娛樂滿紛 26FUN's Archiver

andyho 發表於 2011-3-25 11:40 PM

[quote]
dy;o'ddt(x|0S rZV"S4L
我要修正...
1g5gS'xe T8BR4X9v z9k
我段文章第一段係咁寫,UIB3V'c8_y2E
?.yMQq+l
$Prh;poVL-Yq0k
我指既係一群人,  並唔係完全指任何一個人,  當中舉有多個例子,  多個特質,  係概括左好多人既意思,
&aPU{Y1Y3X'j@ 我唔識andy兄真人,  唔知有冇講中閣下,  或者講中幾多樣,;q F5\rLAd
所以請勿誤會 ...7Gs-M Il[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582840&ptid=245132][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-25 11:32 PM[/color][/url][/size][/quote]!P't0@9d r%v

5o_ ?K ^ cF.~ 無所謂啦, 即使直接講我本人又如何呢? 做人要有器量, ,C7w'?Gc:R&m0X$B
吹水而已, 唔使太認真啦, 但如果你feel有負能量就別上來喇, 無醫生錢claim架:haha:

andyho 發表於 2011-3-25 11:45 PM

[quote]5mMxAI'^K

F.G X(a5[ UE(H[+S 大陸係世界工廠,對全球係有不可多得o既貢獻^$\H}9Y8x7IL{1y G
(當然,法治,版權,人權,自由,民主等領域,還是很落後的)x7Tj\fQk
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582850&ptid=245132][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-25 11:39 PM[/color][/url][/size][/quote]4_y mkqt#{ ?OZ
.^CB2| B,d6ZkY
我認同無大陸呢個世界工廠, 好多貨品唔可以賣咁平Er#nd [.T+`
回番主題, 樓主講到日本食物污染得好嚴重, fine!}i/Z|c"q
得罪問句:「你班死窮鬼平日食幾多日本菜日本生果呀?百幾元一盒士多啤梨呀!」4I%s+| lp'ZF{
所指的「窮鬼」包括我自己:redface:

K2K 發表於 2011-3-25 11:49 PM

[quote]
H/YO)X3p*MB /T E|a s1QVTS:M
無所謂啦, 即使直接講我本人又如何呢? 做人要有器量, B \ J&bf
吹水而已, 唔使太認真啦, 但如果你feel有負能量就別上來喇, 無醫生錢claim架:haha:
}u P1{u3[ s*} [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582852&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-25 11:40 PM[/color][/url][/size][/quote]NjS`.BcZ
^,i EL lZIZH
唔係有冇所謂,  事實上我段文章的確唔係只針對閣下而寫,  大部份內容亦真係我既感受...QmP&T"wk4F.H3z7cb qW
g5Kd"T2d?TVS0]
亦順帶講聲,  小弟亦從來唔會對祖國任何事都歌功頌德,  小弟本人經常在大陸工作,  已經超過10年,  祖國既好事壞事都見唔少,  亦了解祖國喜歡隱惡揚善,  但作為一個有主見既中國人,  覺得每件事都應該獨立看待,  冇必要有關冇關既都要將祖國抽水一番.
Y;Ctt_Q.p*g K.^S
2z5?Sk+{hI :agree:

K2K 發表於 2011-3-25 11:52 PM

[quote]-nT@F/l*DCaQ E
qm8Ug%p{&e
我認同無大陸呢個世界工廠, 好多貨品唔可以賣咁平
G;wk kU+Y 回番主題, 樓主講到日本食物污染得好嚴重, fine!
Fm&m(YO)Ik N;~ 得罪問句:「你班死窮鬼平日食幾多日本菜日本生果呀?百幾元一盒士多啤梨呀!」*kz o1KWCO?7db }&C
所指的「窮鬼」包括我自己:redface: ...
)p$ztx e0\*L yA [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582854&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-25 11:45 PM[/color][/url][/size][/quote]-Hm4tjEY-x
t pu7c*w tBm
但有d人真係以為元祿元氣賣嗰d壽司刺身真係全部來自日本   :D

