娛樂滿紛 26FUN's Archiver

K2K 發表於 2011-3-26 12:34 AM

[quote]
{)}KdN"S:| Sp_{czXU2w^
我估隱形俠上次是飲了點酒, 好日唔上來, 唔知來龍去脈, 飲到HIGH HIGH地, 咪BAN 籮....
ym m O A*i2A ? L 點知人馬座衝動慣, 出左手, 收唔番, 要搵人給大家下台階,
w$H v"\S.}:n*Y} 所以, 轉頭ADMIN賜我們還陽, 跟手鎖狗哥入"水飯房7日, 讓我們平息 ...
q+p IXa [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582896&ptid=245132][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-3-26 12:29 AM[/color][/url][/size][/quote]z,Ls0y5X2})JJ7M5m

F7]]{m#_ok.p 係咪架?  你講到好似講緊個真相咁喎...  :dev:

hamsubboy 發表於 2011-3-26 12:37 AM

[quote]
.qnMW8Vx6pI8m
EGTy'xo o:ff 你唔好扯埋我入局喇...?)M;oS a?
你同Hamsubboy兄同係好人黎,5CO.{)\;X)D7D
咀型唔啱,咪下次吹過o羅...
:H3}kzw3Me 唔一定要尾彩
;KQ7f]H7b4I rF$U.? [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582901&ptid=245132][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-26 12:31 AM[/color][/url][/size][/quote]
i8l.i tS6sY @;_dmq
尾彩? 理虧是不光彩的, 何彩之有?:hitwall:

infjlam 發表於 2011-3-26 12:40 AM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2011-3-26 12:42 AM 編輯 [/i]
`,^P i|1c In/Q/]
)a"Gv2L+IE [quote]
'x?7U/h}t?TS l~0q 轉頭ADMIN賜我們還陽, 跟手鎖狗哥入"水飯房7日, [color=red]讓我們平息怒火[/color]....[color=#fff][size=0px]8 k9 r: [4 N* x+ N1 l) c[/size][/color]#j G)h3{ i"dO
"c2O{[1?2k
隱形俠一向跟在下稱兄道弟, 我沒怪他賜我一死:D[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582896&ptid=245132][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-3-26 12:29 AM[/color][/url][/size][/quote]
:KS G'Aa0?pdw8AN4s ,KG} X(ZX(b
我又覺得冇野喎...
6J bo3LC7uX 閻王要你三更死,絕不留人到五更,j6M!v} FR
自己有冇錯都好,幾時生,幾時死,其實根本話唔埋...;HI ^)jW2Lw
都係一個forum account,吹水o者,\'l!d'G(IY^%pxh
又唔係通過左23條,有幾大件事?t4o[0lIa bC \
no big deal la:P

hamsubboy 發表於 2011-3-26 12:40 AM

[quote]
L_fL`8l/d *[(CxAeY
係咪架?  你講到好似講緊個真相咁喎...  :dev:
Rd l$gbrx V [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582906&ptid=245132][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-26 12:34 AM[/color][/url][/size][/quote]BV3TV-s1p!R
(V9Q_:hblJ/R
90%呀! 9%係索左K! 餘下1%是真火:naughty:

infjlam 發表於 2011-3-26 12:44 AM

[quote]
w9~bE7Yk8g8^9~ Hme cZg{
尾彩? 理虧是不光彩的, 何彩之有?:hitwall:
1IUT"k|~I%MK f [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582913&ptid=245132][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-3-26 12:37 AM[/color][/url][/size][/quote]1em"m N&v&OX0KX5@0T
"E2S7d6i'n%v
乜彩,九彩都好喇,
x8{;q#c+@:lB7F XgQj 你又唔係第一日識Andy:haha:

hamsubboy 發表於 2011-3-26 12:45 AM

[quote]
oCEzdR%g .n4m{WCj%d
我又覺得冇野喎...
bEh T2SQ6y 閻王要你三更死,絕不留人到五更,
]*x/b(q1{ jh/b 自己有冇錯都好,幾時生,幾時死,其實根本話唔埋...
,@ dI'w3F$]N%z 都係一個forum account,吹水o者,
2D @_eC 又唔係通過左23條,有幾大件事? nfT8h&].v
no big deal la:P ...
"sPrk)N9o!`2P|3p [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582915&ptid=245132][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-26 12:40 AM[/color][/url][/size][/quote]f]6ZJr

