娛樂滿紛 26FUN's Archiver

浪子 發表於 2011-7-16 04:11 PM

破解133

work?
2{2T;I(pU!Wiv1[&r)k1? t 0h u"x6`U-\B A#Ab |*B-VG
[quote]係有方法的#Z?0eq@

@n}$y*U4Y2cs 材料
OpLGm 0e0Fu,F}?'T|'o
香港電話有飛線功能!u0ejc8y AK6FfIh@0w

]%eN9v2\!C,U 中港雙號的手提電話(有來電顯示功能)
#[ R8L!J*ES7N!x 5v*TE#? O nL&W*O
必須一方在大陸的c,HH+U%HC;y
q\ugb,l+i~ iG
首先你飛線去中港雙號的手提電話(一定係香港號碼啦)n e2{g;|:Er-{-m L

L/Z@.C,t$v+U 咁就可破解133
i#Q0t2n&Nic;W i!~ V|U/J W~#P)L
本人親自測試 (因為身在大陸) T6Kq+Jf
q)c3mamz^2S
叫朋友打我 中港雙號的香港號碼 (打133)*U~2S;ES![ r*\!c

7KR9ln)dMtX 真係照睇到我朋友的號碼
6d-a \A U p0JOM
fk`{(RZ 又測試過 香港手機飛線去大陸...QW'?5D.j~0r1z

:Vq4F/E5M.b_m 一樣照睇到P s/@3K s6t y
/X(]3g"ll"l,b2e
因為大陸係無得唔顯示號碼的[/quote]

BOYDWAN 發表於 2011-7-16 06:58 PM

[quote]work?
\2U u8oWYz"L+I &uBp4F? rl^7z
^$zazWE Sy0\W
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3671192&ptid=250610][color=#999999]浪子 發表於 2011-7-16 16:11[/color][/url][/size][/quote]
.]S XN/L7z%wL V.u+X:h0m }W"jEC/f|

z"} \6W3{3x;q 好複雜啫.......:haha:7{#UDts
咁不如叫對方send 個sms 比自己好過啦, 物仲方便~:D

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.