娛樂滿紛 26FUN's Archiver

mnbvc 發表於 2011-3-22 12:46 PM

新移民照派6000

[i=s] 本帖最後由 mnbvc 於 2011-3-22 12:49 PM 編輯 [/i],t K4P{"~I9P
*ATwrr8k8]hR
冇要求派甘之前遊街個班乜人黎:yy19:
wD5x&H fJ [url=http://hk.news.yahoo.com/article/110321/4/ndcp.html]http://hk.news.yahoo.com/article/110321/4/ndcp.html[/url]

vv1668vv 發表於 2011-3-22 02:31 PM

[size=6][color=red]中[/color][/size]!!!!財爺 真係 加碼...:dev: :D :D

兩腳一伸 發表於 2011-3-22 11:08 PM

無腦政府,關愛基金就快變關愛新移民基金
I3kk3NwH-_z 真係要做到關愛就,派埋俾香港拎綜援既永久居民!!!

mnbvc 發表於 2011-3-22 11:08 PM

羅綜援刀有mu?(yoE7s
好過出雙糧

兩腳一伸 發表於 2011-3-22 11:12 PM

無計,佢關愛基金既目的係照顧o個一班人6_#p9m u8g(hX
但係為左公平,唔該政府真係唔好因為新移民係到嘈就派俾人K(U0A.e)E`"?
要關愛就應該公平dBT'@9};M
關愛晒有需要既人

infjlam 發表於 2011-3-23 12:49 AM

[quote]無計,佢關愛基金既目的係照顧o個一班人jkciP-mrK
但係為左公平,唔該政府真係唔好因為新移民係到嘈就派俾人8H`~b|:m%Z
要關愛就應該公平dO?SO8]$X:H)L|N
關愛晒有需要既人!LnE(R+tSuB?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581423&ptid=245136][color=#999999]兩腳一伸 發表於 2011-3-22 11:12 PM[/color][/url][/size][/quote]*L{#T1~2i`|
oDK,`h m
政府用另一個錯誤決策,企圖糾正之前的失誤,W/RrfK J CW
越做越錯,已經亂晒章法,有乜辦法唔俾人繼續插?

兩腳一伸 發表於 2011-3-23 01:11 AM

o個邊高官完全唔知自己個位應該做d咩s5XX3K aL s6r1|
成日交行貨

屎勇 發表於 2011-3-23 01:38 AM

冇錢派又嘈
a/b&bpB][G p3pq 有錢派又話分化^.foRG
:yy26:

cxzcxz 發表於 2011-3-23 01:48 AM

無所為政府錢,移民港人都有,外庸都有一視同仁,年年有派錢,眥大歡喜!!!!!!!!!!

費事高 發表於 2011-3-23 02:01 AM

派...一定要派,2]M pz A)k1i m;|
拎住大陸身份証,起碼最少要俾12000,
_(BpC4F Gz _D)K 每個大陸人一過關,香港政府應該即俾專貴無上既大陸仔/妹$12000
)m YF qT*M 成年人應該俾夠24000,即時上樓,公屋免問,不能侍薄祖國貴賓,
W9d9hBE%x 每位派多3個月上期連按金去租私家樓,水電煤免交...香港納稅包起晒!
I3E7s j-|~Q 唔夠使隨時可以向政府預支...次數無限!
3P?\W n] 作為香港人...我地樂意至極,來吧:sleep:

andyho 發表於 2011-3-23 12:04 PM

[quote]派...一定要派,BF L:CUU4T
拎住大陸身份証,起碼最少要俾12000,a^ ]R_ M+E:{V
每個大陸人一過關,香港政府應該即俾專貴無上既大陸仔/妹$12000
[ E s(TIbQE+Z5c'@ 成年人應該俾夠24000,即時上樓,公屋免問,不能侍薄祖國貴賓,$k1JXE(D2@'T,{ ]C
每位派多3個月上期連按金去租私家樓,水 ...j)LB [^
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581545&ptid=245136][color=#999999]費事高 發表於 2011-3-23 02:01 AM[/color][/url][/size][/quote](E!O2R8}z}r z2C2p6N2qc
\o+cG`(p@k5~'J
呵呵, 我call埋身在海外的家人先, 雖然無返來多年, 都有3粒星身分證架, |1R5wpIME
不派俾我家人, 就係歧視囉, 政府派錢, 應該人人都有嘛

vv1668vv 發表於 2011-3-23 03:40 PM

[quote]
O![Ao_0f7a&]
/Rd.`k%Qkc-Z 呵呵, 我call埋身在海外的家人先, 雖然無返來多年, 都有3粒星身分證架, c)_q,fp$C&oYJ6]
不派俾我家人, 就係歧視囉, 政府派錢, 應該人人都有嘛
vYY6h,Z Di G8T? [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581631&ptid=245136][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-23 12:04 PM[/color][/url][/size][/quote]{_+X ]A@