~+P7GZW0GOM Of course, no big deal!!! 醉酒佬一名:naughty:

hamsubboy 發表於 2011-3-26 12:47 AM

[quote])g&o w^Ly Y/N
|6z^R Ut9F _
乜彩,九彩都好喇, L4e8r2E o ?.v
你又唔係第一日識Andy:haha:4b,g)} L0m,k+b iE
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582917&ptid=245132][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-26 12:44 AM[/color][/url][/size][/quote]
#r gK2sC
C,OOj] @7X thank you! :cheers:

K2K 發表於 2011-3-26 12:53 AM

[quote]
Ga7A7d:CE3U`I MJ h]3}1^ D3Q8Q
90%呀! 9%係索左K! 餘下1%是真火:naughty:u w-X0]^ k3L7[4k'I'}p
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582916&ptid=245132][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-3-26 12:40 AM[/color][/url][/size][/quote]
9@%M$n\A/K6IEn
(\s\0F J 好似自從嗰次之後都未見過佢喎,  又係咩原因呢?  唔爭在爆多d料來聽聽.... :D

hamsubboy 發表於 2011-3-26 01:01 AM

[i=s] 本帖最後由 hamsubboy 於 2011-3-26 01:05 AM 編輯 [/i]
v}jd'rx/D ;w K C!{~5E!I
[quote]
6T_`s E$} ow@5{bcKK
好似自從嗰次之後都未見過佢喎,  又係咩原因呢?  唔爭在爆多d料來聽聽.... :D
i0OK6nS*} [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582928&ptid=245132][color=#999999]K2K 發表於 2011-3-26 12:53 AM[/color][/url][/size][/quote]X+SjOG3P8x Q!Y
4]*f"G0jH
爆咩鬼! 段估炸! 隱形俠晚晚在港男俱樂部吹水!$Kt'b8S\G
幾年前和在下惺惺相惜, 自問對他的行事作風有一定了解!
/]_3_eR4|2D8v 你估佢真係有好多時間監察住個forum咩! 佢要同老婆do野架! 佢都係hamsubboy黎!

打狗棒 發表於 2011-3-26 09:24 AM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2011-3-26 11:31 AM 編輯 [/i]
&t _] nW9EJ n(r|+i%\Z)L:h
[quote]Y/d S I!B,|4l

s&S0f&h:J.He 版友唔忿氣要苦纏, 你見我都無再理佢啦, 9m-U_"O5];S%e\N
我都係趁隱形俠現身前, 先隱形好了, _b+lB?1}
[color=#FF0000]下次等埋狗哥上來, 再熱鬧d[/color]8D$N2\ kr|
伽俐略兄, 下次再吹過:cheers:
5dB~6]#y(i x[1lN h [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582875&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-26 12:15 AM[/color][/url][/size][/quote]"苦作癡纏, 方知道是這麼悲!!! ":yy27:
1X C2cQd8o andy哥, 做乜無情白事惹到班義和團呀? 我睇你呢排時運低, 去鵝脛橋搵個高人幫幫你好喎!!!:yy16:
.JB7?V6am 人家乃張角、張梁、張寶三兄弟輪迴轉世, 擁有「不壞金身大法」和「番生復活神功」之能, 非你我所能匹敵!!! :yy21:
:x)k g,Sv#T"m&g 回應番主題, 鍾意食日本食物就繼續食, 鍾意食大陸化學食物亦可繼續食, 不存在敢不敢的問題?:yy25:
$k_O8om'C/x Emb 講乜都冇用, 大家keep住食鬥長命, 睇吓邊個死先? 用自己條命引證自己的觀點!!!:yy24:

