娛樂滿紛 26FUN's Archiver

zzzooonnneee 發表於 2005-3-2 06:28 PM

今晚又跑馬仔有乜好��

自由行9成餐屎面ZFK`*N8a,m3g&h4cI"a
有膽冇腳有冇腳呀呀呀呀呀呀呀

timho 發表於 2005-3-2 07:03 PM

[quote]Originally posted by [i]zzzooonnneee[/i] at 2005-3-2 06:28 PM:
P o0P9o,gX)@/}q 自由行9成餐屎面N^#HumPh"r
有膽冇腳有冇腳呀呀呀呀呀呀呀 [/quote],T2I](hy;}TF u

*D0Y \+?'pz 港島百勝

zzzooonnneee 發表於 2005-3-2 07:12 PM

都5同場T@g_ nM)i!rK g
好頭痕arrrrrrrrr

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.