娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2011-9-26 07:49 PM

X你老母!!!!!!

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

chewlun3 發表於 2011-9-26 07:53 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2011-9-26 07:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2011-9-26 07:58 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hamsubboy 發表於 2011-9-26 11:46 PM

撇開"出手打人係唔啱"呢個道理..... 呢條四眼仔係底俾人打:clap:

深圳居民 發表於 2011-9-27 08:02 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3716738&ptid=254263]5#[/url] [i]hamsubboy[/i] [/b] 为何呢?

onqf9vo 發表於 2011-9-28 05:16 PM

利害.....

hamsubboy 發表於 2011-9-29 02:39 AM

[quote] 5# hamsubboy  为何呢?
u5KE N%] [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3716810&ptid=254263][color=#999999]深圳居民 發表於 2011-9-27 08:02 AM[/color][/url][/size][/quote]
mI Y#?'y
L L?)B-TD+a:~ j 遲 D 覆你, 睇歐聯:P

電梯男 發表於 2011-9-29 07:04 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hamsubboy 發表於 2011-9-29 04:16 PM

搭巴士坐"打對面位", 雙腳有機會接觸在所難免, 先不要追究是誰"過界".....
'j/s(FeM -b U8y bT
講咩都得, 父母雙親就唔可以講黎鬧人.......,u6zs K Ul ker

MZEy d` g p 當你鬧交時, 講"你老母" 同 講"X你老母" 係無分別.... 唔好以為唔講"X"就係當正自己無呢個意思.....

andyho 發表於 2011-9-30 12:39 PM

[quote]搭巴士坐"打對面位", 雙腳有機會接觸在所難免, 先不要追究是誰"過界".....
4} X f&f&~QT8O ,c]6q.EOlP6Og!z u
講咩都得, 父母雙親就唔可以講黎鬧人.......Y%UP,Q0D\*wa f

EV,I7@-[@4~S*^$S 當你鬧交時, 講"你老母" 同 講"X你老母" 係無分別.... 唔好以為唔講"X"就係當正自己無呢個意 ...
C9^x*I^ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3717653&ptid=254263][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-9-29 04:16 PM[/color][/url][/size][/quote]PHoF etd

bkfU/v;KF ?+o \j 小弟路過, 多口一問巴打, 巴打活到今日, 平生有無問候過別人娘親或講"你老母」之類? n$m |L3{%sFd:w
無, 當然最好, 如有, 有無被人打過? 用巴打你的道理, 如你有鬧人娘親但至今仲未被人打, 真係無天理囉:D

d228216 發表於 2011-9-30 02:05 PM

[quote] 5# hamsubboy  为何呢?
7H6iE_tL` @6_ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3716810&ptid=254263][color=#999999]深圳居民 發表於 2011-9-27 08:02 AM[/color][/url][/size][/quote]如果你有睇功夫就知, D四眼仔都係抵打既:yy03:

hamsubboy 發表於 2011-9-30 05:58 PM

[i=s] 本帖最後由 hamsubboy 於 2011-9-30 06:21 PM 編輯 [/i]
a[lBA:JR{
&ebo;W c7Ur [quote]
oEcr`7W5i
H a.?1\}e.r 小弟路過, 多口一問巴打, 巴打活到今日, 平生有無問候過別人娘親或講"你老母」之類? } P-s C2h;drZ
無, 當然最好, 如有, 有無被人打過? 用巴打你的道理, 如你有鬧人娘親但至今仲未被人打, 真係無天理囉:D ...
i2fT3cg+[` [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3718020&ptid=254263][color=#999999]andyho 發表於 2011-9-30 12:39 PM[/color][/url][/size][/quote]
6J$RX+pu!xO]4J
;NWQh|a+qF"OJ 天理? 你唔好將你D歪理拉埋天理黎講啦.....
3[ lyaz5|DAu(a'K 以為自己好叻去抽9人水, 你慳D啦! 你未夠班呀!
.zZq Qy(OF4^ 閣下在26FUN吹水版咁多年都係歪理連篇, 大部份人都知...
,B$Qp8de 路過就唔好學人抽水, 棧自己攞黎瘀!:D

