[quote] 16# vv1668vv Wu*f2_R5aiV
QGg8h,A)S
君廢開芝一向刀要好大, 是燒銀旦的玩E嘛. :D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3585364&ptid=245543][color=#999999]bobo21 發表於 2011-3-31 11:14 PM[/color][/url][/size][/quote]
p(_/?9y
d.WK
Bo巴 。。。
b'iN.OwpK/a
_if]
:yy31: :yy31: :yy31:
[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3585367&ptid=245543]21#[/url] [i]vv1668vv[/i] [/b]&l9JNS9I.v u
S~Be7TX,{(o2J.[b
梨驚啫, 又吾系用梨啲錢, 阿公有嘛. :P
[quote] 21# vv1668vv ld&]uA6z l]xG*e&m)r
梨驚啫, 又吾系用梨啲錢, 阿公有嘛. :P7|z.u T.t'y+F
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3585369&ptid=245543][color=#999999]bobo21 發表於 2011-3-31 11:23 PM[/color][/url][/size][/quote]
;M| n yd
Y8x
無野格...咪抖唔交税籮...:dev:
[quote]好易計, 起一個USSSSD1百億, 每年支出又USSSSD1百億:DT*P f-o~ iq@7Z [
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3585365&ptid=245543][color=#999999]d228216 發表於 2011-3-31 11:15 PM[/color][/url][/size][/quote]e*R.Zdh
:D :D :D
距鞭恕友敢多淺....愈藍 盾 可能就叉唔多.....:dev:
[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3585371&ptid=245543]23#[/url] [i]vv1668vv[/i] [/b]o@G4vY|+e
6FQ!s8QvC
今晚又要酒人嚕, 明天去AIO再KING, D佬大發老婢, BYEBYE. :D :D
[quote] 23# vv1668vv
今晚又要酒人嚕, 明天去AIO再KING, D佬大發老婢, BYEBYE. :D :D
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3585374&ptid=245543][color=#999999]bobo21 發表於 2011-3-31 11:33 PM[/color][/url][/size][/quote]
(k.f!m4V)]5u#~
盟佰..萌佰...:yy31: :yy31: good night
哇,真是不错哇
[size=5]航空母艦,只是一個[color=Red]platform[/color]。_,Rn^-O.pPv
可以只是噸位問題,大小問題。
WXX&}wV*[2u
6y5I.\ G[
航母,最重要乃配搭:fight:,單單一隻航母,係冇作用的。bW
?O}qJz
"gyvJ+C:Y-y#ks*u3{
[color=Red]航母是一個艦群體之一員[/color],應有一眾護衛艦,支援補給艦,潛艇等作為支援才是最重要。M3R|"B(]
令使航母的空中力量發揮至極限。
第二次世界大戰時,日本仔引以為傲的[color=Red]大和號[/color],德國佬的[color=Magenta]俾斯麥號[/color],v,|(Za:a;Ck-^-d
_8w
噸位大到:hitwall:,又有乜鬼用:crybye:,大到用人:gun:。唉!
$XKm"Z3F;x5`.}h
故此,第二次世界大戰後,已沒有國家再做大型的戰烈艦。9Ip
VEI
a
_P2L f:RY@%Y
中國在1978年開放,冇錢發展大型航母,成日俾人笑係藍水陸軍(即穿上海軍制服的陸軍),近岸。W&{8~z#o vR7M
x2e
由於要收成本效益及作出最大的阻嚇,中國一直係海潛派為主,即以潛艇為主力,
f.~;vA.mx
這個因素,亦是第二次世界大戰的影響,德國佬的U型潛艇橫掃大西洋。
v`|+z&|s
潛艇,在第二次世界大戰後,奠定其地位。)s/G1kM%D:L?t K\
'l H(_9V"Ir `
縱合國力不足的國家,根本冇能力發展航母群隊。[/size]
[size=5]一個航空母艦戰鬥群, 除了航空母艦外, 艦載機機隊有, 中國神盾驅逐艦有, 通用型護航艦有, 艦隊補給艦亦有, 攻擊型核潛艇有嗱, 常規型艦隊潛艇都有嗱, 連南海航空母艦戰鬥群基地也建成, 唔知道現況咖收聲, 唔識咖就收聲啦.Dys8W"Xt4k
[/size][size=5][color=black]偷襲珍珠港的策劃者-山本五十六大將在[/color][/size][size=5][color=black]策劃[/color][/size][size=5][color=black]偷襲珍珠港時就強烈建議要攻擊美國的航空母艦, 而唔係靠泊珍珠港的八艘主力艦老艦, 可惜, 皇軍政府迷戀大艦巨炮, 將奇襲目標向着批主力艦上, 結果後悔莫及, 早已証明航空母艦的重要.l6Ol0S G-z
E F9?/tNq5eI
[/color][/size][size=5]唔知道現況咖就算把啦, 唔識咖就算把啦, 仲扮勁. [/size]
[quote]一個航空母艦戰鬥群, 除了航空母艦外, 艦載機機隊有, 中國神盾驅逐艦有, 通用型護航艦有, 艦隊補給艦亦有, 攻擊型核潛艇有嗱, 常規型艦隊潛艇都有嗱, 連南海航空母艦戰鬥群基地也建成, 唔知道現況咖收聲, 唔識咖就收 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3607112&ptid=245543][color=#999999]bobo21 發表於 2011-4-13 07:34 PM[/color][/url][/size][/quote]:yy02: good points
[i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2011-4-13 10:52 PM 編輯 [/i]6h'\\Hx{q
bv!s'z8\1K
[quote]:yy02: good points-LL[(EB
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3607479&ptid=245543][color=#999999]d228216 發表於 2011-4-13 10:39 PM[/color][/url][/size][/quote]
