好似現實版的大長今
睇到董建華下台, 曾司長可能做住特手先. 班民建聯自由浪就想財神上. 就好似崔上宮個亞哥咁做好多計謀. 只有上邊班 ma ma知. 下面就鬥餐死.. 不如出個比賽, 睇吓邊過鬥快做好盤數, 邊過就特熟手 gg 有時我係到諗~究竟係錯在邊個??唔通真係佢一個人既錯?_FaMS*m$R
有D議員成日嘈嘈嘈....佢地又係咪真係做過野??
董生做得好唔好我唔知,但係我覺得佢係盡過力!! cjD2Ag6@fQ0j
我覺得香港呢個社會係一犬吠@,百犬吠聲 既世界!!8|-v`d v0V Xz}A
唔認真諗錯在邊個?錯係邊度,就一句話係佢既錯!!?4@V3xA+~
真係好唔公平~!s}4{Y*^:wv
佢既離任,我多多少少有d唔開心~O v/[0G}L,Y;h
希望將來社會係更好,唔好愈黎愈敗壞! [quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-3-3 20:57:!_ rN0U YSQ\
有時我係到諗~
究竟係錯在邊個??唔通真係佢一個人既錯?
有D議員成日嘈嘈嘈....佢地又係咪真係做過野??7Rb o(IWx!{v
董生做得好唔好我唔知,但係我覺得佢係盡過力!!"G0V1B%z)C|#PV2d
我覺得香港呢個社會係一犬吠@,百犬吠聲 既世界!!F-n%`v&tAb}4Zn Lf
唔認真 ... [/quote]極之同意;)
good~ar
good~ar頁:
[1]