hamsubboy 發表於 2011-3-25 11:53 PM

[i=s] 本帖最後由 hamsubboy 於 2011-3-25 11:59 PM 編輯 [/i]~w%R-Eme!W7`

*R;^/PlW"Q [quote])`/YJps%~d h[

zD(G8MP"T 版友K2K揶揄我是雜種仔呀, 老屈我想擁有外國人血統呀, 我無所謂, 無投訴佢老屈, 亦無要求版主主持公道6II'b%{Wqe{6G
如果我話你「認同溫家寶是好到天上有地下的無領導人」, 你已覺得我砌你生豬肉, 那麼你的器量又有多少?B~gZ}V-Ato
你見K2 ...
q9O(uM8]b{3t [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582819&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-25 11:06 PM[/color][/url][/size][/quote];KStv%`l-~7^
8x$N\!M*^"APmO
[color=darkred][b]版友K2K揶揄我是雜種仔呀, 老屈我想擁有外國人血統呀, 我無所謂, 無投訴佢老屈, 亦無要求版主主持公道[/b][/color]W)^cl$E F,e
[color=royalblue]1) [b]在現實生活和26FUN內, 我都唔熟佢, 幾年來, 跟他說話都不多於10句, 你唔好幻想K2K的言論就是我的言論[/b].[/color]
T~3q3ak [color=royalblue]2) [b]K2K 老屈你想擁有外國人血統呀, 你無所謂, 無投訴佢老屈, 亦無要求版主主持公道, IS YOUR BUSINESS, NOT MY BUSINESS[/b][/color]
7I zpie0I&C3O fp [b][color=royalblue]但你老屈我, 就是我的事.[/color][/b]
rJz#v^){ G [b][color=royalblue]3) 我請版主主持公道 - 是因為你的無理取鬧已去到無法令人溝通的地步.[/color][/b]Za)k0\ BHi5k&UCa:C
[b][color=#800080][/color][/b]
Z [5Q'v@-E3X8@jR3@ _"z [color=darkred][b]如果我話你「認同溫家寶是好到天上有地下無領導人」, 你已覺得我砌你生豬肉, 那麼你的器量又有多少?[/b][/color]/O}dHq*u.v;z
[b][color=teal]1) 當然! 我都無講過, 你就屈我講過, 你直頭係砌我生豬肉啦![/color][/b]
5?3^(F}#A:j5M!az [b][color=teal]2) 我的器量有多少 - 和你屈我有什麼關係? 難道被人"屈"要啞忍嗎?[/color][/b]:E2dyY B+pv!?9v
[b][color=teal]3) 你的言論無論是有理由抑或是無理由, 說話的內容總是要貶低對方的, 這是最令人髮指、令人討厭的[/color][/b]NC F0rj{H4w5@
[b][color=#8b0000][/color][/b]
bo(h |5mASh;e [color=darkred][b]你見K2K老屈我, 但不曾發一句聲, 何解呢? 跟你立場一致, 自己友就側側膊, 你就是這種水平的人[/b][/color].h%iXg,?
[b][color=royalblue]1) 佢屈你, 是你們兩個人的事情, 關我什麼事? 一不親戚, 二不熟悉, 三不夾瀝[/color][/b]q*@4_)PO${_
[b][color=royalblue]2) 什麼自己友? 我見都沒見過! [/color][/b]$Ff'N1H;Q
[b][color=royalblue]3) 我是什麼水平? 你又"借D椅"貶低我[/color][/b] L0?D!F.TU0wK'q

