公民黨不知所謂!!
成日用呢個做借口,話釋法會影響香港司法獨立!!
[url=http://hk.news.yahoo.com/%E6%A2%81%E5%AE%B6%E5%82%91%E6%8C%87%E8%81%86%E8%A8%8A%E5%89%8D%E9%87%8B%E6%B3%95%E8%87%AA%E6%AF%80%E9%95%B7%E5%9F%8E-021100543.html]http://hk.news.yahoo.com/%E6%A2%81%E5%AE%B6%E5%82%91%E6%8C%87%E8%81%86%E8%A8%8A%E5%89%8D%E9%87%8B%E6%B3%95%E8%87%AA%E6%AF%80%E9%95%B7%E5%9F%8E-021100543.html[/url]梁家傑指聆訊前釋法自毀長城
但當年非香港居民新生子女有居港權!!|FGK3B*{T8X gL
今日菲律女佣又話有居港權!!4ew o z#k A^4zW
9g/~%~9_(Yr
難免未來又有咩水又話有居港權!!
又有人打官司話自己個班人有居港權!!
係米法律有問題,吾改得
係甘給人找著數先B#q:v7L y
成日以法律有問題,h z9b+B!q*{V
3rs|V2Z8s
你地公民黨成日話吾可以改GUSF[&en$yR
影響香港司法獨立!!FY4I6v6Y
但明知給人找著數!! h?0u;|6\{)~8H
放任不理qw,Y-U ~6c
咩都你地講曬!! [i=s] 本帖最後由 jyeung1 於 2011-8-14 12:31 PM 編輯 [/i]
[color=#ff0000][color=Black]http://hk.news.yahoo.com/%E6%A2%81%E5%AE%B6%E5%82%91%E5%8F%8D%E9%A7%81%E8%87%AA%E7%94%B1%E9%BB%A8-%E8%A9%A6%E5%9C%96%E5%BD%B1%E9%9F%BF%E5%8F%B8%E6%B3%95%E7%8D%A8%E7%AB%8B-232234847.html
[/color][/color]梁家傑反駁自由黨 「試圖影響司法獨立」:z _U:y/B/Z_
[color=#ff0000][color=Black]i oTJ5Ah
[/color][color=Black]梁指最低工資家傭不適用[/color]
[color=Black]吾係係香港市民就享有最低工資??[/color]
[color=Black]咩都你地講曬!![/color]
[color=Black]http://hk.news.yahoo.com/%E6%A2%81%E5%AE%B6%E5%82%91%E4%B8%8D%E8%B4%8A%E5%90%8C%E5%B0%B1%E5%A4%96%E5%82%AD%E5%B1%85%E6%B8%AF%E6%AC%8A%E8%A8%B4%E8%A8%9F%E5%B0%8B%E6%B1%82%E4%BA%BA%E5%A4%A7%E9%87%8B%E6%B3%95-023900854.html5P+U Y1h.y!v'm&q ^
[/color][/color]梁家傑不贊同就外傭居港權訴訟尋求人大釋法
[color=#ff0000][color=Black]