍嗎?[/color][/b]:E2dyY
B+pv!?9v
[b][color=teal]3) 你的言論無論是有理由抑或是無理由, 說話的內容總是要貶低對方的, 這是最令人髮指、令人討厭的[/color][/b]NCF0rj{H4w5@
[b][color=#8b0000][/color][/b]
[color=darkred][b]你見K2K老屈我, 但不曾發一句聲, 何解呢? 跟你立場一致, 自己友就側側膊, 你就是這種水平的人[/b][/color].h%iXg,?
[b][color=royalblue]1) 佢屈你, 是你們兩個人的事情, 關我什麼事? 一不親戚, 二不熟悉, 三不夾瀝[/color][/b]q*@4_)PO${_
[b][color=royalblue]2) 什麼自己友? 我見都沒見過! [/color][/b]$Ff'N1H;Q
[b][color=royalblue]3) 我是什麼水平? 你又"借D椅"貶低我[/color][/b]L0?D!F.TU0wK'q
[color=#fff][size=0px]S; i[/size][/color]
[color=darkred][b]我身邊欠缺你這種Level的人, 而我因工作需要, 有必要研究低水平的人大概是怎樣的貨色, PRm'yvEm5a
因我是銷售商品給這類人的, 你提供給我很好的示範, 我要多謝你才是, thx a lot!![/b][/color]C y.V9Uj
[b][color=royalblue]1) 又來開口貶低別人了[/color][/b]
[quote]cSoF8iH6{/tU@$nSC
唔係有冇所謂, 事實上我段文章的確唔係只針對閣下而寫, 大部份內容亦真係我既感受...VnN4I?;Tm
亦順帶講聲, 小弟亦從來唔會對祖國任何事都歌功頌德, 小弟本人經常在大陸工作, 已經超過10年, 祖國既好事壞事都見唔少, ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582857&ptid=245132][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-25 11:49 PM[/color][/url][/size][/quote]@A?+JE{'w
_
J a B9xt%S6B
那我也用心回應一下你, 你所講的所謂雜種仔世上並不多, 有時是你的錯覺xk5m2{"AFk$[E
很多人批評大陸問題, 未必所有都如你所講, 是反中崇外的心理, e`p D2O*z?
R+{"p
以我為例, 我是覺得為何好地地的一個歷史古國今日搞成咁, 儘管有錢但不受外國人尊重, aU ov@I
我抬出外國或日本的事去比, 是想講:「為何人地做得到, 我地完全追唔上?為何不反省下自己的不足?」kf'QU
@ KLj)U)X1F
K?dn4j"f,U
反而我見很多把口嚷著「我是中國人」, 卻最愛去買歐美名牌手袋, 日本或德國名車而洋洋自得的大陸人,
這種人的心理, 可能接近你所講的雜種仔了;)
[quote]
在呢區平日跟我吹開我的人, 都知道我立場, 知道我會不會覺得毒奶受害者是否抵死
我講呢個話題, 是回應樓主的主題, 日本食物危險, 那大陸的危不危險?
至於是否有版友跟我私怨借題發揮, 自行判斷吧:secret: ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582846&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-25 11:38 PM[/color][/url][/size][/quote]#Az$S@.B|:H6`0T#S
我又feel到你唔係黑心o既...2v%\&n4cJ\%\
日本食物危不危險,大陸的危不危險,"b9x3p#w(EN|N"hU
食邊樣,唔食邊樣,+I L Or!O|
學你話齋,大家自行判斷喇,再拗,都唔見有用:drool:
[quote]g#~j
sta
4v9t4SBd#z m4\q
版友K2K揶揄我是雜種仔呀, 老屈我想擁有外國人血統呀, 我無所謂, 無投訴佢老屈, 亦無要求版主主持公道b
@j)LT Nd
1) 在現實生活和26FUN內, 我都唔熟佢, 幾年來, 跟他說話都不多於10句, 你唔好幻想K2K的言論就是我的言論.srR V'B7ZVJo_
q
2) ...+|?Z7c+i i}*?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582860&ptid=245132][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-3-25 11:53 PM[/color][/url][/size][/quote]
\O kM"b(L'g4L
夠喇, 我簡直無心機看及回你, 就當我連尊重也不想尊重你了, 好不好?
你頂我唔順, 唔好回我就是了, 網絡世界就是你人生的全部嗎?D$I1{;q([8{
我是什麼貨色, 閣下是什麼貨色, 讓其他人看看及定奪不是最理想嗎? 就此打住
[quote]
但有d人真係以為元祿元氣賣嗰d壽司刺身真係全部來自日本 :DU7k8xn%YCU6BXg
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582858&ptid=245132][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-25 11:52 PM[/color][/url][/size][/quote]
d人無知而已, 日本城賣的貨, 唔通全都係made in japan咩?:D
[quote]w~%z7]^/eHK
ii \d!v
?*C
我又feel到你唔係黑心o既...{ fypPl
日本食物危不危險,大陸的危不危險,
a[j0Z2i
R o
食邊樣,唔食邊樣,
學你話齋,大家自行判斷喇,再拗,都唔見有用:drool: Q7oE-pDR[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582866&ptid=245132][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-26 12:00 AM[/color][/url][/size][/quote]
a/x-{c&k3t
神棍教授雖跟我很多政見不同, 幸好你深知我心:good:
同你打賭丫, 你估幾耐之後香港人又去排隊食壽司呢?:P
[quote]^k2o7C-@5i4e
F
至於是否有版友跟我私怨借題發揮, 自行判斷吧:secret: ...