andyho 發表於 2011-3-27 10:02 AM

[quote]"苦作癡纏, 方知道是這麼悲!!! ":yy27:d~F1~v\
andy哥, 做乜無情白事惹到班義和團呀? 我睇你呢排時運低, 去鵝脛橋搵個高人幫幫你好喎!!!:yy16:6Tr^z4B4d'n
人家乃張角、張梁、張寶三兄弟輪迴轉世, 擁有「不壞金身大法」和「番生復活神 ...ySY;l]1DsQ)x
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3583005&ptid=245132][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-3-26 09:24 AM[/color][/url][/size][/quote]
c5~:J._D kR'_9r K:AqEV E*W
我不惹人人惹我, 只係有位版友上次被我串爆太樣衰, 借d意公報私仇而已, G`Yl!CE,a
不過我好似你那樣跟義和團呢交過手, 感覺又幾過癮, 好有一種勇闖非洲食人族, 被蠻荒野人狂咬嘅feel, OLt2O0ihf vC
你不如拍套「刀光劍影義和團」, 我拍番套「虎口餘生食人族」:yy02: 5Y"_KF5D
KQ'{^,l GuOW
食物方面, 我不需要返大陸工作, 我唔知狗哥你啦, 其實好應體諒一班成日返大陸地的巴打, |hn q-P2`$U
我有個朋友在內地工作, 佢話沖完涼個身都有股怪味, 認為水有問題, 但日日要飲上面的水, 食物就更加唔使講啦
k6].]LM$X 這種人們見到日本食物出問題, 真係額手稱慶, 那種心態是:
Sms1LMU1\U 「哈哈!好彩日本都有事, 無理由只得我日日在大陸捱那些食水食物咁唔公平! 我唔好, 我當然唔想人地好啦!」.e&RruK;[
故此, 請予以同情, 唔該!
0]g'x!}6_J B5_+v 樓主及某些版友好喜歡玩投票, 我提議貼呢條片後票選:「我問你仲敢唔敢返大陸食野?」睇下又得到幾多票丫:yy03: /KdT$N!ln#q3np
[url=http://www.youtube.com/watch?v=Jz_ox-l1xVU]http://www.youtube.com/watch?v=Jz_ox-l1xVU[/url]

新經濟學巨人 發表於 2011-3-27 12:51 PM

[size=5]福島核電廠附近海水放射性超標1850倍[/size]
:X {(p'?:O [size=5]2011-03-27 星島日報[/size]
OfB/A#a"O [size=5][/size][size=5]日本警察廳公布,大地震和海嘯的死亡人數增加到10489人,16621人失蹤。另外,福島核電廠附近海水的放射性碘含量,由原來的超標1250倍,進一升至超標1850倍。而2號機組通向大海的排水口,測到的輻射為每小時約15毫希,機組內的積水,輻射量每小時達1000毫希。為避免海水影響冷卻系統功能及侵蝕機件,1至4號機組由今日早上起,改用淡水降溫。[color=red]在千葉縣旭市,有11種蔬菜被驗出放射性物質超標。其中,在市內種植的蔬菜,碘濃度為1公斤8300貝可,超標逾4倍,當局已停售有關蔬菜[/color]。另外,核電廠外洩的微量輻射,已飄至美國拉斯維加斯,然而科學家表示,並不會構成健康風險。[/size]

