點解呢度咁多弱智人士
我今日初來報到 只想聚合一些愛黨愛國的朋友為什麼發表完意見後 就有幾個弱智網友扯東搭西 9唔搭8 亂up24其實是否這裡風格 或他們真係弱智呢yro Ozo,sx
有冇人可以講我聽:( **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]我今日初來報到 只想聚合一些愛黨愛國的朋友為什麼發表完意見後 就有幾個弱智網友扯東搭西 9唔搭8 亂up24
其實是否這裡風格 或他們真係弱智呢
有冇人可以講我聽:( ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3641694&ptid=248253][color=#999999]共青團 發表於 2011-5-23 03:33 PM[/color][/url][/size][/quote]Z-wp4X5_%I!Q
本版規則:歡迎吹水,[size=3][color=red][b]請注意全論壇禁談大陸政治主題[/b][/color][/size]違者禁言1月。 會唔會係有人太過弱智, 比"外國"驅逐離場, 冇得做"外國人"搞到要返黎扮愛黨愛國? 邊個係弱智,睇佢個個人頭像就知喇:naughty: O! :eek:!!`qH _`,Y
禁止發言!:crybye: 又要坐幾籠:D 樓主咁快俾版主收左皮? :sleep: **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]會唔會係有人太過弱智, 比"外國"驅逐離場, 冇得做"外國人"搞到要返黎扮愛黨愛國?
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3641770&ptid=248253][color=#999999]jojojojoj 發表於 2011-5-23 09:03 PM[/color][/url][/size][/quote]] X'n.M;El!YZI
唔係呀,
呢排外國人當旺呀,
你見唔到佢個同鄉中左六合彩頭獎咩?F9c qe D C8V
:D 黎遲左....:eek:
見唔到佢最後一面:crybye:
係咪又要招魂?:dev: [color=black][quote]黎遲左....:eek: 1X0d.w0n&o-{)X?
見唔到佢最後一面:crybye:
係咪又要招魂?:dev:m4f@Qz}pHS fl
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3641870&ptid=248253]jojojojoj 發表於 2011-5-24 12:20 AM[/url][/size][/quote][/color]7T"n.lQ!^ TiZb
[color=black][/color] /GR!rl q*r%{
[color=black]共青團l(cT-|1}E
[/color][color=black]用戶組: 禁止發言 有效期至 2011-6-22 g1J_ |y9O.e
註冊日期: 2011-5-23 "A.p fy4pTfh
上次訪問: 昨天 (i.e. 2011-5-23) 12:28 PM
最後發表: 昨天 (i.e. 2011-5-23) 03:33 PM
發帖數級別: Beginner
閱讀權限: 10
帖子: 12 篇(占全部帖子的 0%)
平均每日發帖: 9.52 篇 #l(xzc4^'w9K6Q m
精華: 0 篇 n qWXaFHe
頁面訪問量: 1803j8?JrWd"f\
在線時間: 總計在線 8 小時, 本月在線 8 小時
He just 借屍還魂 for 8 小時 before 禁止發言...................., but don't waste your 西瓜來招佢魂啦, waste time and 西瓜, but if you use the following "自尋短見的西瓜"例外.[/color]
[color=black][/color] ^S2J8B2x'K-l#d\!b
[color=black]話說江蘇省丹陽市約45公頃的農地,竟然有成千上萬的西瓜忽然爆開,一副裂嘴大笑的樣子,只是笑得相當慘烈;除了快成熟的大西瓜,尚包括未成熟的小西瓜,「大小通殺」。當然啦,世上沒有無緣無故的事,歸根究柢,咪又係人類作怪。經調查後發現,涉案的廿個農民有心又好無知又好,在西瓜添加了一種稱為「膨大劑」的化學物質,加速農作物的成熟,怎料出咗事……脹字得個爆.......西瓜未熟先爆......[/color]
[color=black][/color]
[color=black][/color]
[color=black]BTW, 點解相傳拋個西瓜落海, 條屍會浮現 ? [/color]