娛樂滿紛 26FUN's Archiver

浪子 發表於 2011-4-27 11:53 AM

薪金多基層2千 大學生何價? 讀書冇X用!

[i=s] 本帖最後由 浪子 於 2011-4-27 02:37 PM 編輯 [/i]
#h? \!oI
? os#a4M 是大學生人工太低嗎? 還是...?J'LOR/k
再一次證明讀書冇X用:yy03:J,De3[WZ
)I|t E3q0J0@Z @Z
先不論李嘉誠為人, 小學都未讀完

K2K 發表於 2011-4-27 12:02 PM

[quote]是大學生人工太低嗎? 還是...?
:a S-SE;Kc~f2Hl 再一次證明讀書冇X用:yy03:+qMy J;A&R#j
8w8MT\%[1UH'A
先不論李嘉誠為人, 小學都未讀完[1\9H.KiV*Th"y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3623432&ptid=246990][color=#999999]浪子 發表於 2011-4-27 11:53 AM[/color][/url][/size][/quote]9a!bZLf$Z*D

5U.\]V"]dP 個別事件就證明讀書冇用,  咁你記得將呢套道理教育你既下一代喇....

hamsubboy 發表於 2011-4-27 03:40 PM

讀書首先係教你明是非, 懂道理:naughty: /ypL:B6u9XA
所以歪理 就是去讀書而讀左屎片的人想出來:D

infjlam 發表於 2011-4-27 07:44 PM

[quote]讀書首先係教你明是非, 懂道理:naughty:
'Nm mx [ }-lO 所以歪理 就是去讀書而讀左屎片的人想出來:D `xr]h F7k,jg
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3623733&ptid=246990][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-4-27 03:40 PM[/color][/url][/size][/quote] [)K#TZ"^ Z L| vr!R
q)@$V f6mt!{&q
或者咁講,o4v#E8p2KO8`(Q)J
好多人歪理連篇,唔一定要讀過屎片才有:naughty:

hamsubboy 發表於 2011-4-27 08:05 PM

[quote]!G%ok*B0O

r8CDe/GK*Wj(J 或者咁講, ]L#C |7cQ ong
好多人歪理連篇,唔一定要讀過屎片才有:naughty:
L;nv,~'|2e$z [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3623954&ptid=246990][color=#999999]infjlam 發表於 2011-4-27 07:44 PM[/color][/url][/size][/quote]
d5e CA2gh$c$~x
?XP upM.~:{ infjlam 兄, 呢個post 只有三人回應.....k2k, hamsubboy, infjlam.*R.w^1kt*@kdFI
因住俾人屈我地係義和團呀!:D

infjlam 發表於 2011-4-27 08:27 PM

[quote]7bI(b*c^ T[/s

o9K-d$BCK infjlam 兄, 呢個post 只有三人回應.....k2k, hamsubboy, infjlam.
Z%^4`3I%lC{+a%d 因住俾人屈我地係義和團呀!:DV5kXw.Ub[M.c
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3623966&ptid=246990][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-4-27 08:05 PM[/color][/url][/size][/quote]
T7S(m|K9L/o
&| r,U9fa.F5w 冇所謂喇:yy03: L.k\|{5}

z.fFW0T0f%zk*B 講返正題,
!^9clh0A 若有人甘心月入一萬,擺到明hea青春,hea時間,當然冇問題喇!
)\^]nFQus4n`f1O 不過就唔好怨天尤人,
W+tpDSNcLC2y 更唔應該羨慕其他月入幾萬十幾萬果D人,
/y1Z#U I9h:d 滿腦子負能量,冇人幫到佢架:help:

infjlam 發表於 2011-4-27 08:30 PM

我覺得現今年輕人,問題唔係有冇讀過大學,而係個人有冇heart,做事上唔上心,&S[ wqT%hs
有冇真係用個腦,俾心機去做,*b6ji cW
睇下個失業碩士生,就知乜野叫做冇heart...

infjlam 發表於 2011-4-27 08:38 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2011-4-27 08:40 PM 編輯 [/i]
qGhk^&|&U VG9z $?(ZBcW'E
1. 讀書、讀書,攞多一個碩士學位,問題係咪就可以解決呢?/sOGP6n
2. 點解攞住一個學士、再加一個碩士學位,間公司只比你一萬蚊人工,你都選擇做,但係又彈...係咪通街D老闆都開個咁o既價呢?真係咁誇!定係人地唔請你,你冇得選擇呢?
m,p4uH*S 3. 點解要將自己同D勞動階層清潔工比較呢?一、你真係覺得自己讀多D書,個人好醒、冇得頂!二、做勞動階層人工就一定要低,至能夠更加代表佢係低一層,所謂'基層'麼?比你去掃地、洗廁所,你又能做得好嗎?比你同人掙飯食,你有得食麼?
&L"o%v6K)c-{9Xx ...呢個世界真係~~ 請恕我直言...真係充斥著一群'高分低能',讀多幾年書,唔問E}7\:o4`{f
自己付出,只懂ask for回報o既人!只能希望為數唔多吧!

