娛樂滿紛 26FUN's Archiver
娛樂滿紛 26FUN
»
吹水版
» 你地聽過最好聽既歌係咩??
pkpkpkpkp
發表於 2005-3-3 09:24 PM
你地聽過最好聽既歌係咩??
我最鐘意係電影星願既主題曲---星語心願
C+Id!m:Q K],v9pn*k
我一聽親就會諗番好多以前既野~
;EC&~L!cd9LQC|
好感動!!!令我勁想喊~~
,@'n7d K6AGa g'b
首歌已經陪左我7年,到而家我仲有聽~
!P2H? m(J(t
:l:?`x4G H$b
2KN!WHT+g
,l LZ_ [2M$QX D!Wj3N
-]]FDP%|bz#G
2t?%d0zS-j5{!\3hF
[size=4][color=Maroon][b]+5[/b][/color][/size]