娛樂滿紛 26FUN's Archiver

tlkwan 發表於 2011-4-26 04:23 PM

奇怪的電話

在車箱中,你的鄰坐講電話,你聽到過什麼奇怪對話?
7R`$^F^}})~m2hq
"ZrHR!sv2z 我聽過一個叔叔,明明下一站是油麻地,他說他就快到荃灣。不知道他是不是不懂港鐵的站名還是聽不懂車內的到站廣播。大庭廣眾都可以這樣講大話,佩服!
x#P? FoM _o $PLdU;t U
我有聽過...「尋晚條女好正咖,老細。我同你報個價先.....」一個穿西裝的四十多歲男人...正斯文敗類!!
iTT:xU"h9`_V @Gec+s6D-[,X6WW
上年澳洲悉尼有紅色的沙塵暴,我聽到有一位媽媽講手機時好擔心。「個窗出面全部都係紅色??係丫??好驚丫??」「咁你小心d。」「出唔到街買野食??」「咁你有無野食響屋企?」我一直聽,我覺得位媽媽好無奈,女兒在千里之外遇到麻煩,自己都不能夠在她身邊。"u5uc)} M&@
%A(^\yud6kS#@

#S-~Mtx 你地有無聽過好奇怪的電話?一齊分享一下丫!

vv1668vv 發表於 2011-4-26 05:36 PM

[quote]在車箱中,你的鄰坐講電話,你聽到過什麼奇怪對話?
(N At,HwC*X.I
%f&@M:vxI4J6S/b 我聽過一個叔叔,明明下一站是油麻地,他說他就快到荃灣。不知道他是不是不懂港鐵的站名還是聽不懂車內的到站廣播。大庭廣眾都可以這樣講大話,佩服!
;PUL6N(JS|"Hn sfK {(W qH0T
我有聽過 ...S+E s1hGA&L#Q4c
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3621954&ptid=246922][color=#999999]tlkwan 發表於 2011-4-26 04:23 PM[/color][/url][/size][/quote] Sc%j'L-J*y6@"F

;E]Le{Cdl5J9p Np$Bu]"N

X)OD o-Y7v2}(l$F(c EFt6eE q
印象比較深刻...發生係靜音車厢
%B#t/l3T$h
b2v K]*S)C6D
S%R9[5wwQ 倆公婆抱住個仔一齊,為個仔發生爭執,個老公超大聲勁不斷爆粗...#@X&%...
+LC8P(HT"Uf+E dn pBF+^'Q"}q
個老婆不甘示弱,發出超高頻回應,就話:你成日對住個仔講粗口,個仔會學埋你講粗口!
4oT N J@$g%nX
d2s K/k1rf%M aG}6? 個老公反應好快,又以原本大聲既2倍左右立即作出回應:而加周圍大L把人講咖啦!要學既話距自己都會學#L%壞!&x*g1d mtan!upa;z-\

x j wsX l 個老婆無野好講...之際..老婆手機突然响起...接電話時就話:你條X街,死X左去邊,成日打你手機又唔X聽,留口訊又唔X复.......
Y)U,t9G@+Eof9N*D
.Z+[0~G5]X G (iO%lHW Ng"PST

op\J"`L
iYM&u s-qn)zM l !iX5g!ct]#s7e

o!f/h,Qi^ Ts"_T TNVH8j,S6e
%Yt8Ah3L?

x:W ^*Vc^K
sI#x-x~+RJ&U
@/szg @ Arn)TJgt u

VG ?~#p_V
FmXf%OPN
Atyt:[8w`
b6~0oZ,H;F /p;y5Y8GO2lS&n y\.?
8_:VRJ_Y:Y*F7S
0_)_2|#f9KW_U(|
[color=silver]。。。。無言[/color]

selena127 發表於 2011-4-27 10:27 AM

What is 靜音車厢[color=#ffffff] ?[/color]

vv1668vv 發表於 2011-4-27 10:54 AM

[quote]What is 靜音車厢 ?$mp1k Q we&Z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3623195&ptid=246922][color=#999999]selena127 發表於 2011-4-27 10:27 AM[/color][/url][/size][/quote]
O'l#|B6| w"[Z
`5{UNo[ :Au]D(L!a%in+`p
24小時查詢熱缐    *  2881 8888

