我隻愛股匯豐響英國俾人插丫,我要去救佢!
:mad:C:U*oG9ClX[
D人都唔識貨,十五倍PE都好正常,又有2.1股息(第四次),我要去英國救佢!7? q9dD"w O)?I
x$bY7Z o*\
3eY7F)Ws
\5x2g-lyr:G
[img]http://uk.ichart.yahoo.com/t?s=HSBA.L[/img] 駛唔駛俾1個b你呀? ;) 兄台, PE低唔一定抵架!!! ;) **** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 **** 我手上有Private Media Group股票,S:K7W%w7S md
[img]http://www.private.com/images/spacer.gif[/img]1zZAH,s{
I/o E\2k,l&k!w
早排US$ 4.62美金買,上星期五收5.15,都有少少利潤,O2vix|{s:^"g~#o*f
B @Q M)q1tc9{ \v3u
等一陣美股開屎,我會沽哂佢,去London買匯豐,支持HSBC,
O?#C/u H
一於盡下小股東責任!)T]+De I,df:M
aZ'E/z;gyy@,Q8G%O
以我多年累積HSBC的經驗,當人人唔要的時候,就是你累積的好時機,
又有2.1股息! bk+k%f!Y]%W5|
S!s%H(J#n)rv(d
雖然好似跌,但英磅都升到去 1.92,in terms of USD,其實HSBC都唔係跌好多啫!
~%r:kr-C t(VuP`
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2005-2-28 at 09:49 PM [/i]] 我等o左好耐喇! 我呢期日日想匯豐升番去140...................陪下你紙上談兵先.... [quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-2-28 10:14 PM:
我呢期日日想匯豐升番去140...................陪下你紙上談兵先.... [/quote]YY2Oed+N
R4Y+Nr2[1WK#d@
不是紙上談兵架!
QV+S] cPp;?F a!HX{
我曾於圖書館看過一本介紹香港眾多上市公司的書籍,其中包括匯豐控股,講及匯豐在一百多年前,由香港經商的眾多外資商人合資組成,期間有多次股權變動,及至收購英國米特蘭銀行(英國四大結算行之一)的歷史;好多人都知道,匯豐控股是沒有大股東的,尤其是經過多年的收購,如英國、法國及美國的銀行等等,股權理應極為分散(這亦是小弟鍾意匯豐的其中一個原因,不會想起她便同時想起那個大股東)。
`]:O Tm
[b]加上:[/b]
1)公司透明度極高;
2)對股東公平;rz BKs5O {~l
3)股息合理(我好多年以股代息架啦);
4)公司管治好;
5)資產及盈利來源平均,3成亞洲,3成歐洲,3成美洲,Citi都唔可以!
就算要坐艇,坐在這間公司身上,包你睡到一教好!:D!Z D6^}WG
;g3[h pTH
不過,以一個 Non-UK Resident買匯豐(HSBA),有一樣唔好,就係要俾10%股息稅囉!
V2n;Wq3_$^ jB
[[i] Last edited by 新經濟學巨人 on 2005-2-28 at 11:16 PM [/i]] [quote]Originally posted by [i]austin666[/i] at 2005-2-28 09:02 PM:
大佬呀乜野好消息都出曬啦
仲要連佢賺幾多都估中曬&?]A9c(P]+tqKA
完全同大家估計的一樣
S/P"ieUCMH/OE`
B2f ~1K cf8u5a
派曬息之後仲有得跌
估計到復活節前會跌多 $8左右 即係 $120 一股左右 [/quote])B y'\$eh-dk0E!{
引用兄台的理論,香港好多地產股,依家就算公布業績,好多我諗佢地仲有成20倍往績PE