8x5U_|$Q7U6ST [color=#fff][size=0px]S; i[/size][/color]
VN z[bRP [color=darkred][b]我身邊欠缺你這種Level的人, 而我因工作需要, 有必要研究低水平的人大概是怎樣的貨色, P Rm'yvEm5a
因我是銷售商品給這類人的, 你提供給我很好的示範, 我要多謝你才是, thx a lot!![/b][/color]Cy.V9Uj
[b][color=royalblue]1) 又來開口貶低別人了[/color][/b]

andyho 發表於 2011-3-25 11:59 PM

[quote]cSoF8iH6{/tU@$nS C

W RX*{(gUW3Ni 唔係有冇所謂,  事實上我段文章的確唔係只針對閣下而寫,  大部份內容亦真係我既感受...VnN4I ?;Tm

A\"~ U;wd i 亦順帶講聲,  小弟亦從來唔會對祖國任何事都歌功頌德,  小弟本人經常在大陸工作,  已經超過10年,  祖國既好事壞事都見唔少, ...
7f0XRhQgv [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582857&ptid=245132][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-25 11:49 PM[/color][/url][/size][/quote]@A?+JE{'w
_ J a B9xt%S6B
那我也用心回應一下你, 你所講的所謂雜種仔世上並不多, 有時是你的錯覺xk5m2{"AFk$[E
很多人批評大陸問題, 未必所有都如你所講, 是反中崇外的心理, e`pD2O*z? R+{"p
以我為例, 我是覺得為何好地地的一個歷史古國今日搞成咁, 儘管有錢但不受外國人尊重, aUov@I
我抬出外國或日本的事去比, 是想講:「為何人地做得到, 我地完全追唔上?為何不反省下自己的不足?」kf'QU @ KLj)U)X1F
K?dn4j"f,U
反而我見很多把口嚷著「我是中國人」, 卻最愛去買歐美名牌手袋, 日本或德國名車而洋洋自得的大陸人,
t2u C%S!ou0Mw4}8N_3A 這種人的心理, 可能接近你所講的雜種仔了;)

infjlam 發表於 2011-3-26 12:00 AM

[quote]
,o9Kp7o+i7b8c4NA8S
n`'x3M+Z3dN%t 在呢區平日跟我吹開我的人, 都知道我立場, 知道我會不會覺得毒奶受害者是否抵死
zwr2PXq? K:b 我講呢個話題, 是回應樓主的主題, 日本食物危險, 那大陸的危不危險?
"~4V@5K+Xa 至於是否有版友跟我私怨借題發揮, 自行判斷吧:secret: ...
|%O1^#gS9y8t Q [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582846&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-25 11:38 PM[/color][/url][/size][/quote]#A z$S@.B|:H6`0T#S

|a H*uo3SR/_ 我又feel到你唔係黑心o既...2v%\&n4cJ\%\
日本食物危不危險,大陸的危不危險,"b9x3p#w(EN|N"hU
食邊樣,唔食邊樣,+I LOr!O |
學你話齋,大家自行判斷喇,再拗,都唔見有用:drool:

andyho 發表於 2011-3-26 12:03 AM

[quote]g#~j sta
4v9t4SBd#zm4\q
版友K2K揶揄我是雜種仔呀, 老屈我想擁有外國人血統呀, 我無所謂, 無投訴佢老屈, 亦無要求版主主持公道b @j)LTNd
1) 在現實生活和26FUN內, 我都唔熟佢, 幾年來, 跟他說話都不多於10句, 你唔好幻想K2K的言論就是我的言論.srR V'B7ZVJo_ q
2)  ...+| ?Z7c+ii }*?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582860&ptid=245132][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-3-25 11:53 PM[/color][/url][/size][/quote]
;o.K~m X f \OkM"b(L'g4L
夠喇, 我簡直無心機看及回你, 就當我連尊重也不想尊重你了, 好不好?
*k+ix)X}mmm 你頂我唔順, 唔好回我就是了, 網絡世界就是你人生的全部嗎?D$I1{;q([8{
我是什麼貨色, 閣下是什麼貨色, 讓其他人看看及定奪不是最理想嗎? 就此打住