infjlam 發表於 2011-3-27 04:54 PM

[quote]|0^4u4Ha;fI-@
D Hf qS+b
我不惹人人惹我, 只係有位版友上次被我串爆太樣衰, 借d意公報私仇而已, [color=#fff][size=0px]) |# a0 b5 h6 c2 F: F. E+ F3 @) ^* p[/size][/color]5FS:Q9n/Y+c^
不過我好似你那樣跟義和團呢交過手, 感覺又幾過癮, 好有一種勇闖非洲食人族, 被蠻荒野人狂咬嘅feel,
vl$i\}Y*e|
^8p etw )G1u0kBoKn5{aw9\
,TFe*~;b{+^%a)P
你不如拍套「刀光劍影義和團」, 我拍番套「虎口餘生食人族」[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3583418&ptid=245132][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-27 10:02 AM[/color][/url][/size][/quote]
gFQsw8Gmz^ ]| H2^N4i
又何必這樣說呢,:[T `L.K PP
一開口就義和團、食人族,大家好難再有偈傾,
x&{x'\3rM]1a j7YID6Sh~3at
!pFE;aQd\F
講真,如果唔係狗哥一開口就罵其他人義和團,p w*Kg%G U.T
我都唔會咁㷫,一開口就侮辱人,即係冇偈傾喇...

andyho 發表於 2011-3-27 06:41 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-27 06:55 PM 編輯 [/i]
m w9}YO{{
:NCd DrDi [quote]9`3P%qc,^0_1o_

Qwa f(Co&j 又何必這樣說呢,
G3t4s ~B;P 一開口就義和團、食人族,大家好難再有偈傾,
5|Fw q$Q k L0X}N8Gg

.t:hOYE{*X 講真,如果唔係狗哥一開口就罵其他人義和團,,W:hpjW
我都唔會咁㷫,一開口就侮辱人,即係冇偈傾喇... ...QeOa2i ug8W0\
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3583520&ptid=245132][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-27 04:54 PM[/color][/url][/size][/quote]
N9r s7U$pG2_ ^$W(q/k(xT
為何我從不見你指K2K罵他人雜種仔是侮辱呢? ;] l {}]
請注意, 我之前從未指過K2K是義和團的4K d anA"vJ
因為K2K立場跟你相近是你自己友無所謂?你心中有沒有一套公道的準則呢?%`&MoY8K]:O_G v f
如問我的準則, 很簡單, 若然認為我和狗哥侮辱和貶低人,
[*O T*M+a 我也歡迎你們禮尚往來互貶啊, 我的準則是否比你的公道一點?:)%w+bd9{B-S0a-EP1y

+y%J e/|/f5?c7j4b7f 我覺得互串互貶好小事, 粗口怒罵我就有所保留, eloJCD'qX
我跟狗哥同一陣線, 但我亦曾勸告大家免粗口怒罵以免版主掃場, 這是我的底線及標準

敗北 發表於 2011-3-27 06:59 PM

不會食喇...都唔知日本政府係咪公報實際數字,加上對港府無乜信心

andyho 發表於 2011-3-27 07:16 PM

[quote]福島核電廠附近海水放射性超標1850倍Q3~.n/^e F]
2011-03-27 星島日報$|8V4|6L8T
日本警察廳公布,大地震和海嘯的死亡人數增加到10489人,16621人失蹤。另外,福島核電廠附近海水的放射性碘含量,由原來的超標1250倍,進一升至超標1850倍 ...
P.p:NM7_B1k m [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3583480&ptid=245132][color=#999999]新經濟學巨人 發表於 2011-3-27 12:51 PM[/color][/url][/size][/quote]%nq+IPY F!?"H3R

!\%JEF$Qg ?)[\K 多謝樓主張貼, 我都幫手貼一貼新聞jaY+`V6\u4z i

l6v|+}Dz;~ [size=7][color=red]歐洲輻射風險委員會(ECCR)預測此次福島核電廠外洩事件,將導致全球12萬人患上癌症。[/color][/size]
'j,H8uF^0l.M5a%G3y$Y0cA [url=http://www.nownews.com/2011/03/26/334-2699934.htm]http://www.nownews.com/2011/03/26/334-2699934.htm[/url]
4SQat{
r1r"G`p$L/S 真係俾日本累死, 呢舖大家一鑊熟, 是否應考慮加重自己份重病醫療保險及寫定遺書呢?

