娛樂滿紛 26FUN's Archiver

月月鳥 發表於 2005-2-28 08:06 PM

大埔林村許願樹,寶牒只售兩蚊

我前日星期六參加了學校文化之旅大埔一日遊,
;^gv%Tx(uyO| 其中一站是林村許願樹。
3Gj*poC%N.i 去到目的地,估不到都有不少人,幾熱鬧,以老人家居多,
&kc.g/[ [iX[ T,I 亦見到一些鬼佬,甚至聽到有人講日文,應該是日本人。
b)X+jQ%j 住了大埔已經有十年,今次都是第一次去林村許願樹,原來這兒不是只有一棵樹,還是有一些廟、小販檔(小食、中國特色東西等等),
%sE.Ch4i&ILbj 幾值得遊覽的!
qv/|7G_?!| 每次我去一處地方遊覽都必要參觀其廁所,今次當然不例外, t_;E By6T ?0y W(M
女廁的洗手盤前的鏡子兩旁都放有蘭花或什麼花的盆栽, 7Q7@!Tk-P k7y l4^t
總之個廁所都算幾靚呢!
T$ec{8j/df4s;J q
XzY V\ mhl 遊小販檔shopping時,有個大叔係咁叫人靚女入黎買番個寶牒啦,計你兩蚊咋!入黎寫個願望求番個姻緣啦。 5{A'Z g,`Q#~ o$S w
我當然冇理佢啦,講番俾帶隊阿sir聽,一個寶牒只售兩蚊,阿sir即刻話好抵(因為以前是十蚊的),重鼓勵我地買呢 'BJgpa D P8A_l
W-f)C%@ Q
依家許願樹唔俾掟寶牒,只准掛在樹外的木架鐵架,可能因為咁所以寶牒賣得咁便宜啦。 6f J8S4^n!H:D@6l

;I2x.K,d] 趁依家許願樹還可以許願,而且寶牒賣得咁便宜,誠意推介各位去一去!
sj8R_`ehJM
]a4W SC2u1j
p-^!C!A PER"{8B6~ P.S.我在宣傳大埔地區旅遊業~ ,FQD}5b-?tJ-[
重有我在文武廟求了支籤,是上吉籤呀!!

austin666 發表於 2005-2-28 09:21 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-2-28 09:26 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

月月鳥 發表於 2005-2-28 09:39 PM

騙我!!!!!

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-28 09:44 PM

月月鳥ch&zV6Yq CwF
其實你係唔係女仔黎架? ;)

austin666 發表於 2005-2-28 09:45 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-28 09:50 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-2-28 21:45:!zJ~ s/[g U.o
真的假不了$c u+R{8J
假的真不了...... [/quote]
a"iaQ5g&`3c*}0Z
bz*N2P5Q~g0t/W 我猜我猜我猜猜猜!!!:D

austin666 發表於 2005-2-28 09:55 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-2-28 09:57 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-28 10:02 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-2-28 21:55:
{c SH~v)^0t 吳使猜啦.............
[+]%ZJ&} T c 真相吳係人人都接受到的
%S mZNc]?u 廟宇管理合約招標+Yd~5Kdi1G
[url]http://www.info.gov.hk/gia/general/200207/16/0716217.htm[/url] [/quote]AbI:Q-}kfV

4bg%?q N p3[1Q 月月鳥你一定係衰咗喇...:P

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-28 10:04 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-2-28 21:57:,JN9~5J8y6X6L
佢真名應該有個   "鵬"   字mv/}U)W-e
所以應該係男仔 [/quote]
'^#l#`/pD5rJ
^ F N_9J)F| 不過點解佢又咁講呢.....;)
7_5B"j iB2u@:z
c F\ W6S m+} I%Pp
t9Gys+\A S.` [quote]我前日星期六參加了學校文化之旅大埔一日遊, G O8m'M;L b v
其中一站是林村許願樹。 $xtE#J*j(R
去到目的地,估不到都有不少人,幾熱鬧,以老人家居多, `b&Z!j k,]Zi Es
亦見到一些鬼佬,甚至聽到有人講日文,應該是日本人。
M R(XPGR7[G5w O 住了大埔已經有十年,今次都是第一次去林村許願樹,原來這兒不是只有一棵樹,還是有一些廟、小販檔(小食、中國特色東西等等),
c+m.VK`G S KB,w"|} 幾值得遊覽的! `\Usr|F"[
每次我去一處地方遊覽都必要參觀其廁所,今次當然不例外,
z%UaR3F Yy [b][color=Red]女廁[/color][/b]的洗手盤前的鏡子兩旁都放有蘭花或什麼花的盆栽,
7t5m4k9`NMmw8` 總之個廁所都算幾靚呢! +TO8lZ/u,d?7qF
1i cS'Y;D
遊小販檔shopping時,有個大叔係咁[b][color=Red]叫人靚女[/color][/b]入黎買番個寶牒啦,計你兩蚊咋!入黎寫個願望求番個姻緣啦。
*TST,FaOL P [b][color=Red]我當然冇理佢啦[/color][/b],講番俾帶隊阿sir聽,一個寶牒只售兩蚊,阿sir即刻話好抵(因為以前是十蚊的),重鼓勵我地買呢 !ze~"j Sgd-a:}s

6Q!^TLjGav5fw u 依家許願樹唔俾掟寶牒,只准掛在樹外的木架鐵架,可能因為咁所以寶牒賣得咁便宜啦。 4y6]W'F(s?&o*D
/A6[.m!S5tww T
趁依家許願樹還可以許願,而且寶牒賣得咁便宜,誠意推介各位去一去!
tc] a?b"C!h
1ZF)`4ctAZdG*p
'x1I f-?UJ @ P.S.我在宣傳大埔地區旅遊業~ pr!\#XB eP!o
重有我在文武廟求了支籤,是上吉籤呀!![/quote]

austin666 發表於 2005-2-28 10:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-2-28 10:11 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

月月鳥 發表於 2005-3-1 08:20 PM

你估下我係男定女law

月月鳥 發表於 2005-3-1 08:25 PM

[size=5][color=Maroon]女廁的洗手盤前的鏡子兩旁都放有蘭花或什麼花的盆栽[/color][/size]
/|I bM R 那裏的女廁洗手盤是對著個門口 U EKy1y(?
我d頭髮長,好多人都以為我係女子

月月鳥 發表於 2005-3-1 08:26 PM

我理佢,我味自認is女仔

樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-1 08:33 PM

月月鳥E*M-t'Y'{zm+g(s V
有d夾硬黎喎 ;)

月月鳥 發表於 2005-3-1 09:08 PM

真相我說了
)y8_]8A1ysKS*k 信不信由你

樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-1 09:14 PM

唔好咁勞氣啦

月月鳥 發表於 2005-3-1 09:17 PM

好la..好la
v@W oyokc 激死我la
p!?8v*hb)G] ng信我

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.