andyho 發表於 2011-3-26 12:04 AM

[quote]
tC Lm.U;We]4p$u ^s
gkdN0G3[+a 但有d人真係以為元祿元氣賣嗰d壽司刺身真係全部來自日本   :DU7k8xn%YCU6BXg
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582858&ptid=245132][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-25 11:52 PM[/color][/url][/size][/quote]
's?7I?!v~SO]B
'RpI VW'M d人無知而已, 日本城賣的貨, 唔通全都係made in japan咩?:D

andyho 發表於 2011-3-26 12:06 AM

[quote]w~%z7]^/eHK
i i\d!v ?*C
我又feel到你唔係黑心o既...{fypPl
日本食物危不危險,大陸的危不危險, a[j0Z2i Ro
食邊樣,唔食邊樣,
#gTSy s*_ 學你話齋,大家自行判斷喇,再拗,都唔見有用:drool: Q7oE-pDR[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582866&ptid=245132][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-26 12:00 AM[/color][/url][/size][/quote]
B o)Y!VwNX a/x-{c&k3t
神棍教授雖跟我很多政見不同, 幸好你深知我心:good:
Sc y$x_E'dm 同你打賭丫, 你估幾耐之後香港人又去排隊食壽司呢?:P

infjlam 發表於 2011-3-26 12:11 AM

[quote]^k2o7C-@5i4e F
至於是否有版友跟我私怨借題發揮, 自行判斷吧:secret: ...
W;a3x@gS} yTA [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582846&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-25 11:38 PM[/color][/url][/size][/quote]7EA8@;{f5_%S:S M:|

6Vr)?5i-|4DN 見你地幾個吹得咁開心,我就無謂做炸両,阻住大家開P:D
ma5h;{7E8k8E,q!R$i 不過一場版友,見好就收,你知喇,隱形俠隨時出黎掃場:naughty:

infjlam 發表於 2011-3-26 12:15 AM

[quote]P$W$s\ t'h,?*l2kEt

N c_ T_$p0r0_!Q 同你打賭丫, 你估幾耐之後香港人又去排隊食壽司呢?:P
[%a `K8]b9D o [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582871&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-26 12:06 AM[/color][/url][/size][/quote]9T eq$sw:Z
T|,]Vo.q
挑...班友照食可也喇,3r F}0_D[:L:F
我見有D壽司店做特價,客仔仲比以前多添呀:P

andyho 發表於 2011-3-26 12:15 AM

[quote]!p5Z-IT'h
Q%aI J6o,o1p+t
見你地幾個吹得咁開心,我就無謂做炸両,阻住大家開P:D 9ahil-e
不過一場版友,見好就收,你知喇,隱形俠隨時出黎掃場:naughty:
+L+|-E,|E vw [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582873&ptid=245132][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-26 12:11 AM[/color][/url][/size][/quote]
R(F(z;o3m a&V@ Uj#C`q$S ~1o7py
版友唔忿氣要苦纏, 你見我都無再理佢啦, IW2pw5vm
我都係趁隱形俠現身前, 先隱形好了, .np4WR!Kb^
下次等埋狗哥上來, 再熱鬧d sg!foTmZ
伽俐略兄, 下次再吹過:cheers:

hamsubboy 發表於 2011-3-26 12:17 AM

[quote]-I ni9b7Z)^

A!e^,_.v+N v2L0[ 夠喇, 我簡直無心機看及回你, 就當我連尊重也不想尊重你了, 好不好?
%S/R_VToZ#d 你頂我唔順, 唔好回我就是了, 網絡世界就是你人生的全部嗎?
W o]3?*z IY 我是什麼貨色, 閣下是什麼貨色, 讓其他人看看及定奪不是最理想嗎? 就此打住 ...Q,_,t`1NB7}d w
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582869&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-26 12:03 AM[/color][/url][/size][/quote]k [.it*Xp,\K^9U
+S5V7{7N7a Wk ](h
夠?.....
Qe:}$qKlQ 你貶低完我, 不尊重我, 一句"夠喇!"就當沒事發生? 蝦蝦蝦!!!:D

