娛樂滿紛 26FUN's Archiver

austin666 發表於 2005-3-2 12:50 PM

點解升 董建華 做 【全國政恊副主席】

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-2 12:55 PM

其實咁做都幾好f'_2]"x{
唔駛大家難做

timho 發表於 2005-3-2 02:21 PM

好事黎丫

greatzelda 發表於 2005-3-6 01:03 PM

果個位冇權架,只係台前有個名牌only,即係齋坐

三仔 發表於 2005-3-6 02:07 PM

咁你地話邊個會上位做特首呢??

蕃薯仔 發表於 2005-3-7 06:10 PM

民主黨同d人唔係好想佢落台咩?

Kev 發表於 2005-3-7 08:24 PM

[quote]Originally posted by [i]蕃薯仔[/i] at 2005-3-7 06:10 PM:]-~ f7E4M_G7I
民主黨同d人唔係好想佢落台咩? [/quote]
2Ck+u7z6e Fsq'e_P1C+~-S
梗係唔想啦...
!l'v[h R$U8\ 落左佢地冇野做... h9R K5[6?,I-N*j
得返平返64..同叫呀婆上訴..

cibe 發表於 2005-3-7 09:43 PM

明升暗降....

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.