娛樂滿紛 26FUN's Archiver

hkcitywong 發表於 2005-2-27 07:13 PM

童年時既無聊行為

童年時既無聊行為     
%L bcEL+?^ w q(K
:DN;a)Lhmt,["I)T9|)j H.? g@k rb3m

'f5\AW Ks 係人地個留言版見到呢個post,覺得好攪笑,我地呢度甘多人,一定實有D仲好玩仲好笑既,不如一人講一個丫 ?)ljIR:V

C"i^:s2Vn1oh;yW ------------------------------------------------------------------------
V `+g3XH)|i&U K$D 1. 玩米缸, 將手插入米缸裡面o既米裡面.
#i'j |D#d} 2. 在百貨公司入面「篤」扶手電梯的吊牌 GIE(A!zs0~9l/cG9t
3. 地下有階磚特登隔一格一格黎行 (不可踩界, 要完全在格內)
B,Y ]6t K4T:l E'U 4. 用錶面反射陽光, 照黎照去 uQJW;q.Vr)W o
5. 跳樓梯 (愈多級愈勁) cL(h p'T
6. 行路上高起左地方, (例如高起左o既長條型石博, 好似玩平衡木咁行法) A(F6@XN4](v,}
7. 鋪張紙在硬幣上面, 然後用鉛筆係上面油, 油返個形出黎
-uR bj u] 8. 食完瑞士糖之後, 將糖紙包番個原本四四方方果個形
ASFzA ^/J e1}l 9. 超級市場踩住架購物車黎行 *M_}tKtl
10. 踩水tum, 係好特登果隻
T#iSG0d 11. 吹口水波
,FMKl@_ 12. 搣牆上的乳膠漆或牆紙
W `fW:Q!B 13. 係平滑o既地面上面「冼」下 「冼」下. /C&BGqqn+xe,Tt.G H
14. 整濕d紙巾,掟上學校廁所天花頂.

月月鳥 發表於 2005-2-27 09:13 PM

have 70個架bor6tA*J0dr%e
欠了56個

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-27 11:28 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-2-27 21:13:
7iti;g f O have 70個架bor
C*m O2mI ea\%T 欠了56個 [/quote]?q"i1?e
\u RP\6^hA
G/jErH
哈哈...你都幾抵死喎:D

hkcitywong 發表於 2005-2-28 12:33 AM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-2-27 09:13 PM:1U wi8|0r]C~6C
have 70個架borv` _.p;B@/C2a
欠了56個 [/quote]
Q(Qa `_8h]%Rv8M
)Qx"x8S,YZ;p4q fz+xY,^e
咁多?

火柴仔 發表於 2005-2-28 01:05 AM

上面個D我都玩過..............我想問下(月月島)還有乜講來聽下好wor

tinguse3650 發表於 2005-3-22 08:29 PM

[quote]Originally posted by [i]月月鳥[/i] at 2005-2-27 21:13:
J7i)bW)a have 70個架borvRz_2m5aw
欠了56個 [/quote]
'GJk,tJ/G 0甘個56個係咩黎架~

michaelwong71 發表於 2005-3-26 11:21 PM

睇lee 個網站都算係無聊啦~

黑黑仔 發表於 2005-3-26 11:35 PM

除左第14個外我都有做過......=-=

antonytwl1679 發表於 2005-3-27 04:32 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

Asurada129 發表於 2005-3-27 09:16 AM

2,4,5,6,7,8,9,11,13^ }.Pw*j8pXSy {
i ve....

hkon7boy 發表於 2005-3-27 05:08 PM

funny =)&f1]|Z1C4a |B
in fact, i did all of them when i am a child. ws{x/W[!C.S)fC,q
6 & 14 I still did it when I am  in secondary school. ^^"

robertchai 發表於 2005-3-28 06:37 AM

地下有階磚特登隔一格一格黎行 (不可踩界, 要完全在格內)
)E[?2Vd 食完瑞士糖之後, 將糖紙包番個原本四四方方果個形 g }B Fy
vEn6gq]6^-t
↑以上行為我而家仲做緊= =v,h x{M3DWF

P1T V"JY N2kX 12. 搣牆上的乳膠漆或牆紙 --->BB時做,仲想食埋d牆紙= =v_P6f2MMo9B{;k${$B
7. 鋪張紙在硬幣上面, 然後用鉛筆係上面油, 油返個形出黎 --->小學功課

zatoichi 發表於 2005-3-28 09:12 AM

i still some of them today
#jh!?R!~2L4n 用錶面反射陽光, 照黎照去-pf+IR[E
行路上高起左地方t3U ]&m?^8nc
食完瑞士糖之後, 將糖紙包番個原本四四方方果個形
K ZyM(d3C9s;u@ 吹口水波

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.