娛樂滿紛 26FUN's Archiver

電梯男 發表於 2011-9-26 07:49 PM

X你老母!!!!!!

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

chewlun3 發表於 2011-9-26 07:53 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2011-9-26 07:56 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

電梯男 發表於 2011-9-26 07:58 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hamsubboy 發表於 2011-9-26 11:46 PM

撇開"出手打人係唔啱"呢個道理..... 呢條四眼仔係底俾人打:clap:

深圳居民 發表於 2011-9-27 08:02 AM

[b] [url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3716738&ptid=254263]5#[/url] [i]hamsubboy[/i] [/b] 为何呢?

onqf9vo 發表於 2011-9-28 05:16 PM

利害.....

hamsubboy 發表於 2011-9-29 02:39 AM

[quote] 5# hamsubboy  为何呢?4b:v:y|4N`+Ko$P
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3716810&ptid=254263][color=#999999]深圳居民 發表於 2011-9-27 08:02 AM[/color][/url][/size][/quote]
Nyvq{)yJ3J 9r#^2SKp1T:e
遲 D 覆你, 睇歐聯:P

電梯男 發表於 2011-9-29 07:04 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

hamsubboy 發表於 2011-9-29 04:16 PM

搭巴士坐"打對面位", 雙腳有機會接觸在所難免, 先不要追究是誰"過界".....m r kV d%[:r
T;Z @ qB6[Y*el0C
講咩都得, 父母雙親就唔可以講黎鬧人.......0S r6?%z SD2KQ
nLiP zD!Z6{ z%v
當你鬧交時, 講"你老母" 同 講"X你老母" 係無分別.... 唔好以為唔講"X"就係當正自己無呢個意思.....

andyho 發表於 2011-9-30 12:39 PM

[quote]搭巴士坐"打對面位", 雙腳有機會接觸在所難免, 先不要追究是誰"過界".....8@-Z-_m;XG0A7Tv
2W0zq'j7Wd/o
講咩都得, 父母雙親就唔可以講黎鬧人.......
y,q-a A,C`5tSf d:u
%aJ0y Z*g"L 當你鬧交時, 講"你老母" 同 講"X你老母" 係無分別.... 唔好以為唔講"X"就係當正自己無呢個意 ...
-[*T F0jfS-fM1x5rJ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3717653&ptid=254263][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-9-29 04:16 PM[/color][/url][/size][/quote]
vk@9kO-N
8Hs3XT:[ 小弟路過, 多口一問巴打, 巴打活到今日, 平生有無問候過別人娘親或講"你老母」之類?
4tC)yW sF 無, 當然最好, 如有, 有無被人打過? 用巴打你的道理, 如你有鬧人娘親但至今仲未被人打, 真係無天理囉:D

d228216 發表於 2011-9-30 02:05 PM

[quote] 5# hamsubboy  为何呢?
u-V R g}&? [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3716810&ptid=254263][color=#999999]深圳居民 發表於 2011-9-27 08:02 AM[/color][/url][/size][/quote]如果你有睇功夫就知, D四眼仔都係抵打既:yy03:

hamsubboy 發表於 2011-9-30 05:58 PM

[i=s] 本帖最後由 hamsubboy 於 2011-9-30 06:21 PM 編輯 [/i]
lxV2T:o UE A!R{ ] l { p$y1~&juX
[quote]Gw5U T3V'C&^
/O OG;c)keuL
小弟路過, 多口一問巴打, 巴打活到今日, 平生有無問候過別人娘親或講"你老母」之類?
S5r;Un&L]tCqf 無, 當然最好, 如有, 有無被人打過? 用巴打你的道理, 如你有鬧人娘親但至今仲未被人打, 真係無天理囉:D ...B q+o#~R-@x:JJ
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3718020&ptid=254263][color=#999999]andyho 發表於 2011-9-30 12:39 PM[/color][/url][/size][/quote]] O$T'V-km(d O
q TU:|0E Z9_
天理? 你唔好將你D歪理拉埋天理黎講啦.....2Il k!kpv
以為自己好叻去抽9人水, 你慳D啦! 你未夠班呀!
/[ K a#mlH4A 閣下在26FUN吹水版咁多年都係歪理連篇, 大部份人都知...
H/ed j8V'A 路過就唔好學人抽水, 棧自己攞黎瘀!:D

hamsubboy 發表於 2011-9-30 06:21 PM

[quote]如果你有睇功夫就知, D四眼仔都係抵打既:yy03: z \[eN_)SaCW
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3718050&ptid=254263][color=#999999]d228216 發表於 2011-9-30 02:05 PM[/color][/url][/size][/quote]
d-U's{.[ I-` b
g;PF ?Q 唔知 "何安迪" 係唔係果個四眼仔, 成日將d"歪理"當"有道理", :F |$[ PvqWyN