andyho 發表於 2011-3-27 07:25 PM

輯自星島日報 2011年3月27日報道G4h-Dd7x*p-k^6C"Nkq
(d]8M6I-h}
[size=5]歐洲輻射風險委員會(ECRR)用自行設計的輻射風險研究模型推斷,福島第一核電廠輻射泄漏事故,將[size=7][color=red][size=5][color=black]導致[/color][/size]世界上十二萬人[/color][/size]在未來五十年來[size=7][color=red]患癌症[/color][/size]。委員會同時指出,[/size][size=7][color=red]輻射泄漏也會對生育、心臟病等多種疾病造成影響。[/color][/size]a'xX"{L X
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/110326/3/ngyy.html][color=#000000]http://hk.news.yahoo.com/article/110326/3/ngyy.html[/color][/url]

hamsubboy 發表於 2011-3-27 08:14 PM

狗哥, 我相信你依家諗緊點做.....
(V$@wxh6T
;H^sN;o Y5HP%b'bs 1) 無LALA俾人擺上桌, 話要同一陣線..... 點算好:haha:
0Z }/|-d t({!T 2) 你壇數夠就話同你稱兄道弟啫! 你同我亞狗差三、四班! 點稱兄道弟呀!:angry:

andyho 發表於 2011-3-27 09:05 PM

[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-3-27 09:07 PM 編輯 [/i]_e"Q GV a1?
#pH5pk6T7\V6Hv+ug
[quote]狗哥, 我相信你依家諗緊點做.....%~7V m1?V*@P Ra [L

Q \GL%e!mm4G 1) 無LALA俾人擺上桌, 話要同一陣線..... 點算好:haha: `:~$Z+x~7O9l
2) 你壇數夠就話同你稱兄道弟啫! 你同我亞狗差三、四班! 點稱兄道弟呀!:angry: ...-Y*YmE)~b7^X
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3583557&ptid=245132][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-3-27 08:14 PM[/color][/url][/size][/quote]
Z:}Y4d W]]
:H3G0@,i$F 咦? 又見你上來, 早陣子聽到有人發瀾渣, 好小朋友咁頓晒地講呢句:
'rr;S:_ P#H'b vB~ HSJX] {
「最後, 我投降了! 負能量太多.... 唔想再上來了.....:(」
8F/~$M Ga#T p$z [url=http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=245132&extra=&page=5]http://www.26fun.com/bbs/viewthread.php?tid=245132&extra=&page=5[/url]
AV tLGH&? a!V&o,S #49Pig$T/Q6w
+k!juFI;p-HD
唔知講呢句的係唔係你呢? :confused:1QI-h Y0b:m

tN~&~4YI H 另外, 我想問壇數高即是在呢區逗留時間長嗎? 那我一定不及你呢位網上宅男, p] OOX n
這一點甘拜下風, 皆因小弟在現實生活中都找到定位, 不需像某些人網上尋自我

Winters 發表於 2011-3-27 11:28 PM

[quote]
%Yll4}$r Q,@/mqP/U bqd7J&OsJs
又何必這樣說呢,
3`^(m._"{ 一開口就義和團、食人族,大家好難再有偈傾,ti `$vt/s

~1m yWf%WU5E
L4P {.yX8_ 講真,如果唔係狗哥一開口就罵其他人義和團,`N b0^:Hrjw
我都唔會咁㷫,一開口就侮辱人,即係冇偈傾喇... ...
iKF$}Fb [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3583520&ptid=245132][color=#999999]infjlam 發表於 2011-3-27 04:54 PM[/color][/url][/size][/quote]5i|$j+r*W C2}
:agree:

頁: 1 2 3 4 [5] 6 7

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.