薪金多基層2千 大學生何價? 讀書冇X用!
[i=s] 本帖最後由 浪子 於 2011-4-27 02:37 PM 編輯 [/i]是大學生人工太低嗎? 還是...?J'LOR/k
再一次證明讀書冇X用:yy03:J,De3[WZ
)I|t E3q0J0@Z@Z
先不論李嘉誠為人, 小學都未讀完 [quote]是大學生人工太低嗎? 還是...?
再一次證明讀書冇X用:yy03:+qMy J;A&R#j
8w8MT\%[1UH'A
先不論李嘉誠為人, 小學都未讀完[1\9H.KiV*Th"y
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3623432&ptid=246990][color=#999999]浪子 發表於 2011-4-27 11:53 AM[/color][/url][/size][/quote]9a!bZLf$Z*D
個別事件就證明讀書冇用, 咁你記得將呢套道理教育你既下一代喇.... 讀書首先係教你明是非, 懂道理:naughty: /ypL:B6u9XA
所以歪理 就是去讀書而讀左屎片的人想出來:D [quote]讀書首先係教你明是非, 懂道理:naughty:
所以歪理 就是去讀書而讀左屎片的人想出來:D`x r]h F7k,jg
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3623733&ptid=246990][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-4-27 03:40 PM[/color][/url][/size][/quote] [)K#TZ"^Z L| vr!R
q)@$V f6mt!{&q
或者咁講,o4v#E8p2KO8`(Q)J
好多人歪理連篇,唔一定要讀過屎片才有:naughty: [quote]!G%ok*B0O
或者咁講, ]L#C|7cQong
好多人歪理連篇,唔一定要讀過屎片才有:naughty:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3623954&ptid=246990][color=#999999]infjlam 發表於 2011-4-27 07:44 PM[/color][/url][/size][/quote]
infjlam 兄, 呢個post 只有三人回應.....k2k, hamsubboy, infjlam.*R.w^1kt*@kdFI
因住俾人屈我地係義和團呀!:D [quote]7bI(b*c^T[/s
infjlam 兄, 呢個post 只有三人回應.....k2k, hamsubboy, infjlam.
因住俾人屈我地係義和團呀!:DV5kXw.Ub[M.c
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3623966&ptid=246990][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-4-27 08:05 PM[/color][/url][/size][/quote]
冇所謂喇:yy03: L.k\|{5}