娛樂滿紛 26FUN's Archiver

pkpkpkpkp 發表於 2005-3-3 09:24 PM

你地聽過最好聽既歌係咩??

我最鐘意係電影星願既主題曲---星語心願
&OM!m}CzTz9f 我一聽親就會諗番好多以前既野~
4|[,P }7EY"hbfo,l 好感動!!!令我勁想喊~~k bZjXY5\
首歌已經陪左我7年,到而家我仲有聽~^._-U gM;t'V

s[email protected]|#Az -fQR(S2p+q2g

6v7Ns zrn.aBW
[},V!e `gq&Y (XZZte
[size=4][color=Maroon][b]+5[/b][/color][/size]
+\])VxF dK e i,}E*w0yB
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-3-3 at 11:27 PM [/i]]

月月鳥 發表於 2005-3-3 09:28 PM

你好長情

pkpkpkpkp 發表於 2005-3-3 09:31 PM

咁你呢?? q B8[I^"yP6|TXF
你最鐘意既歌係咩

月月鳥 發表於 2005-3-3 09:36 PM

beyond的
!rdw8Qu.y0l2Z F*TX (U;g/S/t0TG5z
海ㄨ天空Ef(}@{5Q!Uo f
'背棄了理想,誰人都可............'

pkpkpkpkp 發表於 2005-3-3 09:40 PM

Beyond 既喜歡你我都鐘意

月月鳥 發表於 2005-3-3 09:47 PM

志同道合

pkpkpkpkp 發表於 2005-3-3 09:48 PM

希望有多D回應!! +OU&\&~n
到此88先

月月鳥 發表於 2005-3-3 09:49 PM

再見la
]o:\;X]"n&z pkpkpkpkp兄

樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-3 09:52 PM

我會聽[b]紅日[/b].....真係好啱出黎社會工作既新人聽聽架;)
t*qwWw V h6j)sl#eu-JRXk
[quote][b]曲:立川俊之    詞:李克勤    編:方樹樑[/b]T2g#h(?n5?i'^

*j4D3i;[+E/kYVP                       命運就算顛沛流離
)k\ Zcz`&r:r)Nj-j                       命運就算曲折離奇e5|~dZ*jr-_
                      命運就算恐嚇著你做人沒趣味
5R%[*_f)ulzx\                       別流淚  心酸  更不應捨棄
tg;K`N.VB:g6]{
:Y W9I!k;O)F9b g"^H                       我願能  一生永遠陪伴你d7J&KRKy q

2D+_+S\/["}                        一生之中兜兜轉轉  那會看清楚
$t,|%yt| g)i                       徬徨時我也試過獨坐一角像是沒協助
X6P8SB'b-uBX^,H^S                       在某年  那幼小的我
'l @-VBC$g;s                       跌倒過幾多幾多落淚在雨夜滂沱3N+Po`(vL#K
                      一生之中彎彎曲曲我也要走過,x ^%vA^s4tz
                      從何時有你有你伴我給我熱烈地拍和
%e"ABC5? U!@:EUNA                       像紅日之火  燃點真的我 { E4P7X+u U]
                      結伴行  千山也定能踏過P"|U8s$`-k
                      讓晚風  輕輕吹過 y x%| Q9y;m
                      伴送著清幽花香像是在祝福你我@5l@6^EJq3d
                      讓晚星  輕輕閃過
R-B2A'GL.h'|-Z0p                       閃出你每個希冀如浪花  快要沾濕我 [/quote]\x[ V0W)\
[7Wdx'E0eTz2L
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-3-3 at 10:30 PM [/i]]

月月鳥 發表於 2005-3-3 09:56 PM

好似10年前架

樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-3 09:57 PM

最鐘意丫ma ;)

月月鳥 發表於 2005-3-3 10:08 PM

我也喜歡

brightlee 發表於 2005-3-3 10:11 PM

終於見到我寫中文!!! haha!f#K&?)oaW5xzA
"l.V LHL
流行曲: s dWu%x)Y%o2vn1X[
胸懷大至(威利) 不知道是甚麼歌, 那是獵鷹, 劉德華主演的電視劇,
m+? S7{h1l']] E4s2~6p0}g+N
胸襟早懷大志
b'Oe#N*v6Jjs 身軀關懷磨練
/y~ja.Q ^ 立心去追求理想t.{R.?uW.nV
尋覓美善9z/?z-J-YV@A
真摯激陽熱血_M Bh2o:m
堅忍化為強健
;C*i:Q q b4] E t 為�鷛R傾盡全心
u g7P4S~)m&wkS 將一切奉獻%p6oU/Y#c-G#~)K2T
完全無懼畏障礙(^7}!ul.c.t2B-A
分鐘斷不欺騙AK1v9I`)pD&}
揮出我身朝氣U!? f*A G$]k
拼發雷和電+f!^ OO"`'H
盡力盡責去做
.`6JswZ8A_ 天天對準挑戰2K(H{8L?`d??
匆匆奮身不顧 b&o#Tf(\_j^
我一馬搶先
t,\N+A N` 一身擔誠狠愛qC~w j
一身�p遺如電
w{R&n ?3\[%T 讓真理光耀我心 xH;h(z9N~9x|
不肯有變sW r!B8t|
repeat *
a!v jPE d"NP
5s(lW#ySu!z 幻想 (魏綺清)我相信左這個版內無人知到她是誰, 是80年代的DJ  (T&n^D2r%g;ll d