:redface: :redface:
E;]G+yek)_[9T0`{
我唔係自大, 加幼稚, 加自閉果隻, 旦, 有都點自知茄, 所以我唔會話人, 我只係話自己啫. :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface:
[quote]~s/BB~+x-|
J!}M
p%k
L$[Qi0L%Q7e9mC*T9F
:redface: :redface: $x"mR8sr+S'Z|}
/BOS!rA6WK7m7~:|
我唔係自大, 又幼稚, 加自閉果隻, 旦, 有都點自知茄, 所以我唔會話人, 我只係話自己啫. :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: :redface: ...2kQ`H5G%L
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3607519&ptid=245543][color=#999999]bobo21 發表於 2011-4-13 10:50 PM[/color][/url][/size][/quote]:yy02: good points
[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2011-4-13 11:57 PM 編輯 [/i]t9K+M,Lt7Y
~ Ko&y$j
]+JE
[size=7][color=silver]:yy02: [/color][size=3][color=darkslategray]good points[/color][/size][/size]
[quote]:yy02: good points(r"O4PiQ[)U
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3607525&ptid=245543][color=#999999]d228216 發表於 2011-4-13 10:52 PM[/color][/url][/size][/quote]([(SCmW-xD ?U
DO遮只較啵. :yy03:
[i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2011-4-13 11:09 PM 編輯 [/i]$g%gn.B9oq.y)QH)w
uH-n-QxdsuL
[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3607544&ptid=245543]33#[/url] [i]vv1668vv[/i] [/b]*PY+n-^P
吹野吹Bebe............................................................................................................:yy11:
0Ii0JqKF9n
[size=5][color=LemonChiffon]要衝量先 :yy19:
[/color][/size]
[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2011-4-13 11:17 PM 編輯 [/i]!Y!_ B/F2Y&x,cg}M
[quote] 33# vv1668vv
吹野吹Bebe............................................................................................................:yy11:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3607559&ptid=245543][color=#999999]bobo21 發表於 2011-4-13 11:07 PM[/color][/url][/size][/quote]1L3XB-r5F}0]LV*d
[color=palegreen]宗[/color][color=sandybrown] 角[/color] [color=lightblue]疑[/color][color=sandybrown] 向[/color] [color=plum]尾[/color] [color=sandybrown]覺[/color][color=pink] King [/color][color=paleturquoise]燒[/color][size=7][color=silver] D[/color][/size][color=wheat] F[/color]- 易 壹:yy03:
[i=s] 本帖最後由 bobo21 於 2011-4-13 11:19 PM 編輯 [/i]
#@W#?!y)qv.o-UqX e
[quote]$Dt,_ T,w{D
宗角疑向尾覺出受DF-易1:yy03:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3607563&ptid=245543][color=#999999]vv1668vv 發表於 2011-4-13 11:11 PM[/color][/url][/size][/quote]
講笑咩, 隻冬瘋易實溢C就是專門研究出來公激大咪國啲行胸冇爛咖,賣比佢. :yy26:
[i=s] 本帖最後由 vv1668vv 於 2011-4-13 11:55 PM 編輯 [/i]P/L d'{-suo;qx6`
:O}I7FC'frc3m
:yy02: good points
[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3607618&ptid=245543]38#[/url] [i]vv1668vv[/i] [/b]
:dev: 玩野. :yy08: :yy08:
[quote]一個航空母艦戰鬥群, 除了航空母艦外, 艦載機機隊有, 中國神盾驅逐艦有, 通用型護航艦有, 艦隊補給艦亦有, 攻擊型核潛艇有嗱, 常規型艦隊潛艇都有嗱, 連南海航空母艦戰鬥群基地也建成, 唔知道現況咖收聲, 唔識咖就收 ...-V:J4RZ]s
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3607112&ptid=245543][color=#999999]bobo21 發表於 13/4/2011 19:34[/color][/url][/size][/quote]IE/WU-V
/w6ux ~3ivE,y
當時美軍航空母艦出左海 , 珍珠港內無航空母艦 , 日軍根本炸唔到 .