ny*HQU6L#nmN7q [color=red][b]四眼仔︰「你老母呢三個字都有文學意思,你返去查吓字典。」[/b][/color]](d]x u
[color=red][b][color=blue]呢d咪係歪理..... 擺明挑釁, 仲用d借口去為自己的"契弟行為"修飾護航,[/color][/b][/color]
4vq.y @#\I"i-W [b][color=#0000ff]呢d咪係"契弟中的契弟" law![/color][/b]
,^.UHt'q"{e.J [b][color=#0000ff][/color][/b] lU k^M-S\-X
[b][color=#0000ff]所以我唔明狗哥當年仲話佢講嘅野等於狗哥講嘅野.....[/color][/b]+F3U*K.s:J!|*v!K/B
[b][color=#0000ff]狗哥..... 你扶一扶佢唔緊要, 但點解要自貶身價:cry: [/color][/b]
A]#]4?6Q"KFz']4G [b][color=#0000ff]狗哥, 你一向都落開老尖d場玩, 大吃大喝, 點解依家要跟條傻佬上大陸d二線村仔洗頭:hitwall: [/color][/b]

alan3015chan 發表於 2011-9-30 08:30 PM

r你老母然後叫人番去查字典都幾撚on9,似小學生嘈交多d!阿叔雖然蝕卓,不過四眼佬係抵打既佢老母!!
b:`ySq`B :noway: :noway:

d228216 發表於 2011-9-30 11:03 PM

[quote]
D-u5^loa~ #K\7K6UB%lh7@B)b0{
唔知 "何安迪" 係唔係果個四眼仔, 成日將d"歪理"當"有道理", uF*H^:Z&Up"Oj/N7L
~ H}7^IB
四眼仔︰「你老母呢三個字都有文學意思,你返去查吓字典。」%v{4X"\$?r(b5f[ M
呢d咪係歪理..... 擺明挑釁, 仲用d借口去為自己的"契弟行為"修飾護航,
{0G+|9NA%Vd*N 呢d咪係"契弟中的 ...
7Cy,M'SbORBP [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3718236&ptid=254263][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-9-30 06:21 PM[/color][/url][/size][/quote]"O9Z9mH"A n5GN2{0B
不過阿叔都冇乜用, 比我1秒就收佢皮:yy04:

hamsubboy 發表於 2011-10-1 04:54 AM

[quote]
T]1n?4X1P 不過阿叔都冇乜用, 比我1秒就收佢皮:yy04:1[l2AF.A7RQ
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3718310&ptid=254263][color=#999999]d228216 發表於 2011-9-30 11:03 PM[/color][/url][/size][/quote]hH _'vL]]V

2^4~n8z0ut NONONO!
@k%J{,YUR 亞叔聽到對方話報警, 即時"笠水",.......&x.R0w'N1s
有打過交都知, 出一拳會有罪, 出多拳一樣, 好明顯仍後悔出腳兼且怕"皇氣"......
7wz9E[Vc D佬你有如何威猛抽得..... 閣下自知..... J$R.Slw*z![
但約小弟有日在街上遇上一條:有影相架餐"在手的人事, Vp7x\w4lXN
在下必定大叫, 我係26FUN member!

hamsubboy 發表於 2011-10-1 05:02 AM

[quote]r你老母然後叫人番去查字典都幾撚on9,似小學生嘈交多d!阿叔雖然蝕卓,不過四眼佬係抵打既佢老母!!
4u7ka#hJU&O :noway: :noway:k(e)CF6L`)P1Z3j
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3718259&ptid=254263][color=#999999]alan3015chan 發表於 2011-9-30 08:30 PM[/color][/url][/size][/quote]
"z!?hd,v:A
,Ow3Pn rPyG(V 同意! 小學生嘈交的模式...... 不講求up mud 春, 但求有機會發言,.......t O7x2b7s3^7T!]:h
好像樓上條"木咀"... 志在插把咀, 自己up mud 9都唔清潔,  諗起自己, 都要笑自己幾day:D .....

d228216 發表於 2011-10-1 06:54 PM

K[quote]o^/vs`4G
*~F)F5`3O5G a/l
NONONO!1j)R:De,v3\)J2v
亞叔聽到對方話報警, 即時"笠水",.......+U6o6U8G&q `;t;d/y
有打過交都知, 出一拳會有罪, 出多拳一樣, 好明顯仍後悔出腳兼且怕"皇氣"......l,LY{7@
D佬你有如何威猛抽得..... 閣下自知.....
M*v c@8[+?l%k(~^V 但約小弟有日在街上遇上一條:有影相架餐 ...
#|6M0}$E0Z1T:vdT [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3718410&ptid=254263][color=#999999]hamsubboy 發表於 2011-10-1 04:54 AM[/color][/url][/size][/quote]你咁講只會比人修多兩件:naughty:

hamsubboy 發表於 2011-10-3 05:51 PM

[quote]K你咁講只會比人修多兩件:naughty:
m.i'C{V DY#c~ [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3718551&ptid=254263][color=#999999]d228216 發表於 2011-10-1 06:54 PM[/color][/url][/size][/quote].NG~gfCaa%IF
P \uU ?'CA
我想問下, 你係唔係鬍鬚佬?v1g4]f$f u\+]){
你有無朋友叫陳X傑, 早幾年前在冬天結婚?

頁: [1] 2

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.