hamsubboy 發表於 2011-4-27 09:40 PM

[quote]我覺得現今年輕人,問題唔係有冇讀過大學,而係個人有冇heart,做事上唔上心,
I'^0?zu 有冇真係用個腦,俾心機去做,1_ UsO.?1H
睇下個失業碩士生,就知乜野叫做冇heart... ...
!QS6zf-Bs7`4C1LW [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3623985&ptid=246990][color=#999999]infjlam 發表於 2011-4-27 08:30 PM[/color][/url][/size][/quote]
eW}L8ks7~ ?h+{[Kr`5J{
其實不單現今的年輕人, 我果代 (70後) 亦大把呢d人,
-B p:Wk\.Ftvb p@ 只係識要求, 從來唔識自問自己既價值....
*x;q+rF6b 而現今網絡四通八達、資訊發達,
bQtd@uj3J 顯得"令舍"多, 當然.... 我亦都覺得比較多. haha!

電梯男 發表於 2011-4-27 09:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hamsubboy 發表於 2011-4-27 10:29 PM

[i=s] 本帖最後由 hamsubboy 於 2011-4-27 10:30 PM 編輯 [/i]x:?k.u+R#G*qw
7W-b1hoR}
[quote]等待下一場金融海嘯  :yy03: {7O lG1jlx
'}9? R5F ] N%MC"g

UNb"f3O(Ruxq 個個死晒禾最強牙 :yy02: Rc MRDo8y*v {J
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3624101&ptid=246990][color=#999999]電梯男 發表於 2011-4-27 09:59 PM[/color][/url][/size][/quote]
{4p s X&L
Rktm&^(O@;z 電梯男, 其實你次次將個字放大, 係唔係代表你正在"高呼大喊"呀?:yy19:  (因我有這感覺)
+]c d*G$W P_d 定係因為你一句起兩句止, 放大隻字, 個post好睇d?:yy16: %]?!{{b D n1v{c%Kx
^ ?i\V USH
得罪講句, 你d post 同你d 說話內容 經常都"唔 la 間".....
xo[/mE(}0R%B][ 其實, 你平時係唔係一路 high 野:yy26:  一路出 post:yy03: 9aDm$kL EBqUL

td%i4Q5A6@ ps : 純粹傾偈, 不是針對

infjlam 發表於 2011-4-27 10:41 PM

[i=s] 本帖最後由 infjlam 於 2011-4-28 12:40 AM 編輯 [/i]W^1LWJ@N
6j+g|w:eV5eZ z(o)v
[quote] N!k E,e |pFqB4bO j

| H:s;{{S 其實不單現今的年輕人, 我果代 (70後) 亦大把呢d人,
1fr WzI ?y?.@ 只係[color=red]識要求, 從來唔識自問自己既價值[/color]....
{*J;Uqh D [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3624077&ptid=246990][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-4-27 09:40 PM[/color][/url][/size][/quote]vPWoV+M
,x/{m:NM!bF-rW
薪金賺多賺少,很大程度base on供求,j8p:E7JK!N;e)B n3n5?
只要自己做得好過人地,肯做肯搏,5Y_h7t l rF
態度正確,還是有大把機會和市場的 Jn%N/Io4E7T*Q+M

_?IT P zewN\ 打工做生意甚或搵銀,最忌不知己又不知彼,x,q*Y&M-F/ho h
自怨自艾,冇用o架:)

K2K 發表於 2011-4-28 12:25 AM

[quote]我覺得現今年輕人,問題唔係有冇讀過大學,而係個人有冇heart,做事上唔上心,(k6J v!X.ta/{[C0C
有冇真係用個腦,俾心機去做,7~$[~/rxo
睇下個失業碩士生,就知乜野叫做冇heart... ... OJ4B*o'Y;st"\w1b
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3623985&ptid=246990][color=#999999]infjlam 發表於 2011-4-27 08:30 PM[/color][/url][/size][/quote]
/W#E{s!{7C8U+]Y+N 2VKLYz+C+z4a
仲有太短視都係佢地既死症, 一畢業踏入社會就諗住自己係社會精英, 起薪點最少應該有兩三皮, 搵唔到兩三皮就怨呢樣怨嗰樣, 連個清潔工攞一皮一個月都唔抵得, 呢種心態完全冇遠見....

littlepig 發表於 2011-4-29 12:45 AM

[quote]
;MFGdL:q)WA
I+yF8x8m-d,M&T 其實, 你平時係唔係一路 high 野:yy26:  一路出 post:yy03: [color=#fff][size=0px]& i$ [/size][/color][size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3624125&ptid=246990][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-4-27 10:29 PM[/color][/url][/size][/quote] Ey5P$^2]/kr?
L9[h_s `Qh
你講左我想問好耐既問題:D

hamsubboy 發表於 2011-4-29 03:45 AM

[quote]6s4i&LE6m.Z@?i#DI

Id A"d A$?Z n7A 你講左我想問好耐既問題:DZ7b(N[ ]+J7X L
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3625738&ptid=246990][color=#999999]littlepig 發表於 2011-4-29 12:45 AM[/color][/url][/size][/quote]~J%p%G xe3n}dG$y

#R9N pf I0rkSL)j` 我想講好耐.... 好在都有人注意到:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.