hamsubboy 發表於 2011-9-30 06:21 PM

[quote]如果你有睇功夫就知, D四眼仔都係抵打既:yy03:
-?-DG)W8| [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3718050&ptid=254263][color=#999999]d228216 發表於 2011-9-30 02:05 PM[/color][/url][/size][/quote]
}[;M C[ uT ]P ?&n~Et[
唔知 "何安迪" 係唔係果個四眼仔, 成日將d"歪理"當"有道理",
O z&a%}S9|VZ5y:T q*mF$P,D$T~
[color=red][b]四眼仔︰「你老母呢三個字都有文學意思,你返去查吓字典。」[/b][/color]
o9l vbcN [color=red][b][color=blue]呢d咪係歪理..... 擺明挑釁, 仲用d借口去為自己的"契弟行為"修飾護航,[/color][/b][/color] hE ov${)Q
[b][color=#0000ff]呢d咪係"契弟中的契弟" law![/color][/b]F2mAb_p
[b][color=#0000ff][/color][/b]
,_&i0S&s1Oj [b][color=#0000ff]所以我唔明狗哥當年仲話佢講嘅野等於狗哥講嘅野.....[/color][/b]
1f+t+v{?(f!x [b][color=#0000ff]狗哥..... 你扶一扶佢唔緊要, 但點解要自貶身價:cry: [/color][/b]
U4Y Iwn [b][color=#0000ff]狗哥, 你一向都落開老尖d場玩, 大吃大喝, 點解依家要跟條傻佬上大陸d二線村仔洗頭:hitwall: [/color][/b]

alan3015chan 發表於 2011-9-30 08:30 PM

r你老母然後叫人番去查字典都幾撚on9,似小學生嘈交多d!阿叔雖然蝕卓,不過四眼佬係抵打既佢老母!!rUY*E.I/|3j
:noway: :noway:

d228216 發表於 2011-9-30 11:03 PM

[quote]@&t#P N1X&|:C

bH6^],@!k 唔知 "何安迪" 係唔係果個四眼仔, 成日將d"歪理"當"有道理", E;CC!Xf Y"ko

Dcw.h0F^z 四眼仔︰「你老母呢三個字都有文學意思,你返去查吓字典。」"V$G @4Ns5M'O
呢d咪係歪理..... 擺明挑釁, 仲用d借口去為自己的"契弟行為"修飾護航,"^P'S1`O?
呢d咪係"契弟中的 ...(Z&lz,a"n5j+i`
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3718236&ptid=254263][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-9-30 06:21 PM[/color][/url][/size][/quote]s7nh-@5Knuqk
不過阿叔都冇乜用, 比我1秒就收佢皮:yy04:

hamsubboy 發表於 2011-10-1 04:54 AM

[quote] d~H$p#a Q,kR5@
不過阿叔都冇乜用, 比我1秒就收佢皮:yy04:
[;Y8Ix0G't7A:cc+r [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3718310&ptid=254263][color=#999999]d228216 發表於 2011-9-30 11:03 PM[/color][/url][/size][/quote]
S0VC yZm:@ j.a4` B:i}x
NONONO!6be/~(b*rA4M2hGR
亞叔聽到對方話報警, 即時"笠水",.......
0O5@ t6Fo\` 有打過交都知, 出一拳會有罪, 出多拳一樣, 好明顯仍後悔出腳兼且怕"皇氣"...... xy0] x/F)HE8{
D佬你有如何威猛抽得..... 閣下自知.....o p!}s2z
但約小弟有日在街上遇上一條:有影相架餐"在手的人事, A}9N z c |Xy
在下必定大叫, 我係26FUN member!

hamsubboy 發表於 2011-10-1 05:02 AM

[quote]r你老母然後叫人番去查字典都幾撚on9,似小學生嘈交多d!阿叔雖然蝕卓,不過四眼佬係抵打既佢老母!!/W;W&q` a1m5@@7N
:noway: :noway:g!O8X9OB E
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3718259&ptid=254263][color=#999999]alan3015chan 發表於 2011-9-30 08:30 PM[/color][/url][/size][/quote]K#DY;l)Qh9wg

+k+R\S"e%Xb W 同意! 小學生嘈交的模式...... 不講求up mud 春, 但求有機會發言,.......m&_V1K5eC
好像樓上條"木咀"... 志在插把咀, 自己up mud 9都唔清潔,  諗起自己, 都要笑自己幾day:D .....

d228216 發表於 2011-10-1 06:54 PM

K[quote] y%X3k'@0b5H'QG

J5c'h;V{*[ ~$jk o NONONO!%l:r)W{S7X0~-f {9h
亞叔聽到對方話報警, 即時"笠水",.......
v'U#OZ aG\V 有打過交都知, 出一拳會有罪, 出多拳一樣, 好明顯仍後悔出腳兼且怕"皇氣"......EF2S;tr%|gV G
D佬你有如何威猛抽得..... 閣下自知..... E6ok0A A,fT
但約小弟有日在街上遇上一條:有影相架餐 ...
5F'}!k&S2J [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3718410&ptid=254263][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-10-1 04:54 AM[/color][/url][/size][/quote]你咁講只會比人修多兩件:naughty:

hamsubboy 發表於 2011-10-3 05:51 PM

[quote]K你咁講只會比人修多兩件:naughty:l5R'A/TT9?+t
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3718551&ptid=254263][color=#999999]d228216 發表於 2011-10-1 06:54 PM[/color][/url][/size][/quote]
:y+OJ~%XI? @B4aV
Od._)d1H 我想問下, 你係唔係鬍鬚佬?
l.t!hY4d.luH-] 你有無朋友叫陳X傑, 早幾年前在冬天結婚?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.