娛樂滿紛 26FUN's Archiver

盤神 發表於 2011-4-27 09:36 AM

[轉貼]你知道綜援家庭全年的總收入嗎?

[font=Arial, sans-serif][size=16px]你知道綜援家庭全年的總收入嗎? 2011 年【以1 個4 人家庭計,2 名大人2 名小童)】
5Q\z5`#? [
E$yPt~ K['Z 基本綜緩金 :成人1,890 x2 =3780 ; 兒童2,275x2 =4550 :共 8330
Z\9[?J 4l9aG r]u
8330x13 =108290 (出雙糧)
(ykV!ipCU?-U
3eq I'x#] `:|vU 永久市民派6000(其中1 人是新移民) :共12000
rAb0a@ @p9[b&F3Q2y @-{C}%u l$B$Us4S
租金津貼 :4 人每月最高金額3,545 元
7_^T e(w$hA0j p
qn/\!m9v0VpG 2000 元租金津貼(關愛基金)
tsaX.^O
nb `3x c$[ 3545 x12 +2000 =44540
_7r tr2G1ix:`6Jt 3YH)HK7b?/rM
免水費 : 約200 x12 =2400
/hCW5P!m%sW9_
(b4Ik^0A*~ ? I-Yv 書薄津貼 : 約2500 x2 =5000 5j&MybeZ
gi-x"yYb#@
校服津貼 : 約500 x2 =1000
0Ru|;Fs{"Hm
6WD%S N4_6idA;ul 眼鏡津貼 : 約500 x2 =1000 #_%KA ]2Z&K,_

:jn5T7^3s wV 學生車船津貼 : 約400 x2 x12 = 9600 7KF"y,d V
8WtT+dWR/LE\8x
1000 開學津貼x2 =2000
$I"v"V9jS y/d'N @ :k%b!o$xy7n{6p1i
400 課外活動資助x2=800
~ OmhI
v V#fJT+V(e 1300 上網津貼
Mlfy9{3I
b*FM2?TIM~k^ 2000 電費津貼
:|t(B4poOt uxp-b[V mwZ3mL9^#m0r1V/U
2000 元雜費津貼(關愛基金)
)VC/Z"YP mq J noOq V
3000 元境外遊學資助(關愛基金)x2 =6000
:\P"gY5?q!YT b {"]e'[\"z_&N
250 元午膳津貼(關愛基金) 250x2 x12 =6000
_:\k\RX
f(U/q M"_.D3{6]} 每月2500 元學前訓練津貼(關愛基金) 2500 x2 x12 = 60000 za4VfR8ve(e
Jx-W9?+GGG,x`!GL,wM
食物銀行及免費醫療(未計) %}V}:n?8OO"s:g

r8{ z'qv)ym5m 全年總計 :108290+12000+44540+2400+5000+1000+1000+9600+2000+800+1300+2000+2000+6000+6000+60000 |)\cWj3G)o U/W
=263,930 $K\)O6_ D:nBo_!\
p@%W:L7q
綜援家庭平均月入 263930/12 = $21994.16 rwM`0Wl
Zf9B\Z6}:x)D C@

J9Sk([| [/size][/font]

盤神 發表於 2011-4-27 09:38 AM

仲[font=Arial, sans-serif][size=16px]好過返工, 我都諗諗佢, 加埋馬會出糧, 唔使做都有5,6皮 [/size][/font]:naughty:

mtvcmh 發表於 2011-4-27 10:17 AM

仆街囉,睇黎我應辭左份工喇!:mad:做到隻狗咁都唔到人地拎[size=3]綜援個月入[/size]:angry:
g:mb/nak6iBQ ^2D [size=3]遲d 真係香港人打工養大陸+[/size]綜援人仕喇:giveup:

hamsubboy 發表於 2011-4-27 03:12 PM

[quote]仆街囉,睇黎我應辭左份工喇!:mad:做到隻狗咁都唔到人地拎綜援個月入:angry:
T6[j {_t3K"J,M1y 遲d 真係香港人打工養大陸+綜援人仕喇:giveup:
_(d2T/_#D7f8{1q D7M [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3623166&ptid=246971][color=#999999]mtvcmh 發表於 2011-4-27 10:17 AM[/color][/url][/size][/quote]j$?+nv,K5[9p