K2K 發表於 2011-3-26 12:19 AM

[quote]
Qqr fX$n"] \%vas2L'F
那我也用心回應一下你, 你所講的所謂雜種仔世上並不多, 有時是你的錯覺
(N#S+JdGf QV[ 很多人批評大陸問題, 未必所有都如你所講, 是反中崇外的心理,
0qgP#W"A:S8o 以我為例, 我是覺得為何好地地的一個歷史古國今日搞成咁, 儘管有錢但不受外國人尊重, [size=0px]% I9 n& u6 }& C- o% I[/size]
/F }Pmi/t6K7k 我抬出外國或日本的事去比, 是想講:「為何人地做得到, 我地完全追唔上?為何不反省下自己的不足?」
5dB1Ig!pY 反而我見很多把口嚷著「我是中國人」, 卻最愛去買歐美名牌手袋, 日本或德國名車而洋洋自得的大陸人, [size=0px]5 d% x0 u; N( b[/size]K5@zt}$]$|B L
這種人的心理, 可能接近你所講的雜種仔了 ...I4| hh2[ n.C^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582864&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-25 11:59 PM[/color][/url][/size][/quote]"Ih5Mg(f
`:s,^_/L/C*a)D
講真,  批評大陸問題,  同搵機會借意抽水,  相信有少少智慧既都分得出既,  當然,  如果你話抽水都係批評討論既一種,  咁就冇得講啦....2HD}*\X9`c^yy5v)q

o:~&i(BlI.Q 中國人既文化水平,  點解落後比其他國家,  呢個係歷史遺留下來既問題,  一個國家要完全脫胎換骨咁改變,  係需要一段頗長既時間,  小弟去過日本兩次,  都係旅遊性質,  親身體會過日本人既優秀,  但正如之前所講,  每件事都應該獨立看待,  如果事無大小,  總之就例必將問題扯到中國頭上抽水一番,  我覺得咁樣又唔公道囉....?!c%oN{E
M;Y } _ W G(c9AK"e
中國人用外國貨,  我又覺得冇乜問題喎,  正如外國人都會用中國貨,  呢個係個人生活質素既要求,  同係唔係愛國,  冇直接關係喎.....

infjlam 發表於 2011-3-26 12:21 AM

[quote] 33# 打狗棒  .IG FC:fqXrT4Lm
7M@ ^tk+`F{(D ^1R
[b][size=4][color=#ff0000]有些BB仔食左大陸奶, 個頭特大, 顯見腦袋容量也大, 腦筋好有咩問題[/color][/size][/b]?"[color=#fff][size=0px]. \3 w& A% A1 L[/size][/color]
P0| S__v"K\
~6RE'dOOZ$k Fi2] 你不覺得有問題嗎?[color=#fff][size=0px]5 y+ K5 F1 @2 ~# g% q[/size][/color]/aO ujZ7Fp]
別人有病已經很痛苦, 你們還要借來人家的慘事去揶揄其他網友,]u-xLxka
這種行為和態度極為可恥....
1U'W@7?S h%fd"M1JeYX 為求到達自己可以揶揄別人的快感 而去用 一班可憐病童作籌碼.... 可恥:mad:
-vF$v1@Y-y8e8}$J7P}5q [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582714&ptid=245132][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-3-25 06:58 PM[/color][/url][/size][/quote]
Q%c*]^!FPO| )g%r&V"n[D!g%p%s+R?5[
Hamsubboy兄,
$Y5e6oC;l']c 狗哥把口同個腦,不嬲都...o羊...架喇:D
,Z(f"R3u-^)B%q@X;f.q 根本不值回應,更不應把如此言論放在心上:kiss:

andyho 發表於 2011-3-26 12:25 AM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-26 12:30 AM 編輯 [/i]
~ |Cf G!jHP%S~5a
1B"~'D{d*h [quote]
0MD9Yq$M4uK[;L T)V#tQ7]i
Hamsubboy兄,
` X U)T0AH 狗哥把口同個腦,不嬲都...o羊...架喇:D *EP2B w(d!mE"_IPP
根本不值回應,更不應把如此言論放在心上:kiss:
Lv3I6C7Ap%j [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582883&ptid=245132][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-26 12:21 AM[/color][/url][/size][/quote]
u^8MJ/w(X ~| Qo(y0sz8p8Yky7t%z J
伽俐略兄你勸下某人啦,
~z\0C f 之前有人在#49至話有負能量唔來喇, 一陣又唔忿氣作孩子氣式的反擊, 唉~CX!qs9kb
有時我都明白的, 一個人在現實生活中找不到定位, 就渴望在網絡上爭一日之長短, 有時都幾慘的:(1i(F/d/`2|
閃喇, 費時隱形俠現身, bye~

hamsubboy 發表於 2011-3-26 12:29 AM

[quote]s-C`T j"C

9{s6p q_$^m 見你地幾個吹得咁開心,我就無謂做炸両,阻住大家開P:D
&[5h"k_8L4ocp{ 不過一場版友,見好就收,你知喇,隱形俠隨時出黎掃場:naughty:aRl q3Oo'Nc%i-f
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582873&ptid=245132][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-26 12:11 AM[/color][/url][/size][/quote]
#T*_3J-DcE
7_ G |d Z$[ 我估隱形俠上次是飲了點酒, 好日唔上來, 唔知來龍去脈, 飲到HIGH HIGH地, 咪BAN 籮....
!~ BuR Za'OVm1D 點知人馬座衝動慣, 出左手, 收唔番, 要搵人給大家下台階,A$C Dh8r4t#l.u0R:x
所以, 轉頭ADMIN賜我們還陽, 跟手鎖狗哥入"水飯房7日, 讓我們平息怒火....S k+MX#g
i3l}Wg8{
隱形俠一向跟在下稱兄道弟, 我沒怪他賜我一死:D

infjlam 發表於 2011-3-26 12:31 AM

[quote]
o([ZI#oa^0UJ WfEtf"N
伽俐略兄你勸下某人啦,
6P\*p)`` H @%L 之前有人在#47至話有負能量唔來喇, 一陣又唔忿氣作孩子氣式的反擊, 唉~
;z~kP]'J [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582891&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-26 12:25 AM[/color][/url][/size][/quote]
9t0m_5sSY \\B^5~h J5n"z"Q!q
你唔好扯埋我入局喇... [1s,JoZ$J
你同Hamsubboy兄同係好人黎, h;Et}G5JD
咀型唔啱,咪下次吹過o羅...
4NhgGC8e3EW&n#W!E 唔一定要尾彩

andyho 發表於 2011-3-26 12:34 AM

[quote]k-n kBEP7]-\5G,s

1r&RG;z4nT G@N:sVt 你唔好扯埋我入局喇...v:fuG!nT&C.c
你同Hamsubboy兄同係好人黎,1B)e|"Da ^[&e8P
咀型唔啱,咪下次吹過o羅...!@)re J)DL,C;Ns
唔一定要尾彩w[/hd&@/A
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582901&ptid=245132][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-26 12:31 AM[/color][/url][/size][/quote]+mpO"]'^xF1r6?7s
${k%o vt,N&M,V
你知我次次同人鬧完就算, 唔會留到下次, (包括我過去同你鬧完)`'nffeb-{9g@3e
但我只是懷疑有人不是舖舖清, 將私怨日日帶在身, 那我都無法子:(

頁: 1 2 3 [4] 5 6 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.