咁仲有冇得醫?? :crybye: :crybye: :crybye: :crybye:
[quote]以前睇佢都有得反擊下, 衣家真係完全冇反抗既能力..............:help:
以前都總算"堅持自己既信念"而"據理力爭":haha: _#pZ;B}-Wn
衣家既佢好似純粹為搞笑 (或者應該話係比人恥笑......:D )而出POST ...X o#^3j6P$U)Z+Ls@7o
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3641876&ptid=248206][color=#999999]jojojojoj 發表於 2011-5-24 12:32 AM[/color][/url][/size][/quote]W5|*P})q/}#G H(_
:pBIPC%J
以前佢係點我就未見識過, 但以我入黎呢度咁耐, 見佢既言論來來去去離不開都係歪理, 一係就將陶傑光明頂既言論搬出來當自己意見, 一係就用粗口鬧人, 同一般網上流氓冇大分別.
[quote]
以前佢係點我就未見識過, 但以我入黎呢度咁耐, 見佢既言論來來去去離不開都係歪理, 一係就將陶傑光明頂既言論搬出來當自己意見, 一係就用粗口鬧人, 同一般網上流氓冇大分別. ...3b3T4gMq;ocZt
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3641897&ptid=248206][color=#999999]K2K 發表於 2011-5-24 12:57 AM[/color][/url][/size][/quote]
衣家歪理都費事諗, 直接搞笑:cheers:
[i=s] 本帖最後由 andyho 於 2011-5-24 10:54 PM 編輯 [/i]v"Kr
k4RAQ/^
c3|
fvcv8LF5gc
`"e
[quote] 17# hamsubboy :g%[6DxEI
[color=#2f4f4f](連佢"安搭"andy都無出黎"撐"佢)[/color]:D[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3641832&ptid=248206][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-5-23 10:54 PM[/color][/url][/size][/quote]
老細, 連我都燒埋? 其實無話邊個撐邊個, 我根本好耐無來睇post, `%XvV-Pe,{EV
如見我紀錄有登入, 那個只係我"分身", 佢只係入來睇相
狗哥有無出現entfun我就唔知, 只是在某熱門網台的論壇見到網名酷似狗哥的人物出現NCM6Tf6Ym
EV1a#H0C0C2XyG
有次在某壇見到有句至理名言:「在網上太認真, 你就輸左喇」
其實少d在網上蒲, 多d充實的生活, 仲好啦hy]lZ%xe8V
狗哥畢竟係entfun的話題人物, 否則呢條帖亦唔會有咁多巴打回應BWp%o3I tu
0?I+M8_oI
下次我上來再同各位巴打打招呼, 咪背後講我壞話, 雖然你地講左我都未必有幸睇到:D
還是那一句:「在網上太認真, 你就輸左喇」
[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3642403&ptid=248206]24#[/url] [i]andyho[/i] [/b] JE9P2G~)I
Pc9e
Andyho兄,有耐冇見:P j-m)qgtQ:t
qk"o$xK.|4i0Fh
我諗hamsupboy兄都係見同你熟,又玩得,至同你開下玩笑o者:D
吹下水o者,冇所謂喇~:cheers:
[quote]
老細, 連我都燒埋? 其實無話邊個撐邊個, 我根本好耐無來睇post,
如見我紀錄有登入, 那個只係我"分身", 佢只係入來睇相
狗哥有無出現entfun我就唔知, 只是在某熱門網台的論壇見到網名酷似狗哥的人物出現g!OB iz|T8S5I
y6v'k#rHx
有次在某 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3642403&ptid=248206][color=#999999]andyho 發表於 2011-5-24 10:50 PM[/color][/url][/size][/quote]$^8z7E*i$O] sV }B/gI.g
Long time no see! Mr. Andyho! :clap: U
V7spB\)q
gh
唔燒埋你果疊, 你邊會出黎旺下個場! :P
[quote]([3W!B,u`Dr1R
{P
kK[q3e{Rh k
衣家歪理都費事諗, 直接搞笑:cheers:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3641905&ptid=248206][color=#999999]jojojojoj 發表於 2011-5-24 01:07 AM[/color][/url][/size][/quote]s*X5P b.{+p,EG
連珠發放笑彈,娛樂大家:win:
最後仲犧牲小我,製造敏感話題搏Ban自殺:drool: ,真係唔話得:haha:
狗哥以死殉國..... sorry:P ..... 應該係..... 因語言入獄:hitwall: ....
莫非佢暗示 26fun 係 共.....:naughty:
[quote]狗哥以死殉國..... sorry:P ..... 應該係..... 因語言入獄:hitwall: .... :@9`0N
i`'q3h
Z
莫非佢暗示 26fun 係 共.....:naughty:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3642467&ptid=248206][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-5-24 11:58 PM[/color][/url][/size][/quote]#y`\5m7u.^v
+N5Q}(fZ"|G G
狗哥以為自己係哎mei mei:drool:
[quote]
E6C.URK{+E
狗哥以為自己係哎mei mei:drool:
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3642491&ptid=248206][color=#999999]infjlam 發表於 2011-5-25 12:19 AM[/color][/url][/size][/quote]
4f
Y!Wi"v(G!O0s:_
ai wei wei.....
[size=7]狗哥係鬍鬚佬藝術家牙:help: [/size]
樓上的infjlam及hamsupboy, 請問狗哥去左邊? #27提及的所謂何事呀?.[
Y~7g[S*eS7_K
N
要不要登尋人啟事搵狗哥?:confused:
我最近少入來唔知邊個係邊個, 狗哥你是否好似甘生咁, 做左轉世靈童, 得閒請蒲頭say個hi8Y!^%iE h7X!a2T
[*x8nA.o lCpz
infjlam及hamsupboy, 請幫手搞熱個壇啦, 你地素知我愛尋釁滋事,
吹水版咁靜, 無人鬧交, 我又點樣尋釁同滋事呢?:D
但講真, 小弟最近真係勁忙, 得閒再同你兩位及其他巴打再say hi~:crybye:
[quote]