)Z1s!D*uq 曾坐在樹下幻想   到天際翱翔
AG]R+P~ 而今天終於超出理想s~F-gCIA d8D
曾坐在月下幻想   到星際立量
9Vl+~n*l0b7y$b `B 而今天已達成路向
_XsTJ$o[t 人生的理想  最初先有幻想
4R+C3Wu f8\j*]{ 你肯繼續尋  愉快會永享
g Ul4qzZ N 人生多妄想  也因只有幻想
f5t-Z9}vx,mu+qT Y 未曾著意追尋  消失方向{x:I:mO^4{ l
[3]v+v"pj3_'Y-k
副:*莫待日後幻想&Wt:}+b@pB,Vf
去牽制夕陽
qic7@)[z 從將一生光陰再享
&q)^xK \ (齊) 伴著樣樣幻想
\Q U5kt 跳出這道牆
F0e,X9rC)K7PY 朝高峰繼續 (努力) 爬上!X&Qg*n6c'Bp!kH

GxN`0u~e![ 誰坐在大地幻想   建起避護牆,oa)Zl0?jY+|Qz/@
而身邊空得風聲四響.bn+uo"Z1R
誰坐在路上幻想   要得到艷陽O \y ``8H
而一級也未曾踏上7D j _M;I TB
人生的進取    也因優美幻想
)n-E'uN@/B2AwlK 創出了未來    獲世界讚賞S/x4F%tYA(e9C
人生的缺點    也因充滿幻想
ak(b/rb$O N 就如夢裡追尋占卜星相
2_ f3C\ |NoWX$c*}
9s;U.W7QxK#B0~$S 看看這些歌詞, 20年後的今日.......‧那些填詞人........"ALU]M:TC

J%Hl MP0Gf/M-Ml 詩歌:
W%_%uCWF Qx 除你以外(你當然指神)
%v x-B\B&Xt1pg L @ ]$[vgo
[[i] Last edited by brightlee on 2005-3-4 at 12:14 AM [/i]]

樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-3 10:11 PM

咁鐘唔鐘意hacken?

pkpkpkpkp 發表於 2005-3-3 10:20 PM

我比較鐘意d講愛情既歌~
;m$P:CW6? 不過唔要係失戀個隻

purplefish 發表於 2005-3-3 10:21 PM

身體健康~
/u7x|I!v G*Q 旋律 , 歌詞同埋個故事都好感人~
V(`K \)K:a 連個mv都係咁~!!

樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-3 10:24 PM

[quote]Originally posted by [i]brightlee[/i] at 2005-3-3 22:11:,K)Uf2e(vXd
幻想 (魏綺清)我相信左這個版內無人知到她是誰, 是80年代的DJ  
X1w#g(h7y;`3o+|-V Ul/_~2Z
曾坐在樹下幻想   到天際翱翔
^~qnL 而今天終於超出理想/TM-C8I!x6_;j`
曾坐在月下幻想   到星際立量
^7n ` R[%@s 而今天已達成路向6n.~0s'I2~M"g"g
人生的理想  最初先有幻想
:Wl n5{S#K 你肯繼續尋  愉快會永享
V!h#U$IF,\6L ~ 人生多妄想  也因只有幻想
1quIo(z{(m&r3L 未曾著意追尋  消失方向7H g`.Z*R0X7m ~b
:VeX&~l&X{
副:*莫待日後幻想B,t;n4whQ"N{,S
去牽制夕陽 ^*b'f|t
從將一生光陰再享
4f'`-@O#};K9?cv (齊) 伴著樣樣幻想
D)N(M1V*x[R7@6\F-k,l 跳出這道牆1}9M t @ED\S,kpn^ q
朝高峰繼續 (努力) 爬上q2FA(y#C0U@3w9^
%^u!d1Nz4~Q
誰坐在大地幻想   建起避護牆
&R0]$f,q a.f6d _*O+T0{8w[ 而身邊空得風聲四響
p/U?h{A&p[ e 誰坐在路上幻想   要得到艷陽
w}(Oag~B 而一級也未曾踏上8UOc s l-P
人生的進取    也因優美幻想e$MP|'MeD&Y8IQ#T
創出了未來    獲世界讚賞
8}IUAN 人生的缺點    也因充滿幻想
jO d+_ ku 就如夢裡追尋占卜星相
4~8LqVvZ2zh;B'Hx [/quote]X)bqF"|*}4^l K

