娛樂滿紛 26FUN's Archiver

AlanChan 發表於 2005-2-26 02:08 AM

人格的問題

我有2個問題
Cs1EQ&c;S"Y !A8NOUU
1.MF(d+s.p"Om:B L
[size=6]女同學漏光我睇係咪好賤格呢?[/size]&Ly"iYAa*c W^2^g
但係諗深一層,反正我睇左佢都冇損失ga la( physical方面)3~)}s-S^i#y tT
佢冇損失得厘我又開心,咁唔睇係咪好浪費ar?
Izp(T(vyh Ek 5p)iOTO)d%e Io
/j7x3SF-nU
2.P-}/QN*V0r
我想問女仔著低胸再加一條有吊飾ge頸鏈
'wFm\*l:i)F#H 咁究竟係為左咩呢?4LN iT"Krm-EC#y
為左比人睇條頸鏈??但係會比人"目立"胸喎!
#Q:YN i B 戴吊飾的目的不是為了另人注意吊飾果度咩?"w1D5iB?
[size=6]如果係咁,女仔係咪都鍾意比人"目立" ge呢?[/size]

7dragon7 發表於 2005-2-26 02:22 AM

答你第一個問題
-D&nG-X#F$@4e u "睇"絕對正常]$UG;v Y4\"O
7}~0W_.f
第二條我就唔知啦, 因人而異啦, 裝飾掛, fashion掛

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.