娛樂滿紛 26FUN's Archiver

浪子 發表於 2011-11-11 09:47 AM

突然不想再用IPHONE了

一羅部IPHONE出來就想起自己好像和排隊班難民一樣, 勁核特羅
y-{sm u Ed 總之不想再用IPHONE了, 換乜都好.

frankielth 發表於 2011-11-11 10:49 AM

That's right-.-

mnbvc 發表於 2011-11-12 12:18 AM

我用我部同你換:yy14: :yy04:

浪子 發表於 2011-11-12 02:06 PM

買iphone人的公德心, 用緊IPHONE的都真係要快D換.

怪人米不多 發表於 2011-11-12 07:51 PM

[quote]我用我部同你換:yy14: :yy04:
eM,hM5v^l [size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3741127&ptid=256602][color=#999999]mnbvc 發表於 2011-11-12 12:18 AM[/color][/url][/size][/quote]]d4j `OgJ/`
唔方好嘢...:yy10:

ATX-828 發表於 2011-11-13 12:36 AM

[quote]
C2K:z!{*?}"v 唔方好嘢...:yy10:s2qyB2`-G
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3741364&ptid=256602][color=#999999]怪人米不多 發表於 2011-11-12 07:51 PM[/color][/url][/size][/quote](?XZ!IZdp

E&r\/d(v-HX*sLkK 佢仲用摺龜:secret:

chewlun3 發表於 2011-11-13 08:26 AM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

怪人米不多 發表於 2011-11-14 09:56 AM

[quote]
+e#fR P8kydkx ,Cz7TQ;j$t
佢仲用摺龜:secret:u8a1D;f4H#wB'P9LD
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3741443&ptid=256602][color=#999999]ATX-828 發表於 2011-11-13 12:36 AM[/color][/url][/size][/quote]
&x.["U0G%C+OP _*P)Z B 揸"大哥大":yy24:

aabcccc 發表於 2011-11-15 01:43 PM

change it

QuattroVageena 發表於 2011-11-17 03:44 AM

[quote]
V5R,JzhJ 揸"大哥大":yy24:i\!s/Vov&[9N/H
[size=2][url=http://www.26fun.com/bbs/redirect.php?goto=findpost&pid=3741822&ptid=256602][color=#999999]怪人米不多 發表於 2011-11-14 09:56 AM[/color][/url][/size][/quote]
A7\f5Psc^,W
3V'OC0tAvq:\ 我估佢部係天地線 :yy04:

shilaoban 發表於 2011-11-29 01:07 AM

that's also my thought!@! it's terrible to queue that long!!

yakyi 發表於 2011-12-4 05:51 PM

it is because of the people, not iphone

5kownwor 發表於 2011-12-4 05:56 PM

無user, 又何來炒家呢?F7H S1B7O8s-~+f
支持樓主諗法~

ricricleung 發表於 2011-12-7 12:53 AM

support android
o0R{3jbtB never use iphone

hisoka_y 發表於 2011-12-15 05:34 PM

iphone :nogood: k`.dF.HH&~+G
HTC:agree:

yikchunlau 發表於 2011-12-18 04:09 AM

...咁唔係既.. 好野梗係有人搶既~

ken1083 發表於 2011-12-20 08:36 PM

poor guy~~

頁: [1]

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.