娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pkdonald 發表於 2005-3-1 11:06 PM

大家最想學金庸系列之中咩武功呢,同埋又認為金庸當中邊個最好打

:P
UL4aQ5`h/I 我最想學降龍18掌

pakho 發表於 2005-3-1 11:16 PM

翻騰術,淩波微步,乾坤大挪移,易筋經:P

甘國武 發表於 2005-3-1 11:21 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

jctk2419 發表於 2005-3-2 04:51 PM

降龍十八掌[*mSYx1W!P
周伯通最好打

easonwing 發表於 2005-3-2 05:07 PM

最好打係......少林 - 達摩 !!!*L#?&c ^L ?VX
金鐘罩第十二關 比中原各大高手圍秋三日三夜都無事!! SO^m/Y1O1t,J
佢仲識,易筋經,洗髓經,童子功!!!又自創達摩神功 !!)g j0],a dB
仲唔係佢最勁??Q?1rK^;ga
不過可能佢會比悟空一野"原氣彈" ko呢=.=........
.WnRnZ@b 話時話...金庸系列之中,有無題過達摩= =

bc_lyf 發表於 2005-3-2 07:00 PM

獨孤九劍
!m.}vn&I h%hg7H`
;`z*e8|I1f;CS_;qO u :cool:

hold_find 發表於 2006-1-3 10:01 PM

大家最想學金庸系列之中咩武功呢+t+`H&_(X.q/q-P!m5G
左右互搏     - 左手打機右手做功課、考試測驗左手答第一題右手答第二題P9T(a0hm Cj
淩波微步     - 趕返學、參加短跑
OTL6O+g A&Ho3Y 六脈神劍     - 遙距按升降機制Ptd5I5|si
乾坤大挪移  - 唔怕俾人打+e8q\6`qmz(f
玄冥神掌     - 夏天自己制凍飲
z)oG B3qs 九陽神功     - 冬天唔怕凍
*tQyj w{w$^5h 北冥神功     - 吸人內力,所有武功以內力為基礎@9U0lmmv
太極拳劍     - 俾人罵時卸fM8WdM#} jn
降龍十八掌  - 划船、砍樹+H+W,M9y0H*Rx-v(i

k0eV.Y;e^ 同埋又認為金庸當中邊個最好打
6{'ln*KY8E XC ` 我(金庸群俠傳)h?mT j
唔計我,最強當然是阿青[越女劍]xO-f:O_U Y
她可以1對2000,邊個夠佢勁,段譽、虛竹、張無忌、楊過、郭靖等1對100都死a^1j!e ?V

\R1B n_GE [[i] Last edited by hold_find on 2006-1-3 at 10:49 PM [/i]]

冰封騎士 發表於 2006-1-5 09:24 PM

[quote]Originally posted by [i]easonwing[/i] at 2005-3-2 05:07 PM:3B$Q1t^znT
最好打係......少林 - 達摩 !!!
-u*C \u&s 金... [/quote]
]'V(N6w w
1aj3HG:E-U o r 唔止三日    仲有水淹火燒都冇事OX]~X

'C/}iQF'm!p i5s 因為都冇罩門..$c l,G7z+x^9c#g'W

u j!k,e H
] H!G\#m.y v#JZ8U@p 我想學彈指神通  因為可以解bra帶:lol:

機密 發表於 2006-1-5 10:06 PM

[quote]Originally posted by [i]hold_find[/i] at 2006-1-3 22:01:
n @!Pb0`8h5H 大家最想學金庸系列之中咩武功呢
*jY3O!J^ 左... [/quote]4O C![3t rp/EW
F{9n/~0TK|@
should be 楊過~!;)

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.