娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pakho 發表於 2005-2-26 05:35 AM

樓主你同佢有仇架:lol:eeT#anS'e
打小人囉:cool:

LittleBee 發表於 2005-2-26 05:38 AM

haha some girls have different taste

pkpkpkpkp 發表於 2005-2-26 11:29 AM

我自問唔算靚仔GA~C_
不過都贏佢十條街喎!!!

MC仔 發表於 2005-2-26 11:40 AM

.........

aaman 發表於 2005-2-26 01:57 PM

可能你學校最靚仔真係佢. 你地個個都差過個肥仔呢...係唔係?

tell 發表於 2005-2-26 04:18 PM

真on 9

條友on9 9 eat ben chau

ayato 發表於 2005-2-26 04:37 PM

你有冇聽過= =
9mG5J(iZy#a&s2Q4`
4k!E2R"CU'k}KIyB 男人係視覺動物
F3H)ZV3RG 女人係聽覺動物
q4r Hq.E)SG"| )J_0V"f2Ea qW
口甜舌滑既
)NHc1j1[u7W`LK 就算佢幾樣衰
)VCzj'w2z,oh 都有女仔話佢靚仔ga= =

ronald711 發表於 2005-2-26 04:53 PM

US gal think that
G+]R%},i)`1o{ William Hung is cute too..~? N]:MnhB
so, wt do u guy think~~?
r sN*x`ID[*t hahaa~

joejoebun 發表於 2005-2-26 05:03 PM

SERIOUSLY..........HE LOOKS LIKE WILL HUNG
pCtH `%r:\l
4Af|'U(^ f8R7EbC WILL HUNG = 好能樣衰 ~ SHIT~

death13 發表於 2005-2-26 05:57 PM

唉...算吧啦...各花入各眼...

HIDE849 發表於 2005-2-26 10:36 PM

呢o的死肥仔真係要打靶.....我學校大把咁o既人,6_]*h.~'Yp
成日o係o的女面前中傷我呢o的瘦仔.....無中生有,令我受女仔鄙視

蕭塞豐乳中 發表於 2005-2-26 11:23 PM

溝女lee d 野靠把口姐
&X)OA*U)U1P ~ }z{ 更肥更7o既人都溝到女la(j5@nY+Q-pKw
好心吾好咁細路

pkpkpkpkp 發表於 2005-2-26 11:27 PM

我屋企支AK47係時候要出動

kingdom 發表於 2005-2-27 12:32 AM

恐怖....

littlepig 發表於 2005-2-27 12:34 AM

如果只有靚仔先溝到女,人類早已絕種

tinguse3650 發表於 2005-2-27 01:05 AM

哈哈哈哈哈哈哈
,|(^DYS)MG 4^FH},?C,h
可能個肥仔有d野勁呢....
(bA+J q;Z6^._W 所以d女未...哈哈哈e"MI9M_"t1m9C
話佢(個度)可愛下話...
;gwOg7o-GR/io{ i'U 唔想俾d女杯
Oqw.z S"?;\ V~ 加把勁啦~師兄

Thomas20 發表於 2005-2-27 01:37 AM

廢你就廢啦.....

yeahchan 發表於 2005-2-27 01:43 AM

完全有同感~~+A K#Z|yr"B o
唔好話中學~連ive都係咁~@8\,Si#\
d 女硬係話d死肥仔q~

mg2991i 發表於 2005-2-27 08:27 AM

佢cute................................................................... @@

cchong2000 發表於 2005-2-27 02:47 PM

天妒俊才

頁: 1 [2] 3

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.