娛樂滿紛 26FUN's Archiver

d228216 發表於 2011-7-25 04:55 AM

奸Q題

有一次,福爾摩斯同華生一齊去露營,在帳篷搭好之後,佢地兩個就鑽左入去訓覺。
7I O3X/Y?~M*m 到左半夜,福爾摩斯突然把華生摷醒.... 並且指著滿天星星對華生講:
|%D&WMc8U h 「華生,你望著滿天星星有咩感想??」/O6ZpNc1l8Y-Ip

(Il^T&O't{*G8vJ 華生睇了星星一眼之後就話:
\NH]B@E"w 「睇到滿天星星,令我覺得人類真是渺小...)m+F%y.y4QOt._Y*W8C
我地應該好好珍惜我地的生命... 7W%\7uQ'Y
造福社會....為世界盡一份心力!....
S}1t*l#K2P h 咁福爾摩斯,你呢??」 A.tCoRWp
~%Y U;E@"F
福爾摩斯瞪著滿天星星; 佢話:
7S(pnN%h~#W{
*S/Q&{4v&b0d4q 回覆後看答案
\n j;\DhO;Yo **** Hidden Message *****

mnbvc 發表於 2011-7-25 08:43 AM

[quote]有一次,福爾摩斯同華生一齊去露營,在帳篷搭好之後,佢地兩個就鑽左入去訓覺。
Z"w(D)T'?iw d7g 到左半夜,福爾摩斯突然把華生摷醒.... 並且指著滿天星星對華生講: (j`;T mY*\o b
「華生,你望著滿天星星有咩感想??」 V!f1flh2Avmd

B)h"}'eZt^Jw 華生睇了星星一眼之後 ...
9w^QPJ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3676924&ptid=251017][color=#999999]d228216 發表於 2011-7-25 04:55 AM[/color][/url][/size][/quote]O$iP~ g'jx F r5F q
sick :yy31:

like123 發表於 2011-7-25 11:04 AM

我好眼訓.....

自由神 發表於 2011-7-25 01:42 PM

[quote]有一次,福爾摩斯同華生一齊去露營,在帳篷搭好之後,佢地兩個就鑽左入去訓覺。
2^r9?` I e 到左半夜,福爾摩斯突然把華生摷醒.... 並且指著滿天星星對華生講:
x _bJ7CM&V1yU 「華生,你望著滿天星星有咩感想??」
DWy6jM8\/k0p!MF^ u,]Z7ef3mN G
華生睇了星星一眼之後 ...
L8s,i-D5C|Q1r6`HR [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3676924&ptid=251017][color=#999999]d228216 發表於 2011-7-25 04:55 AM[/color][/url][/size][/quote]:D :yy03: :D

12d3 發表於 2011-7-26 01:19 AM

:yy17::confused:

skyhookii 發表於 2011-7-26 10:48 AM

asleep

kendogdog1 發表於 2011-7-26 11:08 AM

無頭緒xd 睇ans

tlkwan 發表於 2011-7-26 11:28 AM

He said when we can see star, it means it at neight, we should go to sleep la.............

cxzcxz 發表於 2011-7-26 11:48 AM

good!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ericliu 發表於 2011-7-26 11:50 AM

:yy03:

呀傑 發表於 2011-7-26 02:00 PM

回覆後看答案

mk865 發表於 2011-7-28 12:44 PM

let me see~

kirby_bb11 發表於 2011-7-31 11:43 PM

let me see~

fengke 發表於 2011-8-3 10:34 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

oscar31393 發表於 2011-8-4 12:00 AM

thx for share!!!!!!!!!!!!!

appleapple3 發表於 2011-8-9 04:01 PM

zzzzz sleeppp

maklongfung 發表於 2011-8-10 06:07 PM

我冇頭水... 唔知係咪爛gag先@@?

sau182008 發表於 2011-8-12 10:25 AM

[size=3]係咪好暈呀....[/size]

迦樓羅女王 發表於 2011-8-12 04:20 PM

己經sleep左???

yes886005 發表於 2011-8-18 11:50 PM

回覆一下來看答案

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.