新移民照派6000
[i=s] 本帖最後由 mnbvc 於 2011-3-22 12:49 PM 編輯 [/i],t K4P{"~I9P*ATwrr8k8]hR
冇要求派甘之前遊街個班乜人黎:yy19:
[url=http://hk.news.yahoo.com/article/110321/4/ndcp.html]http://hk.news.yahoo.com/article/110321/4/ndcp.html[/url] [size=6][color=red]中[/color][/size]!!!!財爺 真係 加碼...:dev: :D :D 無腦政府,關愛基金就快變關愛新移民基金
真係要做到關愛就,派埋俾香港拎綜援既永久居民!!! 羅綜援刀有m u?(yoE7s
好過出雙糧 無計,佢關愛基金既目的係照顧o個一班人6_#p9m u8g(hX
但係為左公平,唔該政府真係唔好因為新移民係到嘈就派俾人K(U0A.e)E`"?
要關愛就應該公平dB T'@9};M
關愛晒有需要既人 [quote]無計,佢關愛基金既目的係照顧o個一班人jkciP-mrK
但係為左公平,唔該政府真係唔好因為新移民係到嘈就派俾人8H `~ b|:m%Z
要關愛就應該公平dO?SO8]$X:H)L|N
關愛晒有需要既人!LnE(R+tSuB?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581423&ptid=245136][color=#999999]兩腳一伸 發表於 2011-3-22 11:12 PM[/color][/url][/size][/quote]*L{#T1~2i`|
oDK,`h m
政府用另一個錯誤決策,企圖糾正之前的失誤,W/RrfK J C W
越做越錯,已經亂晒章法,有乜辦法唔俾人繼續插? o個邊高官完全唔知自己個位應該做d咩s5XX3K aLs6r1|
成日交行貨 冇錢派又嘈
有錢派又話分化^.foRG
:yy26: 無所為政府錢,移民港人都有,外庸都有一視同仁,年年有派錢,眥大歡喜!!!!!!!!!! 派...一定要派,2]M pz A)k1i m;|
拎住大陸身份証,起碼最少要俾12000,
每個大陸人一過關,香港政府應該即俾專貴無上既大陸仔/妹$12000
成年人應該俾夠24000,即時上樓,公屋免問,不能侍薄祖國貴賓,
每位派多3個月上期連按金去租私家樓,水電煤免交...香港納稅包起晒!
唔夠使隨時可以向政府預支...次數無限!
作為香港人...我地樂意至極,來吧:sleep: [quote]派...一定要派,BFL:CUU4T
拎住大陸身份証,起碼最少要俾12000,a^ ]R_ M+E:{V
每個大陸人一過關,香港政府應該即俾專貴無上既大陸仔/妹$12000
成年人應該俾夠24000,即時上樓,公屋免問,不能侍薄祖國貴賓,$k1JXE(D2@'T,{ ]C
每位派多3個月上期連按金去租私家樓,水 ...j)LB [^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581545&ptid=245136][color=#999999]費事高 發表於 2011-3-23 02:01 AM[/color][/url][/size][/quote](E!O2R8}z}r z2C2p6N2qc
\o+cG`(p@k5~'J
呵呵, 我call埋身在海外的家人先, 雖然無返來多年, 都有3粒星身分證架, |1R5wpIME
不派俾我家人, 就係歧視囉, 政府派錢, 應該人人都有嘛 [quote]
呵呵, 我call埋身在海外的家人先, 雖然無返來多年, 都有3粒星身分證架, c)_q,fp$C&oYJ6]
不派俾我家人, 就係歧視囉, 政府派錢, 應該人人都有嘛
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581631&ptid=245136][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-23 12:04 PM[/color][/url][/size][/quote]{_+X ]A@
18嵗 以下 無得摞 ?!算唔算 年龄歧视 先?!:D [quote]q:X4M9hi4a+L:LNe
Mv ? S bt
呵呵, 我call埋身在海外的家人先, 雖然無返來多年, 都有3粒星身分證架, Lyf7I#j
不派俾我家人, 就係歧視囉, 政府派錢, 應該人人都有嘛R(X,J`5eq|Z-V%W
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581631&ptid=245136][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-23 12:04 PM[/color][/url][/size][/quote]
j-p%d(E.l6oiB `I
我上支香俾我阿爺阿麻,雖然佢倆老已魂歸天國,
但記錄一定有講:佢兩個係香港人...咦?又可以收12000:win: [quote]
S;@ MX ~#d6?h*R m1F
我上支香俾我阿爺阿麻,雖然佢倆老已魂歸天國,8H2t@ ACxgJ,z~v
但記錄一定有講:佢兩個係香港人...咦?又可以收12000:win:hd]ZVAS-QFF[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581769&ptid=245136][color=#999999]費事高 發表於 2011-3-23 06:49 PM[/color][/url][/size][/quote]
懷孕婦女應該額外攞多6000, 體內的BB仔即使未出世, 一樣係人喎H|,YW/@v vp].^8Eh
如果驗出雙胞胎或三胞胎, 6000元應要乘2或乘3, 呢D叫做人權叫做公平:P [quote]
懷孕婦女應該額外攞多6000, 體內的BB仔即使未出世, 一樣係人喎