盤神 發表於 2011-4-27 11:57 AM

「解決咗...」「未解決!!!」

vv1668vv 發表於 2011-4-27 12:26 PM

[size=5][color=seagreen]盆[/color][color=black]臣[/color][/size][color=deepskyblue]~~~[/color]:yy07: :yy07:

vv1668vv 發表於 2011-4-27 12:49 PM

[size=4]有另外一個...發生喺一架好嘈既“小巴”裏面... [/size]8QSA8Bb*e P d\n
[size=4][/size] _DZ)Lhl/j}#^
[size=4]某男女一齊坐通宵小巴,又唔知道因為乜嘢嘈得好大聲[/size] on2t:`^ _
[size=4][/size]
CC,g.u y8F B Z [size=4]男方勁用三字经閙女朋友“[color=lemonchiffon]死臭X[/color]”.. [/size]
E(IB*FE$fi)f [size=4][/size]
R6I"m*J~&V [size=4]女方好大方,只問了男朋友一個問題:“[color=lemonchiffon] 0甘 你 又 晚 晚 “奶”!?[/color] ”[/size] cH#F;ODn
[size=4][/size]
~{*GU*]J$} [size=4][/size]
eP(m A6uY [size=4][/size]
,i0s#b?U~ Y's)^ [size=4][/size] "{-x1e[BK u
[size=4][/size] ^ Ie/gm1e
[size=4][/size] 9FnE+T2v \,XKAJ
[size=4][/size] uX kf}E;W
[size=4][/size] j3a RuUM%_*{.i z7[
[size=4][/size] "mH6M#~/}-V
[size=4]结果...全車靜晒...[/size]

費事高 發表於 2011-5-7 03:34 AM

[i=s] 本帖最後由 費事高 於 2011-5-7 03:36 AM 編輯 [/i]
4Zv"y Ri KG,vSW+y'N[-R
這個絕不出奇:
;I]&ZD"U?
,EffBs\ [color=red]我聽過一個叔叔,明明下一站是油麻地,他說他就快到荃灣。不知道他是不是不懂港鐵的站名還是聽不懂車內的到站廣播。大庭廣眾都可以這樣講大話,佩服![/color]
o&aB1A(pZ [color=#ff0000][/color]
,Av5yR'?)Y [color=black]我以前有個朋友,我打佢手提嗌晒救命急call佢,問佢係邊...[/color]8i$bT|%~(T,I
[color=#000000]佢大大聲咁答我:佢依家係茘景地鐵站(佢既回答聲絕對響徹天地,車上人絕對聽到)[/color];b{0KF/zS9t
[color=#000000]茘景站就係我屋企附近,我猜想佢應該差不多來到我家了,而佢終於都出現係我眼前...[/color]
-\PK"MD8s [color=#000000]不過係幾個鐘頭後...我x佢...問佢攪乜?又話係茘景?[/color]th*E|_6N8O/S5O
[color=#000000]佢答我...佢當時真係坐緊地鐵...不過唔係茘景站,隨口說聲回我而已...:yy26: [/color]{Kya3}e7O
[color=#ffffff][/color]
Kf/d d5Cor;L [color=#ffffff][/color]

hamsubboy 發表於 2011-5-12 04:50 PM

[quote]有另外一個...發生喺一架好嘈既“小巴”裏面... {h1_)q2xOi2Y*@'E6vs

*hTN*A|^s 某男女一齊坐通宵小巴,又唔知道因為乜嘢嘈得好大聲N3^TkG.V,| N

"~o Q!uAr:\!T'\ 男方勁用三字经閙女朋友“死臭X”.. RF~8j8F b$k"[of

w{7Z r En 女方好大方,只問了男朋友一個問題:“ 0甘 你 又 晚 晚 “奶”!?  ..."R!a"g"lE;@.@?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3623487&ptid=246922][color=#999999]vv1668vv 發表於 2011-4-27 12:49 PM[/color][/url][/size][/quote] ?U9?2T%j+O-H

"|5HR'DwQ/_R0@ :good: 雖然係聽過好多次.... 但still funny:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.