娛樂滿紛 26FUN's Archiver

新經濟學巨人 發表於 2005-2-28 08:54 PM

我隻愛股匯豐響英國俾人插丫,我要去救佢!

:mad:
O*o-f(v"E)k(mOzI C:U*oG9Cl X[
D人都唔識貨,十五倍PE都好正常,又有2.1股息(第四次),我要去英國救佢!7? q9dD"w O)?I
x$bY7Z o*\
3eY7F)Ws
\5x2g-lyr:G
[img]http://uk.ichart.yahoo.com/t?s=HSBA.L[/img]

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-28 08:57 PM

駛唔駛俾1個b你呀? ;)

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-28 09:00 PM

兄台, PE低唔一定抵架!!! ;)

austin666 發表於 2005-2-28 09:02 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

新經濟學巨人 發表於 2005-2-28 09:07 PM

我手上有Private Media Group股票,S:K7W%w7S md

P|?"M ~l#o [img]http://www.private.com/images/spacer.gif[/img]1zZAH,s{
I/o E\2k,l&k!w
早排US$ 4.62美金買,上星期五收5.15,都有少少利潤,O2vi x|{s:^"g~#o*f
B @QM)q1tc9{\v3u
等一陣美股開屎,我會沽哂佢,去London買匯豐,支持HSBC,
0B'wTO0WH lEU O?#C/u H
一於盡下小股東責任!)T]+De I,df:M
aZ'E/z;gyy@,Q8G%O
以我多年累積HSBC的經驗,當人人唔要的時候,就是你累積的好時機,
&`P~!A,N s*w4@z0P
3]H)G6E:JH;g\ R6O"p 又有2.1股息! bk+k%f!Y]%W5|
S!s%H(J#n)rv(d
雖然好似跌,但英磅都升到去 1.92,in terms of USD,其實HSBC都唔係跌好多啫!
&es"P%^A6P ~%r:kr-C t(VuP`
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2005-2-28 at 09:49 PM [/i]]

D_Boy 發表於 2005-2-28 10:10 PM

我等o左好耐喇!

樂壇渣Fit人 發表於 2005-2-28 10:14 PM

我呢期日日想匯豐升番去140...................陪下你紙上談兵先....

新經濟學巨人 發表於 2005-2-28 10:59 PM

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-2-28 10:14 PM:
|b_q7`*a 我呢期日日想匯豐升番去140...................陪下你紙上談兵先.... [/quote]YY2Oed+N
R4Y+Nr2[1WK#d@
不是紙上談兵架!
srt@t1_3E QV+S] cPp;?F a!HX{
我曾於圖書館看過一本介紹香港眾多上市公司的書籍,其中包括匯豐控股,講及匯豐在一百多年前,由香港經商的眾多外資商人合資組成,期間有多次股權變動,及至收購英國米特蘭銀行(英國四大結算行之一)的歷史;好多人都知道,匯豐控股是沒有大股東的,尤其是經過多年的收購,如英國、法國及美國的銀行等等,股權理應極為分散(這亦是小弟鍾意匯豐的其中一個原因,不會想起她便同時想起那個大股東)。
:c^:_4_:A(n [ `]:O Tm
[b]加上:[/b]
aZD#ys)i]j 1)公司透明度極高;
@rH8\u0Wyj(a|!Z 2)對股東公平; rz BKs5O{~l
3)股息合理(我好多年以股代息架啦);
^/d`0_x0^0u&| 4)公司管治好;
*ci]z8T#O:G 5)資產及盈利來源平均,3成亞洲,3成歐洲,3成美洲,Citi都唔可以!
p+e e+zRW
M {"n.N w 就算要坐艇,坐在這間公司身上,包你睡到一教好!:D!Z D6^}WG
;g3[h pTH
不過,以一個 Non-UK Resident買匯豐(HSBA),有一樣唔好,就係要俾10%股息稅囉!
&PM#k;AqMy V2n;Wq3_$^ jB
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2005-2-28 at 11:16 PM [/i]]

新經濟學巨人 發表於 2005-3-1 12:39 AM

[quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-2-28 09:02 PM:
fh$? So)] 大佬呀乜野好消息都出曬啦
&AO)_9e%@(VXB 仲要連佢賺幾多都估中曬&?]A9c(P]+tqKA
完全同大家估計的一樣
QaKlq;Hw%@ S/P"ieUCMH/OE`
B2f ~1K cf8u5a
派曬息之後仲有得跌
FQ#{ DD(E 估計到復活節前會跌多  $8左右 即係 $120 一股左右 [/quote])B y'\$eh-dk0E!{

5T'm&tR j5G0B0Oj 引用兄台的理論,香港好多地產股,依家就算公布業績,好多我諗佢地仲有成20倍往績PEY e8EB X

9L+^#Q$Zk Tl 一)現在往後土地成本越來越高,地產商手上的貨又越來越少,他們以為唱供應少有利或push政府推多些地出來;e&[ [wb"?v A_
二)他們set高左果價賣唔出多貨;b#_6\M)Vk&n
三)加上利息周期上緊,往後成績應該唔會好!n(b/{/j'C7Y'k`5B DQ
ez0dD&|+b3t%}
所以我決定明天2005年3月1日搵地產股開刀,買PUT,首選[size=6][b]申紅雞[/b][/size]!1]"p'uT2~1i

t'f1?m4}"F 應該在復活節前可以食火雞!
+[;I:l0i#E.| :D:lol:

stone86 發表於 2005-3-1 10:10 AM

[quote]Originally posted by [i]新經濟學巨人[/i] at 2005-3-1 12:39 AM:
Nu eS!] d&uNh/f.C_uTvD%X

*~Ws6[.U 引用兄台的理論,香港好多地產股,依家就算公布業績,好多我諗佢地仲有成20倍往績PE
rZ3yr V ? bp&s
UCN%bwR+] 一)現在往後土地成本越來越高,地產商手上的貨又越來越少,他們以為唱供應少有利或push政府推多些地出來;.M5}"[4x^`wry i
二)他們 ... [/quote]
WP/Roo Y zi7E#C9|OD,\m
v+~u$_X,T%]t
)u(KBd U;o
這排咁高,都係買沽輪好。

austin666 發表於 2005-3-29 12:58 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

austin666 發表於 2005-3-29 12:59 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

stone86 發表於 2005-3-30 10:46 AM

今日得122.5,
L~]$\;m3U5~C 唔知仲好唔好買呢

austin666 發表於 2005-3-30 01:37 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

net169 發表於 2005-3-30 03:10 PM

匯豐有買貴冇買錯,呢十幾年次次都係,你說得對,當震倉時就係買匯豐時,
K:n R,Y1ks%O rYX_ 我125入了幾手.support !!!!

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.