全民掩護撐塗鴉少女
**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 塗鴉要出動重案組捉小偷...應該要出動飛虎隊Tj"c4H8B6KAl
捉大賊...應該要問阿爺借一支軍隊及坦克
香港個班PC軍裝,CID...可以炒晒佢地...都用唔著佢地...
淨係留返重案組,飛虎隊...就OK:D [quote]塗鴉要出動重案組
捉小偷...應該要出動飛虎隊
捉大賊...應該要問阿爺借一支軍隊及坦克
香港個班PC軍裝,CID...可以炒晒佢地...都用唔著佢地...6tBZ2I2a6h"I
淨係留返重案組,飛虎隊...就OK:D ...3d3M^*m1uGY2I
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3615378&ptid=246474][color=#999999]費事高 發表於 2011-4-18 08:40 AM[/color][/url][/size][/quote]/A Ai [_pw
J C$gC KP9\S
;F1nO#d/T7l'i
:D :D :D [quote]x#`0Duz,k%U
%Dw-M;C~_9uj!U
:D :D :D8TomzE z,V6N9`$^ }
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3615400&ptid=246474][color=#999999]vv1668vv 發表於 2011-4-18 09:02 AM[/color][/url][/size][/quote]/D [(M*U @EB
Wp4R;f wwa-^
香港班古惑仔,從此無得再威威2T`rpW(|t3T
以前畀重案拉...班古惑仔可以感到自豪...
大大聲對人講:我衰過畀重案組...
依家...偷排香口膠,玩下手都要出動飛虎隊...3]-Wj&K+e:i)tW
重案組個朵已經唔值錢:D [quote]塗鴉要出動重案組:QP2][^pmqf
捉小偷...應該要出動飛虎隊Ls!G-J#_$EY
捉大賊...應該要問阿爺借一支軍隊及坦克$t9rei8V
香港個班PC軍裝,CID...可以炒晒佢地...都用唔著佢地...
淨係留返重案組,飛虎隊...就OK:D ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3615378&ptid=246474][color=#999999]費事高 發表於 2011-4-18 08:40 AM[/color][/url][/size][/quote]:sleep: :sleep: 偷車揾交通部, 偷警車, 偷督爺車, 偷領事車, 偷坦克車呢???? 此一時彼一時道理都唔明????一般塗鴉係出動食環署, 但如果寫, XXXX, 同胞勿近, 你又揾邊個???
頁:
[1]