娛樂滿紛 26FUN's Archiver

austin666 發表於 2005-2-25 04:41 PM

亞視 cut【風雲2】改為※重播※【我來自潮州】你地點睇?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-2-25 04:50 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

7dragon7 發表於 2005-2-25 08:28 PM

我覺ATV整番個特輯懷念一下李伯都OK啦;b)L| SG~ ]A L
無端端播番成套<我來自潮州>, 真的有點兒那個!!!

傑傑 發表於 2005-2-25 09:35 PM

播舊片都不錯,那套風雲…

火爆仔 發表於 2005-2-25 09:49 PM

無睇風雲2,都無興趣睇atv...睇FTV好過~

callnowyeah 發表於 2005-2-25 10:13 PM

[quote]Originally posted by [i]7dragon7[/i] at 2005-2-25 08:28 PM:
7\~zEv 我覺ATV整番個特輯懷念一下李伯都OK啦
F,I1H#u@ 無端端播番成套<我來自潮州>, 真的有點兒那個!!! [/quote]
}0n(x!HIkb
M{ \;Oy7S&x)h 係林伯..........
v(u!Q,K/MK4c)|"a '? @lf$o'E0K
我來自潮州係林伯寫照,我又覺得情有可原;)

austin666 發表於 2005-2-26 01:25 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

7dragon7 發表於 2005-2-26 02:30 AM

[quote]Originally posted by [i]callnowyeah[/i] at 2005-2-25 10:13 PM:
:h9g-vQ4V
b5@1D9yc%z4D
o;c@8C.^!Ld 係林伯..........@#K]0@z.q`

D N-[TQ,w:`5F 我來自潮州係林伯寫照,我又覺得情有可原;) [/quote],cZX5[x!V+e-qg
係, 手快快打錯字, 其實我都係來自潮州(上一代啦)

looook 發表於 2005-2-26 05:23 PM

又 如 何 !.............風 雲 2 都 唔 好 睇

nnnnnnn 發表於 2005-10-25 08:44 PM

poor

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.