娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tlkwan 發表於 2011-3-22 06:32 PM

覺唔覺香港人好煩? 咩都話唔好, 淨係識踩人?

成日都話呢樣唔好果樣唔好, 呢個衰果個衰...+n \3Q/D dac P'G

OC4tjOq1`iZ 人地做左好野又話人假, 做衰野又話人衰....Cb3[*S%r3~5P1w}
gVBdb
根本政府做咩都係錯既, 大陸人又係做咩都係錯.2Ft+J/V-o8d Z

+[],H%D8z4\g_g:y 個個都為反而反既...
$I%M)Op0}E+ekk&?H "[+tU*Zpi!U)U}
好少人可以識欣賞人地D好野既...

兩腳一伸 發表於 2011-3-22 11:11 PM

一部份一部份咁睇:tW}J'H `+W
係有班人為左選票,借d意搞事
${3XR#s3eQg 另一方面睇,政府有時又真係出快發點係好S3sb2B$GM8L8Og
但係好心做壞事 Z O:]y9? u A t"? B
施政手法考慮得唔周全
%rm%q+Kf}R;Z&I L 先有位俾人入到

infjlam 發表於 2011-3-23 12:39 AM

[quote]一部份一部份咁睇
lvu:v| 係有班人為左選票,借d意搞事,Bo/I5yv'N0x
另一方面睇,政府有時又真係出快發點係好
-l2T/_U^Uh 但係好心做壞事/t7aW,q cFc_4p
施政手法考慮得唔周全
rB8r&vY!| jYE L^9t 先有位俾人入到
-m5A]U.](c'W5jM [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581422&ptid=245151][color=#999999]兩腳一伸 發表於 2011-3-22 11:11 PM[/color][/url][/size][/quote]
%Y @ LKF$h9a swt-[4CO
中肯:good: 1~Mu;{NCZe OMk

Gxrhg 反對派:為反而反,唔抵幫n'VI"y eX4A,Ty"Bk
政府:脫離群眾,抵插

沙田少年 發表於 2011-4-11 08:55 PM

[i=s] 本帖最後由 沙田少年 於 2011-4-11 09:16 PM 編輯 [/i]
-p1w,]5W? lrL(z Pmd Z"s){ MkD
:yy13: [font=新細明體][size=3][color=#000000][/color][/size][/font]
F+fM,L {4}FRV8| Ta [font=新細明體][size=3][color=#000000]香港小小的地方,心胸狹窄的人,又吵又鬧,也不知道自己的實力,還SB的要死在那裏優越。[font=新細明體]當爭論從問題轉向人身的時候,其實觀眾的身份也發生了變化,我們每每遇[/font][font=新細明體]到爭吵場合出現後大街上的人群趨而觀之,那個是抱著評判當事者的是非——[/font][font=新細明體][size=12pt]是去看一場笑話。[/size][/font][/color][/size][/font][font=新細明體][size=3][color=#000000] [/color][/size][/font]

hamsubboy 發表於 2011-4-11 10:37 PM

[quote]:yy13:
6H C'| `D)B&_8`+m 香港小小的地方,心胸狹窄的人,又吵又鬧,也不知道自己的實力,還SB的要死在那裏優越。當爭論從問題轉向人身的時候,其實觀眾的身份也發生了變化,我們每每遇到爭吵場合出現後大街上的人群趨而觀之,那個是 .../J.U {d [ KuR!s
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3603194&ptid=245151][color=#999999]沙田少年 發表於 2011-4-11 08:55 PM[/color][/url][/size][/quote]
e)uWD*Pb
Y%Q-n;Jd"K2^+}'W 你知道自己在說什麼嗎?:confused: 你自己明白嗎?:hitwall:

打狗棒 發表於 2011-4-11 11:23 PM

[i=s] 本帖最後由 打狗棒 於 2011-4-11 11:24 PM 編輯 [/i]~S m7U1G
rd/s"u0F}
[quote]成日都話呢樣唔好果樣唔好, 呢個衰果個衰...)@A t1I W9n2B3Re

E6T/WW }XLA'm 人地做左好野又話人假, 做衰野又話人衰....0L_"sTN

%e-_+B0jN\K0_e 根本政府做咩都係錯既, 大陸人又係做咩都係錯.
p-}p-Je$p7qr
p_^i%g6Jt 個個都為反而反既...
.W-@,K M4y9S5HO7L t@)U&P2F _{.\/o
好少人可以識欣賞人地D好野既... ...y(fPss OqP$}
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3581343&ptid=245151][color=#999999]tlkwan 發表於 2011-3-22 06:32 PM[/color][/url][/size][/quote]上文好有道理:good:, 而且可以套用於一位被遠東某農業強國稱為「國父」的偉人身上, 如下:
,?3|(VbW~ [b][size=4]
t^ HGi5k0`t#Q [/size][/b][b][size=4]覺唔覺孫中山好煩? 咩都話唔好, 淨係識搞革命?[/size][/b]
PR-_H}@oLtKh [table=98%][tr][td]成日都話清政府呢樣唔好果樣唔好, 呢個衰果個衰...pb1BE8p3E0ncp^
人地做左好野又話人假, 做衰野又話人衰....
8|G#i1s5v[ 根本清政府做咩都係錯既, 慈禧太后又係做咩都係錯
"ss@7H'UJ|"UQ/?S"~ 個個都為反而反既...p Y{"J2t3u\/}
好少人可以識欣賞人地D好野既...[/td][/tr][/table]

Winters 發表於 2011-4-12 02:08 AM

[url]http://hk.kpost.yahoo.com/t?en=v1%2Fmb%2Fboard%2Fc64d9566-4e3b-494c-9785-88a7f04dd329%2Fthread%2F1298621161632-240a8be7-bdef-4400-ba5a-28edfe4cb8aa&amp[/url];forumID=c64d9566-4e3b-494c-9785-88a7f04dd329/IZ N[-kD[

my P"f]h1Ft;tC cofilter-138:good:

yutik 發表於 2011-4-12 02:49 AM

[quote]上文好有道理:good:, 而且可以套用於一位被遠東某農業強國稱為「國父」的偉人身上, 如下:
1V.`w7^(S5IX3j a+y
urg4^L/A{s"d)O 覺唔覺孫中山好煩? 咩都話唔好, 淨係識搞革命?'w-V5]$I ?u a
成日都話清政府呢樣唔好果樣唔好, 呢個衰果個衰...
n4J9M(I(]s(@9I 人地做左好野又話人假,  ...
+o:Od'u0|O5UG [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3603708&ptid=245151][color=#999999]打狗棒 發表於 2011-4-11 11:23 PM[/color][/url][/size][/quote]#z2`)@Ux
:agree: :agree: :agree:

summer夏 發表於 2011-4-12 09:44 PM

香港人最叻咪係complain囉實用文中我諗最勁係寫投訴信呀

兩腳一伸 發表於 2011-4-13 12:43 AM

香港幾時先有一個真係愛香港,肯為香港出發既黨派同政府!?

12d3 發表於 2011-4-14 03:17 AM

"覺唔覺香港人好煩? 咩都話唔好, 淨係識踩人?"你呢個heading好似都踩緊人, 踩返自己香港人.

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.