]0{r3~+[t;GZ8r 18嵗 以下 無得摞 ?!算唔算 年龄歧视 先?!:D

費事高 發表於 2011-3-23 06:49 PM

[quote]q:X4M9hi4a+L:LNe
Mv ?S bt
呵呵, 我call埋身在海外的家人先, 雖然無返來多年, 都有3粒星身分證架, Lyf7I#j
不派俾我家人, 就係歧視囉, 政府派錢, 應該人人都有嘛R(X,J`5eq| Z-V%W
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581631&ptid=245136][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-23 12:04 PM[/color][/url][/size][/quote]
(f:sIgL n3^s/T$q j-p%d(E.l6o iB `I
我上支香俾我阿爺阿麻,雖然佢倆老已魂歸天國,
"qY#u(B!D@)RW%~ 但記錄一定有講:佢兩個係香港人...咦?又可以收12000:win:

andyho 發表於 2011-3-24 02:17 PM

[quote]
WZ0?&\0u{S H5Ph S;@ MX~#d6?h*R m1F
我上支香俾我阿爺阿麻,雖然佢倆老已魂歸天國,8H2t@ ACxgJ,z~ v
但記錄一定有講:佢兩個係香港人...咦?又可以收12000:win:hd]ZVAS-QFF[
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581769&ptid=245136][color=#999999]費事高 發表於 2011-3-23 06:49 PM[/color][/url][/size][/quote]
lk s-|&@:Z,C
K;p a?4s| 懷孕婦女應該額外攞多6000, 體內的BB仔即使未出世, 一樣係人喎 H|,YW/@v vp].^8Eh
如果驗出雙胞胎或三胞胎, 6000元應要乘2或乘3, 呢D叫做人權叫做公平:P

費事高 發表於 2011-3-24 06:11 PM

[quote]
{)rrEQP v:u
.]!gmC-~9h.m5o 懷孕婦女應該額外攞多6000, 體內的BB仔即使未出世, 一樣係人喎
Bh;WN{Ep-d 如果驗出雙胞胎或三胞胎, 6000元應要乘2或乘3, 呢D叫做人權叫做公平:P
"\,]6LKoT [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582051&ptid=245136][color=#999999]andyho 發表於 2011-3-24 02:17 PM[/color][/url][/size][/quote]
SE0V0t6l&}~$if+w k9q9dn3rDB
岳夫哥...對太陸同胞當然要咁做啦!
w;S+VO&J!Q2iH A 千辛萬苦先來到香港,係祖國又要忍住...唔可以生仔住...
c%wk0s9_ 落來香港先可以生,又要俾幾皮野醫院先可以生仔,^xJ U~ TMw(}{
未見官生打三十大板,政府應該律貼埋呢幾皮野...~d1] cP k
好讓祖國同袍食得招積住得出色...有賓至如歸既感覺:dev:

mnbvc 發表於 2011-3-24 07:27 PM

照計我刀有好多子嗣未出世{i+Z_h2C4R&@tz/G
逐個蟲蟲計7y6nAp+s"Q
我收順d政府至少派6000億俾我

費事高 發表於 2011-3-25 11:40 AM

[quote]照計我刀有好多子嗣未出世6d Ny dt1fKKV(}*hP
逐個蟲蟲計9h6t-mqTa,c0c.a["F
我收順d政府至少派6000億俾我
:y:y[%k n\o#i [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582135&ptid=245136][color=#999999]mnbvc 發表於 2011-3-24 07:27 PM[/color][/url][/size][/quote]
g;S!~ d/L9tjL B7u
2N;Y)u3B8Ws2^ 你會錯意...0De q+kg_;l:P-GXs
我見你文筆,應該係香港人...
rwM&?"^6` 你無太陸身份証...你咁樣做人唔得架,
%c] MbcLm 原全係唔公平,呢d福利係俾我地既國內同胞落來嘆世界,
"OxM0KW2i*o!y 你作為一個港人...唔應該分薄同胞福利...知道嘛:D

mnbvc 發表於 2011-3-25 07:49 PM

[quote]J6SkUPu
'_V8zy&fo
你會錯意...3^_Hec/lN3g
我見你文筆,應該係香港人... m)b8} R!uha
你無太陸身份証...你咁樣做人唔得架,R0x3e9@ S![U_
原全係唔公平,呢d福利係俾我地既國內同胞落來嘆世界,sC"Mw)v4[i%C{
你作為一個港人...唔應該分薄同胞福利...知道嘛:D ...
;EZdu Bg%X [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3582494&ptid=245136][color=#999999]費事高 發表於 2011-3-25 11:40 AM[/color][/url][/size][/quote]6[9U z#H/z
我係諗住犧牲小我以維護社會和諧世界和平之大任是也 :dev:
8s8_~9h)w 齋計一億x6000:drool:
.X.UK7I.h&^!s 甘應該齋派晒比我就夠唔洗煩話公唔公平:good:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.