娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jyeung1 發表於 2011-8-14 10:41 AM

公民黨不知所謂!!

成日用呢個做借口,
1B!b_QmY+_6TI 話釋法會影響香港司法獨立!!
d:DA!g:I3`F [url=http://hk.news.yahoo.com/%E6%A2%81%E5%AE%B6%E5%82%91%E6%8C%87%E8%81%86%E8%A8%8A%E5%89%8D%E9%87%8B%E6%B3%95%E8%87%AA%E6%AF%80%E9%95%B7%E5%9F%8E-021100543.html]http://hk.news.yahoo.com/%E6%A2%81%E5%AE%B6%E5%82%91%E6%8C%87%E8%81%86%E8%A8%8A%E5%89%8D%E9%87%8B%E6%B3%95%E8%87%AA%E6%AF%80%E9%95%B7%E5%9F%8E-021100543.html[/url]梁家傑指聆訊前釋法自毀長城
.r7v/LnY 但當年非香港居民新生子女有居港權!!|FGK3B*{T8XgL
今日菲律女佣又話有居港權!!4ew oz#k A ^4zW
  9g/~%~9_(Yr
難免未來又有咩水又話有居港權!!
sC'NMD:z~*m3C 又有人打官司話自己個班人有居港權!!
4d5e%w"o|   
Uf C"xJ.E0F 係米法律有問題,吾改得
!z2M Z6GGbS 係甘給人找著數先 B#q:v7L y
成日以法律有問題,hz9b+B!q*{V
3rs|V2Z8s
你地公民黨成日話吾可以改GU SF[&en$yR
影響香港司法獨立!!FY4I6v6Y
但明知給人找著數!! h?0u;|6\{)~8H
放任不理qw,Y-U ~6c
咩都你地講曬!!

jyeung1 發表於 2011-8-14 12:29 PM

[i=s] 本帖最後由 jyeung1 於 2011-8-14 12:31 PM 編輯 [/i]
d/g re^
0N T C ITS6p#L4_ ` G [color=#ff0000][color=Black]http://hk.news.yahoo.com/%E6%A2%81%E5%AE%B6%E5%82%91%E5%8F%8D%E9%A7%81%E8%87%AA%E7%94%B1%E9%BB%A8-%E8%A9%A6%E5%9C%96%E5%BD%B1%E9%9F%BF%E5%8F%B8%E6%B3%95%E7%8D%A8%E7%AB%8B-232234847.html
4m;lj'FL [/color][/color]梁家傑反駁自由黨 「試圖影響司法獨立」:z _U:y/B/Z _
[color=#ff0000][color=Black]i oTJ5Ah
[/color][color=Black]梁指最低工資家傭不適用[/color]
7q@p[7I1~ ~{5]
X.@1w'Ik [color=Black]吾係係香港市民就享有最低工資??[/color]
#EE@s$yc;v [color=Black]咩都你地講曬!![/color]
(\)En4\B
*] r.e8K\by].N [color=Black]http://hk.news.yahoo.com/%E6%A2%81%E5%AE%B6%E5%82%91%E4%B8%8D%E8%B4%8A%E5%90%8C%E5%B0%B1%E5%A4%96%E5%82%AD%E5%B1%85%E6%B8%AF%E6%AC%8A%E8%A8%B4%E8%A8%9F%E5%B0%8B%E6%B1%82%E4%BA%BA%E5%A4%A7%E9%87%8B%E6%B3%95-023900854.html5P+UY1h.y!v'm&q ^
[/color][/color]梁家傑不贊同就外傭居港權訴訟尋求人大釋法
:_DLO5a ?j Q [color=#ff0000][color=Black]d,g+O` Z8y3K5s ss
[/color][color=Black]出席同一節目的自由黨副主席周梁淑怡否認參與陰謀論或火上加油。[/color]b^^!M a.KF3g,|
[color=Black]她不贊成釋法亦不認同修改法例,至於如何處理訴訟案衍生的問題,[/color]c/C*m5V0w
[color=Black]她指應由特區政府運用腦筋解決。[/color]
S)rwK D#UVZ
;Q-f M4RsT.R [color=Black]政府提出方法就說三道四!![/color]
i8~0\^OU [color=Black]問你地如何處理訴訟案衍生的問題,[/color]
6GI+t7vV/Sc\ [color=Black]指應由特區政府運用腦筋解決。[/color]8s'u o&}F+f#du

\#N*mK&Jb `XL|y [color=Black]嘩公民黨幾有責任!!-OW2]*bk5b6u
又當自己係皇法!!6`'[)u D }c
[/color]Mr\ hpG Ig
[/color][color=#ff0000],tdlk&~eLAFD-Xv
[/color]

toroger88 發表於 2011-8-15 12:12 AM

其實愈多窮人 , 專業人仕同富人就愈富有 , 理得你死你事

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.