[四大護教法王]東淫西賤南鹹北濕
我打算寫本短篇武俠小說, 初步構思是走輕鬆路線, 請各位俾下意見!!!:) 正經post冇人理:( [quote]正經post冇人理:(5G2@8[3{5??`b[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3643237&ptid=248342][color=#999999]盤神 發表於 2011-5-26 02:14 PM[/color][/url][/size][/quote]
*X1`0E(Y8mMh[_t
東淫西賤南鹹北濕.......有幾正經呀...:haha: 中出通,射顏容,畢安靜,聞蕉瘋... [quote]中出通,射顏容,畢安靜,聞蕉瘋... Hd+LRAE(\*S|j G
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3643490&ptid=248342][color=#999999]費事高 發表於 2011-5-27 07:10 AM[/color][/url][/size][/quote]:eek::haha::haha: [quote]n/rPuu o`K
J+\'QG6e3v]Y
東淫西賤南鹹北濕.......有幾正經呀...:haha:P6T'}*Rtq]A
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3643478&ptid=248342][color=#999999]infjlam 發表於 2011-5-27 03:57 AM[/color][/url][/size][/quote],D_1{,X7|h)_/}
5F6u;H-~ v4WT ]
當一個人長期將歪理當成真理, "淫賤鹹濕"自自然然認為是正經:naughty: [quote]HL6w;E6~8b v
當一個人長期將歪理當成真理, "淫賤鹹濕"自自然然認為是正經:naughty:6T%c,D7@O?7CQ0g
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3643585&ptid=248342][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-5-27 04:07 PM[/color][/url][/size][/quote][#Fm0L6s3pB
.Em|KA\&c-F
淫賤不能移:naughty: [youtube]HkoNBhOqySE[/youtube] [quote]
淫賤不能移:naughty: HkoNBhOqySE
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3643707&ptid=248342][color=#999999]infjlam 發表於 2011-5-27 11:39 PM[/color][/url][/size][/quote]
'r9bD2YHAl1R#[(T
星爺既戲睇完再睇都係咁好笑 咸濕東, 費西事, 魚南神, 北極熊, 小豬公:clap:
頁:
[1]