娛樂滿紛 26FUN's Archiver

austin666 發表於 2005-2-26 11:16 PM

返工 得閒果陣 你地會做乜野?

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-2-26 11:30 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

堅少 發表於 2005-2-27 01:50 AM

睇雜誌

easonwing 發表於 2005-2-27 12:58 PM

(其他)搵人睇水,蛇番屋企

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-27 11:09 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-2-26 23:30:
jLJ;g-z B;mc 吳記得講
]Y1Gn.I 我以上全部做齊
| | cY W&feQ 係一日之內......
2Oq6e[ q'q0d 2T(Rb|O
以前我公司隔離有2間化妝品公司
)]ef0\Nw b/G4H 1間日本,1間歐洲的6cY"|i5R'{-y$f
成日好多化妝小姐上黎上堂/FS#\I:AF
勁多靚女
F'@M(M-?I I0S 益曬我地公司D男同事/`3C(Z6p$rfH3TYlZ

)q ]X)Ys 試過溝到2個勁正的,
/hu+S$K,S1_L 1星期後就散左,E"tO8V#u7Z#D*E
因為間 ... [/quote]
+A%N`v `JN"D&x %u9])~k"F:RS }*F
你就好喇..咁多靚女...:o

austin666 發表於 2005-2-28 01:14 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.