娛樂滿紛 26FUN's Archiver

goodnicelady 發表於 2011-7-6 09:39 AM

祝 自由神在7月11日生日

[i=s] 本帖最後由 goodnicelady 於 2011-7-6 09:44 AM 編輯 [/i]
[M9ESY4uG
*dT^$Y'J:zb4N S{T7?.g [b][size=6][color=blue]祝 自由神 Manson Freedom在7月11日生日![/color][/size][/b]YU Os!dw
[b][size=6][color=#0000ff]生日快樂[/color][/size][/b]M#[HaaVv@ UiN
[b][size=6][color=#0000ff]身體健康[/color][/size][/b];W6e6Kp^3\6E
[b][size=6][color=#0000ff]生活美滿[/color][/size][/b]
nnecl;I4E/u [b][size=6][color=#0000ff]尋得好工[/color][/size][/b]
%b,_Bi]z8o [b][size=6][color=#0000ff]尋得美眷[/color][/size][/b]
Q&awQ:J l!R [b][size=6][color=#0000ff][/color][/size][/b] 8f7p-]#xREw3SD
[b][size=6][color=red]:clap: :clap: :clap: 以下多款任君選擇!有埋美眷蛋糕!請慢慢品嚐啦!哈哈哈哈:clap: :clap: :clap: [/color][/size][/b]

d228216 發表於 2011-7-6 11:58 AM

7-11 係自由神開既咩?

goodnicelady 發表於 2011-7-6 12:08 PM

[quote]7-11 係自由神開既咩?
] M6XR"]1e [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3664784&ptid=250176][color=#999999]d228216 發表於 2011-7-6 11:58 AM[/color][/url][/size][/quote]乜你唔知係自由人開既咩﹖:noway:

Triangel 發表於 2011-7-6 12:48 PM

[i=s] 本帖最後由 Triangel 於 2011-7-6 12:52 PM 編輯 [/i]
-``0y xU"h"k } y8{aGevm`mE0e
[quote]祝 自由神 Manson Freedom在7月11日生日!
I @%R7t}3~!A&M6j 生日快樂 [8Tx1M0f,i#aw+fi
身體健康p8_ f!|z A
生活美滿 R/?:\-yk+I"~#l
尋得好工
$^gi/I s 尋得美眷
AG1] XxD[
8s1sUH cR :clap: :clap: :clap: 以下多款任君選擇!有埋美眷蛋糕!請慢慢品嚐啦!哈哈哈哈:clap: :clap: :clap:  ...&^FUEZNcC4uh
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3664739&ptid=250176][color=#999999]goodnicelady 發表於 2011-7-6 09:39 AM[/color][/url][/size][/quote]|2@"K5Z0_"`
K)fd;R;f}1{Q
f h fqJH
今日先7-6,早吾早左啲|"I,Tm1omc
呢個蛋糕,上年已經吃過啦 Um Oi+`
[attach]1862915[/attach]

goodnicelady 發表於 2011-7-6 12:57 PM

[quote]
4~p/lR w4u[-k
O.h su.Y/N "P|3FJ0Yp
今日先7-6,早吾早左啲
x:|(qZ$z 呢個蛋糕,上年已經吃過啦
@Qng P 1862915
,d!lO UPU E |?Q [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3664810&ptid=250176][color=#999999]Triangel 發表於 2011-7-6 12:48 PM[/color][/url][/size][/quote][b][size=4]吃過可以再吃麻!:D 你吃過飯不會再吃嗎﹖:noway: [/size][/b]
)~.p+\;Z/G [b][size=4]有心唔怕早!最緊要早早有人知他生日!那幾日我可能不在!所以開定個貼讓你們幫忙慶祝麻!哈哈哈!:D :clap: [/size][/b]

電梯男 發表於 2011-7-6 03:04 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

J.T. 發表於 2011-7-6 11:50 PM

happy birthday~~~~:clap:

alan3015chan 發表於 2011-7-7 09:43 PM

生日快樂呀!!

自由神 發表於 2011-7-7 10:09 PM

:redface:

BOYDWAN 發表於 2011-7-7 10:16 PM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3666536&ptid=250176]9#[/url] [i]自由神[/i] [/b]
I!aE*ei&\ i+bU ?"l?
3L[u}%z#x8~5J
:z(VR#Qc
[size=7][color=Magenta][b][i]HAPPY BirthDay[/i][/b][/color][/size]

hamsubboy 發表於 2011-7-11 08:04 PM

今日正日!
-W^Tr/au4c HAPPY BIRTHDAY!:D
c5[N?9Ao&uU 溫柔的自由神!:lol:

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.