撚狗- 我最近的玩意! 大家都鍾意嗎?
[i=s] 本帖最後由 hamsubboy 於 2011-5-24 04:16 PM 編輯 [/i]?V;|;Z h:~5t.S3V"u
我最近覺得撚狗玩狗好好玩, 大家都喜歡嗎?"} @F'b XX
ap/p&[8X?y:bl~
我想搞旺個MARKET! 同大家分享"撚狗"心得......
但又唔想去寵物區.... 因為隻狗唔屬於我的, 不是我的寵物:P :naughty: 隻狗濕嘅? 唔通落咁大雨佢都要出去散步?:kicking: [quote]我最近覺得撚狗玩狗好好玩, 大家都喜歡嗎?B@1l;E r
^w:I:Gxg!y@
我想搞旺個MARKET! 同大家分享"撚狗"心得...... p,u!i ]wU~EBP
但又唔想去寵物區.... 因為隻狗唔屬於我的, 不是我的寵物:P :naughty: ...3^k8@OCm,|
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3642118&ptid=248293][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-5-24 04:12 PM[/color][/url][/size][/quote] xyX0OJUu
+JoLt]T;z+rDc
神唔神, 狗唔狗, 一隻笠左面具既狗, 明明俾人認出都屎口唔認, 既然唔認, 一於就唔駛當佢係狗.... :naughty:
頁:
[1]