娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2011-9-9 12:01 AM

酒吧女公關勒索富商X先生重判七年

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

費事高 發表於 2011-9-9 07:41 AM

又無料,又唔x夠做
U)|'V7~S G 預x咗玩火會自焚,DK+drl!e}
判你區區個七碌...就喊到無晒力,;R4i\7ct(?
搏到就過億un un腳,搏唔到...你就要預咗有今日下場4G \4j9| {`+nm}
等價交換...妳..............無聽過咩?:crybye:

殺破狼 發表於 2011-9-11 01:42 AM

攞左成千萬,一早就應該走佬

xxoooxx11 發表於 2011-9-12 02:01 AM

好衰既..

費事高 發表於 2011-9-13 08:36 PM

[quote]攞左成千萬,一早就應該走佬
^!}Ie \ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3708907&ptid=253266][color=#999999]殺破狼 發表於 2011-9-11 01:42 AM[/color][/url][/size][/quote]kr WK7}S,j~ K\5Z

;u;_N)K~].x 乜條女已經攞咗千萬架拿?
,onRin{w 又係死蠢既表表者,得一想二,
pSh|MA3x u#I5i 如果我係個位有錢佬,我都會報警,Y6S'n|'t:_,G5~
先畀一次錢你,因為自己都唔想揚件醜事,q`d$x,twa/@
一千萬...就當施捨畀大種乞兒,只怪條女太貪唔識收手,"R-w7Z+~2V@0V;v?
再畀...都無用,接著一樣會無止境下去, IK~D'}/oC\
一千萬換七年光陰,扣埋底實受四碌半,仲咁後生,
6[hKM i 出返來之後,都依然係30零歲,又使乜喊到腳軟? _+Q6x/kP#F
老實講...畀著係我,一千萬換四碌半,我O累飯應,我畀夠齋頭五碌你,@1`t3Bu.o
使咩喊到腳軟?我一路跳下跳下,一路拍住手掌吹住口餿返落臭格,靜侍豬籠車來迎接我:yy03:

電梯男 發表於 2011-9-13 11:48 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2011-9-13 11:49 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

殺破狼 發表於 2011-9-14 01:06 AM

[quote]7lkj(v2v1Yi2I
[/E't)\/o:W-rQ2I6N&j
乜條女已經攞咗千萬架拿?
T3xY+Sz Gd1] P 又係死蠢既表表者,得一想二,
5vY1o#pz4\ 如果我係個位有錢佬,我都會報警, @M vvJ`s
先畀一次錢你,因為自己都唔想揚件醜事,V4D-O"o[ T
一千萬...就當施捨畀大種乞兒,只怪條女太貪唔識收手,
:C5jq*o4a8G 再畀...都無用,接著一樣會無止 ...*Vp~O^&_A
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3710416&ptid=253266][color=#999999]費事高 發表於 2011-9-13 08:36 PM[/color][/url][/size][/quote]
Z2^.GS-u)e 佢果一千萬可能充公左

費事高 發表於 2011-9-14 01:40 AM

[quote] B0FOD'b8i `
佢果一千萬可能充公左:T/t(p/O M0r$A Z
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3710597&ptid=253266][color=#999999]殺破狼 發表於 2011-9-14 01:06 AM[/color][/url][/size][/quote]
NT Pc!{8t!Ub
`1f'D$U%cY 哦...難怪...難怪...tW$[/y3o#wkT
畀著我係佢,我何止喊到聲撕力竭及腳軟,
|k:Tgx,p,N1Q6C 我直情撞欄自殺(犯人欄):hitwall: ,怨自己死蠢,後悔自己衰貪心,i)Gzm Swt
貪勝不知輸,忘記了甚麼叫[迫虎跳牆]...:hitwall:

gril7734 發表於 2011-9-21 03:54 PM

上輩子欠她的!!!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.