娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2011-4-18 12:29 AM

全民掩護撐塗鴉少女

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

費事高 發表於 2011-4-18 08:40 AM

塗鴉要出動重案組
ba Y J{ Ld 捉小偷...應該要出動飛虎隊Tj"c4H8B6KA l
捉大賊...應該要問阿爺借一支軍隊及坦克
5r1v p*zMy 香港個班PC軍裝,CID...可以炒晒佢地...都用唔著佢地...
(btsLPe 淨係留返重案組,飛虎隊...就OK:D

vv1668vv 發表於 2011-4-18 09:02 AM

[quote]塗鴉要出動重案組
/`elW:L}\ 捉小偷...應該要出動飛虎隊
ryt0Jm2V] 捉大賊...應該要問阿爺借一支軍隊及坦克
a'v-K"@b0Q O"sf s 香港個班PC軍裝,CID...可以炒晒佢地...都用唔著佢地...6t BZ2I2a6h"I
淨係留返重案組,飛虎隊...就OK:D ...3d3M^*m1uGY2I
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3615378&ptid=246474][color=#999999]費事高 發表於 2011-4-18 08:40 AM[/color][/url][/size][/quote]/AAi [_pw
J C$gC KP9\S
;F1nO#d/T7l'i
:D :D :D

費事高 發表於 2011-4-18 09:47 AM

[quote]x#`0Duz,k%U
%Dw-M;C~_9u j!U

K.obdE[.n :D :D :D8TomzE z,V6N9`$^ }
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3615400&ptid=246474][color=#999999]vv1668vv 發表於 2011-4-18 09:02 AM[/color][/url][/size][/quote]/D[(M*U @EB
Wp4R;f wwa-^
香港班古惑仔,從此無得再威威2T` rpW(| t3T
以前畀重案拉...班古惑仔可以感到自豪...
#a.w!UK?F 大大聲對人講:我衰過畀重案組...
/g"V1v g6K] 依家...偷排香口膠,玩下手都要出動飛虎隊...3]-Wj&K+e:i)tW
重案組個朵已經唔值錢:D

d228216 發表於 2011-4-18 11:35 PM

[quote]塗鴉要出動重案組:QP2][^ pmq f
捉小偷...應該要出動飛虎隊Ls!G-J#_$EY
捉大賊...應該要問阿爺借一支軍隊及坦克$t9rei8V
香港個班PC軍裝,CID...可以炒晒佢地...都用唔著佢地...
rZ*J6t VW 淨係留返重案組,飛虎隊...就OK:D ...
])P UFx }'R [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3615378&ptid=246474][color=#999999]費事高 發表於 2011-4-18 08:40 AM[/color][/url][/size][/quote]:sleep: :sleep: 偷車揾交通部, 偷警車, 偷督爺車, 偷領事車, 偷坦克車呢???? 此一時彼一時道理都唔明????一般塗鴉係出動食環署, 但如果寫, XXXX, 同胞勿近, 你又揾邊個???

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.