6wK$^-XU~a 香港政府不須要上繳中央又唔洗俾註港解放軍..... 表面對香港人大人大義.... 好似好 jetso....
g u:Z4z _ 實在暗地裡入肉到要"鐘"香港人心口嘔血黎賣:hitwall: 去養佢地

hamsubboy 發表於 2011-4-27 03:14 PM

[quote]你知道綜援家庭全年的總收入嗎? 2011 年【以1 個4 人家庭計,2 名大人2 名小童)】
u@B0WCszMp F6[ rw3E6C#y#D$m D
基本綜緩金 :成人1,890 x2 =3780 ; 兒童2,275x2 =4550 :共 8330 _*x1Sm | tU

(WSKf:P1B 8330x13 =108290 (出雙糧) H(Dli Cmf

$|O-U6yy1n 永久市民派6000(其中1 人是新 ...vPCk!D&G6l-J VG
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3623076&ptid=246971][color=#999999]盤神 發表於 2011-4-27 09:36 AM[/color][/url][/size][/quote]
7h'Xn$yU;h*S q eo"B
mc8AM.uxxL 其實真係有咁多津貼?

hamsubboy 發表於 2011-4-27 03:35 PM

我記得十幾年前我朋友陪鄰居 - 一個單身老婦, 去社署問伸請綜援的批核結果,5CLM#V8DpO} T$P
社署唔批- 因為老婦有仔女, 老婦話他們在外國, 沒寄錢回來, d積蓄就黎洗晒先黎伸請,j wu-?%|B,x
同時, 企起旁邊一個講唔正廣東話既中坑用手提電話 - 話 :"溫仁典住kee鋪鮮, 我攞埋d錢炸泥!"AKLxm:o_s5b(Oi5q
我朋友一看攞萬幾銀綜援 - 當堂在社署炒蝦拆蟹, 高呼天理何在:hitwall:
:u/I v r;xM
-K2wtj9}$[ Z 真人真事

infjlam 發表於 2011-4-27 07:48 PM

[quote]0Iqgt+R*Z
Ko"ex}A Dc6@(m$J l
其實真係有咁多津貼?SQ7j4W2v{W/O#u
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3623683&ptid=246971][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-4-27 03:14 PM[/color][/url][/size][/quote] W!F}2_ CHC!~
Y1v$wz+Q-W
睇怕都係濕狗到其他forum左抄右抄,人云亦云,1LU)b#Oj6r
其實只要用腦諗一諗,會發現邊有咁多津貼同時攞到?

infjlam 發表於 2011-4-27 07:55 PM

[color=black][size=3]關愛基金提供學前訓練津貼,每月2,500元,一年2名小朋友相等於6萬元,對象其實是[color=red]正輪候學前特殊教育的殘疾學童[/color][/size]。[/color]7J a&[2~_#|[;OB5\
水電費係60歲以上或殘疾人仕先有
n/R4z h5K"}$O&je'OT] 書薄津貼同校服津貼就學生先有8I T1N%E\%k&L
學生車船津貼就跨區同車費貴先有呢個數:nogood:

K2K 發表於 2011-4-28 12:30 AM

[quote]9prW xEf
c P6XsVL/v
睇怕都係濕狗到其他forum左抄右抄,人云亦云,J m0p4n#P-Sa
其實只要用腦諗一諗,會發現邊有咁多津貼同時攞到?
^#G+MbL8N Q [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3623957&ptid=246971][color=#999999]infjlam 發表於 2011-4-27 07:48 PM[/color][/url][/size][/quote]
G'XKS Cy
@*DC&uP.iw)K1F 佢d道理, 唔係抄其他forum就係靠聽陶傑, 鸚鵡學舌之流....R5l$M2dOVb2n
ZMR.y5NV(~i.R
呢個主題, 都係喺其他forum 抄過黎....

浪子 發表於 2011-4-28 12:04 PM

[quote]
-K.ja q$}GX`a )HQ8W#p}zy
佢d道理, 唔係抄其他forum就係靠聽陶傑, 鸚鵡學舌之流....
]+p[v b9] Yww!Z s
呢個主題, 都係喺其他forum 抄過黎....
@x0t&Fbj c-d [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3624286&ptid=246971][color=#999999]K2K 發表於 2011-4-28 12:30 AM[/color][/url][/size][/quote]
3z&@$F X Az
bW,I4m8?%fp3vW#b0P 會不是其他forum抄過去? +fq7sEV2Y r M
用[轉貼]只是免上身, 因為發貼者自己都知內容計算有點問題, 冇可能羅得咁盡, 估計最多咪7,8成

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.