娛樂滿紛 26FUN's Archiver

月月鳥 發表於 2005-2-28 08:06 PM

大埔林村許願樹,寶牒只售兩蚊

我前日星期六參加了學校文化之旅大埔一日遊,
Z-u/CWa$q {n 其中一站是林村許願樹。 c8f1mo5[]{O
去到目的地,估不到都有不少人,幾熱鬧,以老人家居多, WB4v u3] ?W7}.qM
亦見到一些鬼佬,甚至聽到有人講日文,應該是日本人。
z"vV*g(@H&MhE 住了大埔已經有十年,今次都是第一次去林村許願樹,原來這兒不是只有一棵樹,還是有一些廟、小販檔(小食、中國特色東西等等),
D%Q'vJ4n ]B5U 幾值得遊覽的! *v Zq{8G@qx
每次我去一處地方遊覽都必要參觀其廁所,今次當然不例外, ;r*] l5a2nJ b P lXE+W"K
女廁的洗手盤前的鏡子兩旁都放有蘭花或什麼花的盆栽, N}Z1[ |#~
總之個廁所都算幾靚呢! K3L(CM4]1L$U)o3E(a

)P&Df%];T+~4d 遊小販檔shopping時,有個大叔係咁叫人靚女入黎買番個寶牒啦,計你兩蚊咋!入黎寫個願望求番個姻緣啦。 8pZ9k5O9H y ]
我當然冇理佢啦,講番俾帶隊阿sir聽,一個寶牒只售兩蚊,阿sir即刻話好抵(因為以前是十蚊的),重鼓勵我地買呢
`J7qH1h-o 5r3`(K)l_CZ8V7j
依家許願樹唔俾掟寶牒,只准掛在樹外的木架鐵架,可能因為咁所以寶牒賣得咁便宜啦。 n5T&?6pt

nO0Mhb.T 趁依家許願樹還可以許願,而且寶牒賣得咁便宜,誠意推介各位去一去! )XG!` `K5B

c9s0KJ)RbR &d2|Ua.Hq!a8k8JX
P.S.我在宣傳大埔地區旅遊業~
/NxD8g`{y Qx 重有我在文武廟求了支籤,是上吉籤呀!!

austin666 發表於 2005-2-28 09:21 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-2-28 09:26 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

月月鳥 發表於 2005-2-28 09:39 PM

騙我!!!!!

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-28 09:44 PM

月月鳥
w u)EE9hW8Z 其實你係唔係女仔黎架? ;)

austin666 發表於 2005-2-28 09:45 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-28 09:50 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-2-28 21:45:
9g3BJA|%b2W3p 真的假不了
,j F^ FS!w 假的真不了...... [/quote]5p'BH}y0yx U*c }

-U c(V/D;j,ln^ 我猜我猜我猜猜猜!!!:D

austin666 發表於 2005-2-28 09:55 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-2-28 09:57 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-28 10:02 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-2-28 21:55:
.SMy+z+u`;w3h 吳使猜啦.............@3}7vK9m vk
真相吳係人人都接受到的
wlCO bzzlE 廟宇管理合約招標
RV\J#[ Qs [url]http://www.info.gov.hk/gia/general/200207/16/0716217.htm[/url] [/quote]
b*T;d]-A_F /n0FI-dn$R7jZ xY_
月月鳥你一定係衰咗喇...:P

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-28 10:04 PM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-2-28 21:57:
:N-p;r E A(e,U4bC 佢真名應該有個   "鵬"   字l i0mO7~
所以應該係男仔 [/quote]
C _9p%_L}V
f:Z A*?8x{5M:N 不過點解佢又咁講呢.....;)
6GZ8t6n&c 6?)[Ki w4v.iEJ%j"K
#R4nH#DZ$W
[quote]我前日星期六參加了學校文化之旅大埔一日遊,
s8|iQ`@ygY 其中一站是林村許願樹。 J5d:U R0`g0F lB
去到目的地,估不到都有不少人,幾熱鬧,以老人家居多, co%v)I/{5@ ]3c.}?
亦見到一些鬼佬,甚至聽到有人講日文,應該是日本人。
rf+joJ ~2[J 住了大埔已經有十年,今次都是第一次去林村許願樹,原來這兒不是只有一棵樹,還是有一些廟、小販檔(小食、中國特色東西等等),
tt7@k-~3D4j.PVv 幾值得遊覽的! *Cb|K4sD9qv x'xe
每次我去一處地方遊覽都必要參觀其廁所,今次當然不例外, tfm2TFm F
[b][color=Red]女廁[/color][/b]的洗手盤前的鏡子兩旁都放有蘭花或什麼花的盆栽, XJ jem#h5g]
總之個廁所都算幾靚呢!
$K:X Y0xu.lS
3W5t-q-ru 遊小販檔shopping時,有個大叔係咁[b][color=Red]叫人靚女[/color][/b]入黎買番個寶牒啦,計你兩蚊咋!入黎寫個願望求番個姻緣啦。
+u.w(Q2s.T7nf [b][color=Red]我當然冇理佢啦[/color][/b],講番俾帶隊阿sir聽,一個寶牒只售兩蚊,阿sir即刻話好抵(因為以前是十蚊的),重鼓勵我地買呢 1lUn:_NTcD
i!H G0b*zB,Dc'k
依家許願樹唔俾掟寶牒,只准掛在樹外的木架鐵架,可能因為咁所以寶牒賣得咁便宜啦。 {*n.Sb3HK?;T0[

@-NHn|s BH6J 趁依家許願樹還可以許願,而且寶牒賣得咁便宜,誠意推介各位去一去!
C2htTS+e /^A}5TNX

n.Fuv'oI-d P.S.我在宣傳大埔地區旅遊業~ Db"G y'}
重有我在文武廟求了支籤,是上吉籤呀!![/quote]

austin666 發表於 2005-2-28 10:07 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-2-28 10:11 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

月月鳥 發表於 2005-3-1 08:20 PM

你估下我係男定女law

月月鳥 發表於 2005-3-1 08:25 PM

[size=5][color=Maroon]女廁的洗手盤前的鏡子兩旁都放有蘭花或什麼花的盆栽[/color][/size]
#DKG#Y,W{"^ 那裏的女廁洗手盤是對著個門口:Z/Yc;lxEXQF
我d頭髮長,好多人都以為我係女子

月月鳥 發表於 2005-3-1 08:26 PM

我理佢,我味自認is女仔

樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-1 08:33 PM

月月鳥
Gf!Srl#Yo\f5P 有d夾硬黎喎 ;)

月月鳥 發表於 2005-3-1 09:08 PM

真相我說了N dI ADQk#y o
信不信由你

樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-1 09:14 PM

唔好咁勞氣啦

月月鳥 發表於 2005-3-1 09:17 PM

好la..好la!g2w)N@;F4o1j){
激死我la
etC:YG"W ng信我

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.