人格的問題
我有2個問題!A8NOUU
1.MF(d+s.p"Om:B L
[size=6]女同學漏光我睇係咪好賤格呢?[/size]&Ly"iYAa*cW^2^g
但係諗深一層,反正我睇左佢都冇損失ga la( physical方面)3~)}s-S^i#ytT
佢冇損失得厘我又開心,咁唔睇係咪好浪費ar?
5p)iOTO)d%eIo
/j7x3SF-nU
2.P-}/Q N*V0r
我想問女仔著低胸再加一條有吊飾ge頸鏈
咁究竟係為左咩呢?4LN iT"Krm-EC#y
為左比人睇條頸鏈??但係會比人"目立"胸喎!
戴吊飾的目的不是為了另人注意吊飾果度咩?"w1D5iB?
[size=6]如果係咁,女仔係咪都鍾意比人"目立" ge呢?[/size] 答你第一個問題
"睇"絕對正常]$UG;v Y4\"O
7}~0W_.f
第二條我就唔知啦, 因人而異啦, 裝飾掛, fashion掛
頁:
[1]