5x X3Q(s8m
Fc` So!e0K/r 魏綺清/a%x gy6I3Iy
俞琤旗下既少女DJsV&[1C _
綽號小白兔
!p,D)Awf(Qy*l bVxv 賣點係清純
&`jr7T t .zq8h\f6}3Oj.O
1988 百代 FH10060
#k9LtB Xk0C ` 尋夢園
L8C&w;I S` ●尋夢園>潘偉源詞 ●城市足印>盧冠廷曲>樓恩奇詞 ●夢想辦公室>區新明曲>林夕詞 ●講一聲Hi>陳嘉國詞 ●[b]幻想[/b]>羅大佑曲>潘偉源詞 ●初戀故事>陳浩賢詞 ●Magic>盧昌明曲>胡啟榮詞 ●反方向>向雪懷詞 ●雨天雨點>孫偉明曲>陳海琪詞 ●醉人夢裡>Henry Wong詞 ●戀愛密探>古倩敏曲>古倩敏詞
@&^ PS(u[
|m3D nJ4A@ [[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-3-3 at 10:31 PM [/i]]

austin666 發表於 2005-3-3 10:25 PM

**** 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽 ****

樂壇渣Fit人 發表於 2005-3-3 10:26 PM

[quote]Originally posted by [i]pkpkpkpkp[/i] at 2005-3-3 21:24:
$r"f,PiZj tR9e/B 我最鐘意係電影星願既主題曲---星語心願
1]-XT)jyXD,]*TE 我一聽親就會諗番好多以前既野~
!@}NW5CkF 好感動!!!令我勁想喊~~N'T+m-XZL;Er^
首歌已經陪左我7年,到而家我仲有聽~ [/quote]
2m1k Hut-? "zkXh C0z\

/vt:O_w
$?1`gxn6^T6_8P [quote]星語心願 張柏芝
)J"UW1R AI"qp 曲、編:金培達 詞:高雪南 Z.zN%A ~,DXx&H[,B-x
,M#mOK0h pn
我要控制我自己 不會讓誰看見我哭泣
:jk#~)T)hW*gt4S 裝作漠不關心你 不願想到你 怪自己沒勇氣
{({ Hr$x-r
M6CO h4?o,oQq 心痛得無法呼吸 找不到你留下的痕跡
-@0n!G B5F*@S)?6g'b 眼睜睜的看見你 卻無能為力 任你消失在世界的盡頭6m!H ?/|E2{%uO

wR7g$i'UB(x 找不到堅強的理由 再也感覺不到你的溫柔
2pHiNls7f@ l)e 告訴我星空在那頭 那裡是否有盡頭
fQ4p,~ z0X
&BO6y2n3fa 心痛得無法呼吸 找不到昨天留下的痕跡
.a'I~]D 眼睜睜的看見你 卻無能為力 任你消失在世界的盡頭tHy Ff'vZ
p-M!w"It
找不到堅強的理由 再也感覺不到你的溫柔+_u7Iuw]
告訴我星空在那頭 那裡是否有盡頭g mb/|L(u

D3Qh;v:| wO^ p,X L 就向流星許個心願 讓你知道我愛你[/quote]

brightlee 發表於 2005-3-3 10:31 PM

oh my goodness....!!!

[quote]Originally posted by [i]樂壇渣Fit人[/i] at 2005-3-4 00:24:
0f'?k5HA+y 0f(i!Q%d5nJ}1VbcW
:e \J5as'rx0N'O!w
V~3|zh
魏綺清
'LP(Uj"Z }:by 俞琤旗下既少女DJ
'~*l.w1k `3m@3B 綽號小白兔
,XT&@(@gF0gbl 賣點係清純Nk.PO(^2H&j$L
!u6GyEU]7b:I|A
1988 百代 FH10060 7Gw_oH `,}` B
尋夢園 %sKX @-b7|-j8R
●尋夢園>潘偉源詞 ●城市足印>盧冠廷曲>樓恩奇詞 ●夢想辦公室>區新明曲>林夕詞 ●講一聲Hi>陳嘉國詞 ●幻 ... [/quote]
-i*F {B)O8`W
Ek g z-v"CA How could I find that CDs now?!!! I didn't have money (well, p.6 at that time) ........
ruq5u"e+iho j can someone help me??? or send me Mp3?
G7NRNV]g%g this CD, I am waiting for ages in my life....

頁: [1] 2 3 4

Powered by Discuz! Archiver 7.0.0  © 2001-2009 Comsenz Inc.