娛樂滿紛 26FUN's Archiver

jyeung1 發表於 2011-9-30 09:51 PM

外傭居港權案黑手 聲討公民黨大遊行!

外傭居港權案黑手 + 浪費65億公帑, 全港市民聲討公民黨大遊行!(G^*Y|"dg7h`r4~
[url=http://chkp.org/wordpress/?p=159]http://chkp.org/wordpress/?p=159[/url]

jyeung1 發表於 2011-10-1 11:08 AM

根本法官有問題!!
C6N+Ar6C 1) 原有法例講明無, 基本法亦無白紙黑字寫有~ |Ax)P
2) 原有法早於基本法, 應以原有法為先
2U-j&`t_?FU3dl(P3P8~ 點會以基本法為依歸
1PE7XXy(@.N7Ry:f ,E i]Lj5nO/z_/U
解決方法,修改基本法=>
a!a)iA%|t2y| h"[ 1) 一切以原有法行先,如原有法先於基本法/s3wQBmKt
z"O va F+vCs(`
2) 之前菲傭知無居留權
O3e6E+a x3Q 即使判勝訴,亦以昨天開始計起&W$`oe1q;k
因法例無追溯權
0P+nY*x#{7C:C 即是第一批有居留權菲傭係2018年9月30日nC ex Us
(如佢地合約仲可維持到當天又滿七年)
O;F7^sRU sX6n/C
1[ t2|G4}__1g 法律一向有問題,吾係點會強姦,殺人有d人無罪
O`.E0P9dB 根本幫菲傭打官司個律師
VPR4|Y` 同幫明知條友強姦,殺人打官司一樣O {,xi ^2zbyb;Y
豪無道德可言
qjW.z8j6|4~y 只要法律有問題,殺人放火咩都得!!

cxzcxz 發表於 2011-10-5 06:55 PM

公民黨不管民間疾苦,只會攪亂社會!!
E5W*Z*rW Y r Lp
lc0oVEk 呼譽香港市民,嚟近區議會,下一屆立法局選舉! pIrpH.m

?1B p*m+EL 不再投票支持公民黨!
+ZF Za\l
3Ps|(| a2C 不要被班律師再濫用法律,愚弄香港市民!!

266 發表於 2011-10-25 01:41 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.