奸Q題
有一次,福爾摩斯同華生一齊去露營,在帳篷搭好之後,佢地兩個就鑽左入去訓覺。到左半夜,福爾摩斯突然把華生摷醒.... 並且指著滿天星星對華生講:
「華生,你望著滿天星星有咩感想??」/O6ZpN c1l8Y-Ip
華生睇了星星一眼之後就話:
「睇到滿天星星,令我覺得人類真是渺小...)m+F%y.y4QO t._Y*W8C
我地應該好好珍惜我地的生命... 7W%\7uQ'Y
造福社會....為世界盡一份心力!....
咁福爾摩斯,你呢??」 A.tCoRWp
~%Y U;E@"F
福爾摩斯瞪著滿天星星; 佢話:
回覆後看答案
**** Hidden Message ***** [quote]有一次,福爾摩斯同華生一齊去露營,在帳篷搭好之後,佢地兩個就鑽左入去訓覺。
到左半夜,福爾摩斯突然把華生摷醒.... 並且指著滿天星星對華生講: (j`;T mY*\ob
「華生,你望著滿天星星有咩感想??」 V!f1flh2Avmd
華生睇了星星一眼之後 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3676924&ptid=251017][color=#999999]d228216 發表於 2011-7-25 04:55 AM[/color][/url][/size][/quote]O$iP~g'jx Fr5F q
sick :yy31: 我好眼訓..... [quote]有一次,福爾摩斯同華生一齊去露營,在帳篷搭好之後,佢地兩個就鑽左入去訓覺。
到左半夜,福爾摩斯突然把華生摷醒.... 並且指著滿天星星對華生講:
「華生,你望著滿天星星有咩感想??」
u,]Z7ef3mNG
華生睇了星星一眼之後 ...
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3676924&ptid=251017][color=#999999]d228216 發表於 2011-7-25 04:55 AM[/color][/url][/size][/quote]:D :yy03: :D :yy17::confused: asleep 無頭緒xd 睇ans He said when we can see star, it means it at neight, we should go to sleep la............. good!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :yy03: 回覆後看答案 let me see~ let me see~ **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** thx for share!!!!!!!!!!!!! zzzzz sleeppp 我冇頭水... 唔知係咪爛gag先@@? [size=3]係咪好暈呀....[/size] 己經sleep左??? 回覆一下來看答案
頁:
[1]
2