你地聽過最好聽既歌係咩??
我最鐘意係電影星願既主題曲---星語心願我一聽親就會諗番好多以前既野~
好感動!!!令我勁想喊~~kbZjXY5\
首歌已經陪左我7年,到而家我仲有聽~^._-U gM;t'V
-fQR(S2p+q2g
(XZZte
[size=4][color=Maroon][b]+5[/b][/color][/size]
e i,}E*w0yB
[[i] Last edited by 樂壇渣Fit人 on 2005-3-3 at 11:27 PM [/i]] 你好長情 咁你呢?? qB8[I^"yP6|TXF
你最鐘意既歌係咩 beyond的
(U;g/S/t0TG5z
海ㄨ天空Ef(}@{5Q!Uo f
'背棄了理想,誰人都可............' Beyond 既喜歡你我都鐘意 志同道合 希望有多D回應!! +OU&\&~n
到此88先 再見la
pkpkpkpkp兄 我會聽[b]紅日[/b].....真係好啱出黎社會工作既新人聽聽架;)
h6j)sl#eu-JRXk
[quote][b]曲:立川俊之 詞:李克勤 編:方樹樑[/b]T2g#h(?n5?i'^
命運就算顛沛流離
命運就算曲折離奇e5|~dZ*jr-_
命運就算恐嚇著你做人沒趣味
別流淚 心酸 更不應捨棄
我願能 一生永遠陪伴你d7J&KRKy q
一生之中兜兜轉轉 那會看清楚
徬徨時我也試過獨坐一角像是沒協助
在某年 那幼小的我
跌倒過幾多幾多落淚在雨夜滂沱3N+Po`(vL#K
一生之中彎彎曲曲我也要走過,x^%vA^s4tz
從何時有你有你伴我給我熱烈地拍和
像紅日之火 燃點真的我{E4P7X+u U]
結伴行 千山也定能踏過P"|U8s$`-k
讓晚風 輕輕吹過 yx%| Q9y;m
伴送著清幽花香像是在祝福你我@5l@6^EJq3d
讓晚星 輕輕閃過