大埔林村許願樹,寶牒只售兩蚊
我前日星期六參加了學校文化之旅大埔一日遊,其中一站是林村許願樹。
去到目的地,估不到都有不少人,幾熱鬧,以老人家居多,
亦見到一些鬼佬,甚至聽到有人講日文,應該是日本人。
住了大埔已經有十年,今次都是第一次去林村許願樹,原來這兒不是只有一棵樹,還是有一些廟、小販檔(小食、中國特色東西等等),
幾值得遊覽的!
每次我去一處地方遊覽都必要參觀其廁所,今次當然不例外, t_;EBy6T ?0yW(M
女廁的洗手盤前的鏡子兩旁都放有蘭花或什麼花的盆栽, 7Q7@!Tk-P k7yl4^t
總之個廁所都算幾靚呢!
遊小販檔shopping時,有個大叔係咁叫人靚女入黎買番個寶牒啦,計你兩蚊咋!入黎寫個願望求番個姻緣啦。 5{A'Z g,`Q#~ o$Sw
我當然冇理佢啦,講番俾帶隊阿sir聽,一個寶牒只售兩蚊,阿sir即刻話好抵(因為以前是十蚊的),重鼓勵我地買呢 'BJgpa D P8A_l
W-f)C%@ Q
依家許願樹唔俾掟寶牒,只准掛在樹外的木架鐵架,可能因為咁所以寶牒賣得咁便宜啦。 6fJ8S4^n!H:D@6l
趁依家許願樹還可以許願,而且寶牒賣得咁便宜,誠意推介各位去一去!
P.S.我在宣傳大埔地區旅遊業~ ,FQD}5b-?tJ-[
重有我在文武廟求了支籤,是上吉籤呀!! **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 騙我!!!!! 月月鳥ch&zV6YqCwF
其實你係唔係女仔黎架? ;) **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-2-28 21:45:!z J~ s/[g U.o
真的假不了$cu+R{8J
假的真不了...... [/quote]
我猜我猜我猜猜猜!!!:D **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-2-28 21:55:
吳使猜啦.............
真相吳係人人都接受到的
廟宇管理合約招標+Yd~5Kdi1G
[url]http://www.info.gov.hk/gia/general/200207/16/0716217.htm[/url] [/quote]AbI:Q-}kfV
月月鳥你一定係衰咗喇...:P [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-2-28 21:57:,JN9~5J8y6X6L
佢真名應該有個 "鵬" 字mv/}U)W-e
所以應該係男仔 [/quote]
不過點解佢又咁講呢.....;)
[quote]我前日星期六參加了學校文化之旅大埔一日遊, G O8m'M;L b v
其中一站是林村許願樹。 $xtE#J*j(R
去到目的地,估不到都有不少人,幾熱鬧,以老人家居多, `b&Z!j k,]Zi Es
亦見到一些鬼佬,甚至聽到有人講日文,應該是日本人。
住了大埔已經有十年,今次都是第一次去林村許願樹,原來這兒不是只有一棵樹,還是有一些廟、小販檔(小食、中國特色東西等等),
幾值得遊覽的! `\Usr|F"[
每次我去一處地方遊覽都必要參觀其廁所,今次當然不例外,
[b][color=Red]女廁[/color][/b]的洗手盤前的鏡子兩旁都放有蘭花或什麼花的盆栽,
總之個廁所都算幾靚呢! +TO8lZ/u,d?7qF
1i cS'Y;D
遊小販檔shopping時,有個大叔係咁[b][color=Red]叫人靚女[/color][/b]入黎買番個寶牒啦,計你兩蚊咋!入黎寫個願望求番個姻緣啦。
[b][color=Red]我當然冇理佢啦[/color][/b],講番俾帶隊阿sir聽,一個寶牒只售兩蚊,阿sir即刻話好抵(因為以前是十蚊的),重鼓勵我地買呢 !ze~"jSgd-a:}s
依家許願樹唔俾掟寶牒,只准掛在樹外的木架鐵架,可能因為咁所以寶牒賣得咁便宜啦。 4y6]W'F(s?&o*D
/A6[.m!S5tww T
趁依家許願樹還可以許願,而且寶牒賣得咁便宜,誠意推介各位去一去!
P.S.我在宣傳大埔地區旅遊業~ pr!\#XBeP!o
重有我在文武廟求了支籤,是上吉籤呀!![/quote] **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 你估下我係男定女law [size=5][color=Maroon]女廁的洗手盤前的鏡子兩旁都放有蘭花或什麼花的盆栽[/color][/size]
那裏的女廁洗手盤是對著個門口 U EKy1y(?
我d頭髮長,好多人都以為我係女子 我理佢,我味自認is女仔 月月鳥E*M-t'Y'{zm+g(s V
有d夾硬黎喎 ;) 真相我說了
信不信由你 唔好咁勞氣啦 好la..好la
激死我la
ng信我
頁:
[1]
2